quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geef erwten een kans!
[ afbeelding ]
En deze foto is in Engeland genomen...
Misschien wel een erwtenboer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geef erwten een kans!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geef erwten een kans!
[ afbeelding ]
Net op tijd met een screenshot, want het is al aangepast...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:09 schreef SaskiaR het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)moord-30-mannen.html
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
Jumbo, op elke bon staat het...[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
Of ze zijn 'ge' en een komma na 'Jumbo' vergeten, of de 'd' had een 't' moeten zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
Bronquote:Moslimfilosoof Tariq Ramadan heeft volgens het Rotterdamse stadsbestuur zijn geloofwaardigheid als integratieadviseur verloren en verbreekt de banden met de moslimfilosoof.
omgquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik liep hier vandaag langs, en moest even nadenken over wat er nu zou moeten staan
[ afbeelding ]
Toen ik die foto zag dacht ik hee dat is in Leiden, tegenover AH Hooigracht *checked profiel Mirjam* en inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik liep hier vandaag langs, en moest even nadenken over wat er nu zou moeten staan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Toen ik die foto zag dacht ik hee dat is in Leiden, tegenover AH Hooigracht *checked profiel Mirjam* en inderdaad.
Neuh, laat ze maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie niet de neiging om, als je zulke blunders ziet, even je hoofd om de winkeldeur te steken en de betreffende winkelier op de pijnlijke fout te wijzen?
Nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie niet de neiging om, als je zulke blunders ziet, even je hoofd om de winkeldeur te steken en de betreffende winkelier op de pijnlijke fout te wijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |