Van Der Geest nam ook op bij mij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Vlemmix was de enige die opnam. Wat een held is dat. Gewoon om de minuut vrolijk die telefoontjes opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Drumpie het volgende:2002 belde ............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gij hebt al een pm.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:39 schreef Kapara het volgende:
Kunnen jullie mij tel.nummers PM'en die niet op de lijst staan, maar wel door jullie gebelt zijn?
Thanks!
Dat is het nummer van een 15 jarig meisjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:39 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik belde net dat nummer van Balkenende:
"Hallo?"
"Hallo?"
"Dikke hoer!"
En toen hing hij op.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef Drumpie het volgende:
even theo van gogh bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik had toch echt geen meisje aan de lijn hoor. Misschien had ze d't mobieltje aan haar broer of vriend gegeven. Probeer nog maar een keertje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is het nummer van een 15 jarig meisjeAnouk heet ze.
fok weblogquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef suno het volgende:
Grappig, wat een blunder is dit
Die lijsten zijn nergens meer zichtbaar?
Nee. Volgens mij werken ze geen van allen op twee na. Johan Vlemmix neemt vrolijk op en gaat het gesprek aan. BIj JP Balkenende krijg je iemand aan de lijn die of gaat schelden of gewoon niets zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |