Nee, ik denk ook niet dat hij topfit was.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Zou er tussen die 100 uur filmmateriaal voldoende beelden zitten om de wereld te laten geloven dat Jackson echt topfit was?
Ik vind hem sexy met zijn bril.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hier weer verder!
[ afbeelding ]
die intro, kippenvelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Shitney het volgende:
En nog een coole, misschien al eens gepost
Van 5.30 tot 5.55 is het echt flawless
Hij kon het nogquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Shitney het volgende:
En nog een coole, misschien al eens gepost
Van 5.30 tot 5.55 is het echt flawless
De grootste popster ooit wordt geeerd bij de grootste fastfood ketenquote:More Information:
Who: Michael Jackson Fans From Around The World
What: The Ultimate Michael Jackson Tribute
When: 29 August 2009
Time of the event: 14:00 - 23:00 (After party will be announced)
Where: Mc Donalds BEST
Eindhovenseweg Zuid 59
5683 PW BEST
Website: http://www.jacksonevent.com
Sowieso, daar is toch helemaal geen plek voor hordes mensen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
De grootste popster ooit wordt geeerd bij de grootste fastfood keten![]()
wel raar om hem de hele tijd op een stoel te zien zitten, vooral omdat hij normaal altijd zoveel danst op het podiumquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Shitney het volgende:
Oke, iedereen die nog niet verliefd op Michael Jackson is moet dit filmpje niet aanklikken. Ik kreeg net dit filmpje doorgemaild, en MJ is geblesseerd tijdens dit optreden, daarom moet hij blijven zitten. Hij heeft ook geen schoen aan, zijn enkel was verstuikt. Desalniettemin maakt hij iedereen op het podium natuurlijk af.
Echt fantastisch filmpje voor alle MJ fans.
Bij 3.22 vergeet ie zelf ook even dat ie moet blijven zitten. Je ziet hem echt zo van yes! dat ie wil gaan knallen, en dan oh nee, shit, auw auw, . De arme man gaat volgens mij dood op die stoel, echt schattig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
wel raar om hem de hele tijd op een stoel te zien zitten, vooral omdat hij normaal altijd zoveel danst op het podium
1993 @ Bill Clinton presidential inaugurationquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:04 schreef Shitney het volgende:
@Rnnz:
Weet jij van wanneer en waar dat live optreden van Gone too soon is? Damn wat zingt ie dat goed.
Caught in the moment. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:15 schreef Shitney het volgende:
Prachtig filmpje inderdaad. En wat ben jij toch een cutie, met je traantjes.
Leuk filmpje. Wel grappig dat ie blijft zitten. En op 2:31 vergeet ie te playbacken en op 5:02 issie te laat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Shitney het volgende:
Oke, iedereen die nog niet verliefd op Michael Jackson is moet dit filmpje niet aanklikken. Ik kreeg net dit filmpje doorgemaild, en MJ is geblesseerd tijdens dit optreden, daarom moet hij blijven zitten. Hij heeft ook geen schoen aan, zijn enkel was verstuikt. Desalniettemin maakt hij iedereen op het podium natuurlijk af.
Echt fantastisch filmpje voor alle MJ fans.
Ja ja, je bent gewoon een softie. Geef maar toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Caught in the moment. Niets bijzonders.
WoW!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:12 schreef Rnnz het volgende:
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ga je Rnnz, istie altijd al geweest hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja ja, je bent gewoon een softie. Geef maar toe.
Zoals ik gister al zei in het vorige topic: dit had hij bij This is It ook kunnen doen. Gewoon beetje chillen. Dan nog was het meesterlijk geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Wel grappig dat ie blijft zitten. En op 2:31 vergeet ie te playbacken en op 5:02 issie te laat.
Maar tof dat iemand nog zo kan swingen in een stoel
ja dat hij alles playbackt geen probleem en nu maakt het zelf niet uit als hij zit het blijft VET!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:05 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei in het vorige topic: dit had hij bij This is It ook kunnen doen. Gewoon beetje chillen. Dan nog was het meesterlijk geweest.
Behalve als het om meisjes gaat....dan mag hij wel een lover zijn en geen fighter maar hij laat zich niet zomaa weg sturen cute he!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Daar ga je Rnnz, istie altijd al geweest hoor
Het zat er natuurlijk in dat mensen daar slaatjes uit proberen te gaan slaan, ik bedoel iedereen wilt alles hebben en als jij het goedkoop aanbied wordt er niet meer over nagedacht...opzich logisch!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef Rosalyne het volgende:
'Toename illegale cd's Michael Jackson'
Auteursrechtenorganisatie Brein ziet de afgelopen weken steeds meer verzendingen van illegale cd's en dvd's vanuit het buitenland Nederland binnenkomen. Het gaat vooral om pakketpost uit China met een illegale compilatie van het gehele repertoire van Michael Jackson, aldus de Stichting Brein vrijdag.
De set bestaat uit 32 cd's en 1 dvd en kost rond de 75 dollar. De bestellingen lopen via Engelstalige internetsites, maar de verscheping gebeurt vanuit China waar de illegale compilatie wordt geperst, zegt de organisatie die opkomt voor auteursrechthebbenden.
De illegale sites bieden niet alleen illegale kopieën van Michael Jackson aan, maar ook andere muziek en films. Brein-directeur Tim Kuik waarschuwt bestellers echter dat de Nederlandse douane een goed systeem heeft om zendingen met piraterij op te pikken. ,,Wij controleren de zending en als deze vals blijkt, wordt die uit de handel genomen. De besteller is dan zijn geld kwijt. Als het om grotere partijen of om herhaling gaat, wordt proces-verbaal opgemaakt. Daar kan een flinke boete uit rollen.''
straks komt mijn pakket ook niet meer aan, weet niet of het illegaal is, maar het zou goed kunnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het zat er natuurlijk in dat mensen daar slaatjes uit proberen te gaan slaan, ik bedoel iedereen wilt alles hebben en als jij het goedkoop aanbied wordt er niet meer over nagedacht...opzich logisch!
Sat is ook nu met zijn handtekening. Hij tekende een hoop spullen altijd, maar waneer weet je of hij echt is of niet als je iets koopt op marktplaats of ebay....lastig
Je bedoelt dat prachtige pakket met diequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:43 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
straks komt mijn pakket ook niet meer aan, weet niet of het illegaal is, maar het zou goed kunnen
De Dangerous Tour DVD zit bij die set in hèquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
anders deze set
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003132203/index.html
iig legaal, dus komt het zeker aan
en nog de Dangerous Tour, DVD, daar ook wel te kopen voor een tientje
ja, inderdaad een prachtige setquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef veuvje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat prachtige pakket met dieload van disc?
Ja die is echt mooi! We duimen voor je....
oja, lol, had dat nog niet zien staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Dangerous Tour DVD zit bij die set in hè
Tering, die is mooooooooooi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:12 schreef Rnnz het volgende:
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/
Waarschijnlijk is er nu natuurlijk ook weer meer controle vanuit China op dit illegale spullen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ja, inderdaad een prachtige set
maar ken wel mensen die normaal illegaal spul vanuit China en dergelijke kopen, nog nooit problemen gehad
dus ik hoop nu die ene keer dat ik zo'n set koop, dat het goed gaat
Hoe VET daar zitten echt bizarre spullen tussen!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:28 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe auction met MJ items:
http://www.juliensauction(...)sic-icons/index.html
Veel geld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hoe VET daar zitten echt bizarre spullen tussen!!!
Ben benieuwd wat het uiteindelijk op gaat brengen!
Deze al gezien dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hoe VET daar zitten echt bizarre spullen tussen!!!
Ben benieuwd wat het uiteindelijk op gaat brengen!
Dat is dus dezequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef Rosalyne het volgende:
'Toename illegale cd's Michael Jackson'
Auteursrechtenorganisatie Brein ziet de afgelopen weken steeds meer verzendingen van illegale cd's en dvd's vanuit het buitenland Nederland binnenkomen. Het gaat vooral om pakketpost uit China met een illegale compilatie van het gehele repertoire van Michael Jackson, aldus de Stichting Brein vrijdag.
De set bestaat uit 32 cd's en 1 dvd en kost rond de 75 dollar. De bestellingen lopen via Engelstalige internetsites, maar de verscheping gebeurt vanuit China waar de illegale compilatie wordt geperst, zegt de organisatie die opkomt voor auteursrechthebbenden.
De illegale sites bieden niet alleen illegale kopieën van Michael Jackson aan, maar ook andere muziek en films. Brein-directeur Tim Kuik waarschuwt bestellers echter dat de Nederlandse douane een goed systeem heeft om zendingen met piraterij op te pikken. ,,Wij controleren de zending en als deze vals blijkt, wordt die uit de handel genomen. De besteller is dan zijn geld kwijt. Als het om grotere partijen of om herhaling gaat, wordt proces-verbaal opgemaakt. Daar kan een flinke boete uit rollen.''
Ik weet, ik weetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is dus deze
[ afbeelding ]
Tja, China is een risicoland, dus pakketten vanuit daar worden vaak gecontroleerd, helaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet
Kijk wel of het aankomt, anders maar een alternatief kopen
Ik houd nog hoop hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, China is een risicoland, dus pakketten vanuit daar worden vaak gecontroleerd, helaas
Ja, ze zouden alleen op het formaat van de verpakking kunnen afgaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef matthijst het volgende:
Brein heeft geen fuck met douane te maken.
Lulpraat van Kuijk dus....
WAUW hier ben ik even stil van!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Deze al gezien dan?
http://www.juliensauction(...)on/catalog-list.html
5 Catalogs met zooi van Neverland, samen in een box.
Online door te flipperen, of te koop, maar prijs is ziek sinds ie dood is.
quote:Daar ga je Rnnz, istie altijd al geweest hoor
Daar gaat m'n reputatie.quote:Behalve als het om meisjes gaat....dan mag hij wel een lover zijn en geen fighter maar hij laat zich niet zomaa weg sturen cute he!!!
Dat IS je reputatie.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:45 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Huh? Daar gaat ie dan toch ook?![]()
Whatever.
Niet van mijn kant, maar als Bevin iets tegen mij zei zou ik dat graag willen weten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat wil je niet weten. Dan ontstaat er in dit topic de grootste ruzie ooit.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:11 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Niet van mijn kant, maar als Bevin iets tegen mij zei zou ik dat graag willen weten.
Weet ik ook wie ik voortaan moet negeren.![]()
Dus?
Ja, staan zo veel van die rehearsals op youtube.quote:
En nu weet ik dus nog niet wat je hebt gezegd. Wat was er zo beledigend of tenenkrommend aan mijn reactie dat je flipt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:29 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mijn handen konden niet verwoorden wat mijn hoofd dacht, dat snapte je sowieso niet, dus heb ik het maar weg gehaald, ik ja..Meer iets voor mezelf dat ik niet zo moeilijk moet gaan doen
Hoe kom je der toch bij dat ik flipte?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En nu weet ik dus nog niet wat je hebt gezegd. Wat was er zo beledigend of tenenkrommend aan mijn reactie dat je flipt?
Wat zei je?
Ehm.. op basis van jouw reactie? Op basis van DrDentz reactie? Op het feit dat jij wel vaker een beetje raar reageert in dit topic?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Hoe kom je der toch bij dat ik flipte?Ik verbaas me elke keer weer hoe sommigen conclusies trekken, op basis van??
Ik zat gewoon een langdradig, vaag verhaal te typen en toen ik het las, zag ik dat je het toch niet zou begrijpen en toen had ik het maar geëdit. Geen bijzondere reactie hoor.
Het zal eens niet zo zijn..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik maakte maar een grapje, eigenlijk heb ik zijn originele reactie nooit gelezen.
Nee, ze nemen een nieuwe reeks op, waaronder met Latoya dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat Ushi en Van Dijk zijn dat dan beelden van zo'n 10 jaar geleden?
Zal hij ook wel gedaan hebben...althans waren ook al berichten over.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:26 schreef matthijst het volgende:
Jacko had natuurlijk ook gewoon naar een shrink kunnen gaan, ipv naar slaapmiddelen vragen
150.000 dollar p.m. verdienen en dan zo nalatig zijn. Hij verdient een hele zware straf!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef Robijn1961 het volgende:
Mee eens. Beide klote opties dus.
However. Murray zat fout, met zijn nalatigheid. Zoiets moet het toch wel zijn?
quote:Hoe goed bedoeld het ook was van Michael, maar als hij niet zoveel geld had weggegeven aan al die goede doelen, dan had hij ook die concertreeks niet hoeven doen omdat hij dan niet zoveel schulden zou hebben.
2006?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Ben ik ook wel achter. Hij kon echt niet, niet niet niet met geld omgaan. Heeft ie ook nooit geleerd, denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of hij had niet elk antiekstuk moeten willen kopen.
Z'n uitgavenpatroon was te belachelijk voor woorden. Dat hij ooit in de schulden heeft kunnen komen..
Sja, zag ik, zij maken ervan dat het het laatste interview was.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Access Hollywood interview
Dit is natuurlijk bs en dat weet je ook best wel. Don't blaspheme Michaels charity, kijk uit he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:27 schreef matthijst het volgende:
Die goede doelen zal allemaal wel. Als ik morgen duizend goede doelen een euro doneer ben ik dan de grote goede-doelen-pimp?
Denk niet dat ie daardoor zoveel schulden had
Dat valt allemaal reuze mee. Jullie moeten niet alles geloven wat er in die stomme tabloids staat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel achter. Hij kon echt niet, niet niet niet met geld omgaan. Heeft ie ook nooit geleerd, denk ik.
Bono, Bob Geldof en Angelina worden alledriezo vreselijk geroemd om hun goede doelen shit, maar zij kunnen nog niet in MJ's schaduw staan. In alle shit die de tabloid media over MJ heeft uitgestort is dat wel het grootste schandaal, dat hij daar nooit enige credit voor heeft gekregen. MJ deed meer aan charity in een week dan Bono in zijn hele leven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:40 schreef matthijst het volgende:
Hij deed zeker wel aan goede doelen, maar is er echt niet failliet aan gegaan, dat was het punt.
Alsof ik iemand ben die die dingen leest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:39 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee. Jullie moeten niet alles geloven wat er in die stomme tabloids staat.
Welnee, hij had ettelijke miljoenen aan schulden, maar ook vele malen meer miljoenen aan assets. Gewoon een kwestie van creatief bankieren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Alsof ik iemand ben die die dingen leest.![]()
Ik maak het op uit de talloze filmpjes die ik van hem gezien heb, en de voortdurende berichten uit betrouwbare bronnen dat hij een schuld had.
Ja dat klopt, maar dat is sinds dat hij dood is!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Shitney het volgende:
@ Matthijst
Denk je nou werkelijk dat al die zogenaamde vrienden nu allemaal op zouden duiken om die kinderen te claimen, als MJ blut was? Die kinderen zijn steenrijk en gaan alleen maar rijker worden, ze hebben in de afgelopen 6 weken al 100 miljoen op hun rekening bij kunnen schrijven.
Ik geloof er niks van dat geld de drijfveer voor die tour was. Zijn ego wellicht, maar geld alleen zeker niet. Hij wou er 50 doen om Prince zijn record te overtreffen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef matthijst het volgende:
Uhuh, en daarom deed ie een tour die hem de dood in dreef...
Laatste strohalm.
Ik denk dat Frank Dileo een van de betrouwbaarste bronnen in deze hele belachelijke soap is, en die zegt daar iets heel anders over. Net als John Branca trouwens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:47 schreef Robijn1961 het volgende:
Shitney...1 van de belangrijkste redenen dat hij deze uitputtende tour wilde doen, is omdat hij uit de schulden wilde komen.
Dezelfde mensen die niet wisten dat Michael serieus verslaafd was? Die niet wisten hoe of wat het precies in elkaar stak? Ik denk dat we naar de werkelijkheid moeten kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik denk dat Frank Dileo een van de betrouwbaarste bronnen in deze hele belachelijke soap is, en die zegt daar iets heel anders over. Net als John Branca trouwens.
Nee hoor, helemaal niet. Maar het is het totaalplaatje....toch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:52 schreef Shitney het volgende:
Anyway, zullen we het weer gewoon over de muziek hebben? Of ben ik dan heel vervelend?
De werkelijkheid is dat Frank Dileo zijn manager was en dus het meeste weet over de contracten, en dat John Branca zijn executeur is en zijn hele financiele imperium opgebouwd heeft. Misschien willen ze gewoon niet net als elke andere so called friend de man zwart maken terwijl hij zich niet meer kan verdedigen. Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die niet wisten dat Michael serieus verslaafd was? Die niet wisten hoe of wat het precies in elkaar stak? Ik denk dat we naar de werkelijkheid moeten kijken.
Net alsof zijn salaris daar iets mee te maken heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:20 schreef piepie het volgende:
[..]
150.000 dollar p.m. verdienen en dan zo nalatig zijn. Hij verdient een hele zware straf!
Waarom geloof je steeds minder over die zware verslaving?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:55 schreef Shitney het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat Frank Dileo zijn manager was en dus het meeste weet over de contracten, en dat John Branca zijn executeur is en zijn hele financiele imperium opgebouwd heeft. Misschien willen ze gewoon niet als net als elke andere so called friend de man zwart maken terwijl hij zich niet meer kan verdedigen. Dat is ook een optie.
Persoonlijk geloof ik steeds minder van die zware verslaving, trouwens.
Zijn we nu nog niet uitgepraat over z'n muziek. De man heeft een kleine tien jaar geen nieuwe plaat uitgebracht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:52 schreef Shitney het volgende:
Anyway, zullen we het weer gewoon over de muziek hebben? Of ben ik dan heel vervelend?
Omdat ik steeds meer begin te begrijpen van hoe de media MJ in een bepaalde hoek probeerde te drukken, en alles wat niet in dat imago paste negeerde. Ik denk dat het de media wel weer goed uitkomt om MJ als een totaal gefilpte junk neer te zetten. Dat past beter bij de Wacko Jacko die ze zelf gecreëerd hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Waarom geloof je steeds minder over die zware verslaving?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn we nu nog niet uitgepraat over z'n muziek. De man heeft een kleine tien jaar geen nieuwe plaat uitgebracht.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Shitney het volgende:
[..]
Omdat ik steeds meer begin te begrijpen van hoe de media MJ in een bepaalde hoek probeerde te drukken, en alles wat niet in dat imago paste negeerde. Ik denk dat het de media wel weer goed uitkomt om MJ als een totaal gefilpte junk neer te zetten. Dat past beter bij de Wacko Jacko die ze zelf gecreëerd hebben.
Ik zal niet ontkennen dat MJ problemen met drugs en medicijnen had. Dat bedoel ik ook niet. Desalniettemin denk ik wel dat het beeld wat nu van de man geschetst wordt totaal geen recht doet aan de werkelijkheid. En als ik eerlijk ben, word ik daar steeds pissiger van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Maar het blijft een feit, dat Michael zich al tijden onder narcose liet brengen, omdat hij niet kon slapen. Hij moest steeds maar creëren, vertelt hij in de filmpjes. Onze Michael was een tormented soul, en natuurlijk is dat begonnen in zijn jeugd.
Ben jij nou een fan of niet? Wees es duidelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn we nu nog niet uitgepraat over z'n muziek. De man heeft een kleine tien jaar geen nieuwe plaat uitgebracht.
Dat ben ik met je eens. Laten we er maar vanuit gaan dat ie daar gelukkig niks meer van merkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik denk dat het beeld wat de Media schetst helemaal nooit recht heeft gedaan aan de werkelijkheid....echt al 45 jaar niet.
Ik denk dat dit 1 van de dingen is die hem genekt heeft.
Hij is geen fan, maar een liefhebber van zijn muziekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben jij nou een fan of niet? Wees es duidelijk.
Ik heb het idee dat Dentz van MJ's muziek houdt, maar niet van zijn persoon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is geen fan, maar een liefhebber van zijn muziek
Als ik een man was zou ik misschien ook niet van MJ houden. Ik kan me voorstellen dat mannen zich niet goed raad wisten met de persoon MJ.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:29 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Dentz van MJ's muziek houdt, maar niet van zijn persoon.
Ik persoonlijk begrijp dat niet goed.
Ligt eraan, ik ben opgegroeid met Michael's muziek, ben nou al zo'n 15 jaar "fan". Ik vind het woord fan soms ook een te groot woord. Ik begin niet te soppen wanneer ik hem op tv zie ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik misschien ook niet van MJ houden. Ik kan me voorstellen dat mannen zich niet goed raad wisten met de persoon MJ.
Nee, Sideshowbobbie zegt het goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:29 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Dentz van MJ's muziek houdt, maar niet van zijn persoon.
Ik persoonlijk begrijp dat niet goed.
Fan heeft een beetje een negatieve connotatie, ik heb mezelf ook nooit fan genoemd. Ik ben het echter wel, altijd geweest ook. Maar als je dat zegt denken mensen dat je gillend en flauwvallend met posters aan je muur gek zit te wezen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik ben opgegroeid met Michael's muziek, ben nou al zo'n 15 jaar "fan". Ik vind het woord fan soms ook een te groot woord. Ik begin niet te soppen wanneer ik hem op tv zie ofzo. Maar ik ben wel weer fan omdat ik meer dan alleen zijn muziek waardeer. Ik vond hem als persoon ook juist interessant.
Nou en? Ik wilde dat ik dat gedaan had. Dat is namelijk wat MJ verdiende. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, Sideshowbobbie zegt het goed.Ik houd van z'n muziek maar bij het woord 'fan' krijg ik een beetje een vieze smaak in m'n mond, dan denk ik aan mensen die alles opofferen om maar in de buurt van Michael te komen, die maanden in Santa Maria bivakkeerden om achter dranghekken te staan schreeuwen bij z'n rechtszaak.
Tja, maar jij bent rijp voor MJJCommunity.comquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou en? Ik wilde dat ik dat gedaan had. Dat is namelijk wat MJ verdiende. Wat is daar mis mee?
Gelukkig had hij dat soort mensen nog. Die ondanks alle Media heisa achter hem bleven staan.
Wat ben je dan? In plaats van je zorgen te maken over je imago, denk liever een beetje aan MJ, die het moeilijk gehad heeft, zijn hele leven.quote:
Ik ben een onzekere, bekrompen man die graag een Jackson plaatje opzet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben je dan? In plaats van je zorgen te maken over je imago, denk liever een beetje aan MJ, die het moeilijk gehad heeft, zijn hele leven.
Oh, is dat zo? En jij zal daar niet zonder reden uitgeknald zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent rijp voor MJJCommunity.com
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent rijp voor MJJCommunity.com
Vertel maar. Graag wat meer info.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef brushaway het volgende:
Jeetje Robijn, jij een van de redenen dat ik hier liever niet post. Wat schiet jij door in je gelul.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik was daar de enige met gezond verstand.
Neem een fok abo, dan kun je users negerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef brushaway het volgende:
Jeetje Robijn, jij een van de redenen dat ik hier liever niet post. Wat schiet jij door in je gelul.
Nou, ik ben wel benieuwd. Of ie nog een antwoord teruggeeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neem een fok abo, dan kun je users negeren![]()
Je zult wel te jong zijn om het te begrijpen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:50 schreef brushaway het volgende:
Ernstig overdreven overal op in gaan. Alsof het je geliefde was in plaats van een onbereikbare zanger. Jammer is dat,
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zult wel te jong zijn om het te begrijpen.
Ik zoek eigenlijk helemaal niet op rehearsals van MJ, bedankt voor de link!quote:
Ik vind 'm leuk gevondenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Shitney het volgende:
Dentz, zelfs ik ben nog nooit op een MJJ community of welke andere fansite dan ook geweest! Wat doe je daar dan ook? Ik zou bijna gaan denken dat je een in the closet fan bent.
Speaking of which...
Alleen hierom houden mannen denk ik al niet van MJ.Cool bruggetje, niet?
Dentz is uit MJJ community geflikkerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Shitney het volgende:
Dentz, zelfs ik ben nog nooit op een MJJ community of welke andere fansite dan ook geweest! Wat doe je daar dan ook? Ik zou bijna gaan denken dat je een in the closet fan bent.
Speaking of which...
graag gedaan! had zelf ook nog nooit op rehearsals gezocht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk helemaal niet op rehearsals van MJ, bedankt voor de link!
Wrijf het er maar in. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz is uit MJJ community geflikkerd.
quote:
Nee, dat doe je zelf.quote:
True, voorheen zaten we hier maar met een paar man. Af en toe eens wat posten wanneer er wat nieuws te melden was. Was misschien ook wel leuker toen. Ah, good timesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Zapato het volgende:
Sinds Michaels dood is het topic in ieder geval een stuk minder leuk. Men kijke naar de afwezigen voor zijn dood en wijzen de veroorzakers (let op: NIET schuldigen, voordat ik straks weer aan de schandpaal wordt genageld) aan.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Zapato het volgende:
Sinds Michaels dood is het topic in ieder geval een stuk minder leuk. Men kijke naar de afwezigen voor zijn dood en wijzen de veroorzakers (let op: NIET schuldigen, voordat ik straks weer aan de schandpaal wordt genageld) aan.
Omdat ik tegen een paar soppende wijven zei dat die kop van hem met het jaar bizarder werd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, dat doe je zelf.
Aan de ene kant vertel je dat je daaruit bent geflikkerd, aan de ander kant moet je jou beslist geen fan noemen.
In welke vorm je die boodschap ook giet, hij komt NIET overquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik tegen een paar soppende wijven zei dat die kop van hem met het jaar bizarder werd.
Waar precies zie je die kleding eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:13 schreef veuvje het volgende:
[..]
WAUW hier ben ik even stil van!
Ik had wel wat dingen gezien die geveild gingen worden maar zo uitgebreid!
Je hebt inderdaad gelijk de prijs is er ook naar maar eerlijk is eerlijk er zit echt prachtig spul tussen en wat dacht je van zijn kleding WAUW hoe VET!!!Thanx voor de link!
Shitney, wat ben je briljant!quote:
Serieus, ik heb de afgelopen weken heel veel fotos en filmpjes gezien, maar na een kleine dip in zijn uiterlijk ( de wipneus periode) werd MJ alleen maar knapper eigenlijk de laatste jaren. Ik zou hem doen in ieder geval. (Hell yeah!)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik tegen een paar soppende wijven zei dat die kop van hem met het jaar bizarder werd.
Wat heeft hij gedaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz is uit MJJ community geflikkerd.
Het is Michael die briljant is hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:00 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Shitney, wat ben je briljant!
Die heb ik ook al eens gepost, dat is inderdaad echt fucking briljant.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
In welke vorm je die boodschap ook giet, hij komt NIET over![]()
Voor de échte fans
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Serieus, ik heb de afgelopen weken heel veel fotos en filmpjes gezien, maar na een kleine dip in zijn uiterlijk ( de wipneus periode) werd MJ alleen maar knapper eigenlijk de laatste jaren. Ik zou hem doen in ieder geval. (Hell yeah!)
Tja dat mag jij vinden. Maar mijn mening werd daar niet op prijs gesteld, nouja, dan niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Serieus, ik heb de afgelopen weken heel veel fotos en filmpjes gezien, maar na een kleine dip in zijn uiterlijk ( de wipneus periode) werd MJ alleen maar knapper eigenlijk de laatste jaren. Ik zou hem doen in ieder geval. (Hell yeah!)
Weet je, Dentz. In mijn opinie is de mens Michael Jackson niet te scheiden van zijn muziek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Because There's Something About You Babyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Shitney het volgende:
Speaking of which...
Kom op zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ook jij bent briljant, hij heeft gewoon echt een ontzettend goede stem. Ook wat Bruce aangeeft, dat zijn timing perfect was. Dat hoor je goed in dit stukje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
In welke vorm je die boodschap ook giet, hij komt NIET over![]()
Voor de échte fans
Dan mag ik toch wel vinden dat hij een rare kop heeft? Ik luister ook vaak naar Will Oldham. Heerlijke muziek, maar een lelijke vent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet je, Dentz. In mijn opinie is de mens Michael Jackson niet te scheiden van zijn muziek.
Wellicht dat ze daarom zo reageerden.
Uiteraard, die is zonder twijfel briljant, maar Shitney ook omdat ze deze plaatst!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is Michael die briljant is hoor
Nou, op MJJC zien ze Michael meer dan dat alleen. Daar zien ze hem als een god, zo niet de zoon van. Echt, verhalen die ik daar heb gelezen. Dat gaat toch echt een beetje te verquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet je, Dentz. In mijn opinie is de mens Michael Jackson niet te scheiden van zijn muziek.
Wellicht dat ze daarom zo reageerden.
Little sarcasmquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Uiteraard, die is zonder twijfel briljant, maar Shitney ook omdat ze deze plaatst!
Wie??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan mag ik toch wel vinden dat hij een rare kop heeft? Ik luister ook vaak naar Will Oldham. Heerlijke muziek, maar een lelijke vent.
Ik ga ze morgen even youtuben. Nu even geen zin in (net ook al een docu gekeken, anders wordt het iets teveel)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Little sarcasm![]()
Maar Dangerous Rehearsals zijn zeker de moeite waard![]()
Ben alleen bang dat de This is It rehearsals erg veel zullen gaan lijken op die van Dangerous. Met andere woorden, leuk om te zien, maar om nou te zeggen dat het erg boeiend is...
Ik denk dat jullie niet moeten vergeten, dat het een Amerikaanse site is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, op MJJC zien ze Michael meer dan dat alleen. Daar zien ze hem als een god, zo niet de zoon van. Echt, verhalen die ik daar heb gelezen. Dat gaat toch echt een beetje te ver
Oh joh, van mij hoef je niet naar lurkmodus te gaan hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Jongens... komop! Iedereen heeft recht op zijn eigen mening toch?
Waarom elkaar afzeiken?
Sommige mensen vonden dit topic beter toen wij (ja, ook ik voel me aangesproken, en als het echt zo vervelend is, ga ik wel terug naar lurk-mode) er nog niet waren, anderen juist niet, de een vind MJ lekker, de ander niet.
Maakt het iets uit? We delen 1 ding: We missen MJ. Voor zijn muziek, of als persoon, of allebei.
Joh, soms werd er een week niet gepost, stond het topic niet eens meer tussen de actieve topics hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
True, voorheen zaten we hier maar met een paar man. Af en toe eens wat posten wanneer er wat nieuws te melden was. Was misschien ook wel leuker toen. Ah, good times
Nee, ik bedoel niet dat jullie weg moeten, t was meer een pure constatering. 't Is nou eenmaal zo. We zijn hier nu met vier keer zoveel man ofzo, njah, dan krijg je irritaties. Zeker bij Dentz. En die is niet heel genuanceerd ofzo, maar dat moet je dus niet serieus nemen en uitgebreid om uitleg gaan vragen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Jongens... komop! Iedereen heeft recht op zijn eigen mening toch?
Waarom elkaar afzeiken?
Sommige mensen vonden dit topic beter toen wij (ja, ook ik voel me aangesproken, en als het echt zo vervelend is, ga ik wel terug naar lurk-mode) er nog niet waren, anderen juist niet, de een vind MJ lekker, de ander niet.
Maakt het iets uit? We delen 1 ding: We missen MJ. Voor zijn muziek, of als persoon, of allebei.
Nou..die Zapato heb ik hier anders in zeven weken denk ik 1x gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh joh, van mij hoef je niet naar lurkmodus te gaan hoor![]()
Kon me alleen wel vinden in Zapato's opmerking. Maar goed, posten in een topic met niet meer dan 5 man is ook anders dan dat het nu is. Maakt ook verders niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Valt nog mee met de Amerikanen. MJJC komt o.a. voort uit MJNI, een Britse site (ken toevallig de oprichter ervan) er zitten zat Europeanen etc. Het is meer een forum van soort zoekt soort imhoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:10 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie niet moeten vergeten, dat het een Amerikaanse site is.
Compleet met: Oh my God. Dat is normaal voor Amerikanen.
Wij Nederlanders zijn nuchterder.
FYI, Zapato zat voor MJ;s dood wel een stukje vaker in dit topic. Unlike youquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou..die Zapato heb ik hier anders in zeven weken denk ik 1x gezien.
Dus nee, dat neem ik niet zo serieus.
Vakantiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou..die Zapato heb ik hier anders in zeven weken denk ik 1x gezien.
Dus nee, dat neem ik niet zo serieus.
Ik ben het zo met je eens he, sommigen gaan tegenwoordig zo panisch doen als je niet hun mening deelt, wtf zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan mag ik toch wel vinden dat hij een rare kop heeft? Ik luister ook vaak naar Will Oldham. Heerlijke muziek, maar een lelijke vent.
Heb zelfs tijden meegemaakt dat er een maand niet gepost werdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:10 schreef Bevin het volgende:
[..]
Joh, soms werd er een week niet gepost, stond het topic niet eens meer tussen de actieve topics hier
Ja. En ik heb nou al drie keer uitgelegd wat daar de reden van is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
FYI, Zapato zat voor MJ;s dood wel een stukje vaker in dit topic. Unlike you
Lekker!!! Uitgerust weer terug?quote:
Ik was uitgerust toen ik ging, en bij terugkomts ook, dus dat was príma.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Lekker!!! Uitgerust weer terug?
Ja maar jij neemt hem niet serieus omdat hij de laatste tijd niet zo veel is geweest?? Beetje hypocriet. Ik heb hem meer zinnige dingen zien zeggen in die korte tijd dat ik hier zit dan 5 random andere users bij mekaar, dus wat dat betreft..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja. En ik heb nou al drie keer uitgelegd wat daar de reden van is.
Jeetje. Hou allemaal es op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja maar jij neemt hem niet serieus omdat hij de laatste tijd niet zo veel is geweest?? Beetje hypocriet. Ik heb hem meer zinnige dingen zien zeggen in die korte tijd dat ik hier zit dan 5 random andere users bij mekaar, dus wat dat betreft..
Misschien dat telefoontje van toen hij 50 werd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:20 schreef Fiddlergurl het volgende:
Dubbel uitgerust dusHoe fijn!
Wat ik me even afvroeg he... is er nu eigenlijk een 'laatste interview' met MJ bekend ergens? Of bewaren ze dat voor de film?
Wellicht dat ie tijdens de rehearsals wel eens is geinterviewd. Misschien dat dat dus in de film terecht komt. Maar anders is het een tijdschrift geweest. Misschien die van Ebony?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:20 schreef Fiddlergurl het volgende:
Dubbel uitgerust dusHoe fijn!
Wat ik me even afvroeg he... is er nu eigenlijk een 'laatste interview' met MJ bekend ergens? Of bewaren ze dat voor de film?
gastquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb zelfs tijden meegemaakt dat er een maand niet gepost werd![]()
Wat wilde je, met weinig tot geen nieuws
Rnnzquote:"Ja, nieuw album he!!"
Dentzquote:"Ja, in 2005, 2006, 2007, 2008.."
Zo werden de topics gevuld, die tijdquote:"Michael: You aint seen nothing yet"
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien dat telefoontje van toen hij 50 werd?
Ik vond dat niet echt een geweldig interview toen, beetje oppervlakkig 13 in een dozijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien dat telefoontje van toen hij 50 werd?
Maar het is wel z'n laatste geloof ik, die tot nu toe openbaar gemaakt is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vond dat niet echt een geweldig interview toen, beetje oppervlakkig 13 in een dozijn
Zou best kunnen, Die van Ebony kwam uit eind 2007 geloof ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het is wel z'n laatste geloof ik, die tot nu toe openbaar gemaakt is.
Inderdaad ja. Maar toch leuk om even te horen. Die van Ebony kende ik al, maar dacht idd dat dat al van een tijd terug was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vond dat niet echt een geweldig interview toen, beetje oppervlakkig 13 in een dozijn
Ik dus niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:23 schreef Bevin het volgende:
[..]
gast
[..]
Rnnz
[..]
Dentz
[..]
Zo werden de topics gevuld, die tijd![]()
Tja, we zijn qua muziek van hem iets te laat geboren
Vertel s wat dan, iets wat wij niet kunnen weten omdat we in de jaren 80 of later geboren zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Toch denken velen hier dat ze het beter weten.
quote:
Wat wil je precies weten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vertel s wat dan, iets wat wij niet kunnen weten omdat we in de jaren 80 of later geboren zijn.
Bad tour, Dangerous tour en History tour. Fire away, wat wil je weten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:23 schreef Zapato het volgende:
Back to MJ though, wie heeft MJ wel s zelf live gezien? Ik dus niet, en met mij hier nog en paar (de meesten ben ik bang), maar daar zou k wel s een first-hand verslag van willen. Hoe voelt t nou om m daar echt te zien staan? Iemand vooral Bad-Tour gezien? Goddamn, wat is t toch jammer dat ie die concerten niet heeft gedaan, ik had m zo knettergraag een keer live Billie Jean willen zien doen.
quote:
Stel niet zoveel vragen aan die arme jongenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Bad tour, Dangerous tour en History tour. Fire away, wat wil je weten?
Nou der lopen er hier wel een paar rond die ik qua kennis zeker wel serieus neem in tegenstelling tot een aantal anderen, iedereen weet zelf wel tot welke groep ie behoort. En dat is niet erg of whatever, maar we hoeven niet te doen alsof iedereen even veel van de beste man weet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Tja, ik ben niet degene die Randy voor Michael aanziet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Kunnen we hebben, komt ie dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Stel niet zoveel vragen aan die arme jongen
Van dat gewedijver krijg ik een punthoofd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nou der lopen er hier wel een paar rond die ik qua kennis zeker wel serieus neem in tegenstelling tot een aantal anderen, iedereen weet zelf wel tot welke groep ie behoort. En dat is niet erg of whatever, maar we hoeven niet te doen alsof iedereen even veel van de beste man weet.
Hou toch op, zielig gedoe, Dentz. Hoe oud ben je nou helemaal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, ik ben niet degene die Randy voor Michael aanziet.
Hou er nou gewoon over op anders?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hou toch op, zielig gedoe, Dentz. Hoe oud ben je nou helemaal?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:39 schreef Shitney het volgende:
Ben 3 keer naar Bad geweest, dat was ik net vergeten te zeggen.
Hij zegt gewoon de feiten hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hou toch op, zielig gedoe, Dentz. Hoe oud ben je nou helemaal?
OMGquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Michael Jackson fans hebben bonje
Ik vroeg me al af, wanneer zal Rnnz arriverenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef Rnnz het volgende:
Sjezus, wat is dit topic gedaald zeg. Hou toch eens op met dat constante geruziezoek en ga eens praten over waar we hier bijeen zijn: MICHAEL JOSEPH JACKSON.
Pfffffff. Man In The Mirror enzo, 'Take a look at yourself and make a change'
Blij dat jij het leuk vindquote:
Ik hoop dat Shitney bezig is met een uitgebreid verslag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Blij dat jij het leuk vind
Topicniveau is naar nul gedaald, gaat nergens meer over.
Ik ook, ze heeft al eerder een verslagje gepost in SHO. Leuk en heel interessant om te lezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik hoop dat Shitney bezig is met een uitgebreid verslag.
Ik ben er de hele tijd al, maar ben een beetje moe om te reageren op die meuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, wanneer zal Rnnz arriveren
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:56 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd al, maar ben een beetje moe om te reageren op die meuk.
Nee, toen ik klein was was MJ the Golden Child van de hele wereld. Serieus, ik ben blij dat je het vraagt want dan kan ik eindelijk eens over MJ zoals ik met hem ben opgegroeid vertellen. (oma vertelt...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Kunnen we hebben, komt ie dan.
Wat ik bedoel, hoe was de media bijvoorbeeld rond Off The Wall. Hoe keken mensen naar m voor de trials? Gewoon als echte popster, of was ie toen ook al 'raar'. Ik heb t allemaal wel s gelezen, maar ben benieuwd wat een echte fan zich herinnert van die dagen, wat je is bijgebleven.
En voor Shitney, heb je gehuild?
Standbeeld voor deze chick voor dat ik t gelezen heb alquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, toen ik klein was was MJ the Golden Child van de hele wereld. Serieus, ik ben blij dat je het vraagt want dan kan ik eindelijk eens over MJ zoals ik met hem ben opgegroeid vertellen. (oma vertelt...)
Off the Wall was echt een sensatie, nog niet heel erg in NL volgens mij, maar ik heb familie in de USA en ik weet niet beter dan dat we allemaal echt knettergek op MJ waren. We keken ook naar de cartoons van de J5 enzo, en ik kan me ook herinneren dat je op het nieuws dan zag dat MJ naar de Paus ging en dat soort dingen. Met gillende volwassenen en alles. Ik weet nog dat ik dat als kind zelfs een beetje eng vond, die beelden, grote mensen die gingen huilen en gillen en krijsen voor een jongetje.
Toen kwam Off the Wall, toen was ik 11. En man oh man, wat een sensatie was dat. Ik weet dat bij ons thuis niks anders gedraaid werd, ik kom wel echt uit een soul en Motown gezin, maar Off the Wall was mijn eerste ervaring met disco. Het is nog steeds mijn lievelingsalbum, als ik het hoor ben ik zo terug in de tijd. Voor mij was MJ echt een god, ik was nog een beetje te jong voor seksuele fantasieën, maar als ik nu terug kijk denk ik dat het mijn eerste echte crush was. Die stem, dat ritme, dat luie hangen in de melodie, altijd net een beetje ernaast... En dan die pakken, die glitterpakken en dat dansen... Man, ik word nog week als ik eraan denk. Michael Jackson was de belichaming van muziek, voor mij in ieder geval wel, maar volgens mij voor iedereen in die tijd.
En Thriller was nog erger. Ik kan me herinneren dat de video uitkwam en dat we met de hele buurt voor de tv zaten. Mijjn zusje is nog steeds bang voor de video. Iedereen, echt letterlijk iedereen, probeerde de moonwalk te doen. Ik kan me het 25 yrs motown optreden echt nog herinneren, daar had ie-de-reen het over en het is zelfs op het journaal geweest.
Dat MJ echt raar werd is pas na Bad gekomen, ineens was de media vol verhalen over Wacko Jacko. Voor die tijd, tot en met We Are the World ongeveer, kon MJ niks verkeerd doen. En tot op heden snap ik niet waarom mensen hem ineens raar gingen vinden. Want in mijn optiek is hij nooit echt veranderd.
En nee, ik heb nooit gehuild. Maar Bad in Wembley stadium is wel het beste concert waar ik ooit naartoe ben geweest. En ik heb wel gegild. Gelukkig ben ik nooit flauwgevallen, want dat leek me altijd zo zonde.
Leuk verhaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, toen ik klein was was MJ the Golden Child van de hele wereld. Serieus, ik ben blij dat je het vraagt want dan kan ik eindelijk eens over MJ zoals ik met hem ben opgegroeid vertellen. (oma vertelt...)
Off the Wall was echt een sensatie, nog niet heel erg in NL volgens mij, maar ik heb familie in de USA en ik weet niet beter dan dat we allemaal echt knettergek op MJ waren. We keken ook naar de cartoons van de J5 enzo, en ik kan me ook herinneren dat je op het nieuws dan zag dat MJ naar de Paus ging en dat soort dingen. Met gillende volwassenen en alles. Ik weet nog dat ik dat als kind zelfs een beetje eng vond, die beelden, grote mensen die gingen huilen en gillen en krijsen voor een jongetje.
Toen kwam Off the Wall, toen was ik 11. En man oh man, wat een sensatie was dat. Ik weet dat bij ons thuis niks anders gedraaid werd, ik kom wel echt uit een soul en Motown gezin, maar Off the Wall was mijn eerste ervaring met disco. Het is nog steeds mijn lievelingsalbum, als ik het hoor ben ik zo terug in de tijd. Voor mij was MJ echt een god, ik was nog een beetje te jong voor seksuele fantasieën, maar als ik nu terug kijk denk ik dat het mijn eerste echte crush was. Die stem, dat ritme, dat luie hangen in de melodie, altijd net een beetje ernaast... En dan die pakken, die glitterpakken en dat dansen... Man, ik word nog week als ik eraan denk. Michael Jackson was de belichaming van muziek, voor mij in ieder geval wel, maar volgens mij voor iedereen in die tijd.
En Thriller was nog erger. Ik kan me herinneren dat de video uitkwam en dat we met de hele buurt voor de tv zaten. Mijjn zusje is nog steeds bang voor de video. Iedereen, echt letterlijk iedereen, probeerde de moonwalk te doen. Ik kan me het 25 yrs motown optreden echt nog herinneren, daar had ie-de-reen het over en het is zelfs op het journaal geweest.
Dat MJ echt raar werd is pas na Bad gekomen, ineens was de media vol verhalen over Wacko Jacko. Voor die tijd, tot en met We Are the World ongeveer, kon MJ niks verkeerd doen. En tot op heden snap ik niet waarom mensen hem ineens raar gingen vinden. Want in mijn optiek is hij nooit echt veranderd.
En nee, ik heb nooit gehuild. Maar Bad in Wembley stadium is wel het beste concert waar ik ooit naartoe ben geweest. En ik heb wel gegild. Gelukkig ben ik nooit flauwgevallen, want dat leek me altijd zo zonde.
Heel mooi stukje herkenbare tekst!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Toen kwam Off the Wall, toen was ik 11. En man oh man, wat een sensatie was dat. Ik weet dat bij ons thuis niks anders gedraaid werd, ik kom wel echt uit een soul en Motown gezin, maar Off the Wall was mijn eerste ervaring met disco. Het is nog steeds mijn lievelingsalbum, als ik het hoor ben ik zo terug in de tijd. Die stem, dat ritme, dat luie hangen in de melodie, altijd net een beetje ernaast... En dan die pakken, die glitterpakken en dat dansen... Man, ik word nog week als ik eraan denk. Michael Jackson was de belichaming van muziek, voor mij in ieder geval wel, maar volgens mij voor iedereen in die tijd.
[sub]pssst, wat stond er?[/sub]quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:08 schreef Bevin het volgende:
Stiekem kan ik er wel om lachen, maar het gaat nu wel erg ver hier.
Kinderverkachter etc, je kent het, en Rnnz liet zich weer kennen.quote:
Vakantienummer!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef brushaway het volgende:
[..]
Jammer van jou.
Break of Dawn is een super fijn nummer
'Liet zich weer kennen'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kinderverkachter etc, je kent het, en Rnnz liet zich weer kennen.
Mooi liedje is dat ja
Ja, goed omschreven. Dat is inderdaad wel zn grootste talent. En daar istie gewoon mee geboren, de kwaliteiten zijn oneerlijk verdeeld in deze wereld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Shitney het volgende:
En daarom is MJ de king of all time. Omdat hij als enige de muziek werd. Je keek niet naar een artiest, je keek naar muziek die tot leven kwam. Hij was de bassline, de melodie, het ritme, de zang.
Net zoals jij een paar uur geleden wil je zeggen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:21 schreef Bevin het volgende:
Oh je was zo trots op die reactie dat je hem toch maar weer verwijderd hebt?
Sociale werkplaats united hier.
Algehele chaos man. En niemand houdt er ook maar over op. Shitney doet net ff twee dikke kwaliteitsposts en niemand reageert.quote:
Fijn Bobbie, je schijnt het nogal leuk te vinden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Michael Jackson fans hebben bonje
Mua, is toch ook wel een kwestie geweest van oefenen oefenen oefenen met een strenge vader achter je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, goed omschreven. Dat is inderdaad wel zn grootste talent. En daar istie gewoon mee geboren, de kwaliteiten zijn oneerlijk verdeeld in deze wereld.
Is het ook, kssssst.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Fijn Bobbie, je schijnt het nogal leuk te vinden.
Klopt, maar voor alles waar je heel goed in kan worden geldt dat hard werken vereist is. Met alleen talent wordt je nou eenmaal niet de beste. Maar veel talent had ie zeker. En ik denk dat ie bij Motown ook heel veel heeft opgestoken, heb s gelezen dat ie altijd bij Stevie Wonder in de studio zat, dan leer je t wel van de beste ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:27 schreef brushaway het volgende:
[..]
Mua, is toch ook wel een kwestie geweest van oefenen oefenen oefenen met een strenge vader achter je.
Maar het talent was er uiteraard al.
Als je op de link klikt dat kun je allemaal catalogussen bekijken en daar zit er ook 1tje bij met allemaal persoonlijke spullen heel vet!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:00 schreef Noax het volgende:
[..]
Waar precies zie je die kleding eigenlijk?
I am badquote:
Hijs bij je Loveless. Speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef Loveless85 het volgende:
ZOMG!![]()
![]()
![]()
Het is een teken, m'n media player staat op shuffle met 1100 nummers in de playlist, en juist nú ik hier wil posten komt ineens 'Bad' voorbij. SERIEUS!!!
Ik denk dat veel mensen hem ook onderschatten. Door het wacko jacko ding dat in de pers werd opgeblazen, kreeg hij een beetje een imago van een zieig gek wereldvreemd slachtoffer. Maar als je interviews met hem ziet, of interviews met mensen die met hem werkten, of beelden van rehearsals, dan zie je dat hij bovenal een keihard werkende perfectionist was. Die repeteerde tot hij erbij neerviel, en die altijd, altijd een perfecte show neerzette. Hij was daarin heel old school eigenlijk, net als mensen als Stevie Wonder inderdaad, en James Brown, en Smokey Robinson.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:30 schreef Zapato het volgende:
[..]
Klopt, maar voor alles waar je heel goed in kan worden geldt dat hard werken vereist is. Met alleen talent wordt je nou eenmaal niet de beste. Maar veel talent had ie zeker. En ik denk dat ie bij Motown ook heel veel heeft opgestoken, heb s gelezen dat ie altijd bij Stevie Wonder in de studio zat, dan leer je t wel van de beste ook natuurlijk.
Gooi anders wat van je sop-plaatjes erinquote:
Ja, jammer dat ie niet echt on-stage is doodgegaan, hoewel hij wel altijd heeft gezegd dat ie dat niet wilde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hem ook onderschatten. Door het wacko jacko ding dat in de pers werd opgeblazen, kreeg hij een beetje een imago van een zieig gek wereldvreemd slachtoffer. Maar als je interviews met hem ziet, of interviews met mensen die met hem werkten, of beelden van rehearsals, dan zie je dat hij bovenal een keihard werkende perfectionist was. Die repeteerde tot hij erbij neerviel, en die altijd, altijd een perfecte show neerzette. Hij was daarin heel old school eigenlijk, net als mensen als Stevie Wonder inderdaad, en James Brown, en Smokey Robinson.
Hence: lovelessquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gut, ik voel me een beetje genegeerd
Hoe vaag moet dat wezen dat je naar een concert van hem gaat en hij valt dood neer op het podium....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ie niet echt on-stage is doodgegaan, hoewel hij wel altijd heeft gezegd dat ie dat niet wilde.
Jaloers. Ik had zo graag dat nieuwe glimmende schijfje van zn nieuwe album in de cd-speler gestopt en een heel album zo bewust voor het allereerst gehoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:38 schreef Noax het volgende:
Na Thriller was het mij echt, veel te lang stil rondom Michael Jackson.
Om mijn verslaving in tact te houden haalde ik informatie uit de lectuur van de plaatselijke kiosk,
Daar heb ik dan ook verschillende bladen gekocht, zoals de Hitkrant, Popfoto, het Duitse Bravo en je had nog een Engels popblad waar de naam me nu niet even te binnen schiet.
Toen eindelijk Bad er aan zat te komen werd als eerste de single 'I just can't stop loving you' met Siedah Garrett uitgebracht.
Bij dat nummer had ik een dubbel gevoel, zeker na Thriller hoopte ik op een flinke knaller.
Hier zat ik echt niet op te wachten, maar goed, aan de andere kant was ik ook wel weer blij om een nieuw nummer van Michael Jackson te horen.
Wat dat betreft had internet wel eerder een feit mogen zijn.
Lekkah!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hence: loveless
Luister dees vanaf 6:00. Hoe een genialiteit.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jaloers. Ik had zo graag dat nieuwe glimmende schijfje van zn nieuwe album in de cd-speler gestopt en een heel album zo bewust voor het allereerst gehoord.
Mooi he hoe van zelf sprekend mensen diingen nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:43 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Liefje, in die tijd hadden we nog gewoon Vinyl.
Dat snap ik, maar rekende toch ook nog wel op een nieuw album in deze eeuwquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:43 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Liefje, in die tijd hadden we nog gewoon Vinyl.
Komt nog wel, er zijn al wat 'mensen' mee bezig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar rekende toch ook nog wel op een nieuw album in deze eeuw
Zo zou je het op kunnen vatten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was dat antwoord op mijn vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |