speurders, kom óp manquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Tja, het zijn er zoveel.... ik zie door de bomen uiteindelijk het bos niet meer. En ik wil best wel moeite doen weer eens te gaan stappen, maar ik kan dat niet altijd omdat ik naast het werk ook een drukke agenda heb
De sites waar ik naar had gekeken was speurders, maar dat is echt gewoon niks.
Laat ik eens serieus reageren,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Tja, het zijn er zoveel.... ik zie door de bomen uiteindelijk het bos niet meer. En ik wil best wel moeite doen weer eens te gaan stappen, maar ik kan dat niet altijd omdat ik naast het werk ook een drukke agenda heb
Ik werk 40 uur in de week en daarnaast moet ik veel dingen regelen voor een rockband wat ik ga opzetten (nee, het is niet alleen maar een hobby) Dus ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:24 schreef wapwip het volgende:
[..]
Laat ik eens serieus reageren,
Wat voor werk doe je? Ik kom met mijn werk zoveel mensen tegen die ik vervolgens met uitgaan weer tegenkom etc. Ik weet niet of jij dat ook hebt, met een 9 tot 5 kantoorbaan zal je dat minder gauw hebben natuurlijk.
Verder gewoon uitgaan, of desnoods in de supermarkt iemand aansprekenDie sites zijn echt je last resort, of je moet al dik in de 50 zijn. Maar je klinkt alsof je nog niet zo heel oud bent. Dan heb je zo'n sites nog écht niet nodig. Althans als je er niet uitziet als steve urkel
Maar als je er als Steve Urkel uitziet, zou ik als ik jou was daar sowieso eerst eens wat aan doen
Betalen voor vrouwen![]()
Met die dingen regelen kom je toch ook in contact met mensen? En tijdens je werk kom je ook welleens buiten. En anders, het weekendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur in de week en daarnaast moet ik veel dingen regelen voor een rockband wat ik ga opzetten (nee, het is niet alleen maar een hobby) Dus ja.
Ik ben inderdaad niet zo erg oud.
Overigens dacht ik er nooit over om te betalen voor vrouwen of seks, kom op.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
niks mis met sites gebruiken voor dat soort dingen, een heel grote groep mensen gebruikt internet daarvoor, en waarom ook niet?
je legt makkelijk en snel contact, en het is er toch, waarom het jezelf moeilijk maken?
Omdat er geen fuck aan is? Juist het hele een vrouw/meisje voor je winnen, en als je dan met haar in bed ligt dat je kan zeggen tegen jezelf, dat heb ik dus mooi voor elkaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
niks mis met sites gebruiken voor dat soort dingen, een heel grote groep mensen gebruikt internet daarvoor, en waarom ook niet?
je legt makkelijk en snel contact, en het is er toch, waarom het jezelf moeilijk maken?
Hmja op het werk zitten er allemaal getrouwde vrouwen in de 40+. Er zitten er wel een paar bij waarvan ik denk (sjees die is fuckable!) Maar een huwelijk kapot maken, dat doe/wil ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:32 schreef wapwip het volgende:
[..]
Met die dingen regelen kom je toch ook in contact met mensen? En tijdens je werk kom je ook welleens buiten. En anders, het weekendMisschien niet in een boerendorp maar ga eens naar een wat grotere stad
Ik ben best wel een verlegen type. Ik wil best wel op jacht gaan, maar dan voelt het net alsof ik "niet mezelf" ben. En dat zou ik toch wel graag willen zijn, gewoon mezelf.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
Omdat er geen fuck aan is? Juist het hele een vrouw/meisje voor je winnen, en als je dan met haar in bed ligt dat je kan zeggen tegen jezelf, dat heb ik dus mooi voor elkaarHet zgn mannelijke jagers-instinct. Ik zou het echt veel te simpel vinden om via een site iemand te daten, dan mis je toch het hele "op jacht" gebeuren
En dat is juist het leukste
Is wel de manier waarop het werktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Ik ben best wel een verlegen type. Ik wil best wel op jacht gaan, maar dan voelt het net alsof ik "niet mezelf" ben. En dat zou ik toch wel graag willen zijn, gewoon mezelf.
Inderdaad. En wat is er beter. 1 keer proberen en alleen maar kijken of 20 vrouwen proberen 19 keer falen omdat je te verlegen bent, maar er toch een leuke avond aan overhouden met 1 van hen (wel is het aan te raden om dan die 20 niet in een kleine kroeg te doen,want dat gaat opvallenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is wel de manier waarop het werktAls je de keuze moet maken tussen zo'n toetsenbord-affaire of een werkelijk gesprek kies je denk ik toch ook wel voor dat laatste. En wat kan er nou helemaal mis gaan, ze kan nee zeggen, so what?
lol, als je het 20 keer moet proberen voor je beet hebt denk ik sowieso dat je eens een beetje aan je skills moet werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:44 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat is er beter. 1 keer proberen en alleen maar kijken of 20 vrouwen proberen 19 keer falen omdat je te verlegen bent, maar er toch een leuke avond aan overhouden met 1 van hen (wel is het aan te raden om dan die 20 niet in een kleine kroeg te doen,want dat gaat opvallen)
Nee maar goed bij wijze van. Desnoods fluister je bij 20 in hun oor "neuken?". Ofzo. Boeiend dat je dan voor lul staatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:02 schreef wapwip het volgende:
[..]
lol, als je het 20 keer moet proberen voor je beet hebt denk ik sowieso dat je eens een beetje aan je skills moet werkenProbeer eens niet op haar voeten te gaan staan bij het dansen
Internet is juist moeilijker. Allemaal falers en neppe mensen. In de kroeg is het allemaal veel makkelijker.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
Waarheid als eenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
Omdat er geen fuck aan is? Juist het hele een vrouw/meisje voor je winnen, en als je dan met haar in bed ligt dat je kan zeggen tegen jezelf, dat heb ik dus mooi voor elkaarHet zgn mannelijke jagers-instinct. Ik zou het echt veel te simpel vinden om via een site iemand te daten, dan mis je toch het hele "op jacht" gebeuren
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
er is een verschil tussen jagen en gewoon ff lekker sex willen hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
Maar serieus.. Daar zitten echt VEEL heterovrouwen. Je kunt zelfs gewoon bij profielen zoeken invullen dat je een hetero vrouw zoekt die sex wil. [url=http://www.gay.nl/search.html?minage=18&maxage=35&geslacht[0]=v&geaardheid[0]=hetero&country=NL&ikzoek[0]=sex&orderby=lastlogin]http://www.gay.nl/search.html?minage=18&maxage=35&geslacht[0]=v&geaardheid[0]=hetero&country=NL&ikzoek[0]=sex&orderby=lastlogin[/url]quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |