abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71835916
Ik ben nu een tijdje bezig te reageren op advertenties van dames die zogenaamd zin hebben in "een spannend avontuurtje", maar telkens als ik reageer krijg ik zo'n pauperbericht waarin staat dat je moet sms'n om het vertrouwen van die persoon te winnen

en ja, klinkt behoorlijk desperate, maar het lijkt me gewoon spannend een keer een sexdate te doen.

Iemand hier die me tips/ervaringen kan mededelen?
pi_71835992
In de kroeg iemand aanspreken
pi_71836010
Je weet toch dat het nep is die vrouwen?
Ga uit man!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71836027
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Je weet toch dat het nep is die vrouwen?
Ga uit man!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:59:29 #5
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71836130
Euh.. De kroeg al eens geprobeerd?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:17:31 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71836585
TMF Chat natuurlijk! Waar anders...
pi_71836674
dude

TS opent over een aantal weken een topic waarin ie afvraagt waar zijn russische bruid blijft, die ie wel even 3000euro voor had geschoten voor de vlucht
pi_71836690
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik ben nu een tijdje bezig te reageren op advertenties van dames die zogenaamd zin hebben in "een spannend avontuurtje", maar telkens als ik reageer krijg ik zo'n pauperbericht waarin staat dat je moet sms'n om het vertrouwen van die persoon te winnen

en ja, klinkt behoorlijk desperate, maar het lijkt me gewoon spannend een keer een sexdate te doen.

Iemand hier die me tips/ervaringen kan mededelen?
In jouw geval: een enkeltje Bangkok. Is nog goedkoper ook dan dat smsen.

Doei.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71836706
Ik heb het al eens geprobeerd in de kroeg maar dan kom ik alleen maar bezette vrouwen tegen of kutlimburgers
pi_71837045
Maar oke.. dus toch in de kroeg of op stap dan...

Hoe pak ik zoiets aan? Tegen iemand zeggen: "hoi, ik zoek een fuckbuddy, wil jij er een zijn?" Klinkt ook zo direct en lekker tactisch...
pi_71837068
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:

Hoe pak ik zoiets aan? Tegen iemand zeggen: "hoi, ik zoek een fuckbuddy, wil jij er een zijn?" Klinkt ook zo direct en lekker tactisch...
Als je het niet probeert, lukt het nooit.

9 keer een blauw oog en 1 keer een geile nacht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71837093
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:

Zoiets spreek je ook niet van te voren af, dat groeit zo
pi_71837110
Plaats een "gezocht" topic op fok!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:58:55 #14
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71837496
Ga naar een grote stad. Daar zijn de meiden vaker single, lekkerder en makkelijker. Ook vind je daar buitenlandse studentes, die echt wel willen. Discotheken sla je over, publiek is er vaak te jong, je bent klauwen met geld kwijt en er hangt vaak geen flirtsfeertje. Zoek een redelijk grote kroeg op met een dansvloer.

De meiden die niet willen neuken vind je niet op de dansvloer. De vrouwen die er voor in zijn dansen vaak gewaagder dan andere meiden. Maak oogcontact met een dame waarvan je denkt dat ze in is voor een avontuurtje. Dans met haar en biedt een drankje aan. Ga even relaxt zitten of zo, babbeltje maken. Zeg dat je haar sexy vindt en peil haar reactie. Is die negatief, move on. Reageert ze daar lachend op, proceed. Geef haar een goed gevoel over zichzelf, bewonderend maar niet te geil. Veel lachen doet het altijd goed. Haar telefoonnummer vraag je al halverwege de avond enzovoorts. Intiem dansen zonder de fatsoensregels te overschrijden, niet aan haar tieten zitten of naar haar kont graaien.

Oppikken in de kroeg vergemakkelijkt de zaak nogal, tenslotte heb je een drankje op en hoef je niet de eerste minuten te staan hakkelen enzo. Let erop dat je jezelf en haar niet dronken voert. Einde avond zorg je dat er al gezoend is en dat er al een (licht) sexframe staat. Je brengt haar uiteraard thuis of biedt haar je 'logeerbed' (luchtbedje ligt wel heel klote, mag wel bij mij in bed) .

Verder: wees eerlijk dat je geen relatie zoekt. Dit zal ze waarderen. Een dame met respect behandelen kan geen kwaad. Succes.
Resistance is futile
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:00:54 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71837523
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
-knip-
Tip voor de toekomst: kijk naar de TS' topic verleden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:02:22 #16
259412 Seven.of.Nine
pi_71837555
Skip teh respcte part.
Resistance is futile
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:03:49 #17
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71837578
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Skip teh respcte part.
Niet gevonden. Was jij trouwens niet een pot?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:05:26 #18
259412 Seven.of.Nine
pi_71837600
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:03 schreef cerror het volgende:

[..]

Niet gevonden. Was jij trouwens niet een pot?
Indeed.
Resistance is futile
pi_71837629
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ga naar een grote stad. Daar zijn de meiden vaker single, lekkerder en makkelijker. Ook vind je daar buitenlandse studentes, die echt wel willen. Discotheken sla je over, publiek is er vaak te jong, je bent klauwen met geld kwijt en er hangt vaak geen flirtsfeertje. Zoek een redelijk grote kroeg op met een dansvloer.

De meiden die niet willen neuken vind je niet op de dansvloer. De vrouwen die er voor in zijn dansen vaak gewaagder dan andere meiden. Maak oogcontact met een dame waarvan je denkt dat ze in is voor een avontuurtje. Dans met haar en biedt een drankje aan. Ga even relaxt zitten of zo, babbeltje maken. Zeg dat je haar sexy vindt en peil haar reactie. Is die negatief, move on. Reageert ze daar lachend op, proceed. Geef haar een goed gevoel over zichzelf, bewonderend maar niet te geil. Veel lachen doet het altijd goed. Haar telefoonnummer vraag je al halverwege de avond enzovoorts. Intiem dansen zonder de fatsoensregels te overschrijden, niet aan haar tieten zitten of naar haar kont graaien.

Oppikken in de kroeg vergemakkelijkt de zaak nogal, tenslotte heb je een drankje op en hoef je niet de eerste minuten te staan hakkelen enzo. Let erop dat je jezelf en haar niet dronken voert. Einde avond zorg je dat er al gezoend is en dat er al een (licht) sexframe staat. Je brengt haar uiteraard thuis of biedt haar je 'logeerbed' (luchtbedje ligt wel heel klote, mag wel bij mij in bed) .

Verder: wees eerlijk dat je geen relatie zoekt. Dit zal ze waarderen. Een dame met respect behandelen kan geen kwaad. Succes.
En heb je de eerste pm van ts al ontvangen?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:07:41 #20
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71837639
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Indeed.
En je geeft date advies een heteroseksuele man dat gelooft in online seksdates?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:12:59 #21
259412 Seven.of.Nine
pi_71837721
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef cerror het volgende:

[..]

Het is goed advies. Zo zou ik het doen als ik echt zou jagen. Echt leuk meisje breng je naar huis en daarna ga je in je eigen bed liggen.
Resistance is futile
pi_71837727
teletext chat sbs 6 , je hebt en gewone chat en echte meiden die een advertente plaatsen en je dus ook zeker weet dat zijj diegene iis wat terug reageerd. na chat contact krjg je ook meteen pm contact
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_71837795
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef cerror het volgende:

[..]

Nou nou "geloven". Ik was er altijd all sceptisch over heur. Als ik al zo'n bericht las met: "sms maar even op 4545, dan kunnen we meeten" dan ging het al meteen in de prullenbak

en wat heeft mijn topic verleden er mee te maken?

OT:"Ik wist dus niet welke mogelijkheden er nog meer zijn en dacht dat online sexdates een optie was aangezien ik op het fok forum een aantal topics las waar over online sexdates werd besproken (iets van relatieplanet maar dan anders of iets dergelijks)
pi_71837818
zoek je wel op de goeie sites..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71837882
Tja, het zijn er zoveel.... ik zie door de bomen uiteindelijk het bos niet meer. En ik wil best wel moeite doen weer eens te gaan stappen, maar ik kan dat niet altijd omdat ik naast het werk ook een drukke agenda heb
De sites waar ik naar had gekeken was speurders, maar dat is echt gewoon niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')