Idd, alhoewel hier op FOK! kom je ook idioten tegen hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef EXTRATONE het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op normale forums
Dus fok.nl en partyflock.nl
Ja en dat is zeker het geval op partyflock.nlquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, alhoewel hier op FOK! kom je ook idioten tegen hoor.![]()
Maar tot nu toe een paar goede ervaringen tegen 1 slechte is niet verkeerd.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
De meiden die niet willen neuken vind je niet op de dansvloer. De vrouwen die er voor in zijn dansen vaak gewaagder dan andere meiden. Maak oogcontact met een dame waarvan je denkt dat ze in is voor een avontuurtje. Dans met haar en biedt een drankje aan. Ga even relaxt zitten of zo, babbeltje maken. Zeg dat je haar sexy vindt en peil haar reactie. Is die negatief, move on. Reageert ze daar lachend op, proceed. Geef haar een goed gevoel over zichzelf, bewonderend maar niet te geil. Veel lachen doet het altijd goed. Haar telefoonnummer vraag je al halverwege de avond enzovoorts. Intiem dansen zonder de fatsoensregels te overschrijden, niet aan haar tieten zitten of naar haar kont graaien.
Oh, dus hier op FOK kan het ook?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef EXTRATONE het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op normale forums
Dus fok.nl en partyflock.nl
Oef, dat het bestaat.. De geile tokkiemagneet bij uitstek!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Probeer www.sexdateforum.nl eens. Ik vind het idee hierachter wel goed namelijk.
wat ziet dat er bagger en sneu uit zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Probeer www.sexdateforum.nl eens. Ik vind het idee hierachter wel goed namelijk.
Zal ook wel volzitten met vrouwen die smachtend zitten te wachten totdat "Frankie" eindelijk de tijd heeft om hun vol te komen blaffen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat ziet dat er bagger en sneu uit zeg
Ja, ik had het nog niet ingeschakeld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef Mirjam het volgende:
alfredjodokusdinges, heb je je pm uitgeschakeld staan?
Nope, maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:23 schreef StefanoSanders het volgende:
alfred heb je habbohotel.nl wel eens geprobeerd ?
Zo doe ik het ook altijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het niet probeert, lukt het nooit.
9 keer een blauw oog en 1 keer een geile nacht.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik ben nu een tijdje bezig te reageren op advertenties van dames die zogenaamd zin hebben in "een spannend avontuurtje", maar telkens als ik reageer krijg ik zo'n pauperbericht waarin staat dat je moet sms'n om het vertrouwen van die persoon te winnen
en ja, klinkt behoorlijk desperate, maar het lijkt me gewoon spannend een keer een sexdate te doen.
Iemand hier die me tips/ervaringen kan mededelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |