Op de FOK! weblog staan screenshotsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef Szura het volgende:
Ik vind toch echt niks meer
Ja, wel wat dingen maar Joling vind ie niks meer ,Barneveld niks.
Dus ze zijn wat aan het verwijderen
Joop Atsma nog wel
Of deze even opslaan : Bellen met BN'ersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef longinus het volgende:
vele nummers nog steeds online, leve google cache
Die gast is zo overdonderd dat Johan opneemt dat ie het hele gesprek verprutst.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Meddo het volgende:
http://www.untitledsite.com/JohanVlemmix_lastig_uh_bellen.mp3
ik ben het niet![]()
Ik heb em ff gebeld, en het klopt. Ik vroeg hem of hij wist waarom Tatiana niet opnam, hij gaf aan dat dat kwam omdat ze net een relatie heeft met een bejaarde miljonair, en dat ze vanavond waarschijnlijk nog even "je weet wel" wilden doen, voordat hij doodgaat en het te laat isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Razor21 het volgende:
Johan Vlemmix neemt gewoon op hij was aan het eten was al 500 keer gebeld hahahaha...even goedenavond gewenst. Hij zei dat hij gewoon elk telefoontje zal opnemen.
Flemix is een goede gastquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:30 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb em ff gebeld, en het klopt. Ik vroeg hem of hij wist waarom Tatiana niet opnam, hij gaf aan dat dat kwam omdat ze net een relatie heeft met een bejaarde miljonair, en dat ze vanavond waarschijnlijk nog even "je weet wel" wilden doen, voordat hij doodgaat en het te laat is
Dat was het meest grappige telefoongesprek dat ik sinds tijden gevoerd heb...
Ja, lijkt erop. Entries waarvan ik zeker weet dat ze er waren, zijn weg.quote:
Onderaan : Bellen met BN'ersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef Hpzone het volgende:
Kan iemand mij het nr van Vlemmix pm-en? vrijwel alles is uit de Google Cache nu.
wat slechtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Meddo het volgende:
http://www.untitledsite.com/JohanVlemmix_lastig_uh_bellen.mp3
ik ben het niet![]()
Inderdaad, wat een failquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Die gast is zo overdonderd dat Johan opneemt dat ie het hele gesprek verprutst.
Wie wil hem nog ff terugbellen, en hem de groeten van mij te doen?quote:
helemaal geen held. een loser eerste klas.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef alopio het volgende:
en wat blijkt nu uit dit hele gebeuren, dat iedereen lomp of niet reageert, behalve JOHAN VLEMINX deze gast is wat mij betreft de held van vandaag.
heb hem gebeld en gewoon ff een minuutje ofzo gepraat, hij zij dat ie al veel was gebeld, maar gewoon opneemt, en dat veel mensen niks zeggen en dan weer ophangen (wat een loser ben je dan) en het wel leuk vind als mensen gewoon een praatje met hem maakte.
Heb ook gezegd dat ie ff moest checken op dit forum, en op geenstijl. en dat ging ie ook gelijk doen zij hij. Heb hem ook maar een tip gegeven dat ie zn telefoon vanacht maar beter uit kom zetten, daar moest ie wel om lachen. haha TOP gozer die Johan
Vond het altijd maar een raar en irritant mannetje, maar na vanavond, nu ik heb heb gesproken, Johan, je bent een held![]()
Richt een fanclub op voor Johanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef alopio het volgende:
en wat blijkt nu uit dit hele gebeuren, dat iedereen lomp of niet reageert, behalve JOHAN VLEMINX deze gast is wat mij betreft de held van vandaag.
heb hem gebeld en gewoon ff een minuutje ofzo gepraat, hij zij dat ie al veel was gebeld, maar gewoon opneemt, en dat veel mensen niks zeggen en dan weer ophangen (wat een loser ben je dan) en het wel leuk vind als mensen gewoon een praatje met hem maakte.
Heb ook gezegd dat ie ff moest checken op dit forum, en op geenstijl. en dat ging ie ook gelijk doen zij hij. Heb hem ook maar een tip gegeven dat ie zn telefoon vanacht maar beter uit kom zetten, daar moest ie wel om lachen. haha TOP gozer die Johan
Vond het altijd maar een raar en irritant mannetje, maar na vanavond, nu ik heb heb gesproken, Johan, je bent een held![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |