Inderdaad eerst om het pigmentverlies te verbergen later werd het meer een fashionstatement. Al zeggen de haters dat het was om de injectieplekken voor zijn heroineverslaving te verbergenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:36 schreef Rnnz het volgende:
Eerst werd het gebruikt om de gevolgen van z'n huidziekte 'vitiligo' te verbergen (z'n nagels verkleurden).
Later is het min of meer een fashiondingetje geworden, net als de zwarte hoed en de witte sokjes.
Heerlijk nummer 1 van mijn favo nummers!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag net Dirty Diana op MTV of TMF!!
Yeah.
Die dans is zo gaaf inderdaad. Perfect uitgevoerdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
En Dangerous, dat dansen is helemaal te gek
Alleen maar goeds hoor!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat werd er afgelopen avond toch geroddeld over mij![]()
Leave me alone!![]()
Simpelweg geniaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
Welke en waar? Ik ben ook nog op zoek naar zoiets. Nog niet actief gezocht eigenlijk, maar ben wel benieuwd naar welke je hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
heb trouwens een collectie van MJ gekocht, met allerlei DVD's![]()
veel van z'n al z'n tours enzo
Wauw dat is vet, ik moet er inderdaad ook nog een paar zien.....welke zitten erin?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
heb trouwens een collectie van MJ gekocht, met allerlei DVD's![]()
veel van z'n al z'n tours enzo
deze set heb ik gekocht, is wel via o.a. www.marktplaats.nl aan te komen (nieuw)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:26 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Welke en waar? Ik ben ook nog op zoek naar zoiets. Nog niet actief gezocht eigenlijk, maar ben wel benieuwd naar welke je hebt.
voor de duidelijkheid even, alle disks met wat er op staat:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
Wauw dat is vet, ik moet er inderdaad ook nog een paar zien.....welke zitten erin?
En inderdaad Dangerous heerlijk nummer......the girl is bad, the girl is dangerous!!!
Ziet er gaaf uit! Veel materiaal ook. Wat heb je hiervoor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
deze set heb ik gekocht, is wel via o.a. www.marktplaats.nl aan te komen (nieuw)
zijn ook wel andere sites die ze aanbieden, moet je even zoeken op Michael Jackson Ultimate Collection (35 disks)
[ afbeelding ]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:40 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit! Veel materiaal ook. Wat heb je hiervoor betaald als ik vragen mag?
Ik zal es even rondspeuren, thanks voor foto's en infoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)
you're welcomequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:00 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ik zal es even rondspeuren, thanks voor foto's en info
Hmmmm contacten dat klinkt intressant!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voor ¤85,- kan je hem normaal wel krijgen, maar ik heb hem goedkoper gekregen (contacten)
Tja, soms heb je contacten nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hmmmm contacten dat klinkt intressant!
Op marktplaat staat er inderdaad 1tje voor ¤85......dan heb je wel een hoop....
Ziet er wel heel erg vet uit en er zitten goeie concerten bij![]()
Thank voor de info!
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Tja, soms heb je contacten nodig.
http://link.marktplaats.nl/270818379 , heb je er al één voor ¤85,-
Ik heb dus daarmee echt een groot probleem want me stekker van me harde schijf is stuk en ik kan dus echt niks downloaden.......frustrerend ahhhhhh kan ook gewoon nog 6 weken duren....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.
wie zegt dat daar m'n contacten niet vandaan komen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of gewoon een goed MJ-forum met een media subforum waar je ze ook vandaan kunt halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |