abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71835916
Ik ben nu een tijdje bezig te reageren op advertenties van dames die zogenaamd zin hebben in "een spannend avontuurtje", maar telkens als ik reageer krijg ik zo'n pauperbericht waarin staat dat je moet sms'n om het vertrouwen van die persoon te winnen

en ja, klinkt behoorlijk desperate, maar het lijkt me gewoon spannend een keer een sexdate te doen.

Iemand hier die me tips/ervaringen kan mededelen?
pi_71835992
In de kroeg iemand aanspreken
pi_71836010
Je weet toch dat het nep is die vrouwen?
Ga uit man!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71836027
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Je weet toch dat het nep is die vrouwen?
Ga uit man!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:59:29 #5
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71836130
Euh.. De kroeg al eens geprobeerd?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:17:31 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71836585
TMF Chat natuurlijk! Waar anders...
pi_71836674
dude

TS opent over een aantal weken een topic waarin ie afvraagt waar zijn russische bruid blijft, die ie wel even 3000euro voor had geschoten voor de vlucht
pi_71836690
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik ben nu een tijdje bezig te reageren op advertenties van dames die zogenaamd zin hebben in "een spannend avontuurtje", maar telkens als ik reageer krijg ik zo'n pauperbericht waarin staat dat je moet sms'n om het vertrouwen van die persoon te winnen

en ja, klinkt behoorlijk desperate, maar het lijkt me gewoon spannend een keer een sexdate te doen.

In jouw geval: een enkeltje Bangkok. Is nog goedkoper ook dan dat smsen.

Doei.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71836706
Ik heb het al eens geprobeerd in de kroeg maar dan kom ik alleen maar bezette vrouwen tegen of kutlimburgers
pi_71837045
Maar oke.. dus toch in de kroeg of op stap dan...

Hoe pak ik zoiets aan? Tegen iemand zeggen: "hoi, ik zoek een fuckbuddy, wil jij er een zijn?" Klinkt ook zo direct en lekker tactisch...
pi_71837068
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:

Hoe pak ik zoiets aan? Tegen iemand zeggen: "hoi, ik zoek een fuckbuddy, wil jij er een zijn?" Klinkt ook zo direct en lekker tactisch...
Als je het niet probeert, lukt het nooit.

9 keer een blauw oog en 1 keer een geile nacht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71837093
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:

Zoiets spreek je ook niet van te voren af, dat groeit zo
pi_71837110
Plaats een "gezocht" topic op fok!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:58:55 #14
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71837496
Ga naar een grote stad. Daar zijn de meiden vaker single, lekkerder en makkelijker. Ook vind je daar buitenlandse studentes, die echt wel willen. Discotheken sla je over, publiek is er vaak te jong, je bent klauwen met geld kwijt en er hangt vaak geen flirtsfeertje. Zoek een redelijk grote kroeg op met een dansvloer.

De meiden die niet willen neuken vind je niet op de dansvloer. De vrouwen die er voor in zijn dansen vaak gewaagder dan andere meiden. Maak oogcontact met een dame waarvan je denkt dat ze in is voor een avontuurtje. Dans met haar en biedt een drankje aan. Ga even relaxt zitten of zo, babbeltje maken. Zeg dat je haar sexy vindt en peil haar reactie. Is die negatief, move on. Reageert ze daar lachend op, proceed. Geef haar een goed gevoel over zichzelf, bewonderend maar niet te geil. Veel lachen doet het altijd goed. Haar telefoonnummer vraag je al halverwege de avond enzovoorts. Intiem dansen zonder de fatsoensregels te overschrijden, niet aan haar tieten zitten of naar haar kont graaien.

Oppikken in de kroeg vergemakkelijkt de zaak nogal, tenslotte heb je een drankje op en hoef je niet de eerste minuten te staan hakkelen enzo. Let erop dat je jezelf en haar niet dronken voert. Einde avond zorg je dat er al gezoend is en dat er al een (licht) sexframe staat. Je brengt haar uiteraard thuis of biedt haar je 'logeerbed' (luchtbedje ligt wel heel klote, mag wel bij mij in bed) .

Verder: wees eerlijk dat je geen relatie zoekt. Dit zal ze waarderen. Een dame met respect behandelen kan geen kwaad. Succes.
Resistance is futile
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:00:54 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71837523
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
-knip-
Tip voor de toekomst: kijk naar de TS' topic verleden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:02:22 #16
259412 Seven.of.Nine
pi_71837555
Skip teh respcte part.
Resistance is futile
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:03:49 #17
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71837578
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Skip teh respcte part.
Niet gevonden. Was jij trouwens niet een pot?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:05:26 #18
259412 Seven.of.Nine
pi_71837600
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:03 schreef cerror het volgende:

[..]

Niet gevonden. Was jij trouwens niet een pot?
Indeed.
Resistance is futile
pi_71837629
quote:
Ga naar een grote stad. Daar zijn de meiden vaker single, lekkerder en makkelijker. Ook vind je daar buitenlandse studentes, die echt wel willen. Discotheken sla je over, publiek is er vaak te jong, je bent klauwen met geld kwijt en er hangt vaak geen flirtsfeertje. Zoek een redelijk grote kroeg op met een dansvloer.

De meiden die niet willen neuken vind je niet op de dansvloer. De vrouwen die er voor in zijn dansen vaak gewaagder dan andere meiden. Maak oogcontact met een dame waarvan je denkt dat ze in is voor een avontuurtje. Dans met haar en biedt een drankje aan. Ga even relaxt zitten of zo, babbeltje maken. Zeg dat je haar sexy vindt en peil haar reactie. Is die negatief, move on. Reageert ze daar lachend op, proceed. Geef haar een goed gevoel over zichzelf, bewonderend maar niet te geil. Veel lachen doet het altijd goed. Haar telefoonnummer vraag je al halverwege de avond enzovoorts. Intiem dansen zonder de fatsoensregels te overschrijden, niet aan haar tieten zitten of naar haar kont graaien.

Oppikken in de kroeg vergemakkelijkt de zaak nogal, tenslotte heb je een drankje op en hoef je niet de eerste minuten te staan hakkelen enzo. Let erop dat je jezelf en haar niet dronken voert. Einde avond zorg je dat er al gezoend is en dat er al een (licht) sexframe staat. Je brengt haar uiteraard thuis of biedt haar je 'logeerbed' (luchtbedje ligt wel heel klote, mag wel bij mij in bed) .

Verder: wees eerlijk dat je geen relatie zoekt. Dit zal ze waarderen. Een dame met respect behandelen kan geen kwaad. Succes.
En heb je de eerste pm van ts al ontvangen?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:07:41 #20
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71837639
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Indeed.
En je geeft date advies een heteroseksuele man dat gelooft in online seksdates?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:12:59 #21
259412 Seven.of.Nine
pi_71837721
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef cerror het volgende:

[..]

Het is goed advies. Zo zou ik het doen als ik echt zou jagen. Echt leuk meisje breng je naar huis en daarna ga je in je eigen bed liggen.
Resistance is futile
pi_71837727
teletext chat sbs 6 , je hebt en gewone chat en echte meiden die een advertente plaatsen en je dus ook zeker weet dat zijj diegene iis wat terug reageerd. na chat contact krjg je ook meteen pm contact
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_71837795
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef cerror het volgende:

[..]

Nou nou "geloven". Ik was er altijd all sceptisch over heur. Als ik al zo'n bericht las met: "sms maar even op 4545, dan kunnen we meeten" dan ging het al meteen in de prullenbak

en wat heeft mijn topic verleden er mee te maken?

OT:"Ik wist dus niet welke mogelijkheden er nog meer zijn en dacht dat online sexdates een optie was aangezien ik op het fok forum een aantal topics las waar over online sexdates werd besproken (iets van relatieplanet maar dan anders of iets dergelijks)
pi_71837818
zoek je wel op de goeie sites..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71837882
Tja, het zijn er zoveel.... ik zie door de bomen uiteindelijk het bos niet meer. En ik wil best wel moeite doen weer eens te gaan stappen, maar ik kan dat niet altijd omdat ik naast het werk ook een drukke agenda heb
De sites waar ik naar had gekeken was speurders, maar dat is echt gewoon niks.
pi_71837896
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Tja, het zijn er zoveel.... ik zie door de bomen uiteindelijk het bos niet meer. En ik wil best wel moeite doen weer eens te gaan stappen, maar ik kan dat niet altijd omdat ik naast het werk ook een drukke agenda heb
speurders, kom óp man
je kunt toch wel beter dan dat?

en sja, als man zijnde zul je vaak moeten betalen voor een date, er zijn weinig vrouwen die dat voor de fun doen, maar ze zijn er wel.
gewoon goed zoeken.

ga eens een rondje googlen, er zijn véél sites waar je op kunt kijken
pi_71837930
quote:
Laat ik eens serieus reageren,

Wat voor werk doe je? Ik kom met mijn werk zoveel mensen tegen die ik vervolgens met uitgaan weer tegenkom etc. Ik weet niet of jij dat ook hebt, met een 9 tot 5 kantoorbaan zal je dat minder gauw hebben natuurlijk.

Verder gewoon uitgaan, of desnoods in de supermarkt iemand aanspreken Die sites zijn echt je last resort, of je moet al dik in de 50 zijn. Maar je klinkt alsof je nog niet zo heel oud bent. Dan heb je zo'n sites nog écht niet nodig. Althans als je er niet uitziet als steve urkel Maar als je er als Steve Urkel uitziet, zou ik als ik jou was daar sowieso eerst eens wat aan doen

Betalen voor vrouwen
pi_71837984
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:24 schreef wapwip het volgende:

[..]

Laat ik eens serieus reageren,

Wat voor werk doe je? Ik kom met mijn werk zoveel mensen tegen die ik vervolgens met uitgaan weer tegenkom etc. Ik weet niet of jij dat ook hebt, met een 9 tot 5 kantoorbaan zal je dat minder gauw hebben natuurlijk.

Verder gewoon uitgaan, of desnoods in de supermarkt iemand aanspreken Die sites zijn echt je last resort, of je moet al dik in de 50 zijn. Maar je klinkt alsof je nog niet zo heel oud bent. Dan heb je zo'n sites nog écht niet nodig. Althans als je er niet uitziet als steve urkel Maar als je er als Steve Urkel uitziet, zou ik als ik jou was daar sowieso eerst eens wat aan doen

Betalen voor vrouwen
Ik werk 40 uur in de week en daarnaast moet ik veel dingen regelen voor een rockband wat ik ga opzetten (nee, het is niet alleen maar een hobby) Dus ja.
Ik ben inderdaad niet zo erg oud.

Overigens dacht ik er nooit over om te betalen voor vrouwen of seks, kom op.
pi_71837998
niks mis met sites gebruiken voor dat soort dingen, een heel grote groep mensen gebruikt internet daarvoor, en waarom ook niet?
je legt makkelijk en snel contact, en het is er toch, waarom het jezelf moeilijk maken?
pi_71838022
Je moet gewoon doen alsof je haar leuk vindt........
en dan denkt ze omg

en dan heb je seks en bel je niet meer terug

tadaa: seks date !
pi_71838033
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:

[..]

Ik werk 40 uur in de week en daarnaast moet ik veel dingen regelen voor een rockband wat ik ga opzetten (nee, het is niet alleen maar een hobby) Dus ja.
Ik ben inderdaad niet zo erg oud.

Overigens dacht ik er nooit over om te betalen voor vrouwen of seks, kom op.
Met die dingen regelen kom je toch ook in contact met mensen? En tijdens je werk kom je ook welleens buiten. En anders, het weekend Misschien niet in een boerendorp maar ga eens naar een wat grotere stad
pi_71838035
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
niks mis met sites gebruiken voor dat soort dingen, een heel grote groep mensen gebruikt internet daarvoor, en waarom ook niet?
je legt makkelijk en snel contact, en het is er toch, waarom het jezelf moeilijk maken?
Ja dat dacht ik ook.
Maarre, welke sites kan je me zoal aanraden. Ik zoek nu via google, maar ik kom dan allemaal sites tegen waar je je gratis kan aanmelden. Maar ik ken dat wel, dan registreer je je, en dan speur je op een aantal profielen en dan wil je reageren maar dan moet je opeens dokken want alleen "GOLD members kunnen reageren"
pi_71838058
quote:
Omdat er geen fuck aan is? Juist het hele een vrouw/meisje voor je winnen, en als je dan met haar in bed ligt dat je kan zeggen tegen jezelf, dat heb ik dus mooi voor elkaar Het zgn mannelijke jagers-instinct. Ik zou het echt veel te simpel vinden om via een site iemand te daten, dan mis je toch het hele "op jacht" gebeuren En dat is juist het leukste
pi_71838067
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:32 schreef wapwip het volgende:

[..]

Met die dingen regelen kom je toch ook in contact met mensen? En tijdens je werk kom je ook welleens buiten. En anders, het weekend Misschien niet in een boerendorp maar ga eens naar een wat grotere stad
Hmja op het werk zitten er allemaal getrouwde vrouwen in de 40+. Er zitten er wel een paar bij waarvan ik denk (sjees die is fuckable!) Maar een huwelijk kapot maken, dat doe/wil ik niet
En ja, met dat regelen... dat gebeurt allemaal via email of telefoon
pi_71838086
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef wapwip het volgende:

[..]

Omdat er geen fuck aan is? Juist het hele een vrouw/meisje voor je winnen, en als je dan met haar in bed ligt dat je kan zeggen tegen jezelf, dat heb ik dus mooi voor elkaar Het zgn mannelijke jagers-instinct. Ik zou het echt veel te simpel vinden om via een site iemand te daten, dan mis je toch het hele "op jacht" gebeuren En dat is juist het leukste
Ik ben best wel een verlegen type. Ik wil best wel op jacht gaan, maar dan voelt het net alsof ik "niet mezelf" ben. En dat zou ik toch wel graag willen zijn, gewoon mezelf.
pi_71838148
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:

[..]

Ik ben best wel een verlegen type. Ik wil best wel op jacht gaan, maar dan voelt het net alsof ik "niet mezelf" ben. En dat zou ik toch wel graag willen zijn, gewoon mezelf.
Is wel de manier waarop het werkt Als je de keuze moet maken tussen zo'n toetsenbord-affaire of een werkelijk gesprek kies je denk ik toch ook wel voor dat laatste. En wat kan er nou helemaal mis gaan, ze kan nee zeggen, so what?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:41:43 #37
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71838158
Sommie vrouwen vinden het leuk als jij een beetje semi de macho uithangt terwijl er duidelijk is dat je dat niet bent en zelf weet dat je dit ook niet bent....

Uit eigen ervaring.

Verder: wat die pot ( , ohja, respect ) zegt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:44:15 #38
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71838193
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:40 schreef wapwip het volgende:

[..]

Is wel de manier waarop het werkt Als je de keuze moet maken tussen zo'n toetsenbord-affaire of een werkelijk gesprek kies je denk ik toch ook wel voor dat laatste. En wat kan er nou helemaal mis gaan, ze kan nee zeggen, so what?
Inderdaad. En wat is er beter. 1 keer proberen en alleen maar kijken of 20 vrouwen proberen 19 keer falen omdat je te verlegen bent, maar er toch een leuke avond aan overhouden met 1 van hen (wel is het aan te raden om dan die 20 niet in een kleine kroeg te doen,want dat gaat opvallen )
pi_71838404
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:44 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Inderdaad. En wat is er beter. 1 keer proberen en alleen maar kijken of 20 vrouwen proberen 19 keer falen omdat je te verlegen bent, maar er toch een leuke avond aan overhouden met 1 van hen (wel is het aan te raden om dan die 20 niet in een kleine kroeg te doen,want dat gaat opvallen )
lol, als je het 20 keer moet proberen voor je beet hebt denk ik sowieso dat je eens een beetje aan je skills moet werken Probeer eens niet op haar voeten te gaan staan bij het dansen
pi_71839852
Bij mij om de hoek hebben ze een chinees restaurent, als ik m;n stempelkaart vol heb dan kan je met de volle kaart kiezen voor nummertje 112 de kwik han reliev, misschien moet TS zoiets dergelijks eens proberen!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:35:13 #41
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71840261
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:02 schreef wapwip het volgende:

[..]

lol, als je het 20 keer moet proberen voor je beet hebt denk ik sowieso dat je eens een beetje aan je skills moet werken Probeer eens niet op haar voeten te gaan staan bij het dansen
Nee maar goed bij wijze van. Desnoods fluister je bij 20 in hun oor "neuken?". Ofzo. Boeiend dat je dan voor lul staat
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:05:39 #42
259412 Seven.of.Nine
pi_71849537
quote:
Internet is juist moeilijker. Allemaal falers en neppe mensen. In de kroeg is het allemaal veel makkelijker.
Resistance is futile
pi_71855320
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef Cahir het volgende:
www.gay.nl
Jij was toch homo?
pi_71855909
quote:

[..]

Waarheid als een
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:37:24 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71856529
quote:

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71857842
quote:

[..]

er is een verschil tussen jagen en gewoon ff lekker sex willen he
pi_71859609
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef Glennz het volgende:

[..]

Jij was toch homo?
Maar serieus.. Daar zitten echt VEEL heterovrouwen. Je kunt zelfs gewoon bij profielen zoeken invullen dat je een hetero vrouw zoekt die sex wil. [url=http://www.gay.nl/search.html?minage=18&maxage=35&geslacht[0]=v&geaardheid[0]=hetero&country=NL&ikzoek[0]=sex&orderby=lastlogin]http://www.gay.nl/search.html?minage=18&maxage=35&geslacht[0]=v&geaardheid[0]=hetero&country=NL&ikzoek[0]=sex&orderby=lastlogin[/url]
pi_71880173
Internet.
pi_71890770
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:50 schreef verleiding het volgende:
Internet.
Gewoon zoeken op normale forums
Dus fok.nl en partyflock.nl
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:47:34 #51
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71890924
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef EXTRATONE het volgende:

[..]

Idd, alhoewel hier op FOK! kom je ook idioten tegen hoor.

Maar tot nu toe een paar goede ervaringen tegen 1 slechte is niet verkeerd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71893072
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Idd, alhoewel hier op FOK! kom je ook idioten tegen hoor.

Maar tot nu toe een paar goede ervaringen tegen 1 slechte is niet verkeerd.
Ja en dat is zeker het geval op partyflock.nl
Maar met een beetje oplettenheid vallen die idioten snel buiten de boot
Heb zelf 1 ervaring en dat was meteen een ervaring om nooit te vergeten
pi_71893645
quote:

Ik voorzie een lemming:
"Was ik toch laatst lekker aan het dansen in de kroeg, gewoon lekker los aan het gaan zoals ik altijd doe, komt er weer zo'n geile gast aan die meteen denkt dat ik seks wil"
pi_71904453
Probeer www.sexdateforum.nl eens. Ik vind het idee hierachter wel goed namelijk.
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:26:34 #55
243180 AlfrekJodokusZak
is niet zo vrolijk
pi_71928005
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef EXTRATONE het volgende:

[..]

Oh, dus hier op FOK kan het ook?
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:37:21 #56
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71928201
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Probeer www.sexdateforum.nl eens. Ik vind het idee hierachter wel goed namelijk.
Oef, dat het bestaat.. De geile tokkiemagneet bij uitstek!
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_71928258
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
wat ziet dat er bagger en sneu uit zeg
pi_71928335
alfredjodokusdinges, heb je je pm uitgeschakeld staan?
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:44:38 #59
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71928340
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat ziet dat er bagger en sneu uit zeg
Zal ook wel volzitten met vrouwen die smachtend zitten te wachten totdat "Frankie" eindelijk de tijd heeft om hun vol te komen blaffen.
--
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:53:49 #60
243180 AlfrekJodokusZak
is niet zo vrolijk
pi_71928526
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef Mirjam het volgende:
alfredjodokusdinges, heb je je pm uitgeschakeld staan?
Ja, ik had het nog niet ingeschakeld.
Het is nu ingeschakeld dus PM maar
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:23:14 #61
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71929119
alfred heb je habbohotel.nl wel eens geprobeerd ?
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:37:44 #62
243180 AlfrekJodokusZak
is niet zo vrolijk
pi_71929475
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:23 schreef StefanoSanders het volgende:
alfred heb je habbohotel.nl wel eens geprobeerd ?
Nope, maar bedankt voor de tip
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:30:05 #63
243180 AlfrekJodokusZak
is niet zo vrolijk
pi_71932447
Pff, weet je wat, ik ga wel naar de kroeg en zie wel of ik iemand tegen kom.

Houdoe!
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:59:45 #64
259412 Seven.of.Nine
pi_71933598
Lees dan mijn tips nog eens goed door.
Resistance is futile
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:38:56 #65
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_71937212
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je het niet probeert, lukt het nooit.

9 keer een blauw oog en 1 keer een geile nacht.
Zo doe ik het ook altijd
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:00:43 #66
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_71957302
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:

www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_72211224
Plaats advertentie op hyves

nee serieus, als je echt een pure sex-date wil zou je inderdaad toch echt uit moeten gaan..
Gewoon recht door zee zeggen, ik wil alleen sex, maar geen relatie..

vind je vast wel iemand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')