nee, het komt volgens mij van tweakers.net af...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:50 schreef TitusPullo het volgende:
Tijdens het lezen van de titel wist ik al dat het gajes van GeenStijl dit wereldkundig had gemaakt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:39 schreef AyrtonSenna het volgende:
...Natuurlijk gaat Geenstijl daar gelijk mee aan de haal:
Wat zei hij? Of ben je zo'n internetheld die dan meteen ophangt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Whahaha Johan Vlemmix neemt gewoon op.![]()
Dan heb je er ook wel meteen een..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Zou raar zijn als die nummers oud zijn. Waarom zou die database dan nog bestaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef Ryon het volgende:
Heeft heel Bekend Nederland vandaag hun mobiel uitgezet of zijn de nummers gewoon oud?
Ja ik heb opgehangen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat zei hij? Of ben je zo'n internetheld die dan meteen ophangt?
Hier zegt hij, hallo met johan, ik ben er ff niet balbalblaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dat hij bestaat is een ding, maar de kans is groot dat hij niet meer wordt geupdate nadat deze eenmalig is ingevoerd. Een mankement dat heel veel contactgegevenssystemen hebben. De mensen die hem gebruiken hebben wss al van elkaar het nieuwe nummer doorgespeeld gekregen omdat het een vrij klein wereldje is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou raar zijn als die nummers oud zijn. Waarom zou die database dan nog bestaan?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
quote:ik wil even mijn vrienden van geen stijl bedanken voor het openbaar maken van mijn mobiele telefoonnr.. Leg mij gvd even uit wat het nut hier van is.
Dat dacht ik dus ook. Mag ik nu bij de crew?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Doe maar geen nummers hier posten, dat "intranet" lek wordt sowieso snel gedicht neem ik aan.
Yup, site:213.201.165.146 <naam van politicus hier>, works like a charm. Zit al een tijdje te bedenken wie of wat.quote:
Je kunt incompetentie niet verbieden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef raptorix het volgende:
Benieuwd of de registratiekamer nu eindelijk eens maatregelen tegen dit soort prutsers gaat nemen.
Wel degelijk als organisatie zijn er gewoon regels hoe je met persoonsgegevens om dient te gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kunt incompetentie niet verbieden.
Wat een eikel, alsof überhaupt iemand hem zou willen bellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef demonseeker14 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: oh te laat.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel degelijk als organisatie zijn er gewoon regels hoe je met persoonsgegevens om dient te gaan.
Die regels zijn er. Méér regels zijn niet nodig. Méér toezicht op de uitvoering daarvan wellicht wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel degelijk als organisatie zijn er gewoon regels hoe je met persoonsgegevens om dient te gaan.
Emile Ratelband....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup, site:213.201.165.146 <naam van politicus hier>, works like a charm. Zit al een tijdje te bedenken wie of wat.
Je begrijpt me verkeerd, ik ben niet voor meer regels, maar wel op handhaving van privacy gerelateerde regels, bedrijven die de fout in gaan, gewoon dwingen een security audit te laten doen op eigen kosten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk nou ens ff goed na.
Als wij een mooi setje regels maken, worden er dan ineens geen fouten meer gemaakt?
Denk je dat er nu geen regels zijn?
Je denkt dat de oplossing is: meer regels?
Je moet in de politiek gaan, je bent een natuurtalent.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef franksetank het volgende:
halsema voicemail gehad en bas ban der vlies eraan.
heb bas een smsje gestuurd namens mij (god)!
welke lul was er ook wal weer voor een landelijke database met gegevens?
Zo?quote:Uw politieke carriere is voorbij.
XXX God.
Andre Rouvoet Telefoon: Mobiel: 06-weg/ 06-weg. Functie: ChristenUnie fractievoorzitter. Bedrijf: Tweede Kamer der Staten-Generaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef ExTec het volgende:
Hey maar ontopic, de peeps die het leuk vinden om iemand te sarren, kunnen we rouvoet nie ff gaan pesten? Die zijn we allemaal allang zat, alleen hij wil het maar niet weten.
Bas Vlies Telefoon: Mobiel: 06-weg / 06-weg. Functie: SGP fractievoorzitter. Bedrijf: Tweede Kamer der Staten-Generaal ...quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Emile Ratelband..... Of Prem. Ook gezellig
![]()
Vlemmix al geprobeerd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:46 schreef wapwip het volgende:
Jezus zeg, ik zit hier met me geluidsrecorder en me telefoon... krijg verdomme niemand te pakken
Hij heeft een alibi.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:50 schreef TUFKAL het volgende:
Peter R gebeld maar zn voicemail wordt steeds herhaald: het is een reconstructie.
die man kickt op elke vorm van aandacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Fred Teeven. Zoals altijd. Hoezo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef franksetank het volgende:
halsema voicemail gehad en bas ban der vlies eraan.
heb bas een smsje gestuurd namens mij (god)!
welke lul was er ook wal weer voor een landelijke database met gegevens?
quote:Dries Roelvink: "laat ik expres mijn nummer lekken, word ik nog niet gebeld!" about 1 hour ago from web
Nee, ok, mee eensquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik ben niet voor meer regels, maar wel op handhaving van privacy gerelateerde regels, bedrijven die de fout in gaan, gewoon dwingen een security audit te laten doen op eigen kosten.
Vraag eens of ie misschien toch uit de Toppers geflikkerd is?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:53 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb Gordon gebeld, keihard "HOMO" geroepen en opgehangen.
Echt waar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:53 schreef TUFKAL het volgende:
heldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:53 schreef TUFKAL het volgende:
Ja, ik durfde alleen niks te zeggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
die man kickt op elke vorm van aandacht.
probeer van der vlies, die neemt opquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:54 schreef wapwip het volgende:
Ik kap ermee, niemand neemt opDenk ik nou 30 nummers geprobeert
quote:Dries Roelvink: "laat ik expres mijn nummer lekken, word ik nog niet gebeld!"
about 1 hour ago from web
Die bas leest pas morgen in het gereformeerd dagblad de reden waarom hij vandaag helemaal doodgesms'd is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:48 schreef franksetank het volgende:
[..]
Bas Vlies Telefoon: Mobiel: 06-weg / 06-weg. Functie: SGP fractievoorzitter. Bedrijf: Tweede Kamer der Staten-Generaal ...
dit was de sms, ja heel flauw:
Beste Bas,
wil je niet meer uit naam van mij spreken!
ik prefereer drugs, alcohol en vieze anale sex in donkere steegjes achter de disco voor het huwelijk.
met vriendelijke groet,
God
Ik heb hem gesms't.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:48 schreef Urquhart het volgende:
Albert Verlinde staat er ook tussen
Wie geeft een roddel door....kan die hem vanavond voorlezen bij Boulevard
Ik kreeg wel een afleverbericht dus hij heeft zijn mobiel aan staan.quote:Hee Albert. Vanavond een itempje over het feit dat ik deze sms kan sturen? Groet ....
Nou, kijk, dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:52 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Fred Teeven. Zoals altijd. Hoezo?
Zeg er dan ook wat tegen en neem het opquote:
Zondag de hele tijd bellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:55 schreef franksetank het volgende:
[..]
probeer van der vlies, die neemt op
Ik zou zeggen, bel ff de GPD, en zeg dat er een foutje in hun DB zitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:52 schreef wapwip het volgende:
Ik bel Prem, en ik krijg LindaMoet ik daar nou weer mee
Ik zei hallo tegen mquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:58 schreef wapwip het volgende:
[..]
Zeg er dan ook wat tegen en neem het opIk wou me pizza bestelling gaan doorgeven maar niemand nam op
Gewoon bij bureauaccesoires heb je toch geluidsrecorder? Die aanzetten, gsm op luidspreker zetten en klaar is keesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zei hallo tegen m![]()
Hoe moet je dat nou opnemen
sms-en bedoel je denk ik, maar nee zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef Fappie het volgende:
Ik zou Wilders maar niet gaan SMS-en, voor je het weet sta je op zo'n AIVD-lijst.
Ik zou het ook niet doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
sms-en bedoel je denk ik, maar nee zou ik ook niet doen.
Foutje. giechelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
sms-en bedoel je denk ik, maar nee zou ik ook niet doen.
oowww je had msnen
Zeg ff: Zomergasten gaat niet door, uw opnames van 3 uur waren niet interessant genoeg voor de kijker.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vraag ff wat ze zondag in Zomergasten gaat vertellen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef Fappie het volgende:
[..]
Zeg ff: Zomergasten gaat niet door, uw opnames van 3 uur waren niet interessant genoeg voor de kijker.
Ik durf nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef Fappie het volgende:
[..]
Zeg ff: Zomergasten gaat niet door, uw opnames van 3 uur waren niet interessant genoeg voor de kijker.
Eric Gerets ook. Kijken hoe ze zn Arabisch isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Johan Derksen staat er ookEn dan vragen naar zijn voorspelling voor vanavond
En wat vroeg hij? Of ben je ook zo'n internetheld die dan ophangt?quote:
Hij vroeg hoe ik aan het nummer kwam en ik zei: geenstijl.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En wat vroeg hij? Of ben je ook zo'n internetheld die dan ophangt?
Sowieso, waarom bellen om vervolgens meteen op te hangen als ze opnemen? Wat is het nut er dan van?
Sandra, Renate of Fionaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef franksetank het volgende:
hoe heet dat geile wijf van rtl boulevard ook al weer
Albert?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef franksetank het volgende:
hoe heet dat geile wijf van rtl boulevard ook al weer
En wie ze bellen, dat kan er dan meteen bij in je filequote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:11 schreef Fappie het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een experiment van een of ander ministerie dat wil kijken hoeveel mensen er bellen naar "uitgelekte" nummers op internet.
Wat ik je brom.
Je moet natuurlijk ook alleen bellen met een anonieme prepaid-simkaart.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En wie ze bellen, dat kan er dan meteen bij in je file
Je hebt hem dus wel gesproken, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij vroeg hoe ik aan het nummer kwam en ik zei: geenstijl.nl
Toen heb ik maar opgehangen![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je hebt hem dus wel gesproken, mag ik je aanraken?![]()
De kromme stem opzetten en dan vragen: 'sorry, zullen we weer vrienden worden?"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Johan Derksen staat er ookEn dan vragen naar zijn voorspelling voor vanavond
Goeie genade, 14 karaats!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat een klasbak heb ik hier aan de lijn!
hahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:24 schreef Szura het volgende:
Henk Gemser nam op![]()
Heb ff "dat kan beter Henk" geroepen
Ik heb hem aan de lijn gehad maar het was iemand anders.quote:
me 2.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:24 schreef Szura het volgende:
Henk Gemser nam op![]()
Heb ff "dat kan beter Henk" geroepen
Ja inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:29 schreef franksetank het volgende:
[..]
me 2.
volgensmij zat die op de fiets, wat een ruis
Nu is er voicemailquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:29 schreef TUFKAL het volgende:
Mart Smeets gebeld: "hoe kom je aan mn nummer?" ik"mag je dat vragen? Hij: ja dat mag ik vragen!
Ik bel ook gewoon scheit, ze gaan mij echt niet bellen. Als eels er in stond ging je dan bellen?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:33 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik bel ook gewoon scheit, ze gaan mij echt niet bellen. Als eels er in stond ging je dan bellen?
Kim Hollandquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef wakajawaka het volgende:
Weet iemand nog chicks die ik kan regelen?
ik heb femke halsema een aanzoek gedaan per sms.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef wakajawaka het volgende:
Weet iemand nog chicks die ik kan regelen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:38 schreef franksetank het volgende:
[..]
ik heb femke halsema een aanzoek gedaan per sms.
georgina heb ik gesmst dat ik van der kontje droom en gevraagd of ze de fantasie werkelijkheid wil laten worden. (en ja ik gebruik dan glijmiddel)
Die ga ik bellen, of de Conimex al klaar isquote:
Nee echt uit paniek drukte ik me telefoon uitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou![]()
Of zit je wat te lullen
quote:
Wens r sterkte met d'r scheiding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:54 schreef xinnos het volgende:
Gezellig met Connie Breukhoven bellen....ze neemt iig op.
Kloptquote:
Ik zocht ook al op Yolanthequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:03 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Sneijder er niet tussenstaat, anders had ik gevraagd hoe Yolanthe in bed was
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt![]()
"Ik zeg oeee" riep ik, en toen hing ie weer op
Ik heb hem smakelijk eten gewenstquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Razor21 het volgende:
Johan Vlemmix neemt gewoon op hij was aan het eten was al 500 keer gebeld hahahaha...even goedenavond gewenst. Hij zei dat hij gewoon elk telefoontje zal opnemen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:29 schreef TUFKAL het volgende:
Mart Smeets gebeld: "hoe kom je aan mn nummer?" ik"mag je dat vragen? Hij: ja dat mag ik vragen!
Mooi figuurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Razor21 het volgende:
Johan Vlemmix neemt gewoon op hij was aan het eten was al 500 keer gebeld hahahaha...even goedenavond gewenst. Hij zei dat hij gewoon elk telefoontje zal opnemen.
Onzin, dan zoek je verkeerdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
zo te zien is het lek gedicht![]()
Ik kan niks meer vinden
Staan in zn nummerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Meddo het volgende:
Wim Assem, directeur lotto.. zou hij de winnende getallen weten
Toch kan elke bnér op die lijst beter zijn sim vernietigenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef Szura het volgende:
Ik vind toch echt niks meer
Ja, wel wat dingen maar Joling vind ie niks meer ,Barneveld niks.
Dus ze zijn wat aan het verwijderen
Joop Atsma nog wel
Ben benieuwd of de meeste dat ook gaan doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Toch kan elke bnér op die lijst beter zijn sim vernietigen
Wetenschappers en onbekende politici zijn wel veilig maar, Balkande,Bos,Wilders,Gordon,Mario etc kunnen beter een nieuwe nemen en ik heb medelijden met van Marwijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de meeste dat ook gaan doen.
Kan me voorstellen dat sommige BNNérs zoveel contacten hebben en het teveel werk vinden om een nieuw nummer te nemen.
Ik heb in elk geval van de FP de screenshotjes opgeslagen wellicht handig voor in de toekomst als dit is overgewaaid hahaha.
Op de FOK! weblog staan screenshotsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef Szura het volgende:
Ik vind toch echt niks meer
Ja, wel wat dingen maar Joling vind ie niks meer ,Barneveld niks.
Dus ze zijn wat aan het verwijderen
Joop Atsma nog wel
Of deze even opslaan : Bellen met BN'ersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef longinus het volgende:
vele nummers nog steeds online, leve google cache
Die gast is zo overdonderd dat Johan opneemt dat ie het hele gesprek verprutst.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Meddo het volgende:
http://www.untitledsite.com/JohanVlemmix_lastig_uh_bellen.mp3
ik ben het niet![]()
Ik heb em ff gebeld, en het klopt. Ik vroeg hem of hij wist waarom Tatiana niet opnam, hij gaf aan dat dat kwam omdat ze net een relatie heeft met een bejaarde miljonair, en dat ze vanavond waarschijnlijk nog even "je weet wel" wilden doen, voordat hij doodgaat en het te laat isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Razor21 het volgende:
Flemix is een goede gastquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:30 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb em ff gebeld, en het klopt. Ik vroeg hem of hij wist waarom Tatiana niet opnam, hij gaf aan dat dat kwam omdat ze net een relatie heeft met een bejaarde miljonair, en dat ze vanavond waarschijnlijk nog even "je weet wel" wilden doen, voordat hij doodgaat en het te laat is
Dat was het meest grappige telefoongesprek dat ik sinds tijden gevoerd heb...
Ja, lijkt erop. Entries waarvan ik zeker weet dat ze er waren, zijn weg.quote:
Onderaan : Bellen met BN'ersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef Hpzone het volgende:
Kan iemand mij het nr van Vlemmix pm-en? vrijwel alles is uit de Google Cache nu.
wat slechtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Meddo het volgende:
http://www.untitledsite.com/JohanVlemmix_lastig_uh_bellen.mp3
ik ben het niet![]()
Inderdaad, wat een failquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Die gast is zo overdonderd dat Johan opneemt dat ie het hele gesprek verprutst.
Wie wil hem nog ff terugbellen, en hem de groeten van mij te doen?quote:
helemaal geen held. een loser eerste klas.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef alopio het volgende:
en wat blijkt nu uit dit hele gebeuren, dat iedereen lomp of niet reageert, behalve JOHAN VLEMINX deze gast is wat mij betreft de held van vandaag.
heb hem gebeld en gewoon ff een minuutje ofzo gepraat, hij zij dat ie al veel was gebeld, maar gewoon opneemt, en dat veel mensen niks zeggen en dan weer ophangen (wat een loser ben je dan) en het wel leuk vind als mensen gewoon een praatje met hem maakte.
Heb ook gezegd dat ie ff moest checken op dit forum, en op geenstijl. en dat ging ie ook gelijk doen zij hij. Heb hem ook maar een tip gegeven dat ie zn telefoon vanacht maar beter uit kom zetten, daar moest ie wel om lachen. haha TOP gozer die Johan
Vond het altijd maar een raar en irritant mannetje, maar na vanavond, nu ik heb heb gesproken, Johan, je bent een held![]()
Richt een fanclub op voor Johanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef alopio het volgende:
en wat blijkt nu uit dit hele gebeuren, dat iedereen lomp of niet reageert, behalve JOHAN VLEMINX deze gast is wat mij betreft de held van vandaag.
heb hem gebeld en gewoon ff een minuutje ofzo gepraat, hij zij dat ie al veel was gebeld, maar gewoon opneemt, en dat veel mensen niks zeggen en dan weer ophangen (wat een loser ben je dan) en het wel leuk vind als mensen gewoon een praatje met hem maakte.
Heb ook gezegd dat ie ff moest checken op dit forum, en op geenstijl. en dat ging ie ook gelijk doen zij hij. Heb hem ook maar een tip gegeven dat ie zn telefoon vanacht maar beter uit kom zetten, daar moest ie wel om lachen. haha TOP gozer die Johan
Vond het altijd maar een raar en irritant mannetje, maar na vanavond, nu ik heb heb gesproken, Johan, je bent een held![]()
Oké, komt 'ie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade. wil iemand mij ook eens bellen? 06-. De messen zijn geslepen!
haha nou zo erge fan ben ik nu ook weer niet, maar hij reageert tenminste wel stoer. En niet zoals erben wennemars. Ik heb ook eddy zoey nog geprobeert te bellen, maar die nam niet op. ik was zeeeeer benieuwe hoe die reageert als HIJ eens word lastig gevallen, zoals hij altijd met zn crew doet in nu we er toch zijn. maar heb ff een printscreen van zn nummer gemaakt, die komt vd weer nog eens aan de beurt.quote:
Ja want als 'ie erachter komt ga je 7 jaar de cel inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij durft niet Peter de Vries te bellen...je weet immers maar nooit
Haar nummer stond er niet bij toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef sevenjs het volgende:
Heeft er iemand al telefoonsex gehad met Kim Holland?
het was een willekeurig nummerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[ Bericht 93% gewijzigd door -J-D- op 12-08-2009 19:42 (Geen nummers plaatsen.) ]
Ik heb een screenshot van haar nummer gemaakt, weet nog niet of ik haar ga bellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Haar nummer stond er niet bij toch?
Dat weten wij nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
het was een willekeurig nummer
Welkom op hypocriet FOK!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Razor21 het volgende:
Beetje vreemd dat je hier geen nummers mag plaatsen maar op de Fok Weblog mag het dan weer wel in het bericht...
Ja, op het forum gelden andere regels.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Razor21 het volgende:
Beetje vreemd dat je hier geen nummers mag plaatsen maar op de Fok Weblog mag het dan weer wel in het bericht...
abou jahjah stond er ook bij vanmiddag hahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef alopio het volgende:
ik heb die lijst ergens gedownload, zie je gewoon staan 'Al Aqsa 010-nogwat'
is toch wazig, contact persoon van tereur organisatie zit dus in rotterdam? mooi dat ik die dus NIET ga bellen,
haha ja idd zeg, en ik waarschijnlijk mag je nog komen ook. Of gewoon met een paar maten ff een biertje drinken bij hem op een zaterdag avond, doet ie ook nog denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb Vlemmix' opgeslagen.
Over een poosje zal ik hem eens bellen als ik in Eindhoven ben en vragen of we een keertje langs kunnen komen met een paar man om een rondleiding te krijgen in zijn huis 'Paleis Soestdijk 2'
Van Der Geest nam ook op bij mij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Vlemmix was de enige die opnam. Wat een held is dat. Gewoon om de minuut vrolijk die telefoontjes opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Drumpie het volgende:2002 belde ............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gij hebt al een pm.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:39 schreef Kapara het volgende:
Kunnen jullie mij tel.nummers PM'en die niet op de lijst staan, maar wel door jullie gebelt zijn?
Thanks!
Dat is het nummer van een 15 jarig meisjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:39 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik belde net dat nummer van Balkenende:
"Hallo?"
"Hallo?"
"Dikke hoer!"
En toen hing hij op.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef Drumpie het volgende:
even theo van gogh bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik had toch echt geen meisje aan de lijn hoor. Misschien had ze d't mobieltje aan haar broer of vriend gegeven. Probeer nog maar een keertje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is het nummer van een 15 jarig meisjeAnouk heet ze.
fok weblogquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef suno het volgende:
Grappig, wat een blunder is dit
Die lijsten zijn nergens meer zichtbaar?
Nee. Volgens mij werken ze geen van allen op twee na. Johan Vlemmix neemt vrolijk op en gaat het gesprek aan. BIj JP Balkenende krijg je iemand aan de lijn die of gaat schelden of gewoon niets zegt.quote:
telefoongids.nl?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:55 schreef Kapara het volgende:
De gehele lijst met wel 4.000 telnummers is te downloaden.
PM mij, dan krijg je de link!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |