Het is de boodschap die je moet begrijpen Rnnzquote:
Het is een R. Kelly nummer met een clip waar MJ niks mee te maken heeft gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is de boodschap die je moet begrijpen Rnnz![]()
Ik ook. Is de duurste clip allertijden las ik, heeft 7 miljoen dollar gekost.quote:
Wat keek ik daar naar uit toen. Het mocht alleen niet baten vanwege Sonyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is een R. Kelly nummer met een clip waar MJ niks mee te maken heeft gehad![]()
KUT clip
Ik ben het met MJ eens, er moest een peperdure clip van Unbreakable komen
De boodschap kan me ook niks schelen eigenlijk. Hij moet niet janken, met z'n 'stop f*cking with me', wie strooit er nu al die maffe verhalen over de pers uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ook. Is de duurste clip allertijden las ik, heeft 7 miljoen dollar gekost.
Juist de boodschap is zo goed, alleen luisterde niemand
De boodschap is duidelijk, maar ik moet het wel met je eens zijn kut clip!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is een R. Kelly nummer met een clip waar MJ niks mee te maken heeft gehad![]()
KUT clip
Ik ben het met MJ eens, er moest een peperdure clip van Unbreakable komen
Zeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De boodschap kan me ook niks schelen eigenlijk. Hij moet niet janken, met z'n 'stop f*cking with me', wie strooit er nu al die maffe verhalen over de pers uit?
Improvisatie hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
She's out of My Life vind ik ook niet veel aan. Alleen Michael op een kruk. Boring.
maar wel een mooi nummerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
She's out of My Life vind ik ook niet veel aan. Alleen Michael op een kruk. Boring.
Ik wist niet dat Eddie kon zingenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Robijn ken je deze clip ook, Eddie Murphy en Michael Jackson
Dat zong ik vandaag de hele dag toen ik er gisteren achterkwam dat je met DrDentz naar de bioscoop zou gaan.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zong ik vandaag de hele dag toen ik er gisteren achterkwam dat je met DrDentz naar de bioscoop zou gaan.
Hij kan ook niet zingen, hij wist het toen alleen zelf nog nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Eddie kon zingen
Sterker nog, die gast heeft een heel album uitgebrachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Eddie kon zingen
Rnnz, we're not going to fight about this, okay? I'm a lover not a fighter..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zong ik vandaag de hele dag toen ik er gisteren achterkwam dat je met DrDentz naar de bioscoop zou gaan.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rnnz, we're not going to fight about this, okay? I'm a lover not a fighter..
Ja, ken ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Robijn ken je deze clip ook, Eddie Murphy en Michael Jackson
Tjaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ken ik.
En kijk even deze, is echt leuk:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |