Ik dacht altijd dat mannen zo'n profileringsdrang hadden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je bedoelt post. Degene met de laatste post. We zitten allang op de laatste pagina.
En je bent slecht op de hoogte, want het is nergens vastgelegd dat degene die de laatste POST plaatst een nieuw topic moet maken, dus er moet helemaal niets.
Verder ga ik binnenkort een weekend naar LA, voor een show, en dan ga ik meteen effe langs de begraafplaats
Ik ken jou al langer dan 1 topicquote:
Jij bent 100% Nederlands begrijp ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef veuvje het volgende:
Dar zijn we weer joepie we kunnen verder!
Heeft iemand vandaag nog wat gelezen in de krant wat we af kunnen zeiken?
Vanessa gaat scheidenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef veuvje het volgende:
Dar zijn we weer joepie we kunnen verder!
Heeft iemand vandaag nog wat gelezen in de krant wat we af kunnen zeiken?
KLOPT!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Jij bent 100% Nederlands begrijp ik
Ik ben een manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mannen zo'n profileringsdrang hadden.
Hmmm misschien off topic maar welke Vanessa? (ben ook erg nieuwsgierig aangelegdquote:
Gewoon elke middag rondje, the sun, mirror, telegraaf etcquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef veuvje het volgende:
[..]
KLOPT!!!Nou ik lees zelf nooit kranten vanwege de bullshit die er in staat maar ik ben wel benieuwd of ze weer wat geschreven hebben over Michael.....
Ze is zo al zeven weken bezig. Het beste is haar geheel te negeren. Er komt toch niks anders uit dan gestook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mannen zo'n profileringsdrang hadden.
Dan kijk je toch lekker ergens anders als je het niet aanstaat. Of misschien moet je de NSB'er uit gaan hangen in FBquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben een man![]()
Verder mag het slowchatten wel eens ophouden denk ik? Dit is het muziekforum.
Open dan een #irc kanaal om zo slap te ouwehoeren!
Connie en Hans Breukhovenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hmmm misschien off topic maar welke Vanessa? (ben ook erg nieuwsgierig aangelegd)
Die tvp's voegen idd ook veel toe. Kom aan hé, dat hoort er gewoon bij hier, deal with it.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Rnnz het volgende:
Het slowchatten neem inderdaad wel erge vormen aan...
/ tvp
Het is toch geen post met alleen 'tvp' ? Je weet dat ik hier een van de mensen ben die het meeste post.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die tvp's voegen idd ook veel toe. Kom aan hé, dat hoort er gewoon bij hier, deal with it.
Je word nog wel ingehaald door de vrouwenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:30 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het is toch geen post met alleen 'tvp' ? Je weet dat ik hier een van de mensen ben die het meeste post.
Misschien moet jij eens wat andere bewoordingen gebruiken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef Bevin het volgende:
[..]
Of misschien moet je de NSB'er uit gaan hangen in FB
Klopt de girl`s are bad, the girl`s are dangerous!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je word nog wel ingehaald door de vrouwen
Ik heb het niet specifiek over jou hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:30 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het is toch geen post met alleen 'tvp' ? Je weet dat ik hier een van de mensen ben die het meeste post.
Eigenlijk zijn het maar zes 'echte' albums, die kun je in een middagje beluisteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:31 schreef veuvje het volgende:
Ik moet zeggen dat sinds ik op dit forum zit en jullie favorieten nummers zie ben ik heel wat nummers beter gaan waarderen....Little Susie, Treatened, Dangerous en zo on en zo on.
Bedankt daarvoor!
Het is zoveel muziek dat je soms even een hintje moet hebben voor een goed nummer toppers zijn jullie
Als ik HIStory ofzo weer ga luisteren, dan luister ik hem altijd drie keer voordat ik aan de volgende toe kom. Bij mij duurt 3 dagen om ze allemaal te luisteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het maar zes 'echte' albums, die kun je in een middagje beluisteren.
Klopt maar al met al heb ik een 5 GB op de computer staan dat is echt een hoop!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het maar zes 'echte' albums, die kun je in een middagje beluisteren.
Vanaf vandaag heb ik ze allezes in mijn bezitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Bevin het volgende:
[..]
Als ik HIStory ofzo weer ga luisteren, dan luister ik hem altijd drie keer voordat ik aan de volgende toe kom. Bij mij duurt 3 dagen om ze allemaal te luisteren.
Ik vind het een schande dat jij Blood on the dancefloor niet voor vol aan zietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:41 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat jij Blood on the dancefloor niet voor vol aan ziet
Ik vind het ook niet een echt album eigenlijk... Staan maar vijf (?) nieuwe nummers op, verder remixen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik een van de leukste!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef veuvje het volgende:
[..]
Dan nog eens alle duetten......heel veel
En The Essential, Thriller 25 etcetc...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Maar kijk, als ik Blood on the Dance Floor als volwaardig album aan zou moeten zien, zou ik The Ultimate Collection ook als album moeten tellen.
Die met Stephanie van Monaco kun je eigenljk niet echt een duet noemen geloof ik, ze fluistert alleen maar wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:46 schreef veuvje het volgende:
Ja en die met Stevie Wonder, Just good friends heet hij volgens mij heerlijke plaat!!!
Jij bedoelt In the Closet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die met Stephanie van Monaco kun je eigenljk niet echt een duet noemen geloof ik, ze fluistert alleen maar wat.
Volgens mij moet je daarvoor bij SHO zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef senesta het volgende:
Wie is vandaag de moeder van Blanked en de vader van Paris?
Bah kansloosheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
HIStory wordt vaak nieteens als album 'geteld', omdat er een cd met 'greatest hits' bij zit. Toen Invincible uitkwam werd het vaak 'het eerste nieuwe Michael Jackson album sinds 10 jaar' genoemd.
Hmm verkeerde TVP in het verkeerde subforumquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor bij SHO zijn.
Is nog niet veel over bekend...geruchten gaan dat Latoya ze in bezit heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm verkeerde TVP in het verkeerde subforum![]()
Ik heb al een poosje niet meegelezen, is er inmiddels al meer bekend over die ongepubliceerde nummers? Ik las laatst ergens dat de familie die nummers op de dag van zijn dood al uit een kluis meegenomen hadden?
LaToya in huize Jackson achter de pc: Hey Tito you gotta hear this! This track is hoott!! Tito!! Listen!! .. wait, I just copied it to.. no wait.. oops.. deletedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Is nog niet veel over bekend...geruchten gaan dat Latoya ze in bezit heeft.
Pff je moet er toch niet aan denken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
LaToya in huize Jackson achter de pc: Hey Tito you gotta hear this! This track is hoott!! Tito!! Listen!! .. wait, I just copied it to.. no wait.. oops.. deleted
That aint gonna happen, trust mequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
LaToya in huize Jackson achter de pc: Hey Tito you gotta hear this! This track is hoott!! Tito!! Listen!! .. wait, I just copied it to.. no wait.. oops.. deleted
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef veuvje het volgende:
[..]
Jij bedoelt In the Closet?
de zwoele woorden van Stephanie......sexy........wel een lekker nummer.
Speciaal voor Veuvjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef veuvje het volgende:
[..]
Jij bedoelt In the Closet?
de zwoele woorden van Stephanie......sexy........wel een lekker nummer.
Hmmmm hele goeie vraag!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja
Ze fluistert ze inderdaad erg zwoel.
Was dat nou voor- of nadat ze dacht dat ze ook kon zingen?
Heerlijk nummer......maar eerlijk is eerlijk (wat heerlijk dat je at hier wel kan zeggen) de clip vindt ik echt vreselijk....die tanktop hmmmmm nee...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Speciaal voor Veuvje
Heerlijk nummer![]()
Dan ga ik voor 'Leave me alone.'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef veuvje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de minst leuke clip van Michael? Of heb je het minste mee.....
Ik denk Bad, die is mij net iets te ruig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef veuvje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de minst leuke clip van Michael? Of heb je het minste mee.....
En waarom natuurlijk!
Als je goed kijkt, zie je zelfs iets bungelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:59 schreef quirina het volgende:
Zo, ik ben weer ff bijgelezen..
De minst leuke clip..you are not alone
Het lied vind ik top hoor!
Maar Michael als eng bloot engeltje...brrrrrrrr
Vind het niet eens zo'n slecht nummer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:04 schreef Yenthe het volgende:
You are not alone vind ik de minste clip van MJ.
Ook minste nummer van hem overigens.
Soms vind ik het wel een lekker nummer om te luisteren en hartverscheurend mee te brullen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo'n slecht nummer.
YANA is dan wel weer Michael's laatste nr.1hit geweest
Nog bedankt voor je berichtje!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:11 schreef Janena het volgende:
zoals beloofd nog even dat berichtje over de Best tribute:
-----------
Tremble Works, MJJC, European Jackson Events, Mac Donalds en Raffles Entertainment presenteren:
The Michael Jackson Open Air Tribute !!!
Plaats: McDonalds Best (bij Michael's beeld)
Datum: 29 Augustus 2009
Tijd: Komt nog
Entree: GRATIS !!!!!!!!
Optredens zullen er zijn van internationale acts en DJ's
(o.a. Andre Santisi, Ceyload)
Videoboodschappen van Michael's familieleden. Live videoverbinding met een speciaal evenement in LA.
Free gifts, video's op gigantische schermen, vuurwerk, lasershow en uiteraard een loterij met zeer speciale gesigneerde MJ items.
Allemaal voor het Ronald McDonald kinderfonds.
Kortom......dit mag je niet gaan missen!
-------
Heb even nagevraagd omdat mijn zoon van 6 meewou en de tijd wordt waarschijnlijk van 14 uur tot 23 uur.
Ik kom ook op mjjcommunity trouwens, al jaren maar ben niet vreselijk fanatiek.
Zolang je geen heftige discussies aangaat en een mening geeft die niet gewaardeerd wordt bannen ze je daar niet, whahaha...
Tja, eerlijkheid wordt er niet altijd op prijs gesteld.....toch zijn er genoeg leuke en oprechte fans te vinden hoor, moet je alleen even voorbij de freaky fans kijken.
Hiervoor kwam ik alitjd op mjjforum en mjnewsinternational? of zo...
Daarvoor op het KOP Board (was toen je van het maar is nu een beetje triest) en mijn eerste online fanclub was het goddelijke MJIFC.
Wow, had net internet in 1998 en direct Michael Jackson intikken op een zoekmachine natuurlijk en zo kwam ik daar.
Dat waren echt hele leuke tijden.
Ken planetjackson en mjni ook nog...
Man in the Mirror, Heal the World, HIStory en Cry..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef veuvje het volgende:
En waarom natuurlijk!
En waarom wordt er gevraagdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Man in the Mirror, Heal the World, HIStory en Cry..
Scream met Janet Jacksonquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef veuvje het volgende:
En waarom natuurlijk!
Scream is juistquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Scream met Janet Jackson
Het nummer vind ik niks
de clip vind ik ook niks![]()
Dat Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh echt vreselijk
Inderdaad een super mooi nummer!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Whatzupwitu vind ik toch wel een erg goedkoop uitziende clip, dus die in ieder geval. Liberian Girl heeft mij ook nooit zo kunnen bekoren, gewoon een saaie clip onder een heel mooi nummer
Het is de boodschap die je moet begrijpen Rnnzquote:
Het is een R. Kelly nummer met een clip waar MJ niks mee te maken heeft gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is de boodschap die je moet begrijpen Rnnz![]()
Ik ook. Is de duurste clip allertijden las ik, heeft 7 miljoen dollar gekost.quote:
Wat keek ik daar naar uit toen. Het mocht alleen niet baten vanwege Sonyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is een R. Kelly nummer met een clip waar MJ niks mee te maken heeft gehad![]()
KUT clip
Ik ben het met MJ eens, er moest een peperdure clip van Unbreakable komen
De boodschap kan me ook niks schelen eigenlijk. Hij moet niet janken, met z'n 'stop f*cking with me', wie strooit er nu al die maffe verhalen over de pers uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ook. Is de duurste clip allertijden las ik, heeft 7 miljoen dollar gekost.
Juist de boodschap is zo goed, alleen luisterde niemand
De boodschap is duidelijk, maar ik moet het wel met je eens zijn kut clip!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is een R. Kelly nummer met een clip waar MJ niks mee te maken heeft gehad![]()
KUT clip
Ik ben het met MJ eens, er moest een peperdure clip van Unbreakable komen
Zeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De boodschap kan me ook niks schelen eigenlijk. Hij moet niet janken, met z'n 'stop f*cking with me', wie strooit er nu al die maffe verhalen over de pers uit?
Improvisatie hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
She's out of My Life vind ik ook niet veel aan. Alleen Michael op een kruk. Boring.
maar wel een mooi nummerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
She's out of My Life vind ik ook niet veel aan. Alleen Michael op een kruk. Boring.
Ik wist niet dat Eddie kon zingenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Robijn ken je deze clip ook, Eddie Murphy en Michael Jackson
Dat zong ik vandaag de hele dag toen ik er gisteren achterkwam dat je met DrDentz naar de bioscoop zou gaan.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zong ik vandaag de hele dag toen ik er gisteren achterkwam dat je met DrDentz naar de bioscoop zou gaan.
Hij kan ook niet zingen, hij wist het toen alleen zelf nog nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Eddie kon zingen
Sterker nog, die gast heeft een heel album uitgebrachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Eddie kon zingen
Rnnz, we're not going to fight about this, okay? I'm a lover not a fighter..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zong ik vandaag de hele dag toen ik er gisteren achterkwam dat je met DrDentz naar de bioscoop zou gaan.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rnnz, we're not going to fight about this, okay? I'm a lover not a fighter..
Ja, ken ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Robijn ken je deze clip ook, Eddie Murphy en Michael Jackson
Tjaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ken ik.
En kijk even deze, is echt leuk:
Die is meesterlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ken ik.
Hij is inderdaad briljant!!! En hoe hij hem nadoet met zingen is echt hilarisch!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ken ik.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zing daarentegen de hele dag Butterflies omdat ik met veuvje een date heb voor de bios
Who Is Itquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja klopt gezellig ik wist de hele dag niet welk nummer ik moest kiezen, smile, dangerous of who is it......
en buuterflies ja die ook ja moeilijk hoor!
Can someone tell me whyyyyyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ook dat nummer zing ik since You're out of my life.
Nee, die is te makkelijk en flauw.
Robijn is nieuwsgierig...gaan jullie echt samen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:06 schreef veuvje het volgende:
Jullie hebben gelukkig nog 2 maanden om het uit te vechten met elkaar!
Bobby en ik hebben het in ieder geval geregeld![]()
Heartbreaker uit mijn speakers, whihoeeeequote:
Ik ga toch met Rnnz naar de biosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:06 schreef veuvje het volgende:
Jullie hebben gelukkig nog 2 maanden om het uit te vechten met elkaar!
Bobby en ik hebben het in ieder geval geregeld![]()
Words are so easy to say, you got to show me lovequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:13 schreef Robijn1961 het volgende:
Nah nah nah, zeggen is makkelijk, nu nog DOEN he.
Ik ga ervan uit dat we onze uiterste best gaan doen.....maar Bobbie is alweer offline dus ik kan het niet over hem zeggen maar lijkt me super gezellig!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Robijn is nieuwsgierig...gaan jullie echt samen?
Whatzap, whatzap, whatzapwitu?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ga toch met Rnnz naar de bios
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:16 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we onze uiterste best gaan doen.....maar Bobbie is alweer offline dus ik kan het niet over hem zeggen maar lijkt me super gezellig!
Ik hoop zo geen Vegas....geen idee waarom maar dat voelt niet oke.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:13 schreef Anonymousz het volgende:
Michael Jackson "Not Buried Yet," Says Father Joe
Just in case you weren't certain, Michael Jackson is "not buried yet."
Shooting down published reports (and backing up what we reported yesterday), father Joe Jackson tells E! News exclusively that his son has not already been laid to rest at Forest Lawn Memorial Park.
Joe declined to specify any burial plans or confirm whether his son's body has been placed in Motown maven Berry Gordy's crypt as some outlets have speculated.
The Jackson patriarch, who resides primarily in Las Vegas, also tells E! News he supports a proposal to move Neverland to Vegas.
"I think Vegas would be great," says Joe. And while he doesn't think the family would visit such a shrine to his son, Joe does believe "the fans would come."
Asked about Michael's ongoing death investigation, Joe says he prefers not to discuss it, only adding, "I still can't believe he's gone."
Volgens Joe is Michael nog steeds niet begraven
She rocked your world, you know she did.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Whatzap, whatzap, whatzapwitu?
Eerst breek je m'n hart, daarna doe je een verwoede poging om mij terug te krijgen nadat je er achter komt dat DrDentz een beetje de Paul McCartney is van ons twee?
Dangerousss, the girl is so dangerous.. Take away my money, throw away my time.. You can call me honey, but you're no damn good for me!
het spijt mequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Whatzap, whatzap, whatzapwitu?
Eerst breek je m'n hart, daarna doe je een verwoede poging om mij terug te krijgen nadat je er achter komt dat DrDentz een beetje de Paul McCartney is van ons twee?
Dangerousss, the girl is so dangerous.. Take away my money, throw away my time.. You can call me honey, but you're no damn good for me!
'I think I told you, i'm a lover, not a fighter'
Zijn vriendin blijkt dadelijk hier ook mee te postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Bobbie offline is.
Nou als jij het leuk zou vinden, dan hoop ik het voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Neverland is een goeie optiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik hoop zo geen Vegas....geen idee waarom maar dat voelt niet oke.
Ik zeg Neverland daar kunnen ze ook gewoon de poorten dicht gooien als ze geen mensen op het terrein willen hebben!
Hmmm nou omdat zijn poppetje dat zegt, maar dat maakt dus niks uit wil jij zeggen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Bobbie offline is.
Nou als jij het leuk zou vinden, dan hoop ik het voor jou.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zijn vriendin blijkt dadelijk hier ook mee te postenOh jee, perikelen. Issues.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waiting for This is it!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zijn vriendin blijkt dadelijk hier ook mee te postenOEPS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
Sit down girl, I think I LOVE you.. Now get up girl, show me what you can do!quote:
Wat een heerlijk nummer he....dat het je als meisje ingefluisterd wordt......hmmmm misschien moet ik naar bed kan ik het allemaal niet meer zo goed aanquote:
Ik heb me bescheurd, dat stukje over Michael ....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ken ik.
Put a knife in my back, shoot an arrow in me tell me are you the ghost of jealousy?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik dacht; nu kom ik met een primeur maar nee... Ik ben niet de enige die MTV op heeft staan.
Kut man nou slaap lekker en succes met je oorontsteking!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
haha, je kan niet alles hebben hè
ik ga trouwens slapen, zit met zo'n klotekuur voor m'n oorontsteking waarbij ik elke morgen om 8 uur al een tablet moet innemen![]()
dus welterusten
Wauw geachte fans......worden we nu al zo genoemdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:35 schreef BOPE het volgende:
Euhm hallo geachte MJ fan's
Ik vraag me al een tijdje af waarom M.J altijd/meestal pleisters om zijn vingertoppen wikkelde.
Als iemand hier een antwoordop heeft hoor ik het graag.
Inderdaad eerst om het pigmentverlies te verbergen later werd het meer een fashionstatement. Al zeggen de haters dat het was om de injectieplekken voor zijn heroineverslaving te verbergenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:36 schreef Rnnz het volgende:
Eerst werd het gebruikt om de gevolgen van z'n huidziekte 'vitiligo' te verbergen (z'n nagels verkleurden).
Later is het min of meer een fashiondingetje geworden, net als de zwarte hoed en de witte sokjes.
Heerlijk nummer 1 van mijn favo nummers!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag net Dirty Diana op MTV of TMF!!
Yeah.
Die dans is zo gaaf inderdaad. Perfect uitgevoerdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
En Dangerous, dat dansen is helemaal te gek
Alleen maar goeds hoor!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat werd er afgelopen avond toch geroddeld over mij![]()
Leave me alone!![]()
Simpelweg geniaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
Welke en waar? Ik ben ook nog op zoek naar zoiets. Nog niet actief gezocht eigenlijk, maar ben wel benieuwd naar welke je hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
heb trouwens een collectie van MJ gekocht, met allerlei DVD's![]()
veel van z'n al z'n tours enzo
Wauw dat is vet, ik moet er inderdaad ook nog een paar zien.....welke zitten erin?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
heb trouwens een collectie van MJ gekocht, met allerlei DVD's![]()
veel van z'n al z'n tours enzo
deze set heb ik gekocht, is wel via o.a. www.marktplaats.nl aan te komen (nieuw)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:26 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Welke en waar? Ik ben ook nog op zoek naar zoiets. Nog niet actief gezocht eigenlijk, maar ben wel benieuwd naar welke je hebt.
voor de duidelijkheid even, alle disks met wat er op staat:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
Wauw dat is vet, ik moet er inderdaad ook nog een paar zien.....welke zitten erin?
En inderdaad Dangerous heerlijk nummer......the girl is bad, the girl is dangerous!!!
Ziet er gaaf uit! Veel materiaal ook. Wat heb je hiervoor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
deze set heb ik gekocht, is wel via o.a. www.marktplaats.nl aan te komen (nieuw)
zijn ook wel andere sites die ze aanbieden, moet je even zoeken op Michael Jackson Ultimate Collection (35 disks)
[ afbeelding ]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:40 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit! Veel materiaal ook. Wat heb je hiervoor betaald als ik vragen mag?
Ik zal es even rondspeuren, thanks voor foto's en infoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)
you're welcomequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:00 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ik zal es even rondspeuren, thanks voor foto's en info
Hmmmm contacten dat klinkt intressant!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)
Tja, soms heb je contacten nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hmmmm contacten dat klinkt intressant!
Op marktplaat staat er inderdaad 1tje voor ¤85......dan heb je wel een hoop....
Ziet er wel heel erg vet uit en er zitten goeie concerten bij![]()
Thank voor de info!
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Tja, soms heb je contacten nodig.
http://link.marktplaats.nl/270818379 , heb je er al één voor ¤85,-
Ik heb dus daarmee echt een groot probleem want me stekker van me harde schijf is stuk en ik kan dus echt niks downloaden.......frustrerend ahhhhhh kan ook gewoon nog 6 weken duren....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.
wie zegt dat daar m'n contacten niet vandaan komen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.
Ben 'm wel eens eerder tegengekomen, maar het zijn gewoon tvrips zoals je ze overal vandaan kunt halen. Zeker nu. Ik zou 'm links laten liggen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef DrDentz het volgende:
Dat kan toch nooit legaal zijn? Dat pakket?
Die onderste! Nog nooit gezien die. Die wil ik wel vergroot.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef veuvje het volgende:
Mooie foto`s, zitten ook hele oude bij heel erg leuke en grappige foto`s!
leuke fotosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef veuvje het volgende:
Mooie foto`s, zitten ook hele oude bij heel erg leuke en grappige foto`s!
Ze geilen op een dode vent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef veuvje het volgende:
Voor iedereen die in een 14.00 dip zit klik hier.....lees vooral het commentaar HILARISCH!
Ik ben weer helemaal wakker van het lache!
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef DrDentz het volgende:
Daarom was ik ook bang voor een 'zichtbare' MJ tijdens de herdenking. Ze waren gegarandeerd gaan geilen op het lijk.
"Oh my god!! He looks so hootttt in his coffin! The curls are back baby!"
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef DrDentz het volgende:
Daarom was ik ook bang voor een 'zichtbare' MJ tijdens de herdenking. Ze waren gegarandeerd gaan geilen op het lijk.
Hahahaha hoe verzin je hetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt mij ook ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ben 'm wel eens eerder tegengekomen, maar het zijn gewoon tvrips zoals je ze overal vandaan kunt halen. Zeker nu. Ik zou 'm links laten liggen...
Dat zou wel makkelijk zijn he.quote:
Thanx man!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:25 schreef Zapper het volgende:
Die DVD-collectie die hier werd besproken is hier ongeveer 44 euro: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.23961
Geen dank
Dat kloptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:45 schreef R4m0n_46 het volgende:
trouwens, ik las dat er een 'This Is It' film kwam
WE HEBBEN EEN DATEquote:
Klopt! Maar ik denk toch dat ik ze mee ga nemen volgens mij gaat het je nog verrassen.....de impact om hem zo te zien helemaal weten dat het zijn laatste opnames zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef quirina het volgende:
Mwaaaah ik denk niet dat ik ga snikken.
En bovendien ben je dan ook weer een tijdje verder.
Ik houd mij sterkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef veuvje het volgende:
Ja ik ben echt ontzettend benieuwd wat ze ervan gaan maken, met mij de hele wereld denk ik!
We zullen het moeten gaan zien! Joepie met Sideshowbobbie!!!
Iedereen zakdoekjes meenemen want het zal welworden!
Precies, dat gevoel erachter, dat het daarna echt over was...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef veuvje het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik denk toch dat ik ze mee ga nemen volgens mij gaat het je nog verrassen.....de impact om hem zo te zien helemaal weten dat het zijn laatste opnames zijn![]()
Dus ik weet zeker dat ik ze nodig ga hebben in ieder geval
Dit is op mijn verjaardag...zie ik net.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
Weens eerbetoon Jackson op 26 september
(Novum/AP) - Het koninklijke afscheid van de King of Pop in Wenen vindt plaats op 26 september. Dat heeft organisator World Awards Media GmbH woensdag bekendgemaakt. Eerder liet het bedrijf al weten dat Jackson geëerd wordt op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.
printstuur artikel door
Nog altijd is niet duidelijk wie op het podium zullen klimmen. Grote namen als U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston doen de ronde. Michaels broer Jermaine maakt de line-up binnenkort bekend.
World Awards Media zegt dat de show ongeveer drie uur gaat duren. Zo'n tien artiesten zullen in die tijd vijftien tot twintig hits van de King of Pop ten gehore brengen. Zij zingen het publiek toe vanaf een podium in de vorm van een kroon, dat voor het Weense paleis wordt gebouwd. De organisatie houdt rekening met zo'n 85 duizend bezoekers. Ook is er ruimte voor vijfduizend vips.
Jacksons nabestaanden zouden zelf voor Schloss Schönbrunn gekozen hebben. Jermaine zei eerder deze week dat de keuze op het paleis viel omdat Michael hield van kastelen. De kaarten voor het eerbetoon gaan vanaf 20 augustus over de toonbank
Leuk verjaardagscadeautje danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dit is op mijn verjaardag...zie ik net.
Tja, dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje dan
Ik schrok er wel even van.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje dan
Nee, zal wel later worden. 30 oktober is voor de VS.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef piepie het volgende:
Die film gaat 30 oktober in Amerika in première heb ik begrepen. Maar ook in Nederland?
Wereldwijd toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef piepie het volgende:
Die film gaat 30 oktober in Amerika in première heb ik begrepen. Maar ook in Nederland?
Nou ik hoop het, hoe eerder hoe beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef Fiddlergurl het volgende:
Van michaeljackson.com :
MICHAEL JACKSON'S "THIS IS IT" TO BE PRESENTED IN THEATERS AROUND THE WORLD BY SONY PICTURES ENTERTAINMENT AND SONY MUSIC ENTERTAINMENT
-Film Drawn From Legendary Entertainer's Last Rehearsals and Behind-The-Scenes Footage Will Be Released October 30th in High Definition with Digital Sound-
CULVER CITY, Calif., August 10, 2009 - Beginning October 30th, the world will have a front-row seat for Michael Jackson's final concert, as Sony Pictures Entertainment and Sony Music Entertainment release Michael Jackson's This Is It.
Release begint dus 30 oktober. Dat 3D is wel handig gedaan, ivm downloadenMoet je eerst een 3D brilletje kopen om goed te kunnen kijken.
Denk het ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Oh, zal dat dan dat "Thriller 3D" zijn waarover ze het steeds hadden..
pics?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met 80! discs, Zijn ze 150-160euro dacht ik.
Gelukkig heb ik jouw schouder dan nog maar je mag ook de mijne gebruiken hoor...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik houd mij sterk![]()
Jij hebt dan altijd nog mijn schouder
Ik heb even gegoogled maar ik kan hem niet vinden.....quote:
zou opzich wel slim zijn om hem ook in de reguliere bioscopen te laten draaien (denk aan omzet, tenminste, ik ga er van uit dat er dan veel mensen naar die film gaan)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled maar ik kan hem niet vinden.....
Ik hoop dat ze hem wereldwijd in première laten gaan en waar hij gaat draaien.
Denken jullie dat ook in reguliere bioscopen gaat draaien of alleen maar exclusieve bioscopen?
Denk wel dat ie in veel bioscopen gaat draaien. Mocht Sony het echt willen, dan kunnen ze promoten zoveel ze willen. En dat zorgt er uiteindelijk wel voor dat bioscopen de film aankopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled maar ik kan hem niet vinden.....
Ik hoop dat ze hem wereldwijd in première laten gaan en waar hij gaat draaien.
Denken jullie dat ook in reguliere bioscopen gaat draaien of alleen maar exclusieve bioscopen?
Ja dat klopt ze hebben er inderdaad miljoenen voor betaalt dan zou het beter zijn om hem overal te laten draaien!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Denk wel dat ie in veel bioscopen gaat draaien. Mocht Sony het echt willen, dan kunnen ze promoten zoveel ze willen. En dat zorgt er uiteindelijk wel voor dat bioscopen de film aankopen.
Er worden toch nog aardig wat kosten over de hele productie (en de aankoop natuurlijk) gemaakt. Dat willen ze natuurlijk op z'n minst terug.
quote:
ok, thanks voor infoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:31 schreef veuvje het volgende:
Je mag tot 13 bladzijdes posten dan gaat hij dicht en dan openen we gewoon weer een nieuwe, en dan lullen we die weer vol!
welkom nieuwelingquote:
Hoe meer fans hoe beter!!! (en je bent een gamer helemaal top!!!)quote:
Ligt aan je instellingen hoeveel posts je per pagina hebt hé. Bij mij gaat een topic na 7 pagina's al op slot. Je kan in totaal 300x posten in een topic voor ie op slot gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:31 schreef veuvje het volgende:
Je mag tot 13 bladzijdes posten dan gaat hij dicht en dan openen we gewoon weer een nieuwe, en dan lullen we die weer vol!
Ik moet wel zeggen dat ik dat heel veel hoor en ik zelf ook zeker anders naar zijn muziek ben gaan luisteren raar maar waar! Wat zijn je favorieten nummers?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Gilead het volgende:
Overigens, ik ben pas na zijn dood z'n muziek gaan waarderen. Who's with me.
tuurlijk man, gamenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hoe meer fans hoe beter!!! (en je bent een gamer helemaal top!!!)
Nee, ik had hem al heel lang geleden ontdekt ....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Gilead het volgende:
Overigens, ik ben pas na zijn dood z'n muziek gaan waarderen. Who's with me.
En er is nog geen eind in zicht! We don`t stop till we get enough!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
Dan zijn er alleen in dit topic al ruim 18.000 berichten over MJ geplaatst ....
Ja dat heb ik ook begrepen voor mij ook helemaalm top, heb jij daar een idee over hoe het er uit gaat zien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
tuurlijk man, gamen!
er komt nog een MJ game, dus goede combo voor mij
om eerlijk te zijn weet ik niet voor welk platform het allemaal gaat uitkomen, denk eigenlijk multi-platform, om zo veel mogelijk mensen te bereikenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook begrepen voor mij ook helemaalm top, heb jij daar een idee over hoe het er uit gaat zien?
(even off topic xbox of playstation?......De alles omvattende vraag)
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef veuvje het volgende:
[..]
En er is nog geen eind in zicht! We don`t stop till we get enough!!!
Ik kende de meeste nummers natuurlijk wel, alleen besteedde ik er nooit veel aandacht aan om een of andere reden. Heb ABC (is nog met Jackson Five geloof ik) ontdekt, klinkt wel lekker vrolijk. Verder Man in the Mirror, Will You be There, Little Susie en You Rock My World die ik een beetje nieuw ontdekt heb. Ach, eigenlijk is bijna alles wel lekker.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dat heel veel hoor en ik zelf ook zeker anders naar zijn muziek ben gaan luisteren raar maar waar! Wat zijn je favorieten nummers?
preciesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik kende de meeste nummers natuurlijk wel, alleen besteedde ik er nooit veel aandacht aan om een of andere reden. Heb ABC (is nog met Jackson Five geloof ik) ontdekt, klinkt wel lekker vrolijk. Verder Man in the Mirror, Will You be There, Little Susie en You Rock My World die ik een beetje nieuw ontdekt heb. Ach, eigenlijk is bijna alles wel lekker.
Wow... dat zijn er veel...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
Guilty!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
Te veel op te noemenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dat heel veel hoor en ik zelf ook zeker anders naar zijn muziek ben gaan luisteren raar maar waar! Wat zijn je favorieten nummers?
Hier ook te veel om op te noemen, maar ik doe een poging:quote:
ja die is ook super ...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ben weer helemaal obsessed met Ghosts... ik weet nog, toen dat nummer uit kwam, ik echt een blij gevoel kreeg: heee MJ, goed nummer man!
Leave Me Alone, zeer goed nummerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef Fiddlergurl het volgende:
Oh ik vergat: Leave me Alone... wissel een beetje af tussen die twee.
Moest vanmiddag erg lachen: was aan het strijken met i-podje op, flink meebleren (je kent het). Vriendje komt binnen en hoort mij bleren, begint spontaan te moonwalken (ik merkte het pas op toen hij vlak voor mijn neus stond, ik zat in de muziek)
Haha ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ben weer helemaal obsessed met Ghosts... ik weet nog, toen dat nummer uit kwam, ik echt een blij gevoel kreeg: heee MJ, goed nummer man!
jep, van 'Blood on the Dancefloor' albumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef Fiddlergurl het volgende:
Het was toen een tijd stil rond hem toch? Ik bedoel qua muziek? Jeetje, ik zie nu dat dat nr uit 1997 komt?WTF? zo lang geleden???
dat was inderdaad MJ zelf jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ja die dansmoves zijn vet, dat stukje dat die ghouls van het plafond omdraaien en naar beneden komen, dat gezicht van MJ... zo briljant!
Had toen nog een hele discussie over die man die aan het einde danst zoals MJ. Ik maar volhouden: maar dat is hem zelf! En die vriend: Echt niet man, dat kan echt niet bladiebla
Boy, was I right!
Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen zeiden van niet....zeker nooit goed gekeken ofzoquote:
volgens mij heb ik eens een filmpje gezien van die make-overquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen zeiden van niet....zeker nooit goed gekeken ofzo
De aftitelingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik eens een filmpje gezien van die make-over
Thanksquote:
Ik had liever de langere versiequote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Andere versie, deze is ingekort?
Normaal hoor je dat gedeelte van "You're a vegetable" toch nog?
Nee deze is gewoon... 'verneukt'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Andere versie, deze is ingekort?
man, zit met alles in de war nu![]()
Klopt ik ben ook zeker geen fan van deze clip terwijl ze gisteren toch de gewone uitzonden....MTV foei!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee deze is gewoon... 'verneukt'
Er zit een raar versneld effect overheen waardoor het er totaal niet uitziet. Heel blurry.
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Deze staat ook op de Number Ones DVD. Wat voelde ik me toen bestolen. Alleen maar baggerversies, van alle clips.
dat is inderdaad klote, andere clip is wel een stuk beter jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Deze staat ook op de Number Ones DVD. Wat voelde ik me toen bestolen. Alleen maar baggerversies, van alle clips.
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef veuvje het volgende:
[..]
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragen
Duh, vond het al verdacht dat er geen tracklisting op de cover stondquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef veuvje het volgende:
[..]
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragen
Thanx voor de tip!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.![]()
Dan heb je de volledige versie van Bad, Number Ones geeft je een ingekort clipje.
Zelfde geldt voor The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal, Black or White.. en You Rock My World is ook niet de volledige clip.
You rock my world die volledige clip op mijn mp4 gezetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.![]()
Dan heb je de volledige versie van Bad, Number Ones geeft je een ingekort clipje.
Zelfde geldt voor The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal, Black or White.. en You Rock My World is ook niet de volledige clip.
De hele clip is volgens mij eigenlijk een knipoog naar Michael's complete oeuvrequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
You rock my world die volledige clip op mijn mp4 gezetDat dansje van Chris aan het eind
prachtig gewoon
Precies, Chris zegt ook telkens van die uitdrukkingen die Michael normaal gesproken ook altijd gebruikt (vooral in het begin doet hij dat)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De hele clip is volgens mij eigenlijk een knipoog naar Michael's complete oeuvre
zoals cjome on ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Precies, Chris zegt ook telkens van die uitdrukkingen die Michael normaal gesproken ook altijd gebruikt (vooral in het begin doet hij dat)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |