Yup, site:213.201.165.146 <naam van politicus hier>, works like a charm. Zit al een tijdje te bedenken wie of wat.quote:
Je kunt incompetentie niet verbieden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef raptorix het volgende:
Benieuwd of de registratiekamer nu eindelijk eens maatregelen tegen dit soort prutsers gaat nemen.
Wel degelijk als organisatie zijn er gewoon regels hoe je met persoonsgegevens om dient te gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kunt incompetentie niet verbieden.
Wat een eikel, alsof überhaupt iemand hem zou willen bellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef demonseeker14 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: oh te laat.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel degelijk als organisatie zijn er gewoon regels hoe je met persoonsgegevens om dient te gaan.
Die regels zijn er. Méér regels zijn niet nodig. Méér toezicht op de uitvoering daarvan wellicht wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel degelijk als organisatie zijn er gewoon regels hoe je met persoonsgegevens om dient te gaan.
Emile Ratelband....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup, site:213.201.165.146 <naam van politicus hier>, works like a charm. Zit al een tijdje te bedenken wie of wat.
Je begrijpt me verkeerd, ik ben niet voor meer regels, maar wel op handhaving van privacy gerelateerde regels, bedrijven die de fout in gaan, gewoon dwingen een security audit te laten doen op eigen kosten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk nou ens ff goed na.
Als wij een mooi setje regels maken, worden er dan ineens geen fouten meer gemaakt?
Denk je dat er nu geen regels zijn?
Je denkt dat de oplossing is: meer regels?
Je moet in de politiek gaan, je bent een natuurtalent.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef franksetank het volgende:
halsema voicemail gehad en bas ban der vlies eraan.
heb bas een smsje gestuurd namens mij (god)!
welke lul was er ook wal weer voor een landelijke database met gegevens?
Zo?quote:Uw politieke carriere is voorbij.
XXX God.
Andre Rouvoet Telefoon: Mobiel: 06-weg/ 06-weg. Functie: ChristenUnie fractievoorzitter. Bedrijf: Tweede Kamer der Staten-Generaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef ExTec het volgende:
Hey maar ontopic, de peeps die het leuk vinden om iemand te sarren, kunnen we rouvoet nie ff gaan pesten? Die zijn we allemaal allang zat, alleen hij wil het maar niet weten.
Bas Vlies Telefoon: Mobiel: 06-weg / 06-weg. Functie: SGP fractievoorzitter. Bedrijf: Tweede Kamer der Staten-Generaal ...quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Emile Ratelband..... Of Prem. Ook gezellig
![]()
Vlemmix al geprobeerd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:46 schreef wapwip het volgende:
Jezus zeg, ik zit hier met me geluidsrecorder en me telefoon... krijg verdomme niemand te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |