Oké, komt 'ie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade. wil iemand mij ook eens bellen? 06-. De messen zijn geslepen!
haha nou zo erge fan ben ik nu ook weer niet, maar hij reageert tenminste wel stoer. En niet zoals erben wennemars. Ik heb ook eddy zoey nog geprobeert te bellen, maar die nam niet op. ik was zeeeeer benieuwe hoe die reageert als HIJ eens word lastig gevallen, zoals hij altijd met zn crew doet in nu we er toch zijn. maar heb ff een printscreen van zn nummer gemaakt, die komt vd weer nog eens aan de beurt.quote:
Ja want als 'ie erachter komt ga je 7 jaar de cel inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij durft niet Peter de Vries te bellen...je weet immers maar nooit
Haar nummer stond er niet bij toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef sevenjs het volgende:
Heeft er iemand al telefoonsex gehad met Kim Holland?
het was een willekeurig nummerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[ Bericht 93% gewijzigd door -J-D- op 12-08-2009 19:42 (Geen nummers plaatsen.) ]
Ik heb een screenshot van haar nummer gemaakt, weet nog niet of ik haar ga bellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Haar nummer stond er niet bij toch?
Dat weten wij nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
het was een willekeurig nummer
Welkom op hypocriet FOK!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Razor21 het volgende:
Beetje vreemd dat je hier geen nummers mag plaatsen maar op de Fok Weblog mag het dan weer wel in het bericht...
Ja, op het forum gelden andere regels.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Razor21 het volgende:
Beetje vreemd dat je hier geen nummers mag plaatsen maar op de Fok Weblog mag het dan weer wel in het bericht...
abou jahjah stond er ook bij vanmiddag hahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef alopio het volgende:
ik heb die lijst ergens gedownload, zie je gewoon staan 'Al Aqsa 010-nogwat'
is toch wazig, contact persoon van tereur organisatie zit dus in rotterdam? mooi dat ik die dus NIET ga bellen,
haha ja idd zeg, en ik waarschijnlijk mag je nog komen ook. Of gewoon met een paar maten ff een biertje drinken bij hem op een zaterdag avond, doet ie ook nog denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb Vlemmix' opgeslagen.
Over een poosje zal ik hem eens bellen als ik in Eindhoven ben en vragen of we een keertje langs kunnen komen met een paar man om een rondleiding te krijgen in zijn huis 'Paleis Soestdijk 2'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |