was nieuwe firmware van ftdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen goedkope R4-klonen kopen, de originele R4 heeft namelijk geen Nederlandse taal ingebouwd
Even serieus. Waarom haal je je firmware van ftd af? :|quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
was nieuwe firmware van ftd![]()
achja t werkt, maar t viel me op
Da's 3x woordwaarde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef Frollo het volgende:
Tja, 'omgevingstemperatuurcompensatietechnologie' was wel correct geweest, maar of je daar nu echt iets mee kunt?
Ik heb geen idee meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heeft Scrabble wel zoveel E's dan?
Eigenlijk vind ik die brakke vertalingen in het buitenland wel grappig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Het Engels in een Italiaans hotel...
Waarom in vredesnaam unnecessary wel goed is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Het Engels in een Italiaans hotel...
Echt heel slordig voor een autofolder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef bas-beest het volgende:
deze kwam ik vandaag tegen in een Dacia-folder die iemand had laten liggen. Er staan meerdere fouten op de foto
[ link | afbeelding ]
klikken voor de grote versie, dat is nl. nodig om alle fouten te kunnen lezen
ach, taal leggen we vast aan de hand van wat de mensen spreken. We moeten niet vastroesten op wat er ooit is vastgelegd. Taal is dynamisch en evolueert redelijk snel. Dat "hun" hoor je tegenwoordig zo vaak dat het ooit eens correct Nederlands gaat worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef Nerrick het volgende:
Het d/t probleem is trouwens weer erg aanwezig tegenwoordig.
"Je betaald niet teveel" of " wanneer u al betaalt heeft"
Zelfs in spreektaal is het al even erg. Ik heb de MP al eens taal horen bezigen als
" Als hun dit niet kunnen accepteren....." en "dat probleem is van hun"![]()
AAAAAARGH! OH MY FUCKING HAIRY LEGGED FREAKIN TAPDANCING GOD!!!!
Alsof je een slecht opgeleide voetballer hoort, maar geen geleerde man als Balkenende (ja ja, echt! die heeft geleerd)
Helaas wel. Gelukkig weten de Vlamingen wel wat Nederlands is. Dat achterlijke en mongolide ingeburgerde 'me dit en dat', en zelfs mensen die denken dat ze het bij het juiste eind hebben als ze schrijven 'me broer zat lings van mequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ach, taal leggen we vast aan de hand van wat de mensen spreken. We moeten niet vastroesten op wat er ooit is vastgelegd. Taal is dynamisch en evolueert redelijk snel. Dat "hun" hoor je tegenwoordig zo vaak dat het ooit eens correct Nederlands gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |