me 2.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:24 schreef Szura het volgende:
Henk Gemser nam op![]()
Heb ff "dat kan beter Henk" geroepen
Ja inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:29 schreef franksetank het volgende:
[..]
me 2.
volgensmij zat die op de fiets, wat een ruis
Nu is er voicemailquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:29 schreef TUFKAL het volgende:
Mart Smeets gebeld: "hoe kom je aan mn nummer?" ik"mag je dat vragen? Hij: ja dat mag ik vragen!
Ik bel ook gewoon scheit, ze gaan mij echt niet bellen. Als eels er in stond ging je dan bellen?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:33 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik bel ook gewoon scheit, ze gaan mij echt niet bellen. Als eels er in stond ging je dan bellen?
Kim Hollandquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef wakajawaka het volgende:
Weet iemand nog chicks die ik kan regelen?
ik heb femke halsema een aanzoek gedaan per sms.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef wakajawaka het volgende:
Weet iemand nog chicks die ik kan regelen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:38 schreef franksetank het volgende:
[..]
ik heb femke halsema een aanzoek gedaan per sms.
georgina heb ik gesmst dat ik van der kontje droom en gevraagd of ze de fantasie werkelijkheid wil laten worden. (en ja ik gebruik dan glijmiddel)
Die ga ik bellen, of de Conimex al klaar isquote:
Nee echt uit paniek drukte ik me telefoon uitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou![]()
Of zit je wat te lullen
quote:
Wens r sterkte met d'r scheiding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:54 schreef xinnos het volgende:
Gezellig met Connie Breukhoven bellen....ze neemt iig op.
Kloptquote:
Ik zocht ook al op Yolanthequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:03 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Sneijder er niet tussenstaat, anders had ik gevraagd hoe Yolanthe in bed was
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt![]()
"Ik zeg oeee" riep ik, en toen hing ie weer op
Ik heb hem smakelijk eten gewenstquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Razor21 het volgende:
Johan Vlemmix neemt gewoon op hij was aan het eten was al 500 keer gebeld hahahaha...even goedenavond gewenst. Hij zei dat hij gewoon elk telefoontje zal opnemen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:29 schreef TUFKAL het volgende:
Mart Smeets gebeld: "hoe kom je aan mn nummer?" ik"mag je dat vragen? Hij: ja dat mag ik vragen!
Mooi figuurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Razor21 het volgende:
Johan Vlemmix neemt gewoon op hij was aan het eten was al 500 keer gebeld hahahaha...even goedenavond gewenst. Hij zei dat hij gewoon elk telefoontje zal opnemen.
Onzin, dan zoek je verkeerdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
zo te zien is het lek gedicht![]()
Ik kan niks meer vinden
Staan in zn nummerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Meddo het volgende:
Wim Assem, directeur lotto.. zou hij de winnende getallen weten
Toch kan elke bnér op die lijst beter zijn sim vernietigenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef Szura het volgende:
Ik vind toch echt niks meer
Ja, wel wat dingen maar Joling vind ie niks meer ,Barneveld niks.
Dus ze zijn wat aan het verwijderen
Joop Atsma nog wel
Ben benieuwd of de meeste dat ook gaan doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Toch kan elke bnér op die lijst beter zijn sim vernietigen
Wetenschappers en onbekende politici zijn wel veilig maar, Balkande,Bos,Wilders,Gordon,Mario etc kunnen beter een nieuwe nemen en ik heb medelijden met van Marwijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de meeste dat ook gaan doen.
Kan me voorstellen dat sommige BNNérs zoveel contacten hebben en het teveel werk vinden om een nieuw nummer te nemen.
Ik heb in elk geval van de FP de screenshotjes opgeslagen wellicht handig voor in de toekomst als dit is overgewaaid hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |