Ik zie er toch echt 'Trilbeestje' staan maar volgens mij is de schrijver een streepje vergeten bij de laatste tquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:07 schreef Nerrick het volgende:
kreun... trilbeestle?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:02 schreef UncleSam het volgende:
Goedzo! Deze is voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:05 schreef Nerrick het volgende:
[ afbeelding ]
Hele grote vlooien???
Met dank ook fok...?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef UncleSam het volgende:
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17991
Met dank aan fok.
Is gewoon een correcte engelse naam van een programma hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Update Service is toch ook gewoon fout bij die telefoon. Zo lijkt het alsof het de service is die een update zal krijgen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef NoCigar het volgende:
In het kader van de vertaalfouten: meer grappig dan tenenkrommend. Ik stond juist op het punt mijn huisdieren aan iedereen voor te stellen en wat in het rond te schieten:
[ afbeelding ]
Ik weet dat "rode wijnglazen" niet goed is, maar wat is het dan wel? "glazen voor rode wijn", "rode wijn glazen"?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet dat "rode wijnglazen" niet goed is, maar wat is het dan wel? "glazen voor rode wijn", "rode wijn glas"?
quote:
Aan elkaar???quote:
Hehe, wat een held.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:10 schreef Frollo het volgende:
Geen fout, gewoon een leuk verhaal voor de bezoekers van dit topic:
'Punctuation hero' branded a vandal for painting apostrophes on street signs
OMGquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geef erwten een kans!
[ afbeelding ]
En deze foto is in Engeland genomen...
Alkohol ? Volgens mij is dat oude spelling, maar dat weet ik niet zeker ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |