quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Je weet toch dat het nep is die vrouwen?
Ga uit man!
In jouw geval: een enkeltje Bangkok. Is nog goedkoper ook dan dat smsen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik ben nu een tijdje bezig te reageren op advertenties van dames die zogenaamd zin hebben in "een spannend avontuurtje", maar telkens als ik reageer krijg ik zo'n pauperbericht waarin staat dat je moet sms'n om het vertrouwen van die persoon te winnen
en ja, klinkt behoorlijk desperate, maar het lijkt me gewoon spannend een keer een sexdate te doen.
Iemand hier die me tips/ervaringen kan mededelen?
Als je het niet probeert, lukt het nooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Maar oke.. dus toch in de kroeg of op stap dan...
Hoe pak ik zoiets aan? Tegen iemand zeggen: "hoi, ik zoek een fuckbuddy, wil jij er een zijn?" Klinkt ook zo direct en lekker tactisch...
Zoiets spreek je ook niet van te voren af, dat groeit zoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Maar oke.. dus toch in de kroeg of op stap dan...
Hoe pak ik zoiets aan? Tegen iemand zeggen: "hoi, ik zoek een fuckbuddy, wil jij er een zijn?" Klinkt ook zo direct en lekker tactisch...
Tip voor de toekomst: kijk naar de TS' topic verleden.quote:
Niet gevonden. Was jij trouwens niet een pot?quote:
Indeed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet gevonden. Was jij trouwens niet een pot?
En heb je de eerste pm van ts al ontvangen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ga naar een grote stad. Daar zijn de meiden vaker single, lekkerder en makkelijker. Ook vind je daar buitenlandse studentes, die echt wel willen. Discotheken sla je over, publiek is er vaak te jong, je bent klauwen met geld kwijt en er hangt vaak geen flirtsfeertje. Zoek een redelijk grote kroeg op met een dansvloer.
De meiden die niet willen neuken vind je niet op de dansvloer. De vrouwen die er voor in zijn dansen vaak gewaagder dan andere meiden. Maak oogcontact met een dame waarvan je denkt dat ze in is voor een avontuurtje. Dans met haar en biedt een drankje aan. Ga even relaxt zitten of zo, babbeltje maken. Zeg dat je haar sexy vindt en peil haar reactie. Is die negatief, move on. Reageert ze daar lachend op, proceed. Geef haar een goed gevoel over zichzelf, bewonderend maar niet te geil. Veel lachen doet het altijd goed. Haar telefoonnummer vraag je al halverwege de avond enzovoorts. Intiem dansen zonder de fatsoensregels te overschrijden, niet aan haar tieten zitten of naar haar kont graaien.
Oppikken in de kroeg vergemakkelijkt de zaak nogal, tenslotte heb je een drankje op en hoef je niet de eerste minuten te staan hakkelen enzo. Let erop dat je jezelf en haar niet dronken voert. Einde avond zorg je dat er al gezoend is en dat er al een (licht) sexframe staat. Je brengt haar uiteraard thuis of biedt haar je 'logeerbed' (luchtbedje ligt wel heel klote, mag wel bij mij in bed).
Verder: wees eerlijk dat je geen relatie zoekt. Dit zal ze waarderen. Een dame met respect behandelen kan geen kwaad. Succes.
En je geeft date advies een heteroseksuele man dat gelooft in online seksdates?quote:
Het is goed advies. Zo zou ik het doen als ik echt zou jagen. Echt leuk meisje breng je naar huis en daarna ga je in je eigen bed liggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
En je geeft date advies een heteroseksuele man dat gelooft in online seksdates?
Nou nou "geloven". Ik was er altijd all sceptisch over heur. Als ik al zo'n bericht las met: "sms maar even op 4545, dan kunnen we meeten" dan ging het al meteen in de prullenbakquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
En je geeft date advies een heteroseksuele man dat gelooft in online seksdates?
speurders, kom óp manquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Tja, het zijn er zoveel.... ik zie door de bomen uiteindelijk het bos niet meer. En ik wil best wel moeite doen weer eens te gaan stappen, maar ik kan dat niet altijd omdat ik naast het werk ook een drukke agenda heb
De sites waar ik naar had gekeken was speurders, maar dat is echt gewoon niks.
Laat ik eens serieus reageren,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Tja, het zijn er zoveel.... ik zie door de bomen uiteindelijk het bos niet meer. En ik wil best wel moeite doen weer eens te gaan stappen, maar ik kan dat niet altijd omdat ik naast het werk ook een drukke agenda heb
Ik werk 40 uur in de week en daarnaast moet ik veel dingen regelen voor een rockband wat ik ga opzetten (nee, het is niet alleen maar een hobby) Dus ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:24 schreef wapwip het volgende:
[..]
Laat ik eens serieus reageren,
Wat voor werk doe je? Ik kom met mijn werk zoveel mensen tegen die ik vervolgens met uitgaan weer tegenkom etc. Ik weet niet of jij dat ook hebt, met een 9 tot 5 kantoorbaan zal je dat minder gauw hebben natuurlijk.
Verder gewoon uitgaan, of desnoods in de supermarkt iemand aansprekenDie sites zijn echt je last resort, of je moet al dik in de 50 zijn. Maar je klinkt alsof je nog niet zo heel oud bent. Dan heb je zo'n sites nog écht niet nodig. Althans als je er niet uitziet als steve urkel
Maar als je er als Steve Urkel uitziet, zou ik als ik jou was daar sowieso eerst eens wat aan doen
Betalen voor vrouwen![]()
Met die dingen regelen kom je toch ook in contact met mensen? En tijdens je werk kom je ook welleens buiten. En anders, het weekendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur in de week en daarnaast moet ik veel dingen regelen voor een rockband wat ik ga opzetten (nee, het is niet alleen maar een hobby) Dus ja.
Ik ben inderdaad niet zo erg oud.
Overigens dacht ik er nooit over om te betalen voor vrouwen of seks, kom op.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
niks mis met sites gebruiken voor dat soort dingen, een heel grote groep mensen gebruikt internet daarvoor, en waarom ook niet?
je legt makkelijk en snel contact, en het is er toch, waarom het jezelf moeilijk maken?
Omdat er geen fuck aan is? Juist het hele een vrouw/meisje voor je winnen, en als je dan met haar in bed ligt dat je kan zeggen tegen jezelf, dat heb ik dus mooi voor elkaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
niks mis met sites gebruiken voor dat soort dingen, een heel grote groep mensen gebruikt internet daarvoor, en waarom ook niet?
je legt makkelijk en snel contact, en het is er toch, waarom het jezelf moeilijk maken?
Hmja op het werk zitten er allemaal getrouwde vrouwen in de 40+. Er zitten er wel een paar bij waarvan ik denk (sjees die is fuckable!) Maar een huwelijk kapot maken, dat doe/wil ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:32 schreef wapwip het volgende:
[..]
Met die dingen regelen kom je toch ook in contact met mensen? En tijdens je werk kom je ook welleens buiten. En anders, het weekendMisschien niet in een boerendorp maar ga eens naar een wat grotere stad
Ik ben best wel een verlegen type. Ik wil best wel op jacht gaan, maar dan voelt het net alsof ik "niet mezelf" ben. En dat zou ik toch wel graag willen zijn, gewoon mezelf.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
Omdat er geen fuck aan is? Juist het hele een vrouw/meisje voor je winnen, en als je dan met haar in bed ligt dat je kan zeggen tegen jezelf, dat heb ik dus mooi voor elkaarHet zgn mannelijke jagers-instinct. Ik zou het echt veel te simpel vinden om via een site iemand te daten, dan mis je toch het hele "op jacht" gebeuren
En dat is juist het leukste
Is wel de manier waarop het werktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Ik ben best wel een verlegen type. Ik wil best wel op jacht gaan, maar dan voelt het net alsof ik "niet mezelf" ben. En dat zou ik toch wel graag willen zijn, gewoon mezelf.
Inderdaad. En wat is er beter. 1 keer proberen en alleen maar kijken of 20 vrouwen proberen 19 keer falen omdat je te verlegen bent, maar er toch een leuke avond aan overhouden met 1 van hen (wel is het aan te raden om dan die 20 niet in een kleine kroeg te doen,want dat gaat opvallenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is wel de manier waarop het werktAls je de keuze moet maken tussen zo'n toetsenbord-affaire of een werkelijk gesprek kies je denk ik toch ook wel voor dat laatste. En wat kan er nou helemaal mis gaan, ze kan nee zeggen, so what?
lol, als je het 20 keer moet proberen voor je beet hebt denk ik sowieso dat je eens een beetje aan je skills moet werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:44 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat is er beter. 1 keer proberen en alleen maar kijken of 20 vrouwen proberen 19 keer falen omdat je te verlegen bent, maar er toch een leuke avond aan overhouden met 1 van hen (wel is het aan te raden om dan die 20 niet in een kleine kroeg te doen,want dat gaat opvallen)
Nee maar goed bij wijze van. Desnoods fluister je bij 20 in hun oor "neuken?". Ofzo. Boeiend dat je dan voor lul staatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:02 schreef wapwip het volgende:
[..]
lol, als je het 20 keer moet proberen voor je beet hebt denk ik sowieso dat je eens een beetje aan je skills moet werkenProbeer eens niet op haar voeten te gaan staan bij het dansen
Internet is juist moeilijker. Allemaal falers en neppe mensen. In de kroeg is het allemaal veel makkelijker.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
Waarheid als eenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
Omdat er geen fuck aan is? Juist het hele een vrouw/meisje voor je winnen, en als je dan met haar in bed ligt dat je kan zeggen tegen jezelf, dat heb ik dus mooi voor elkaarHet zgn mannelijke jagers-instinct. Ik zou het echt veel te simpel vinden om via een site iemand te daten, dan mis je toch het hele "op jacht" gebeuren
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
er is een verschil tussen jagen en gewoon ff lekker sex willen hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
Maar serieus.. Daar zitten echt VEEL heterovrouwen. Je kunt zelfs gewoon bij profielen zoeken invullen dat je een hetero vrouw zoekt die sex wil. [url=http://www.gay.nl/search.html?minage=18&maxage=35&geslacht[0]=v&geaardheid[0]=hetero&country=NL&ikzoek[0]=sex&orderby=lastlogin]http://www.gay.nl/search.html?minage=18&maxage=35&geslacht[0]=v&geaardheid[0]=hetero&country=NL&ikzoek[0]=sex&orderby=lastlogin[/url]quote:
Idd, alhoewel hier op FOK! kom je ook idioten tegen hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef EXTRATONE het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op normale forums
Dus fok.nl en partyflock.nl
Ja en dat is zeker het geval op partyflock.nlquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, alhoewel hier op FOK! kom je ook idioten tegen hoor.![]()
Maar tot nu toe een paar goede ervaringen tegen 1 slechte is niet verkeerd.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
De meiden die niet willen neuken vind je niet op de dansvloer. De vrouwen die er voor in zijn dansen vaak gewaagder dan andere meiden. Maak oogcontact met een dame waarvan je denkt dat ze in is voor een avontuurtje. Dans met haar en biedt een drankje aan. Ga even relaxt zitten of zo, babbeltje maken. Zeg dat je haar sexy vindt en peil haar reactie. Is die negatief, move on. Reageert ze daar lachend op, proceed. Geef haar een goed gevoel over zichzelf, bewonderend maar niet te geil. Veel lachen doet het altijd goed. Haar telefoonnummer vraag je al halverwege de avond enzovoorts. Intiem dansen zonder de fatsoensregels te overschrijden, niet aan haar tieten zitten of naar haar kont graaien.
Oh, dus hier op FOK kan het ook?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef EXTRATONE het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op normale forums
Dus fok.nl en partyflock.nl
Oef, dat het bestaat.. De geile tokkiemagneet bij uitstek!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Probeer www.sexdateforum.nl eens. Ik vind het idee hierachter wel goed namelijk.
wat ziet dat er bagger en sneu uit zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Probeer www.sexdateforum.nl eens. Ik vind het idee hierachter wel goed namelijk.
Zal ook wel volzitten met vrouwen die smachtend zitten te wachten totdat "Frankie" eindelijk de tijd heeft om hun vol te komen blaffen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat ziet dat er bagger en sneu uit zeg
Ja, ik had het nog niet ingeschakeld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef Mirjam het volgende:
alfredjodokusdinges, heb je je pm uitgeschakeld staan?
Nope, maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:23 schreef StefanoSanders het volgende:
alfred heb je habbohotel.nl wel eens geprobeerd ?
Zo doe ik het ook altijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het niet probeert, lukt het nooit.
9 keer een blauw oog en 1 keer een geile nacht.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik ben nu een tijdje bezig te reageren op advertenties van dames die zogenaamd zin hebben in "een spannend avontuurtje", maar telkens als ik reageer krijg ik zo'n pauperbericht waarin staat dat je moet sms'n om het vertrouwen van die persoon te winnen
en ja, klinkt behoorlijk desperate, maar het lijkt me gewoon spannend een keer een sexdate te doen.
Iemand hier die me tips/ervaringen kan mededelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |