Op de FOK! weblog staan screenshotsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef Szura het volgende:
Ik vind toch echt niks meer
Ja, wel wat dingen maar Joling vind ie niks meer ,Barneveld niks.
Dus ze zijn wat aan het verwijderen
Joop Atsma nog wel
Of deze even opslaan : Bellen met BN'ersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef longinus het volgende:
vele nummers nog steeds online, leve google cache
Die gast is zo overdonderd dat Johan opneemt dat ie het hele gesprek verprutst.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Meddo het volgende:
http://www.untitledsite.com/JohanVlemmix_lastig_uh_bellen.mp3
ik ben het niet![]()
Ik heb em ff gebeld, en het klopt. Ik vroeg hem of hij wist waarom Tatiana niet opnam, hij gaf aan dat dat kwam omdat ze net een relatie heeft met een bejaarde miljonair, en dat ze vanavond waarschijnlijk nog even "je weet wel" wilden doen, voordat hij doodgaat en het te laat isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Razor21 het volgende:
Johan Vlemmix neemt gewoon op hij was aan het eten was al 500 keer gebeld hahahaha...even goedenavond gewenst. Hij zei dat hij gewoon elk telefoontje zal opnemen.
Flemix is een goede gastquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:30 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb em ff gebeld, en het klopt. Ik vroeg hem of hij wist waarom Tatiana niet opnam, hij gaf aan dat dat kwam omdat ze net een relatie heeft met een bejaarde miljonair, en dat ze vanavond waarschijnlijk nog even "je weet wel" wilden doen, voordat hij doodgaat en het te laat is
Dat was het meest grappige telefoongesprek dat ik sinds tijden gevoerd heb...
Ja, lijkt erop. Entries waarvan ik zeker weet dat ze er waren, zijn weg.quote:
Onderaan : Bellen met BN'ersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef Hpzone het volgende:
Kan iemand mij het nr van Vlemmix pm-en? vrijwel alles is uit de Google Cache nu.
wat slechtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Meddo het volgende:
http://www.untitledsite.com/JohanVlemmix_lastig_uh_bellen.mp3
ik ben het niet![]()
Inderdaad, wat een failquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Die gast is zo overdonderd dat Johan opneemt dat ie het hele gesprek verprutst.
Wie wil hem nog ff terugbellen, en hem de groeten van mij te doen?quote:
helemaal geen held. een loser eerste klas.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef alopio het volgende:
en wat blijkt nu uit dit hele gebeuren, dat iedereen lomp of niet reageert, behalve JOHAN VLEMINX deze gast is wat mij betreft de held van vandaag.
heb hem gebeld en gewoon ff een minuutje ofzo gepraat, hij zij dat ie al veel was gebeld, maar gewoon opneemt, en dat veel mensen niks zeggen en dan weer ophangen (wat een loser ben je dan) en het wel leuk vind als mensen gewoon een praatje met hem maakte.
Heb ook gezegd dat ie ff moest checken op dit forum, en op geenstijl. en dat ging ie ook gelijk doen zij hij. Heb hem ook maar een tip gegeven dat ie zn telefoon vanacht maar beter uit kom zetten, daar moest ie wel om lachen. haha TOP gozer die Johan
Vond het altijd maar een raar en irritant mannetje, maar na vanavond, nu ik heb heb gesproken, Johan, je bent een held![]()
Richt een fanclub op voor Johanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef alopio het volgende:
en wat blijkt nu uit dit hele gebeuren, dat iedereen lomp of niet reageert, behalve JOHAN VLEMINX deze gast is wat mij betreft de held van vandaag.
heb hem gebeld en gewoon ff een minuutje ofzo gepraat, hij zij dat ie al veel was gebeld, maar gewoon opneemt, en dat veel mensen niks zeggen en dan weer ophangen (wat een loser ben je dan) en het wel leuk vind als mensen gewoon een praatje met hem maakte.
Heb ook gezegd dat ie ff moest checken op dit forum, en op geenstijl. en dat ging ie ook gelijk doen zij hij. Heb hem ook maar een tip gegeven dat ie zn telefoon vanacht maar beter uit kom zetten, daar moest ie wel om lachen. haha TOP gozer die Johan
Vond het altijd maar een raar en irritant mannetje, maar na vanavond, nu ik heb heb gesproken, Johan, je bent een held![]()
Oké, komt 'ie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade. wil iemand mij ook eens bellen? 06-. De messen zijn geslepen!
haha nou zo erge fan ben ik nu ook weer niet, maar hij reageert tenminste wel stoer. En niet zoals erben wennemars. Ik heb ook eddy zoey nog geprobeert te bellen, maar die nam niet op. ik was zeeeeer benieuwe hoe die reageert als HIJ eens word lastig gevallen, zoals hij altijd met zn crew doet in nu we er toch zijn. maar heb ff een printscreen van zn nummer gemaakt, die komt vd weer nog eens aan de beurt.quote:
Ja want als 'ie erachter komt ga je 7 jaar de cel inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij durft niet Peter de Vries te bellen...je weet immers maar nooit
Haar nummer stond er niet bij toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef sevenjs het volgende:
Heeft er iemand al telefoonsex gehad met Kim Holland?
het was een willekeurig nummerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[ Bericht 93% gewijzigd door -J-D- op 12-08-2009 19:42 (Geen nummers plaatsen.) ]
Ik heb een screenshot van haar nummer gemaakt, weet nog niet of ik haar ga bellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Haar nummer stond er niet bij toch?
Dat weten wij nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
het was een willekeurig nummer
Welkom op hypocriet FOK!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Razor21 het volgende:
Beetje vreemd dat je hier geen nummers mag plaatsen maar op de Fok Weblog mag het dan weer wel in het bericht...
Ja, op het forum gelden andere regels.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Razor21 het volgende:
Beetje vreemd dat je hier geen nummers mag plaatsen maar op de Fok Weblog mag het dan weer wel in het bericht...
abou jahjah stond er ook bij vanmiddag hahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef alopio het volgende:
ik heb die lijst ergens gedownload, zie je gewoon staan 'Al Aqsa 010-nogwat'
is toch wazig, contact persoon van tereur organisatie zit dus in rotterdam? mooi dat ik die dus NIET ga bellen,
haha ja idd zeg, en ik waarschijnlijk mag je nog komen ook. Of gewoon met een paar maten ff een biertje drinken bij hem op een zaterdag avond, doet ie ook nog denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb Vlemmix' opgeslagen.
Over een poosje zal ik hem eens bellen als ik in Eindhoven ben en vragen of we een keertje langs kunnen komen met een paar man om een rondleiding te krijgen in zijn huis 'Paleis Soestdijk 2'
Van Der Geest nam ook op bij mij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Vlemmix was de enige die opnam. Wat een held is dat. Gewoon om de minuut vrolijk die telefoontjes opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Drumpie het volgende:2002 belde ............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gij hebt al een pm.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:39 schreef Kapara het volgende:
Kunnen jullie mij tel.nummers PM'en die niet op de lijst staan, maar wel door jullie gebelt zijn?
Thanks!
Dat is het nummer van een 15 jarig meisjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:39 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik belde net dat nummer van Balkenende:
"Hallo?"
"Hallo?"
"Dikke hoer!"
En toen hing hij op.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef Drumpie het volgende:
even theo van gogh bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik had toch echt geen meisje aan de lijn hoor. Misschien had ze d't mobieltje aan haar broer of vriend gegeven. Probeer nog maar een keertje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is het nummer van een 15 jarig meisjeAnouk heet ze.
fok weblogquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef suno het volgende:
Grappig, wat een blunder is dit
Die lijsten zijn nergens meer zichtbaar?
Nee. Volgens mij werken ze geen van allen op twee na. Johan Vlemmix neemt vrolijk op en gaat het gesprek aan. BIj JP Balkenende krijg je iemand aan de lijn die of gaat schelden of gewoon niets zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |