Even serieus. Waarom haal je je firmware van ftd af? :|quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
was nieuwe firmware van ftd![]()
achja t werkt, maar t viel me op
Da's 3x woordwaarde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef Frollo het volgende:
Tja, 'omgevingstemperatuurcompensatietechnologie' was wel correct geweest, maar of je daar nu echt iets mee kunt?
Ik heb geen idee meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heeft Scrabble wel zoveel E's dan?
Eigenlijk vind ik die brakke vertalingen in het buitenland wel grappig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Het Engels in een Italiaans hotel...
Waarom in vredesnaam unnecessary wel goed is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Het Engels in een Italiaans hotel...
Echt heel slordig voor een autofolder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef bas-beest het volgende:
deze kwam ik vandaag tegen in een Dacia-folder die iemand had laten liggen. Er staan meerdere fouten op de foto
[ link | afbeelding ]
klikken voor de grote versie, dat is nl. nodig om alle fouten te kunnen lezen
ach, taal leggen we vast aan de hand van wat de mensen spreken. We moeten niet vastroesten op wat er ooit is vastgelegd. Taal is dynamisch en evolueert redelijk snel. Dat "hun" hoor je tegenwoordig zo vaak dat het ooit eens correct Nederlands gaat worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef Nerrick het volgende:
Het d/t probleem is trouwens weer erg aanwezig tegenwoordig.
"Je betaald niet teveel" of " wanneer u al betaalt heeft"
Zelfs in spreektaal is het al even erg. Ik heb de MP al eens taal horen bezigen als
" Als hun dit niet kunnen accepteren....." en "dat probleem is van hun"![]()
AAAAAARGH! OH MY FUCKING HAIRY LEGGED FREAKIN TAPDANCING GOD!!!!
Alsof je een slecht opgeleide voetballer hoort, maar geen geleerde man als Balkenende (ja ja, echt! die heeft geleerd)
Helaas wel. Gelukkig weten de Vlamingen wel wat Nederlands is. Dat achterlijke en mongolide ingeburgerde 'me dit en dat', en zelfs mensen die denken dat ze het bij het juiste eind hebben als ze schrijven 'me broer zat lings van mequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ach, taal leggen we vast aan de hand van wat de mensen spreken. We moeten niet vastroesten op wat er ooit is vastgelegd. Taal is dynamisch en evolueert redelijk snel. Dat "hun" hoor je tegenwoordig zo vaak dat het ooit eens correct Nederlands gaat worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geef erwten een kans!
[ afbeelding ]
En deze foto is in Engeland genomen...
Misschien wel een erwtenboer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geef erwten een kans!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geef erwten een kans!
[ afbeelding ]
Net op tijd met een screenshot, want het is al aangepast...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:09 schreef SaskiaR het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)moord-30-mannen.html
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
Jumbo, op elke bon staat het...[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
Of ze zijn 'ge' en een komma na 'Jumbo' vergeten, of de 'd' had een 't' moeten zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
Bronquote:Moslimfilosoof Tariq Ramadan heeft volgens het Rotterdamse stadsbestuur zijn geloofwaardigheid als integratieadviseur verloren en verbreekt de banden met de moslimfilosoof.
omgquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik liep hier vandaag langs, en moest even nadenken over wat er nu zou moeten staan
[ afbeelding ]
Toen ik die foto zag dacht ik hee dat is in Leiden, tegenover AH Hooigracht *checked profiel Mirjam* en inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik liep hier vandaag langs, en moest even nadenken over wat er nu zou moeten staan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Toen ik die foto zag dacht ik hee dat is in Leiden, tegenover AH Hooigracht *checked profiel Mirjam* en inderdaad.
Neuh, laat ze maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie niet de neiging om, als je zulke blunders ziet, even je hoofd om de winkeldeur te steken en de betreffende winkelier op de pijnlijke fout te wijzen?
Nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie niet de neiging om, als je zulke blunders ziet, even je hoofd om de winkeldeur te steken en de betreffende winkelier op de pijnlijke fout te wijzen?
Wat is daar zo gek aan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:15 schreef MallePias het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.srscom.nl/
Idd ja, ik dus ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
prepaid pakketten vs. prepaidpakketten?
-edit- ik las ook over die ene T heen
Ik ben geen neerlandicus, mar volgens mij staan daar geen fouten in.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Juup© het volgende:
Niet in het openbaar, maar wel triest vind ik:
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben geen neerlandicus, mar volgens mij staan daar geen fouten in.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
ja, leg die eens uit...wat er volgens jou fout aan isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
'Service' had daar met een kleine letter gemoeten geloof ik. En misschien had die spatie er niet in moeten staan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:13 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk Update Service in het blauwe balkje erboven.
oh my god!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
'Service' had daar met een kleine letter gemoeten geloof ik. En misschien had die spatie er niet in moeten staan.
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17991quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17991
Met dank aan fok.
Ik ga toch voor: "Raak de telefoon niet aan.".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef 2cv het volgende:
Hee, ik ben hier echt aan het muggenziften ja ! Ik probeer Juup© zijn eer een beetje te redden want het is wel erg lullig als je beweert dat iets fout is terwijl dat niet zo is.
Dat is geheel en al offtopic omdat het hier over spel-, schrijf- en tikfoutenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ga toch voor: "Raak de telefoon niet aan.".
Alsof dat ding gaat ontploffen wanneer je hem aanraakt tijdens het updateproces.
Klopt, maar ik probeer ook alleen maar te bedenken wat er bedoeld werd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is geheel en al offtopic omdat het hier over spel-, schrijf- en tikfouten
Nee dat klopt, maar raak de telefoon niet aan slaat geheel nergens op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben geen neerlandicus, mar volgens mij staan daar geen fouten in.
Zie die post boven jouw postquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hopelijk verlost Juup ons gauw van dit vraagstuk.
Had ik toch gelijkquote:
Oh die posts waren tegelijkertijd zie ik nu pas.quote:
Ik zie er toch echt 'Trilbeestje' staan maar volgens mij is de schrijver een streepje vergeten bij de laatste tquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:07 schreef Nerrick het volgende:
kreun... trilbeestle?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:02 schreef UncleSam het volgende:
Goedzo! Deze is voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:05 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
Hele grote vlooien???
Met dank ook fok...?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef UncleSam het volgende:
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17991
Met dank aan fok.
Is gewoon een correcte engelse naam van een programma hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Update Service is toch ook gewoon fout bij die telefoon. Zo lijkt het alsof het de service is die een update zal krijgen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef NoCigar het volgende:
In het kader van de vertaalfouten: meer grappig dan tenenkrommend. Ik stond juist op het punt mijn huisdieren aan iedereen voor te stellen en wat in het rond te schieten:
[ afbeelding ]
Ik weet dat "rode wijnglazen" niet goed is, maar wat is het dan wel? "glazen voor rode wijn", "rode wijn glazen"?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet dat "rode wijnglazen" niet goed is, maar wat is het dan wel? "glazen voor rode wijn", "rode wijn glas"?
quote:
Aan elkaar???quote:
Hehe, wat een held.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:10 schreef Frollo het volgende:
Geen fout, gewoon een leuk verhaal voor de bezoekers van dit topic:
'Punctuation hero' branded a vandal for painting apostrophes on street signs
OMGquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geef erwten een kans!
[ afbeelding ]
Alkohol ? Volgens mij is dat oude spelling, maar dat weet ik niet zeker ...quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:52 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik zocht afgelopen zaterdag een verjaardagskaartje en toen kwam ik deze tegen:![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |