Nee, ik denk ook niet dat hij topfit was.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Zou er tussen die 100 uur filmmateriaal voldoende beelden zitten om de wereld te laten geloven dat Jackson echt topfit was?
Ik vind hem sexy met zijn bril.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hier weer verder!
[ afbeelding ]
die intro, kippenvelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Shitney het volgende:
En nog een coole, misschien al eens gepost
Van 5.30 tot 5.55 is het echt flawless
Hij kon het nogquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Shitney het volgende:
En nog een coole, misschien al eens gepost
Van 5.30 tot 5.55 is het echt flawless
De grootste popster ooit wordt geeerd bij de grootste fastfood ketenquote:More Information:
Who: Michael Jackson Fans From Around The World
What: The Ultimate Michael Jackson Tribute
When: 29 August 2009
Time of the event: 14:00 - 23:00 (After party will be announced)
Where: Mc Donalds BEST
Eindhovenseweg Zuid 59
5683 PW BEST
Website: http://www.jacksonevent.com
Sowieso, daar is toch helemaal geen plek voor hordes mensen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
De grootste popster ooit wordt geeerd bij de grootste fastfood keten![]()
wel raar om hem de hele tijd op een stoel te zien zitten, vooral omdat hij normaal altijd zoveel danst op het podiumquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Shitney het volgende:
Oke, iedereen die nog niet verliefd op Michael Jackson is moet dit filmpje niet aanklikken. Ik kreeg net dit filmpje doorgemaild, en MJ is geblesseerd tijdens dit optreden, daarom moet hij blijven zitten. Hij heeft ook geen schoen aan, zijn enkel was verstuikt. Desalniettemin maakt hij iedereen op het podium natuurlijk af.
Echt fantastisch filmpje voor alle MJ fans.
Bij 3.22 vergeet ie zelf ook even dat ie moet blijven zitten. Je ziet hem echt zo van yes! dat ie wil gaan knallen, en dan oh nee, shit, auw auw, . De arme man gaat volgens mij dood op die stoel, echt schattig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
wel raar om hem de hele tijd op een stoel te zien zitten, vooral omdat hij normaal altijd zoveel danst op het podium
1993 @ Bill Clinton presidential inaugurationquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:04 schreef Shitney het volgende:
@Rnnz:
Weet jij van wanneer en waar dat live optreden van Gone too soon is? Damn wat zingt ie dat goed.
Caught in the moment. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:15 schreef Shitney het volgende:
Prachtig filmpje inderdaad. En wat ben jij toch een cutie, met je traantjes.
Leuk filmpje. Wel grappig dat ie blijft zitten. En op 2:31 vergeet ie te playbacken en op 5:02 issie te laat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Shitney het volgende:
Oke, iedereen die nog niet verliefd op Michael Jackson is moet dit filmpje niet aanklikken. Ik kreeg net dit filmpje doorgemaild, en MJ is geblesseerd tijdens dit optreden, daarom moet hij blijven zitten. Hij heeft ook geen schoen aan, zijn enkel was verstuikt. Desalniettemin maakt hij iedereen op het podium natuurlijk af.
Echt fantastisch filmpje voor alle MJ fans.
Ja ja, je bent gewoon een softie. Geef maar toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Caught in the moment. Niets bijzonders.
WoW!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:12 schreef Rnnz het volgende:
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ga je Rnnz, istie altijd al geweest hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja ja, je bent gewoon een softie. Geef maar toe.
Zoals ik gister al zei in het vorige topic: dit had hij bij This is It ook kunnen doen. Gewoon beetje chillen. Dan nog was het meesterlijk geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Wel grappig dat ie blijft zitten. En op 2:31 vergeet ie te playbacken en op 5:02 issie te laat.
Maar tof dat iemand nog zo kan swingen in een stoel
ja dat hij alles playbackt geen probleem en nu maakt het zelf niet uit als hij zit het blijft VET!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:05 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei in het vorige topic: dit had hij bij This is It ook kunnen doen. Gewoon beetje chillen. Dan nog was het meesterlijk geweest.
Behalve als het om meisjes gaat....dan mag hij wel een lover zijn en geen fighter maar hij laat zich niet zomaa weg sturen cute he!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Daar ga je Rnnz, istie altijd al geweest hoor
Het zat er natuurlijk in dat mensen daar slaatjes uit proberen te gaan slaan, ik bedoel iedereen wilt alles hebben en als jij het goedkoop aanbied wordt er niet meer over nagedacht...opzich logisch!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef Rosalyne het volgende:
'Toename illegale cd's Michael Jackson'
Auteursrechtenorganisatie Brein ziet de afgelopen weken steeds meer verzendingen van illegale cd's en dvd's vanuit het buitenland Nederland binnenkomen. Het gaat vooral om pakketpost uit China met een illegale compilatie van het gehele repertoire van Michael Jackson, aldus de Stichting Brein vrijdag.
De set bestaat uit 32 cd's en 1 dvd en kost rond de 75 dollar. De bestellingen lopen via Engelstalige internetsites, maar de verscheping gebeurt vanuit China waar de illegale compilatie wordt geperst, zegt de organisatie die opkomt voor auteursrechthebbenden.
De illegale sites bieden niet alleen illegale kopieën van Michael Jackson aan, maar ook andere muziek en films. Brein-directeur Tim Kuik waarschuwt bestellers echter dat de Nederlandse douane een goed systeem heeft om zendingen met piraterij op te pikken. ,,Wij controleren de zending en als deze vals blijkt, wordt die uit de handel genomen. De besteller is dan zijn geld kwijt. Als het om grotere partijen of om herhaling gaat, wordt proces-verbaal opgemaakt. Daar kan een flinke boete uit rollen.''
straks komt mijn pakket ook niet meer aan, weet niet of het illegaal is, maar het zou goed kunnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het zat er natuurlijk in dat mensen daar slaatjes uit proberen te gaan slaan, ik bedoel iedereen wilt alles hebben en als jij het goedkoop aanbied wordt er niet meer over nagedacht...opzich logisch!
Sat is ook nu met zijn handtekening. Hij tekende een hoop spullen altijd, maar waneer weet je of hij echt is of niet als je iets koopt op marktplaats of ebay....lastig
Je bedoelt dat prachtige pakket met diequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:43 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
straks komt mijn pakket ook niet meer aan, weet niet of het illegaal is, maar het zou goed kunnen
De Dangerous Tour DVD zit bij die set in hèquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
anders deze set
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003132203/index.html
iig legaal, dus komt het zeker aan
en nog de Dangerous Tour, DVD, daar ook wel te kopen voor een tientje
ja, inderdaad een prachtige setquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef veuvje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat prachtige pakket met dieload van disc?
Ja die is echt mooi! We duimen voor je....
oja, lol, had dat nog niet zien staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Dangerous Tour DVD zit bij die set in hè
Tering, die is mooooooooooi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:12 schreef Rnnz het volgende:
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/
Waarschijnlijk is er nu natuurlijk ook weer meer controle vanuit China op dit illegale spullen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ja, inderdaad een prachtige set
maar ken wel mensen die normaal illegaal spul vanuit China en dergelijke kopen, nog nooit problemen gehad
dus ik hoop nu die ene keer dat ik zo'n set koop, dat het goed gaat
Hoe VET daar zitten echt bizarre spullen tussen!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:28 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe auction met MJ items:
http://www.juliensauction(...)sic-icons/index.html
Veel geld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hoe VET daar zitten echt bizarre spullen tussen!!!
Ben benieuwd wat het uiteindelijk op gaat brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |