quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Je weet toch dat het nep is die vrouwen?
Ga uit man!
In jouw geval: een enkeltje Bangkok. Is nog goedkoper ook dan dat smsen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik ben nu een tijdje bezig te reageren op advertenties van dames die zogenaamd zin hebben in "een spannend avontuurtje", maar telkens als ik reageer krijg ik zo'n pauperbericht waarin staat dat je moet sms'n om het vertrouwen van die persoon te winnen
en ja, klinkt behoorlijk desperate, maar het lijkt me gewoon spannend een keer een sexdate te doen.
Iemand hier die me tips/ervaringen kan mededelen?
Als je het niet probeert, lukt het nooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Maar oke.. dus toch in de kroeg of op stap dan...
Hoe pak ik zoiets aan? Tegen iemand zeggen: "hoi, ik zoek een fuckbuddy, wil jij er een zijn?" Klinkt ook zo direct en lekker tactisch...
Zoiets spreek je ook niet van te voren af, dat groeit zoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Maar oke.. dus toch in de kroeg of op stap dan...
Hoe pak ik zoiets aan? Tegen iemand zeggen: "hoi, ik zoek een fuckbuddy, wil jij er een zijn?" Klinkt ook zo direct en lekker tactisch...
Tip voor de toekomst: kijk naar de TS' topic verleden.quote:
Niet gevonden. Was jij trouwens niet een pot?quote:
Indeed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet gevonden. Was jij trouwens niet een pot?
En heb je de eerste pm van ts al ontvangen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ga naar een grote stad. Daar zijn de meiden vaker single, lekkerder en makkelijker. Ook vind je daar buitenlandse studentes, die echt wel willen. Discotheken sla je over, publiek is er vaak te jong, je bent klauwen met geld kwijt en er hangt vaak geen flirtsfeertje. Zoek een redelijk grote kroeg op met een dansvloer.
De meiden die niet willen neuken vind je niet op de dansvloer. De vrouwen die er voor in zijn dansen vaak gewaagder dan andere meiden. Maak oogcontact met een dame waarvan je denkt dat ze in is voor een avontuurtje. Dans met haar en biedt een drankje aan. Ga even relaxt zitten of zo, babbeltje maken. Zeg dat je haar sexy vindt en peil haar reactie. Is die negatief, move on. Reageert ze daar lachend op, proceed. Geef haar een goed gevoel over zichzelf, bewonderend maar niet te geil. Veel lachen doet het altijd goed. Haar telefoonnummer vraag je al halverwege de avond enzovoorts. Intiem dansen zonder de fatsoensregels te overschrijden, niet aan haar tieten zitten of naar haar kont graaien.
Oppikken in de kroeg vergemakkelijkt de zaak nogal, tenslotte heb je een drankje op en hoef je niet de eerste minuten te staan hakkelen enzo. Let erop dat je jezelf en haar niet dronken voert. Einde avond zorg je dat er al gezoend is en dat er al een (licht) sexframe staat. Je brengt haar uiteraard thuis of biedt haar je 'logeerbed' (luchtbedje ligt wel heel klote, mag wel bij mij in bed).
Verder: wees eerlijk dat je geen relatie zoekt. Dit zal ze waarderen. Een dame met respect behandelen kan geen kwaad. Succes.
En je geeft date advies een heteroseksuele man dat gelooft in online seksdates?quote:
Het is goed advies. Zo zou ik het doen als ik echt zou jagen. Echt leuk meisje breng je naar huis en daarna ga je in je eigen bed liggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
En je geeft date advies een heteroseksuele man dat gelooft in online seksdates?
Nou nou "geloven". Ik was er altijd all sceptisch over heur. Als ik al zo'n bericht las met: "sms maar even op 4545, dan kunnen we meeten" dan ging het al meteen in de prullenbakquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
En je geeft date advies een heteroseksuele man dat gelooft in online seksdates?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |