Ach, regels, regels, ik zou het meer richtlijnen of adviezen willen noemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:11 schreef Uro het volgende:
[..]
LOL. Je kan weleens gelijk hebben. Die regels zijn ook zo verwarrend.
Lekker professioneel. Die lui zou ik dus nooit in de arm nemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, dit is wel een topic dat ik wil volgen.![]()
Wordt internet ook gezien als openbaar?
In dat geval heb ik een screenshotje bij wijze van tvp.
Niet grappig, maar gruwelijk:
[ afbeelding ]
Foto of op z'n minst voorbeelden graag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:56 schreef DaviniaHR het volgende:
bij renault kunnen ze trouwens ook hun werkwoorden niet vervoegen. de folder van de clio staat ook vol van vervoegingsfouten. zo jammer vind ik dat...
Oh, da's een leuke voor engrishfunny.com !quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Foto door mijn vrouw genomen tijdens onze jaren in India.![]()
anders kreeg ie het niet op dat bordquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Foto door mijn vrouw genomen tijdens onze jaren in India.![]()
Pijnlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:33 schreef MallePias het volgende:
http://www.banenindehoreca.nl/vacature/view/254
[ afbeelding ]
Ik denk dat fouten op officiële, professionele websites wel leuk zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wordt internet ook gezien als openbaar?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:33 schreef MallePias het volgende:
quote:
'To let' is toch gewoon 'te huur/te leen'? Mocht ik het fout hebben, dan behandel me aub niet als een aardappelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Aotearoa het volgende:
Tegengekomen in Hong Kong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
1 plaatje is toch niks fout aan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Aotearoa het volgende:
Tegengekomen in Hong Kong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Welnee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:22 schreef Uro het volgende:
Op het doosje staat het wel goed.
Je kan blijkbaar per uur of per dag het toilet hurenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Aotearoa het volgende:
Ze bedoelden het toilet ermee, toilet, moest er 10 hk dollar cent voor betalen
hebben ze me gewoon opgelicht dan? boehoe![]()
Dan ook nog de eerste keer "Als u inlogt/registreert" en de tweede keer "Als u inlogd/registreerd" schrijvenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:33 schreef MallePias het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:02 schreef Laertes het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar per uur of per dag het toilet huren
Misschien ben ik blind, bijziend, scheel of gewoon dom, maar ik zie niet zoveel fouten staan. Enige wat me opvalt dat ze bij 'locatie' en 'provincie' wat onhandig bezig zijn ...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:33 schreef MallePias het volgende:
[ afbeelding ]
Inlogt/registreertquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind, bijziend, scheel of gewoon dom, maar ik zie niet zoveel fouten staan. Enige wat me opvalt dat ze bij 'locatie' en 'provincie' wat onhandig bezig zijn ...
Goed gezien, er is inderdaad een ruimte tussen het stokje en het puntje van de i.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef Biancavia het volgende:
Er staat toch gewoon hotel gril campanile?
Kijk maar naar de il van campanile, je ziet gewoon niet zo goed dat het een i is, maar dat komt natuurlijk doordat de lampen niet aanstaan.
Tsja, Google.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:49 schreef Biancavia het volgende:
Ik zit nu zwaar te twijfelen. Ga maar eens googlen op hotel gril en hotel grill. Ik weet het niet hoor.
Dan moet je maar geen goedkope R4-klonen kopen, de originele R4 heeft namelijk geen Nederlandse taal ingebouwdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef marcel-o het volgende:
De software van de R4 van de NDS is ook geBabelfished ()
om cheats aan te zetten staat er "bedriegen van"
en
"Toesten van scheepvaart om spel te kiezen.
Regel de helderheid door de "L" "A" touches Om met het spel te begin .
Om met het menu te selecteren dat "X" "
whehe volgens mij valt dit onder Engrisch
In Colmar, frankrijk, een paar honderd meter van het F1hotel, vlakbij dat nep-vrijheidsbeeld.quote:
Ik heb hem ook 's nachts gezien, in het donker met het licht aan dus. Er staat écht "grll", dus met dubbel L. Het groen loopt trouwens wel door bij de dubbel L van grllquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet dat de groene achterkant zowel bij de i van gril als bij Campanile niet doorloopt. Dat zou dus suggereren dat dat beide i's zijn. Bij de l van Campanile loopt he tgroen wel door.
Maar het groen zorgt toch niet voor de verlichting maar voor een mooi effect? Het zorgt er toch voor dat je het licht goed ziet?
Los daarvan is 'gril' nog gek, want dat zou eerder 'grill' moeten zijn, toch?
.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:10 schreef joepie91 het volgende:
Gaat lekker bij de Telegraaf!
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2837584.ece/Brandweer_wil_af_van_geluksballonen.html
Lol!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
.
Het is inderdaad geen fout die je bij Trouw verwacht.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
.
Oepsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |