Die is meesterlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ken ik.
En kijk even deze, is echt leuk:
Hij is inderdaad briljant!!! En hoe hij hem nadoet met zingen is echt hilarisch!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ken ik.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zing daarentegen de hele dag Butterflies omdat ik met veuvje een date heb voor de bios
Who Is Itquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja klopt gezellig ik wist de hele dag niet welk nummer ik moest kiezen, smile, dangerous of who is it......
en buuterflies ja die ook ja moeilijk hoor!
Can someone tell me whyyyyyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ook dat nummer zing ik since You're out of my life.
Nee, die is te makkelijk en flauw.
Robijn is nieuwsgierig...gaan jullie echt samen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:06 schreef veuvje het volgende:
Jullie hebben gelukkig nog 2 maanden om het uit te vechten met elkaar!
Bobby en ik hebben het in ieder geval geregeld![]()
Heartbreaker uit mijn speakers, whihoeeeequote:
Ik ga toch met Rnnz naar de biosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:06 schreef veuvje het volgende:
Jullie hebben gelukkig nog 2 maanden om het uit te vechten met elkaar!
Bobby en ik hebben het in ieder geval geregeld![]()
Words are so easy to say, you got to show me lovequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:13 schreef Robijn1961 het volgende:
Nah nah nah, zeggen is makkelijk, nu nog DOEN he.
Ik ga ervan uit dat we onze uiterste best gaan doen.....maar Bobbie is alweer offline dus ik kan het niet over hem zeggen maar lijkt me super gezellig!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Robijn is nieuwsgierig...gaan jullie echt samen?
Whatzap, whatzap, whatzapwitu?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ga toch met Rnnz naar de bios
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:16 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we onze uiterste best gaan doen.....maar Bobbie is alweer offline dus ik kan het niet over hem zeggen maar lijkt me super gezellig!
Ik hoop zo geen Vegas....geen idee waarom maar dat voelt niet oke.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:13 schreef Anonymousz het volgende:
Michael Jackson "Not Buried Yet," Says Father Joe
Just in case you weren't certain, Michael Jackson is "not buried yet."
Shooting down published reports (and backing up what we reported yesterday), father Joe Jackson tells E! News exclusively that his son has not already been laid to rest at Forest Lawn Memorial Park.
Joe declined to specify any burial plans or confirm whether his son's body has been placed in Motown maven Berry Gordy's crypt as some outlets have speculated.
The Jackson patriarch, who resides primarily in Las Vegas, also tells E! News he supports a proposal to move Neverland to Vegas.
"I think Vegas would be great," says Joe. And while he doesn't think the family would visit such a shrine to his son, Joe does believe "the fans would come."
Asked about Michael's ongoing death investigation, Joe says he prefers not to discuss it, only adding, "I still can't believe he's gone."
Volgens Joe is Michael nog steeds niet begraven
She rocked your world, you know she did.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Whatzap, whatzap, whatzapwitu?
Eerst breek je m'n hart, daarna doe je een verwoede poging om mij terug te krijgen nadat je er achter komt dat DrDentz een beetje de Paul McCartney is van ons twee?
Dangerousss, the girl is so dangerous.. Take away my money, throw away my time.. You can call me honey, but you're no damn good for me!
het spijt mequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Whatzap, whatzap, whatzapwitu?
Eerst breek je m'n hart, daarna doe je een verwoede poging om mij terug te krijgen nadat je er achter komt dat DrDentz een beetje de Paul McCartney is van ons twee?
Dangerousss, the girl is so dangerous.. Take away my money, throw away my time.. You can call me honey, but you're no damn good for me!
'I think I told you, i'm a lover, not a fighter'
Zijn vriendin blijkt dadelijk hier ook mee te postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Bobbie offline is.
Nou als jij het leuk zou vinden, dan hoop ik het voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Neverland is een goeie optiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik hoop zo geen Vegas....geen idee waarom maar dat voelt niet oke.
Ik zeg Neverland daar kunnen ze ook gewoon de poorten dicht gooien als ze geen mensen op het terrein willen hebben!
Hmmm nou omdat zijn poppetje dat zegt, maar dat maakt dus niks uit wil jij zeggen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Bobbie offline is.
Nou als jij het leuk zou vinden, dan hoop ik het voor jou.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zijn vriendin blijkt dadelijk hier ook mee te postenOh jee, perikelen. Issues.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waiting for This is it!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zijn vriendin blijkt dadelijk hier ook mee te postenOEPS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
Sit down girl, I think I LOVE you.. Now get up girl, show me what you can do!quote:
Wat een heerlijk nummer he....dat het je als meisje ingefluisterd wordt......hmmmm misschien moet ik naar bed kan ik het allemaal niet meer zo goed aanquote:
Ik heb me bescheurd, dat stukje over Michael ....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ken ik.
Put a knife in my back, shoot an arrow in me tell me are you the ghost of jealousy?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik dacht; nu kom ik met een primeur maar nee... Ik ben niet de enige die MTV op heeft staan.
Kut man nou slaap lekker en succes met je oorontsteking!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
haha, je kan niet alles hebben hè
ik ga trouwens slapen, zit met zo'n klotekuur voor m'n oorontsteking waarbij ik elke morgen om 8 uur al een tablet moet innemen![]()
dus welterusten
Wauw geachte fans......worden we nu al zo genoemdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:35 schreef BOPE het volgende:
Euhm hallo geachte MJ fan's
Ik vraag me al een tijdje af waarom M.J altijd/meestal pleisters om zijn vingertoppen wikkelde.
Als iemand hier een antwoordop heeft hoor ik het graag.
Inderdaad eerst om het pigmentverlies te verbergen later werd het meer een fashionstatement. Al zeggen de haters dat het was om de injectieplekken voor zijn heroineverslaving te verbergenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:36 schreef Rnnz het volgende:
Eerst werd het gebruikt om de gevolgen van z'n huidziekte 'vitiligo' te verbergen (z'n nagels verkleurden).
Later is het min of meer een fashiondingetje geworden, net als de zwarte hoed en de witte sokjes.
Heerlijk nummer 1 van mijn favo nummers!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag net Dirty Diana op MTV of TMF!!
Yeah.
Die dans is zo gaaf inderdaad. Perfect uitgevoerdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
En Dangerous, dat dansen is helemaal te gek
Alleen maar goeds hoor!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat werd er afgelopen avond toch geroddeld over mij![]()
Leave me alone!![]()
Simpelweg geniaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
Welke en waar? Ik ben ook nog op zoek naar zoiets. Nog niet actief gezocht eigenlijk, maar ben wel benieuwd naar welke je hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
heb trouwens een collectie van MJ gekocht, met allerlei DVD's![]()
veel van z'n al z'n tours enzo
Wauw dat is vet, ik moet er inderdaad ook nog een paar zien.....welke zitten erin?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
heb trouwens een collectie van MJ gekocht, met allerlei DVD's![]()
veel van z'n al z'n tours enzo
deze set heb ik gekocht, is wel via o.a. www.marktplaats.nl aan te komen (nieuw)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:26 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Welke en waar? Ik ben ook nog op zoek naar zoiets. Nog niet actief gezocht eigenlijk, maar ben wel benieuwd naar welke je hebt.
voor de duidelijkheid even, alle disks met wat er op staat:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
Wauw dat is vet, ik moet er inderdaad ook nog een paar zien.....welke zitten erin?
En inderdaad Dangerous heerlijk nummer......the girl is bad, the girl is dangerous!!!
Ziet er gaaf uit! Veel materiaal ook. Wat heb je hiervoor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
deze set heb ik gekocht, is wel via o.a. www.marktplaats.nl aan te komen (nieuw)
zijn ook wel andere sites die ze aanbieden, moet je even zoeken op Michael Jackson Ultimate Collection (35 disks)
[ afbeelding ]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:40 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit! Veel materiaal ook. Wat heb je hiervoor betaald als ik vragen mag?
Ik zal es even rondspeuren, thanks voor foto's en infoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)
you're welcomequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:00 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ik zal es even rondspeuren, thanks voor foto's en info
Hmmmm contacten dat klinkt intressant!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)
Tja, soms heb je contacten nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hmmmm contacten dat klinkt intressant!
Op marktplaat staat er inderdaad 1tje voor ¤85......dan heb je wel een hoop....
Ziet er wel heel erg vet uit en er zitten goeie concerten bij![]()
Thank voor de info!
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Tja, soms heb je contacten nodig.
http://link.marktplaats.nl/270818379 , heb je er al één voor ¤85,-
Ik heb dus daarmee echt een groot probleem want me stekker van me harde schijf is stuk en ik kan dus echt niks downloaden.......frustrerend ahhhhhh kan ook gewoon nog 6 weken duren....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.
wie zegt dat daar m'n contacten niet vandaan komen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.
Ben 'm wel eens eerder tegengekomen, maar het zijn gewoon tvrips zoals je ze overal vandaan kunt halen. Zeker nu. Ik zou 'm links laten liggen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef DrDentz het volgende:
Dat kan toch nooit legaal zijn? Dat pakket?
Die onderste! Nog nooit gezien die. Die wil ik wel vergroot.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef veuvje het volgende:
Mooie foto`s, zitten ook hele oude bij heel erg leuke en grappige foto`s!
leuke fotosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef veuvje het volgende:
Mooie foto`s, zitten ook hele oude bij heel erg leuke en grappige foto`s!
Ze geilen op een dode vent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef veuvje het volgende:
Voor iedereen die in een 14.00 dip zit klik hier.....lees vooral het commentaar HILARISCH!
Ik ben weer helemaal wakker van het lache!
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef DrDentz het volgende:
Daarom was ik ook bang voor een 'zichtbare' MJ tijdens de herdenking. Ze waren gegarandeerd gaan geilen op het lijk.
"Oh my god!! He looks so hootttt in his coffin! The curls are back baby!"
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef DrDentz het volgende:
Daarom was ik ook bang voor een 'zichtbare' MJ tijdens de herdenking. Ze waren gegarandeerd gaan geilen op het lijk.
Hahahaha hoe verzin je hetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt mij ook ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ben 'm wel eens eerder tegengekomen, maar het zijn gewoon tvrips zoals je ze overal vandaan kunt halen. Zeker nu. Ik zou 'm links laten liggen...
Dat zou wel makkelijk zijn he.quote:
Thanx man!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:25 schreef Zapper het volgende:
Die DVD-collectie die hier werd besproken is hier ongeveer 44 euro: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.23961
Geen dank
Dat kloptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:45 schreef R4m0n_46 het volgende:
trouwens, ik las dat er een 'This Is It' film kwam
WE HEBBEN EEN DATEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |