Niemand die het weet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef Sautor het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met een game met de belgische derde divisionist KelmisNu heb ik dat team ondertussen in 3 seizoenen naar de Premier League van Belgie geleid, waar ik nu rond de 10e plaats schommel, mede doordat de grote namen door mijn reputation niet willen komen, en mijn jeugd ook nog niet echt daverend is. Alleen wil het board nog steeds dat ik in Belgie scout, maar ik wil internationaal gaan. Japanners scouten ofzo. Wanneer kan ik eindelijk in het buitenland scouten en wanneer stijgt mijn reputation. Want na 3 seizoenen topvoetbal heb ik een aardige bankrekening opgebouwd, maar kan nog steeds alleen maar spelers rond de 20k halen
Ik had een keer met agovv de eerste periode toen ging hwet erg slecht werd ik 17dequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:17 schreef Jorwol het volgende:
Jaja, met AGOVV dus Ajax in de beker verslagen. Ajax creëerde amper kansen, ik maak gelijk en in de verlenging maak ik de 2-1.
In periode 1 werd er te aanvallend gespeeld nog en verloor ik een paar keer onnodig en dus nog geen periodetitel helaas. Het team loopt nu erg lekker en ik hoop dan ook sowieso de 2e periodetitel te pakken.
Tja is altijd lastig dit soort dingen. Europees succes is toch echt de key naar grotere spelers. Hoeveel geld heb je nu dan? Want volgens mij is het scouten in een bepaald gebied gebonden aan het geld dat je hebt.quote:
In tvplaats van scouts te sturen, doe gewoon zelfs wat scoutingswerk, loop wat Japanse clubs af bijvoorbeeld? (of heb doe je spelerseigenschappen verbergen?)quote:
Dacht iets van rond de 5 miljoen. Dan vind ik scouten nog niet eens het belangrijkst, maar spelers... Ik kan dus nog steeds geen ex-internationals aantrekken die al 4 jaar niet meer gevoetbald hebben omdat mijn reputatie slecht is. Terwijl ik en de club toch al hebben laten zien dat we kunnen voetballen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja is altijd lastig dit soort dingen. Europees succes is toch echt de key naar grotere spelers. Hoeveel geld heb je nu dan? Want volgens mij is het scouten in een bepaald gebied gebonden aan het geld dat je hebt.
Grote clubs verslaan, prijzen winnen, Europees spelen... Zulke dingen verhogen de statuur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dacht iets van rond de 5 miljoen. Dan vind ik scouten nog niet eens het belangrijkst, maar spelers... Ik kan dus nog steeds geen ex-internationals aantrekken die al 4 jaar niet meer gevoetbald hebben omdat mijn reputatie slecht is. Terwijl ik en de club toch al hebben laten zien dat we kunnen voetballen.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grote clubs verslaan, prijzen winnen, Europees spelen... Zulke dingen verhogen de statuur.
Samenvatting: een boel geilheid in Amsterdam.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef VonHinten het volgende:
Mijn Ajax draait te geil nuOntzettend druk programma (ff binnen acht dagen het Wereldbeker toernooi en wedstrijden tegen PSV en Heerenveen), maar toch pak ik elke keer weer de winst.
God bless brede selectiesSpelers met 95% conditie gaan gewoon een wedstrijdje op de bank omdat er een minstens zo goede vervanger klaarstaat.
Tevens begin ik de geilheid van gratis spelers oppikken te ontdekken
Dat doe ik door ze echt op de back positie te zetten, dus 1 plaatsje verder dan de centrale verdedigers, met de pijl naar achteren. Verder een aanvallende mentaliteitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef StefanoSanders het volgende:
Nieuws | 12 augustus 2009 - Middels een persbericht heeft uitgever SEGA Football Manager 2010 aangekondigd. Wat blijkt? De game heeft een flinke visuele make-over ondergaan en kent daarnaast een flink aantal ingrijpende vernieuwingen, zo lijkt het. Hieronder de belangrijkste:
* Nieuwe tactiekmodule: Door een nieuwe opzet lijkt het tactische aspect van de game flink op de schop gegaan. Vooral het ingrijpen tijdens wedstrijden is vereenvoudigd dppr de mogelijkheid tot het geven van simpele opdrachten aan spelers als 'geef dieptepasses' of 'zoek de zijkant op'. Ook kun je eenvoudig de overkoepelende rol van een speler snel veranderen van bijvoorbeeld 'spelmaker' naar 'stofzuiger' (vrij vertaald).
* Uitgebreide wedstrijdanalyse: In Football Manager 2009 gaf je assistent al feedback tijdens de wedstrijd, nu heb je een uitgebreid analysesysteem tot je beschikking, waarin je allerlei details terug kunt vinden. Denk aan een overzicht van alle schoten, passes, voorzetten, kopballen, tackles, overtredingen en onderscheppingen, en de plekken waar deze op het veld hebben plaatsgevonden. Deze analyse kun je zowel tijdens als na de wedstrijd raadplegen.
* 3D-weergave uitgebreid: Vorig jaar werd het driedimensionale wedstrijdengine geïntroduceerd, dit jaar wordt deze uitgebreid. Zo bevat de game meer dan honderd nieuwe animaties, nieuwe stadions, betere belichting, enzovoorts. Het wedstrijdengine zelf en daarmee de kunstmatige intelligentie is uiteraard zoals elk jaar weer onder handen genomen.
* Aanpassen: De editor was altijd al een belangrijk onderdeel van Championship Manager en Football Manager, nu is deze verder uitgebreid en - zo lijkt het - minder complex dan voorheen. Het moet nu makkelijker zijn om jouw eigen competities te creëren en bestaande competities aan te passen.
Ik hoop inderdaad dat die tacktiek wat makkelijker wordt .
Ik wil altijd dat me backs mee op komen maar ook gewoon weer achterin staan bij balverlies.
Nog steeds niet echt een idee hoe ik dat moet doen.,
Je bedoelt dat ze terugteleporteren als ze voorin staan en ergens anders balverlies geleden wordt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik hoop inderdaad dat die tacktiek wat makkelijker wordt .
Ik wil altijd dat me backs mee op komen maar ook gewoon weer achterin staan bij balverlies.
Nog steeds niet echt een idee hoe ik dat moet doen.,
Geweldigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Saviola het volgende:
Soms heb je van die epische duels in FM, waar je haast alle gevoelens doorstaat.. woede, vreugde, spanning, angst, etc. Nou, dit was er wel zo eentje![]()
[ afbeelding ]
wow, nice.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Saviola het volgende:
Soms heb je van die epische duels in FM, waar je haast alle gevoelens doorstaat.. woede, vreugde, spanning, angst, etc. Nou, dit was er wel zo eentje![]()
[ afbeelding ]
Dat is dus jammer. Kijk ik begrijp dat ik niet meteen internationaal bekend ben, maar op zijn minst nationaal door in de hoogste divisie te spelen zou toch wel terecht zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef Vilano het volgende:
[..]
InderdaadHet was me met mijn Antwerp-game opgevallen hoe traag je reputatie stijgt in België, ik had na een tijd een heel groot transferbudget (100M) maar veel goede spelers wilden nog altijd niet komen (zelfs al was ik keer op keer kampioen
)
Gaat veel sneller in bvb Engeland of Spanje.
Het stijgt inderdaad te langzaam. Ik kan me herinneren dat er hier een jongen postte die de CL 3x op rij had gewonnen, en door de media in de 4e editie niet als favoriet werd gezien. Met Heerenveen dacht ik trouwens, een club die geen al te slechte reputatie heeft in het begin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat is dus jammer. Kijk ik begrijp dat ik niet meteen internationaal bekend ben, maar op zijn minst nationaal door in de hoogste divisie te spelen zou toch wel terecht zijn
30 oktober meende ik te lezen in het vorige topic?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef wakajawaka het volgende:
Weet iemand al wanneer 2010 uitkomt?
Ik vond het ook wel leuk, hoewel Zwolle laatste stond in de Juup met 1 punt uit 10 wedstrijden en TOP Oss een-na-laatste stond...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:26 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik wacht nog altijd op m'n eerste aanbieding van een andere club. Niet dat ik dan ja zou zeggen, maar het is wel leuk natuurlijk
Ik ga nu natuurlijk niet weg, nu ik net in de PL zit.
Luc is in FM echt poepquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Hohooooi!
Ik zag net een berichtje over Luc Castaignos, dus ik keek even waar hij nu in FM speelde. Is hij weg
Hij zat wel in m'n game als 16-jarig ventje Z'n stats weet ik niet precies meer.
Spelen die twee buitenste Forwards van je als Forward Centre of Forward Left/Right?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:02 schreef JeroenV het volgende:
Ik probeer nu mijn eigen taktiek te maken, waarbij ik met drie spitsen voorin speel.
Hierbij zijn de buitenste een soort wingers, waarbij ze veel voorzetten richting de middelste spits moeten spelen.
Hoe kan ik dit het beste instellen? Ik heb nu Cross From: Deep en Cross Aim: Centre, ik gebruik geen Target Man.
Okay, en waarom? En wel of geen target man?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deep als je verdedigend speelt, Byline als je aanvallend speelt. Zou ik doen. En dan Aim op First Post.
Ze staan inderdaad gewoon als FC, maar ze scoren niet echt veel. Eens kijken of dit wel werkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:35 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Spelen die twee buitenste Forwards van je als Forward Centre of Forward Left/Right?
In een andere game speelde ik 3-4-3 met 3 Forwards Centre, maar dat liep elkaar maar wat voor de voeten. Te veel spelers in te weinig ruimte. Ik zou ze dus aan de buitenkant zetten
'Deep' is in deze een beetje verwarrend. Je denkt dat bedoeld wordt 'diep in het veld', dus ver voorin. Maar het betekent juist het tegenover gestelde: relatief ver van het vijandelijke doel af. Byline is hetzelfde als goal-line, en dus ver voorin. Speel je aanvallend, dan staan je spelers ver naar voren en kan dus rustig vanaf de 'Byline' (achterlijn) voorgezet worden. Speel je verdedigend, dan staan je spelers relatief minder ver naar voren en kun je beter vanaf 'Deep' voorzetten, omdat de loopafstand die je wingers dan moeten overbruggen kleiner is. (Immers, ze hoeven dan niet helemaal vanuit een verdedigende positie naar de achterlijn te dribbelen om voor te zetten.)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Okay, en waarom? En wel of geen target man?
Dat is correct en tevens juist..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
30 oktober meende ik te lezen in het vorige topic?
Volgens mij klopt het ook nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist..
player interaction -> ask player to stop trying to shoot from distance. Of iets op die fiets.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:50 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb best een aardige spits, maar hij blijft maar van afstand schieten terwijl hij dat (nog) niet kan... Hoe leer ik hem dat af?
Haha nice, lekker 2044 ook, FM 2008?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk long shots op low en als hij weinig creative freedom, blijft hij voorin staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
player interaction -> ask player to stop trying to shoot from distance. Of iets op die fiets.
Dat probeerde ik al...Die optie stond er echter niet bij?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
player interaction -> ask player to stop trying to shoot from distance. Of iets op die fiets.
Dan bij playerinstellingen shoot from distance schuifje naarl inks :pquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:01 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat probeerde ik al...Die optie stond er echter niet bij?![]()
Ik kon hem wel vragen nóg vaker van afstand te schieten
Ik vind praktisch elke FM Fabregas te duur voor wat je aan m hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef JeroenV het volgende:
Tss, ik word een beetje gek van Fabregas. Ik heb hem voor heel veel geld naar Real gehaald, maar hij presteert voor geen meter.
Bij Arsenal was hij wekelijks uitblinker en hij heeft natuurlijk duidelijk de kwaliteiten, maar het lukt maar niet.
Waarschijnlijk ligt het aan mijn systeem of instellingen voor hem, maar voor zover ik weet laat ik hem spelen zoals hij graag zou moeten willen. Maar hoger dan een 7 zit er niet in, laat staan scoren of assists geven.
Welke competitie is dat? Ik heb Luijten in de Blue Square Premier gehaald, en hij heeft, op een goede reeks aan het einde van het 2e seizoen na, niet gebracht wat ik wilde. Nu sta ik 1e in de CC2, en speelt hij wel basis, maar volgend jaar gaat hij weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef MMUFC het volgende:
Me bij Weston-Super-Mare versterkt met Dion Dickoff, Rogier Knarren en Ramon Luijten
Idd alleen kopen als je geld over hebt. Heel veel geld welteverstaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik vind praktisch elke FM Fabregas te duur voor wat je aan m hebt.
Blue Square South.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:30 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Welke competitie is dat? Ik heb Luijten in de Blue Square Premier gehaald, en hij heeft, op een goede reeks aan het einde van het 2e seizoen na, niet gebracht wat ik wilde. Nu sta ik 1e in de CC2, en speelt hij wel basis, maar volgend jaar gaat hij weg.
Heb veel meer gehad aan Terschegget, Pronk en Aslan op het middenveld
Op dit moment staat hij aan de top van de CC2 nog in de basis (kleine 7 gemiddeld geloof ik), dus je hebt er wel een goede aankoop aan. Ik had echter gehoopt dat het een superster zou worden, maar dat is niet geluktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Blue Square South.
Maar kan nu geen spelers meer halen
Ik heb nog een illustere game gehad met Blue Square North's Gainsborough Trinityquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Blue Square South.
Maar kan nu geen spelers meer halen
Als het goed is breng ik ze vanavond naar de CC1quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:03 schreef Sautor het volgende:
Ik heb Vauxhall ooit nog eens onder mijn hoede gehad, en volgens mij naar de Cocacola 2 league gebracht. Toen had ik er, zoals zo vaak, geen zin meer in
Club uit een plaats waar ik geweest ben.. soms.. ben alleen nooit bij Fiorentina begonnen, maar wel bij Espanyolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Winski05 het volgende:
Waar letten jullie trouwens op wanneer je een nieuwe club kiest? Een club met een lage of juist hoge begroting? Een leuke/grappige/gekke/bijzondere clubnaam? Mooie clubkleuren? Een club uit een plaats waar je wel eens geweest bent? Of maak je gewoon willekeurig een keuze?
Ikzelf speel nu met Figline Valdarno uit Italië, waar ik ooit 4 maanden heb gewoond. Maar normaal gesproken let ik altijd op de clubkleuren en de naam van de club. En ik zoek altijd even op waar de plaats ligt, op de één of andere manier heb ik altijd een voorkeur voor een plaats aan de kust. Tja, het zegt natuurlijk helemaal niets, maar toch
24 uur :-(quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:43 schreef Rorata het volgende:
Hoe lang doen jullie over een seizoen?
Heb je de Tactical Theorems and Frameworks gelezen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een leuke tactiek te maken die ook nog eens werkt
Ligt er aan hoeveel tijd ik heb.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:43 schreef Rorata het volgende:
Ik denk dat het bij mij ook niet zoveel zal verschillen van 24 spelurenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:12 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel tijd ik heb.![]()
tvp
Ik ben nu met Leeds United, ben er een keertje geweest en toen helemaal verliefd op geworden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Winski05 het volgende:
Waar letten jullie trouwens op wanneer je een nieuwe club kiest? Een club met een lage of juist hoge begroting? Een leuke/grappige/gekke/bijzondere clubnaam? Mooie clubkleuren? Een club uit een plaats waar je wel eens geweest bent? Of maak je gewoon willekeurig een keuze?
Ikzelf speel nu met Figline Valdarno uit Italië, waar ik ooit 4 maanden heb gewoond. Maar normaal gesproken let ik altijd op de clubkleuren en de naam van de club. En ik zoek altijd even op waar de plaats ligt, op de één of andere manier heb ik altijd een voorkeur voor een plaats aan de kust. Tja, het zegt natuurlijk helemaal niets, maar toch
Een week ofzo. Ligt eraan hoeveel tijd ik heb, en het feit dat hoe verder ik kom hoe langzamer het laden gaat heb ik het ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:43 schreef Rorata het volgende:
Ik speel altijd één of meerdere keren met Feyenoord, omdat dat nou eenmaal mijn club is. Ook kies ik vaak voor de clubs met veel historie, zoals Leeds en ik wil nog een keer met Notts County spelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Winski05 het volgende:
iedere keer als ik met Feyenoord speel gaat het dramatisch..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, naast York ook maar even een game met Feyenoord begonnen. Is ook wel weer eens leuk om met niet-regens te spelen voor de afwisseling. En Feyenoord is altijd leuk in FM
Als er een nieuwe FM komt eerst met Ajax een paar seizoenen, daarna met een gevallen topclub, zoals Leeds, Newcastle, Alavés, 1860 München o.i.d.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Winski05 het volgende:
Het is ook leuk om werkloos te beginnen en je eigen carriere op te bouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Winski05 het volgende:
Ik heb het nog niet getest, maar misschien zal het zo werken:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:52 schreef Basje_B het volgende:
Ik kan Steam niet meer in en nu kan ik niet spelenHij kan geen connectie maken ofzo.
Kan je niet zonder Steam spellen?
edit: normaal gezien zou het moeten werkenquote:I have a vista laptop and i have just descovered a way of playing football manager 2009 without having to log into steam.
to do this go to my computer, Vista (c:), program files, steam, steamApps, Common, football manager 2009 and click on the file fm.
It comes up with an error saying steam is already running and then the game opens and u can play without loging into steam. How cool is that!!
I did this because everytime i tryed to log into steam it said access denied.
Je bent de beste. Het werkt. Thanksquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Vilano het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet getest, maar misschien zal het zo werken:
[..]
Superquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:11 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Je bent de beste. Het werkt. Thanks
Hoe dan? Wachten tot er iemand je vraagt terwijl je 0,0 ervaring hebt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:22 schreef Rorata het volgende:
Het is ook leuk om werkloos te beginnen en je eigen carriere op te bouwen.
Ik ben met Braintree van BSS naar CCL2 gepromoveerd en heb nog nooit betaald voor een spelerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:01 schreef MMootje het volgende:
haha ik heb ook farsley als team.. nu gepromoveerd naar de blue square premier.. loopt alleen kut nu en maar hopen dat ik niet degradeerNiemand wilt verhuurd worden aan farsley, en kopen is al helemaal onmogelijk met 15k..gewoon niemand die er naar toe wilt komen.. nu maar een scout gehaald, kijken of dat helpt
de amateurs in Engeland willen je wel,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:19 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hoe dan? Wachten tot er iemand je vraagt terwijl je 0,0 ervaring hebt?
Als de contracten zijn afgelopenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef donroyco het volgende:
Hoe zit dat met de aflopende contracten van Engelse spelers, wanneer kan ik ze benaderen?
Nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als de contracten zijn afgelopen
Het is meer naar een andere indeling, maar ik denk dat dat nog wel te veranderen valt door middel van skins (en het is WIP hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:42 schreef sjimz het volgende:
De screens van FM2010 zijn nog wel even wennen hoor.
Bij mij welquote:
Mijn Braintree ook niet, alleen maar gratis clubloze Nederlanders.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben met Braintree van BSS naar CCL2 gepromoveerd en heb nog nooit betaald voor een speler
Ik heb ook wel een aantal Britten gehaald.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:20 schreef Rorata het volgende:
[..]
Mijn Braintree ook niet, alleen maar gratis clubloze Nederlanders.
Met Kasper Schmeichel oa in de ploeg moet dat minstens 2 jaar heel makkelijk zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:10 schreef Jorwol het volgende:
Hm, Notts County lijkt me als het zo doorgaat een leuke club om FM2010 mee te beginnen, speelt in CCL2 dacht ik en is overgenomen door een bedrijf uit het Midden-Oosten en lijken flink wat geld te hebben. Normaal heb ik het niet zo op het hebben van veel geld vanaf het begin, maar omdat de club in de CCL2 speelt is het misschien wel leuk om eens te doen
Boeie, leuk ploegje om alle nieuwe features mee uit te proberen zonder al te veel uitdagingquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met Kasper Schmeichel oa in de ploeg moet dat minstens 2 jaar heel makkelijk zijn
Dat wel ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Boeie, leuk ploegje om alle nieuwe features mee uit te proberen zonder al te veel uitdaging
FM-Junk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:39 schreef donroyco het volgende:
(seizoen 2012/3013)
quote:
Op zich wel lekker, alles verkopen, talenten halen/huren, daar zit juist een lekkere uitdaging in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:52 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Begonnen met Fortuna Sittard, wat een hel daar in Sittard
Indonesiequote:Op zondag 16 augustus 2009 13:02 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Wou newcastle weer naar de premier league brengen, dat is toch beetje te makkelijk, dus heb ik gekozen voor de overstap naar Fc Gombak in Indonesie.
dat is normaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is het normaal dat je niet alle eigenschappen van een speler kan zien? Mijn assistent raadde een speler aan maar ik kan slechts een paar attributen van hem bekijken. Erg irritant
Je kan als je het spel start instellen of je eigenschappen wilt verbergen of niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is het normaal dat je niet alle eigenschappen van een speler kan zien? Mijn assistent raadde een speler aan maar ik kan slechts een paar attributen van hem bekijken. Erg irritant
Netjes hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:39 schreef donroyco het volgende:
Kampioen met Torquay UnitedEn dus promotie afgedwongen naar de Premier League
. Het was erg spannend het laatste halfjaar, ik dacht niet dat ik de inhaalrace met de koploper nog positief kon afsluiten, maar toch gelukt
Als 'dank' krijg ik van mijn bestuur een nieuwe stadion ter waarde van 26 miljoen euro (in leningen). Het biedt plaats aan iets meer dan 16K mensen.. Voor het komende seizoen heb ik een riant salarisbudget (110K tegenover 43K afgelopen jaar) en een prima transferbudget (ruim 12M), het probleem is alleen dat niet iedereen op een transfer naar Torquay zit te wachten. Desondanks toch Billy Sharp (held uit FM07
) gratis weten aan te trekken, zodat ik het volledige transferbudget nog heb..
@ Dein_Gesicht, Nicklas Bendtner wilde niet komen, de rotzak
Iemand nog een ideetje voor een zeer solide en goede verdediger? Mag uiterlijk 4 miljoen euro kosten (seizoen 2012/3013)
Kan dat alleen bij het maken van een nieuw spel of ook als je al bezig bent? Bij instellingen kan ik het nergens vinden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Je kan als je het spel start instellen of je eigenschappen wilt verbergen of niet.
Ik zei toch -> Bendtner moet je niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:39 schreef donroyco het volgende:
@ Dein_Gesicht, Nicklas Bendtner wilde niet komen, de rotzak
Iemand nog een ideetje voor een zeer solide en goede verdediger? Mag uiterlijk 4 miljoen euro kosten (seizoen 2012/3013)
Vermaelen komt in mijn spel ook altijd bij Arsenal terecht. Hoezo niet realistisch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:37 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Qua verdediger -> Probeer Paletta (of Palleta, weet ik veel) eens. Speelt in mijn game ergens in brazilie, heb ik voor uit mn kupke 3.5 miljoen binnen weten te hengelen. Maar dat was wel n seizoen of 2 eerder dan waar jij nu zit, dus of ie nog altijd zo relatief goedkoop is, weet ik niet. Vermaelen doet t in mijn game in de Premier League ook goed (Gekocht door Arsenal in 2011)
Alleen bij het maken van een nieuw spelquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan dat alleen bij het maken van een nieuw spel of ook als je al bezig bent? Bij instellingen kan ik het nergens vinden.
Jaa, doe ik ook altijd als ik fm wat beu benquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:40 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ben het spel weer eventjes beu. Ga over een tijdje wel weer eens verder. Voorlopig maar weer even zelf de poppetjes besturen in fifa en pro evo
C. Ronaldo gaat 9 van de 10 keer ook naar Real Madrid. Dit spel is eng zeg ik je.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Vermaelen komt in mijn spel ook altijd bij Arsenal terecht. Hoezo niet realistisch?
Ben ik ook mee bezig, heb het halve middenveld van jonh Ajax gehuurd(Donald, Anita en vd Heijden) en daarbij nog 2 spitsen gehuurd. Maar het probleem is dat de speler die het meest op mijn begroting drukt maar niet weggekocht wilt worden, ondanks de interesse van vele clubs!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:40 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Op zich wel lekker, alles verkopen, talenten halen/huren, daar zit juist een lekkere uitdaging in.
Net met Aláves voor de 2e keer de wereldbeker gewonnen.
Ik speel ook met Leeds.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb Lewandowski gehad, maar verpatst aan Portsmouth (met dikke winst!). En ook daar valt ie gruwelijk hard door de mand. Iets van 20 wedstrijden, 4 goals![]()
Voor de winst wat ik op Lewandowski heb gekrege heb ik wel Bendtner aan kunnen schaffen, mijn huidige topscorer (en nummer 2 scorer van de Premier League)
Zo heeft ie tenminste iets goed gedaan voor Leeds.
Ik zit in eind 2014 of begin 2015. Zodra ik thuis ben zal ik wel wat screenies online slingeren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel ook met Leeds.
Welk jaar zit je en mag ik je selectie eens zien?
Ik zit in eind 2015.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik zit in eind 2014 of begin 2015. Zodra ik thuis ben zal ik wel wat screenies online slingeren.
Ik heb momenteel binnen:quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit in eind 2015.
Heb al een aardig prijzenlijstje opgebouwd.
2 keer landskampioen, 1 keer de FA cup, 2 keer de Engelse SuperCup, 2 keer de CL, keer de Europese Super Cup en 1 keer de Wereldbeker.
En ik bedenk me net dat ik ook 1 keer de Supercup heb gewonnenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:28 schreef sjimz het volgende:
Ow ja de League 1 en Championship heb ik ook gewonnen.
Ik ben de 4e rijkste club ter wereld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
En ik bedenk me net dat ik ook 1 keer de Supercup heb gewonnen![]()
Heb ondertussen ook een stadionuitbreiding gekregen. Er passen nu 75.000 man in mijn toko. Financieel sta ik ijzersterk (7e rijkste club v/d wereld)
Ik hou mijn selectie graag smal. Ik zou nooit zo'n grote selectie nemen. Maar dat is ieder voor zich uiteraard.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben de 4e rijkste club ter wereld.
[ afbeelding ]
Individuele screens op aanvraag natuurlijk.
Sterspelers zijn Aguero, Dahmen en Baker.
Is dat n regen? Of een joekel van een talent die ik gewoon nog nooit gezien heb?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:39 schreef sjimz het volgende:
Ik heb graag een selectie die wat blessures op kan vangen.
Handig als je veel wedstrijden moet spelen.
En Dahmen is echt de beste speler die ik ooit heb meegemaakt
Dat is een koopje zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef VonHinten het volgende:
Miquel Veloso contractvrij binnentikken...Deze transferperiode kan nu al niet meer stuk.
Ik zou ook het liefst maar 11 spelers in mijn selectie hebben, maar blessures, schorsingen, nationaal bekervoetbal, internationaal bekervoetbal én interlands maken dat natuurlijk onmogelijk hehquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:37 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik hou mijn selectie graag smal. Ik zou nooit zo'n grote selectie nemen. Maar dat is ieder voor zich uiteraard.
ik pak een selectie van 18 man. Mocht ik een vage blessuregolf hebben, dan moet ik maar wat veelbelovende jonkies speeltijd gunnen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:50 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst maar 11 spelers in mijn selectie hebben, maar blessures, schorsingen, nationaal bekervoetbal, internationaal bekervoetbal én interlands maken dat natuurlijk onmogelijk heh
Belgische regen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Is dat n regen? Of een joekel van een talent die ik gewoon nog nooit gezien heb?
Wat zijn dat voor een absurde statsquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Belgische regen.
Voor 25 miljoen euro overgenomen van l'OM.
[ afbeelding ]
Ja dat was ook toen ik hem zagquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een absurde statste-ring zeg.
Ik post straks wel een screenie van Zuculini, die vond ik ook al belachelijk sterk (vooral als ik m vergeleek met mijn PSV game, toen ie geen enkele stat boven de 15 hadquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat was ook toen ik hem zag
Aguero er trouwens voor 5 maanden uit met een beenbreuk.
Hoe heb je hem gevonden? Gescout door je scouts of gewoon zelf toevalig?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
Ja dat was ook toen ik hem zag
Aguero er trouwens voor 5 maanden uit met een beenbreuk.
Ik moest tegen Olympique Marseille spelen waar hij toen onder contract stond.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hoe heb je hem gevonden? Gescout door je scouts of gewoon zelf toevalig?
Deze regen is echt meesterlijk. Die van Dein_Gesicht trouwens ook
Rodney Sneijder (check screenie in t vorige topic als je n globaal idee wilt hebben)quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft er misschien iemand een lijst van (goedkope) supertalenten die na een paar jaar supergoed worden?
Dank u. Heb jaren geen FM meer gespeeld maar weet nog wel hoe tof het was om goedkoop geweldige spelers aan te trekkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Rodney Sneijder (check screenie in t vorige topic als je n globaal idee wilt hebben)
Lewandowski kan
Wijnaldum
Aquino
Laurito
Zuculini
Dus.
Wel zeer afhankelijk van je trainingen/jeugdcoaches. Deze game was meneer Sneijder geniaal...ik heb ook games gehad waarin ie pauper was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank u. Heb jaren geen FM meer gespeeld maar weet nog wel hoe tof het was om goedkoop geweldige spelers aan te trekken
Ja, bij mij speelt hij bij RBC op de bankquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Wel zeer afhankelijk van je trainingen/jeugdcoaches. Deze game was meneer Sneijder geniaal...ik heb ook games gehad waarin ie pauper was.
Niet alleen van de trainingen, ze hebben een random PA dus een game kunnen ze goed worden en in de andere game is hij veel minder.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wel zeer afhankelijk van je trainingen/jeugdcoaches. Deze game was meneer Sneijder geniaal...ik heb ook games gehad waarin ie pauper was.
True, dat zal ook t geval zijn met Zuculini. Ene moment was ie net zo goed als Sno, dit keer is ie meesterlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet alleen van de trainingen, ze hebben een random PA dus een game kunnen ze goed worden en in de andere game is hij veel minder.
PA?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet alleen van de trainingen, ze hebben een random PA dus een game kunnen ze goed worden en in de andere game is hij veel minder.
Potential Ability...hoe goed ze kunnen worden.quote:
Dus een levensgroot talent IRL kan door de random PA in FM blijven steken op een matige speler? Dat is wel heel erg triest voor een spel dat realisme hoog in het vaandel heeftquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Potential Ability...hoe goed ze kunnen worden.
Kunnen dikgedrukt omdat het natuurlijk afhankelijk is van heel veel factoren (blessures, speeltijd, training, coaches e.d.)
Ze hebben wel een bepaalde ondergrens die nog steeds goed is hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus een levensgroot talent IRL kan door de random PA in FM blijven steken op een matige speler? Dat is wel heel erg triest voor een spel dat realisme hoog in het vaandel heeft
Net als in het echt eigenlijk...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus een levensgroot talent IRL kan door de random PA in FM blijven steken op een matige speler? Dat is wel heel erg triest voor een spel dat realisme hoog in het vaandel heeft
Dat dus. je hebt bepaalde PA 'schalen' waar een speler in komt. Niet dat het potential ability alles tussen 10 en 100% kan zijn (ff simpel uitgedrukt.)quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben wel een bepaalde ondergrens die nog steeds goed is hoor.
Natuurlijk, maar de potentie die iemand bezit verandert niet, dat het er door omstandigheden niet uitkomt is iets andersquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Net als in het echt eigenlijk...
Ah ok, maar dat strookt dus niet helemaal met het verhaal van een Sneijder die bij RBC op de bank zitquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat dus. je hebt bepaalde PA 'schalen' waar een speler in komt. Niet dat het potential ability alles tussen 10 en 100% kan zijn (ff simpel uitgedrukt.)
Een speler die ws wel een grote gaat worden, zal dan b.v. tussen de 80% en 90% van de mogelijke PA zitten.
Jawel. Want er zijn nog altijd de andere factoren. Speeltijd, trainingen, coaches, blessures etc (waardoor hij op een belangrijk moment in zijn groei geremt kan worden in zijn ontwikkeling)quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah ok, maar dat strookt dus niet helemaal met het verhaal van een Sneijder die bij RBC op de bank zit
Ook dat kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah ok, maar dat strookt dus niet helemaal met het verhaal van een Sneijder die bij RBC op de bank zit
200quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Trouwens...op welke schaal staan de CA en PA? Speel FM sinds FM2005 en ik heb echt geen flauw ideevan 0 tot 100?
Oh...k. Nooit gewetenquote:
Ook n leukequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef Sautor het volgende:
Ik dacht PA voor Personal Assistant stond
Is ook een nieuwe voor mij hoor. Had er eentje die volgens mij nog net iets absurder was in FM2006...maar dit is de eerste keer dat ik zoiets vind in 2009. Dat ie dan ook nog in mn eigen jeugd opduikt maakt t helemaal n grapquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:54 schreef VonHinten het volgende:
Tering die Wellard. Zulke regens kom ik echt never nooit niet tegen, terwijl ik toch best intensief (zelf) scout.
Ik heb nu in mijn jeugd een speler rondlopen die al 7 miljoen euro waard isquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:02 schreef Sautor het volgende:
Ik had ook in mijn team, allemaal mannetjes van 10k of minder. Begonnen er opeens allemaal clubs te bieden op een jeugdspelertje met 500k enzo. Dus ff snel de jeugd checken bleek het al een aardig spelertje te zijn. Helaas zijn door mijn trainingsfaciliteiten hij na 3 jaar nog steeds niet echt doorgebroken.
Ik eentje van 9 miljoenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb nu in mijn jeugd een speler rondlopen die al 7 miljoen euro waard is
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik mag toch hopen dat t een held gaat worden. Ik heb net 16.5 miljoen voor m neergelegdquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:14 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net eindelijk weer eens met 5-1 gewonnen. Voelt best lekker, hoop dat het nu echt gaat draaien![]()
Je hoeft tenminste je reservekeeper niet linksvoor te zettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef Scorpie het volgende:
Leuk hoor, zo`n succesvolle ploeg, maar niet als je dan in de competitie nog een keer moet spelen en je veroordeeld bent tot een B-elftal:
[ afbeelding ]
Welke reservekeeper, mijn A1 keeper speelde alquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Je hoeft tenminste je reservekeeper niet linksvoor te zetten
Gebeurt dat nog steeds? Ik hoopte eigenlijk dat het spel volwassener was geworden in dat soort dingenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef Scorpie het volgende:
Leuk hoor, zo`n succesvolle ploeg, maar niet als je dan in de competitie nog een keer moet spelen en je veroordeeld bent tot een B-elftal:
[ afbeelding ]
Nope, ik speelde voor de competitie een inhaalwedstrijd op dezelfde dag als een interland.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gebeurt dat nog steeds? Ik hoopte eigenlijk dat het spel volwassener was geworden in dat soort dingen
Ik kreeg het bij eerder versies van het spel vooral als je al een aantal jaar onderweg was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nope, ik speelde voor de competitie een inhaalwedstrijd op dezelfde dag als een interland.
Tot nu toe niet zo best, middenmoot.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Indonesie![]()
Ik ben benieuwd hoe je het doet.
Ik heb tot nu toe altijd bij Barca in de groepsfase gezeten, en AS Roma had ik steevast als kwartfinalist tegenover mijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:15 schreef Dein_Gesicht het volgende:
En ik heb verdomme weer een #@$@#$# CL-loting.![]()
Was t vorig seizoen Barcelona en AS Roma die ervoor zorgden dat ik UEFA Cup ging spelen na de winterstop, mag ik het nu opnemen tegen Barcelona (weer) en AC Milan. Verdomme
Begin September?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja is al bekend wanneer ManU de officiele database de lucht in gooit met alle nieuwe transfers. Nu is er alleen een beta zag ik..
Ik heb een soortgelijke situatie gehad met Gainsborough Trinity (Blue Square North). Bij mij was het een kwestie van leningen die mn waarde flink kelderden. Tevens had ik spelers proberen te lokken met allerlei extra clausules in hun contract (appearance bonus etc)...die zie je niet terug bij je wage budget, maar dat kan wel flink op je budget drukken als je een klein budget hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef Akwableet het volgende:
Zit er hier een LL manager die mij wat uitleg kan bieden over de financieen van zijn club?
Ik heb in de eerste 3 seizoenen (2x promotie) in respectievelijk BSquare N, BSP (2x) een winst geboekt van dik een miljoen. Nu is in het jaar dat ik 1e ben geworden in de CC2 die hele winst verdwenen en staat mijn waarde weer terug op een paar ton.
Ik heb als doelstelling genomen dat ik zeker degradatie zou ontlopen, terwijl ik kampioen werd, dus qua budget heb ik niet boven mijn stand geleefd dunkt me. Verder heb ik het eerste half jaar 10k van mijn 13k loonbudget uitgegeven, en het tweede half jaar alles. Toch heb ik dus 2 miljoen binnengehaald en 3,2 uitgegeven. Het erge is, zelfs al zou ik het laagste loonbudget nemen, dan nog was ik 800k kwijt geweest aan het einde. Komt iemand anders wel eens voor zo'n financieel dillemma?
Er staat een lening open van 600k die bijna klaar is, maar die lossen we af met 45k per maand. Dus dat betekend een verlies van 550k op een jaar, en dan nog had ik mijn begroting nooit rond kunnen krijgen, ondanks dat ik succes had tijdens een seizoen waarin ik zou degraderen, wat mijns inziens mensen zou moeten lokken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijke situatie gehad met Gainsborough Trinity (Blue Square North). Bij mij was het een kwestie van leningen die mn waarde flink kelderden. Tevens had ik spelers proberen te lokken met allerlei extra clausules in hun contract (appearance bonus etc)...die zie je niet terug bij je wage budget, maar dat kan wel flink op je budget drukken als je een klein budget hebt.
Ja, financiele problemen blijf je houden. Het is echt dweilen met de kraan open. Dan blijf je netjes binnen wage budget en dan zijn je lonen eigenlijk nog te hoog, leuk spelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:08 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Er staat een lening open van 600k die bijna klaar is, maar die lossen we af met 45k per maand. Dus dat betekend een verlies van 550k op een jaar, en dan nog had ik mijn begroting nooit rond kunnen krijgen, ondanks dat ik succes had tijdens een seizoen waarin ik zou degraderen, wat mijns inziens mensen zou moeten lokken.
Mijn sponsorcontracten zijn wel kut, rond de 100k per jaar, en Liverpool geeft me als parent 50k en een thuiswedstrijd waarvan de inkomsten voor mij zijn. In de zomer verkoop ik vaak voor 150k aan spelers. Omdat ik nu steeds promoveer is het beter om korte contracten aan te gaan en spelers te laten gaan wanneer je ze als club ontgroeit, denk ik zelf.
Die wedstrijd tegen Liverpool is overigens over een week en ik heb momenteel maar 1 centrumverdediger
Mja...ik heb t nu ook met Leeds. Ik heb nog 1 uitdaging -> De Champions League winnen. Zodra ik die binnen heb, begin ik weer in de Blue Square North of South.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:55 schreef VonHinten het volgende:
Hm, ik begin genoeg te krijgen van mijn Ajax game..Eigenlijk alles wel meerdere keren gewonnen wat er te winnen valt. Denk dat ik na dit seizoen een nieuwe game begin
edit: Wuppertal SV Borussia uit de derde divisie in Duitsland. ¤0 transferbudget en 2.5K boven mijn wage budget, maar we gaan het proberen. Media prediction: 14th!
Huiskamervraag: welke Nederlandse spits speelt bij Wuppertal?
Dan moet je eerst nog wel voor de Wereldbeker gaan hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:59 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja...ik heb t nu ook met Leeds. Ik heb nog 1 uitdaging -> De Champions League winnen. Zodra ik die binnen heb, begin ik weer in de Blue Square North of South.
True, dan vouw ik die dr ook nog wel achteraan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je eerst nog wel voor de Wereldbeker gaan he
Wil ik wel een screen van de verdedigerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:21 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo 63 miljoen euro aan een verdediger uitgeven
Die wil ik ook wel es zien jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wil ik wel een screen van de verdediger
Die is een koekje. Dan sta je tegen een team uit Kameroen, Japan en Uruguayquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je eerst nog wel voor de Wereldbeker gaan he
Klopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die is een koekje. Dan sta je tegen een team uit Kameroen, Japan en Uruguay
Nee..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:40 schreef VonHinten het volgende:
Is er niet een of andere geile optie dat je teams uit een verschillende savegame tegen elkaar kunt laten spelen?
Je tweede helft zoogquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef JortK het volgende:
Hoeveel pech kun je hebben:
[ afbeelding ]
Dit is kut, maar t kan wel erger.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef JortK het volgende:
Hoeveel pech kun je hebben:
[ afbeelding ]
Heb je veel geld met City? En zo ja, screens van je aankopen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik lijk eindelijk een tactiek gevonden te hebben die werkt
Ben een nieuwe game begonnen met Man City... flink wat ingekocht... eens kijken hoe ver ik kom
Zit nu op mijn werk, maar als je een gooi doet naar het kampioenschap krijg je 128 miljoen (inlcusief aanpassen loonbudget) . Vervelende is dat je op Dunne, Richards, De Jong, Elano en Robinho na totaal geen leuke spelers hebt om gelijk een rol van betekenis te spelen en bovendien zien heel veel spelers je nog niet zitten als club!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:10 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Heb je veel geld met City? En zo ja, screens van je aankopen!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit nu op mijn werk, maar als je een gooi doet naar het kampioenschap krijg je 128 miljoen (inlcusief aanpassen loonbudget) . Vervelende is dat je op Dunne, Richards, De Jong, Elano en Robinho na totaal geen leuke spelers hebt om gelijk een rol van betekenis te spelen en bovendien zien heel veel spelers je nog niet zitten als club!
Maar wat ik heb aangekocht: Fazio, Gamberini, Veloso, Di Mara, Buonanotte, Arango, Palacio, Srna, Matias Fernandez en Vagner Love.
Haha, ben ik het niet mee eens. Ik zit nu met Carlisle in mijn eerste PL seizoen en ik heb al meerdere wedstrijden gewonnen in de laatste minuut. Maar mijn team gaat dan ook als een speer, heb 2 tactieken (voor uit en thuis) en sta na 32 speelronden op europees voetbal!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik geef het maar weer op hoor.... wat een frustrerend kutspel.... ik domineer nu zowat elke wedstrijd van begin tot eind maar op de een of andere manier wordt er op het moment supreme niet gescoord... enorm frustrerend....
Hehehe ja heb ik ook wel vaker gehad, met Feyenoord en Jong Feyenoord in de finalequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:46 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer weet je dat je goed bezig bent? Als jouw Jong SC Heerenveen Ajax uitschakelt in de 3e ronde van de Beker
Kom op, wat denk je. Je zit in het 1e seizoen met een volledig bij elkaar gekocht elftal. Geef t ff tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik geef het maar weer op hoor.... wat een frustrerend kutspel.... ik domineer nu zowat elke wedstrijd van begin tot eind maar op de een of andere manier wordt er op het moment supreme niet gescoord... enorm frustrerend....
Ja dat is ook wel zo... maar het klopt met name verdedigend niet ben ik nu achter... ik laat ze vanaf nu allemaal in de mandekking staan in de hoop om zo wat minder treffers om mijn oren te krijgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:20 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Kom op, wat denk je. Je zit in het 1e seizoen met een volledig bij elkaar gekocht elftal. Geef t ff tijd![]()
Fazio is trouwens echt een beest
Kampioen worden een net-niet seizoen noemenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef VonHinten het volgende:
Een net-niet seizoen met Ajax afgerond. Wel kampioen geworden en Johan Cruijff schaal, maar verder enkel halve finale van de beker, halve finale CL, Europese Supercup verloren en derde in de Wereldbeker..
Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef VonHinten het volgende:
Mijn board geeft niet 100% van mijn transfers terug, terwijl ze dat wel aangeven te doenHoertjes.
De statistiek 'free kick taking'quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:15 schreef ganzenherder het volgende:
Wat zijn de cruciale eigenschappen voor een goede vrijetrappen nemer ook alweer?
2048quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:34 schreef Saviola het volgende:
In mijn CL groepsfase van 2048 maak ik me nu toch wel 2x een primeur mee: voor het eerst haalt geen enkele van de grote 4 uit Engeland nog de CL, en ook voor het eerst haalt een club uit Estland de groepsronde:
[ link | afbeelding ]
Het voetbal veranderd in zijn tijd he. 15 jaar geleden waren Nederlandse clubs in europa ook veel beter. Best realistisch dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:34 schreef Saviola het volgende:
In mijn CL groepsfase van 2048 maak ik me nu toch wel 2x een primeur mee: voor het eerst haalt geen enkele van de grote 4 uit Engeland nog de CL, en ook voor het eerst haalt een club uit Estland de groepsronde:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
De statistiek 'free kick taking'
Evenwicht toch ook?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Techniek en kracht wil ook wel helpen denk ik.
Drie spelers voor in totaal 14M verkocht, en ik krijg maar 3M terug. (En er is geen sprake van monthly installements ofzo, dus dat kan het niet zijn.) Nou ja, laten we hopen dat het een eenmalige actie was..quote:
Ik selecteer op Free Kick Taking en Concentration. Mijn vrijetrapnemer (Mattias Fernandezquote:
Welke spelers?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef DurQ het volgende:
WTF.
Is het winter, dus tijd voor transfers. Zegt de voorzitter, John Jaakke, dat ie goede spelers wil hebben. Ik had nog een budget van 68 miljoen. Ik dus zo bezig met Bojan en nog een verdediger. Maar de onderhandelingen duurden tot de laatste dag dat de markt open was.
Wat denk je! Duurt het Jaakke allemaal te lang en gaat ie zelf spelers kopen die ik helemaal niet wil:S![]()
2048quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:34 schreef Saviola het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen vooronde CL? Welk seizoen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik werd 4e in de Premier League maar het seizoen daarop speelde ik toch in de Europa League
Geen CL voorronde nee. Seizoen 2014-15 zit ik nu.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:58 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Geen vooronde CL? Welk seizoen?
Hebben de Engelse clubs de laatste jaren slecht gepresteerd?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Geen CL voorronde nee. Seizoen 2014-15 zit ik nu.
30 oktober 2009quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de nieuwe uit?
Daarvoor mag je een nieuw topic openenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:33 schreef Escape het volgende:
Wat verwachten jullie eigelijk van Championship manager 10? die komt volgende maand uit, en lees geen slechte dingen erover. FM 09 heeft me niet zo kunnen boeien als de voorgaande versies, dus mischien word het de overstap na CM 10 ipv FM 10.
Met Toulouse is het altijd leuk spelen. Redelijk talentvolle club waar je een heel mooi Frans elftal mee kan creëren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:41 schreef donroyco het volgende:
Uitgekeken op mijn Torquay United-game
Iemand nog leuke ploegen, ik probeerde Liverpool Engels te maken (alleen Engelse spelers), maar ze hebben er maar 2 in hun basis elf.. Iemand zulke haalbare ploegen gezien?
Ik verwacht er niet veel van. Ik heb de demo gespeeld en ik vond de interface zo verschrikkelijk kut werken en ik kon gewoon echt niets vinden, dus ik ben er toen al mee gekaptquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:33 schreef Escape het volgende:
Wat verwachten jullie eigelijk van Championship manager 10? die komt volgende maand uit, en lees geen slechte dingen erover. FM 09 heeft me niet zo kunnen boeien als de voorgaande versies, dus mischien word het de overstap na CM 10 ipv FM 10.
CM10 ? Bestaat Championschip Manager nog dan ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:33 schreef Escape het volgende:
CM heeft een jaar overgeslagen maar is nu terug met CM 2010, ik heb inmiddels de demo al gedownloadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
CM10 ? Bestaat Championschip Manager nog dan ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk blijft FM2010 gewoon dezelfde systeemeisen houden. Dat is de enige vrees die IK heb.
Nee, dat is niet mogelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, heb zelf FM 2008 voor de xbox en speel dit regelmatig. Nu wil ik eigenlijk wel eens een andere skin, is dit op de xbox 360 mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |