Wat zei hij? Of ben je zo'n internetheld die dan meteen ophangt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Whahaha Johan Vlemmix neemt gewoon op.![]()
Dan heb je er ook wel meteen een..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Zou raar zijn als die nummers oud zijn. Waarom zou die database dan nog bestaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef Ryon het volgende:
Heeft heel Bekend Nederland vandaag hun mobiel uitgezet of zijn de nummers gewoon oud?
Ja ik heb opgehangen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat zei hij? Of ben je zo'n internetheld die dan meteen ophangt?
Hier zegt hij, hallo met johan, ik ben er ff niet balbalblaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dat hij bestaat is een ding, maar de kans is groot dat hij niet meer wordt geupdate nadat deze eenmalig is ingevoerd. Een mankement dat heel veel contactgegevenssystemen hebben. De mensen die hem gebruiken hebben wss al van elkaar het nieuwe nummer doorgespeeld gekregen omdat het een vrij klein wereldje is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou raar zijn als die nummers oud zijn. Waarom zou die database dan nog bestaan?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
quote:ik wil even mijn vrienden van geen stijl bedanken voor het openbaar maken van mijn mobiele telefoonnr.. Leg mij gvd even uit wat het nut hier van is.
Dat dacht ik dus ook. Mag ik nu bij de crew?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Doe maar geen nummers hier posten, dat "intranet" lek wordt sowieso snel gedicht neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |