Klopt! Maar ik denk toch dat ik ze mee ga nemen volgens mij gaat het je nog verrassen.....de impact om hem zo te zien helemaal weten dat het zijn laatste opnames zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef quirina het volgende:
Mwaaaah ik denk niet dat ik ga snikken.
En bovendien ben je dan ook weer een tijdje verder.
Ik houd mij sterkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef veuvje het volgende:
Ja ik ben echt ontzettend benieuwd wat ze ervan gaan maken, met mij de hele wereld denk ik!
We zullen het moeten gaan zien! Joepie met Sideshowbobbie!!!
Iedereen zakdoekjes meenemen want het zal welworden!
Precies, dat gevoel erachter, dat het daarna echt over was...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef veuvje het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik denk toch dat ik ze mee ga nemen volgens mij gaat het je nog verrassen.....de impact om hem zo te zien helemaal weten dat het zijn laatste opnames zijn![]()
Dus ik weet zeker dat ik ze nodig ga hebben in ieder geval
Dit is op mijn verjaardag...zie ik net.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
Weens eerbetoon Jackson op 26 september
(Novum/AP) - Het koninklijke afscheid van de King of Pop in Wenen vindt plaats op 26 september. Dat heeft organisator World Awards Media GmbH woensdag bekendgemaakt. Eerder liet het bedrijf al weten dat Jackson geëerd wordt op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.
printstuur artikel door
Nog altijd is niet duidelijk wie op het podium zullen klimmen. Grote namen als U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston doen de ronde. Michaels broer Jermaine maakt de line-up binnenkort bekend.
World Awards Media zegt dat de show ongeveer drie uur gaat duren. Zo'n tien artiesten zullen in die tijd vijftien tot twintig hits van de King of Pop ten gehore brengen. Zij zingen het publiek toe vanaf een podium in de vorm van een kroon, dat voor het Weense paleis wordt gebouwd. De organisatie houdt rekening met zo'n 85 duizend bezoekers. Ook is er ruimte voor vijfduizend vips.
Jacksons nabestaanden zouden zelf voor Schloss Schönbrunn gekozen hebben. Jermaine zei eerder deze week dat de keuze op het paleis viel omdat Michael hield van kastelen. De kaarten voor het eerbetoon gaan vanaf 20 augustus over de toonbank
Leuk verjaardagscadeautje danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dit is op mijn verjaardag...zie ik net.
Tja, dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje dan
Ik schrok er wel even van.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje dan
Nee, zal wel later worden. 30 oktober is voor de VS.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef piepie het volgende:
Die film gaat 30 oktober in Amerika in première heb ik begrepen. Maar ook in Nederland?
Wereldwijd toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef piepie het volgende:
Die film gaat 30 oktober in Amerika in première heb ik begrepen. Maar ook in Nederland?
Nou ik hoop het, hoe eerder hoe beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef Fiddlergurl het volgende:
Van michaeljackson.com :
MICHAEL JACKSON'S "THIS IS IT" TO BE PRESENTED IN THEATERS AROUND THE WORLD BY SONY PICTURES ENTERTAINMENT AND SONY MUSIC ENTERTAINMENT
-Film Drawn From Legendary Entertainer's Last Rehearsals and Behind-The-Scenes Footage Will Be Released October 30th in High Definition with Digital Sound-
CULVER CITY, Calif., August 10, 2009 - Beginning October 30th, the world will have a front-row seat for Michael Jackson's final concert, as Sony Pictures Entertainment and Sony Music Entertainment release Michael Jackson's This Is It.
Release begint dus 30 oktober. Dat 3D is wel handig gedaan, ivm downloadenMoet je eerst een 3D brilletje kopen om goed te kunnen kijken.
Denk het ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Oh, zal dat dan dat "Thriller 3D" zijn waarover ze het steeds hadden..
pics?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met 80! discs, Zijn ze 150-160euro dacht ik.
Gelukkig heb ik jouw schouder dan nog maar je mag ook de mijne gebruiken hoor...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik houd mij sterk![]()
Jij hebt dan altijd nog mijn schouder
Ik heb even gegoogled maar ik kan hem niet vinden.....quote:
zou opzich wel slim zijn om hem ook in de reguliere bioscopen te laten draaien (denk aan omzet, tenminste, ik ga er van uit dat er dan veel mensen naar die film gaan)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled maar ik kan hem niet vinden.....
Ik hoop dat ze hem wereldwijd in première laten gaan en waar hij gaat draaien.
Denken jullie dat ook in reguliere bioscopen gaat draaien of alleen maar exclusieve bioscopen?
Denk wel dat ie in veel bioscopen gaat draaien. Mocht Sony het echt willen, dan kunnen ze promoten zoveel ze willen. En dat zorgt er uiteindelijk wel voor dat bioscopen de film aankopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled maar ik kan hem niet vinden.....
Ik hoop dat ze hem wereldwijd in première laten gaan en waar hij gaat draaien.
Denken jullie dat ook in reguliere bioscopen gaat draaien of alleen maar exclusieve bioscopen?
Ja dat klopt ze hebben er inderdaad miljoenen voor betaalt dan zou het beter zijn om hem overal te laten draaien!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Denk wel dat ie in veel bioscopen gaat draaien. Mocht Sony het echt willen, dan kunnen ze promoten zoveel ze willen. En dat zorgt er uiteindelijk wel voor dat bioscopen de film aankopen.
Er worden toch nog aardig wat kosten over de hele productie (en de aankoop natuurlijk) gemaakt. Dat willen ze natuurlijk op z'n minst terug.
quote:
ok, thanks voor infoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:31 schreef veuvje het volgende:
Je mag tot 13 bladzijdes posten dan gaat hij dicht en dan openen we gewoon weer een nieuwe, en dan lullen we die weer vol!
welkom nieuwelingquote:
Hoe meer fans hoe beter!!! (en je bent een gamer helemaal top!!!)quote:
Ligt aan je instellingen hoeveel posts je per pagina hebt hé. Bij mij gaat een topic na 7 pagina's al op slot. Je kan in totaal 300x posten in een topic voor ie op slot gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:31 schreef veuvje het volgende:
Je mag tot 13 bladzijdes posten dan gaat hij dicht en dan openen we gewoon weer een nieuwe, en dan lullen we die weer vol!
Ik moet wel zeggen dat ik dat heel veel hoor en ik zelf ook zeker anders naar zijn muziek ben gaan luisteren raar maar waar! Wat zijn je favorieten nummers?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Gilead het volgende:
Overigens, ik ben pas na zijn dood z'n muziek gaan waarderen. Who's with me.
tuurlijk man, gamenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hoe meer fans hoe beter!!! (en je bent een gamer helemaal top!!!)
Nee, ik had hem al heel lang geleden ontdekt ....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Gilead het volgende:
Overigens, ik ben pas na zijn dood z'n muziek gaan waarderen. Who's with me.
En er is nog geen eind in zicht! We don`t stop till we get enough!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
Dan zijn er alleen in dit topic al ruim 18.000 berichten over MJ geplaatst ....
Ja dat heb ik ook begrepen voor mij ook helemaalm top, heb jij daar een idee over hoe het er uit gaat zien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
tuurlijk man, gamen!
er komt nog een MJ game, dus goede combo voor mij
om eerlijk te zijn weet ik niet voor welk platform het allemaal gaat uitkomen, denk eigenlijk multi-platform, om zo veel mogelijk mensen te bereikenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook begrepen voor mij ook helemaalm top, heb jij daar een idee over hoe het er uit gaat zien?
(even off topic xbox of playstation?......De alles omvattende vraag)
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef veuvje het volgende:
[..]
En er is nog geen eind in zicht! We don`t stop till we get enough!!!
Ik kende de meeste nummers natuurlijk wel, alleen besteedde ik er nooit veel aandacht aan om een of andere reden. Heb ABC (is nog met Jackson Five geloof ik) ontdekt, klinkt wel lekker vrolijk. Verder Man in the Mirror, Will You be There, Little Susie en You Rock My World die ik een beetje nieuw ontdekt heb. Ach, eigenlijk is bijna alles wel lekker.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dat heel veel hoor en ik zelf ook zeker anders naar zijn muziek ben gaan luisteren raar maar waar! Wat zijn je favorieten nummers?
preciesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik kende de meeste nummers natuurlijk wel, alleen besteedde ik er nooit veel aandacht aan om een of andere reden. Heb ABC (is nog met Jackson Five geloof ik) ontdekt, klinkt wel lekker vrolijk. Verder Man in the Mirror, Will You be There, Little Susie en You Rock My World die ik een beetje nieuw ontdekt heb. Ach, eigenlijk is bijna alles wel lekker.
Wow... dat zijn er veel...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
Guilty!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
Te veel op te noemenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dat heel veel hoor en ik zelf ook zeker anders naar zijn muziek ben gaan luisteren raar maar waar! Wat zijn je favorieten nummers?
Hier ook te veel om op te noemen, maar ik doe een poging:quote:
ja die is ook super ...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ben weer helemaal obsessed met Ghosts... ik weet nog, toen dat nummer uit kwam, ik echt een blij gevoel kreeg: heee MJ, goed nummer man!
Leave Me Alone, zeer goed nummerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef Fiddlergurl het volgende:
Oh ik vergat: Leave me Alone... wissel een beetje af tussen die twee.
Moest vanmiddag erg lachen: was aan het strijken met i-podje op, flink meebleren (je kent het). Vriendje komt binnen en hoort mij bleren, begint spontaan te moonwalken (ik merkte het pas op toen hij vlak voor mijn neus stond, ik zat in de muziek)
Haha ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ben weer helemaal obsessed met Ghosts... ik weet nog, toen dat nummer uit kwam, ik echt een blij gevoel kreeg: heee MJ, goed nummer man!
jep, van 'Blood on the Dancefloor' albumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef Fiddlergurl het volgende:
Het was toen een tijd stil rond hem toch? Ik bedoel qua muziek? Jeetje, ik zie nu dat dat nr uit 1997 komt?WTF? zo lang geleden???
dat was inderdaad MJ zelf jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ja die dansmoves zijn vet, dat stukje dat die ghouls van het plafond omdraaien en naar beneden komen, dat gezicht van MJ... zo briljant!
Had toen nog een hele discussie over die man die aan het einde danst zoals MJ. Ik maar volhouden: maar dat is hem zelf! En die vriend: Echt niet man, dat kan echt niet bladiebla
Boy, was I right!
Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen zeiden van niet....zeker nooit goed gekeken ofzoquote:
volgens mij heb ik eens een filmpje gezien van die make-overquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen zeiden van niet....zeker nooit goed gekeken ofzo
De aftitelingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik eens een filmpje gezien van die make-over
Thanksquote:
Ik had liever de langere versiequote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Andere versie, deze is ingekort?
Normaal hoor je dat gedeelte van "You're a vegetable" toch nog?
Nee deze is gewoon... 'verneukt'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Andere versie, deze is ingekort?
man, zit met alles in de war nu![]()
Klopt ik ben ook zeker geen fan van deze clip terwijl ze gisteren toch de gewone uitzonden....MTV foei!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee deze is gewoon... 'verneukt'
Er zit een raar versneld effect overheen waardoor het er totaal niet uitziet. Heel blurry.
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Deze staat ook op de Number Ones DVD. Wat voelde ik me toen bestolen. Alleen maar baggerversies, van alle clips.
dat is inderdaad klote, andere clip is wel een stuk beter jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Deze staat ook op de Number Ones DVD. Wat voelde ik me toen bestolen. Alleen maar baggerversies, van alle clips.
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef veuvje het volgende:
[..]
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragen
Duh, vond het al verdacht dat er geen tracklisting op de cover stondquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef veuvje het volgende:
[..]
Meen je dat? He dat is schijt....me moeder heeft hem voor me liggen had ik toch een andere moeten vragen
Thanx voor de tip!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.![]()
Dan heb je de volledige versie van Bad, Number Ones geeft je een ingekort clipje.
Zelfde geldt voor The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal, Black or White.. en You Rock My World is ook niet de volledige clip.
You rock my world die volledige clip op mijn mp4 gezetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt beter HIStory on Film I en II kopen.![]()
Dan heb je de volledige versie van Bad, Number Ones geeft je een ingekort clipje.
Zelfde geldt voor The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal, Black or White.. en You Rock My World is ook niet de volledige clip.
De hele clip is volgens mij eigenlijk een knipoog naar Michael's complete oeuvrequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
You rock my world die volledige clip op mijn mp4 gezetDat dansje van Chris aan het eind
prachtig gewoon
Precies, Chris zegt ook telkens van die uitdrukkingen die Michael normaal gesproken ook altijd gebruikt (vooral in het begin doet hij dat)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De hele clip is volgens mij eigenlijk een knipoog naar Michael's complete oeuvre
zoals cjome on ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Precies, Chris zegt ook telkens van die uitdrukkingen die Michael normaal gesproken ook altijd gebruikt (vooral in het begin doet hij dat)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |