Klopt! Maar ik denk toch dat ik ze mee ga nemen volgens mij gaat het je nog verrassen.....de impact om hem zo te zien helemaal weten dat het zijn laatste opnames zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef quirina het volgende:
Mwaaaah ik denk niet dat ik ga snikken.
En bovendien ben je dan ook weer een tijdje verder.
Ik houd mij sterkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef veuvje het volgende:
Ja ik ben echt ontzettend benieuwd wat ze ervan gaan maken, met mij de hele wereld denk ik!
We zullen het moeten gaan zien! Joepie met Sideshowbobbie!!!
Iedereen zakdoekjes meenemen want het zal welworden!
Precies, dat gevoel erachter, dat het daarna echt over was...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef veuvje het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik denk toch dat ik ze mee ga nemen volgens mij gaat het je nog verrassen.....de impact om hem zo te zien helemaal weten dat het zijn laatste opnames zijn![]()
Dus ik weet zeker dat ik ze nodig ga hebben in ieder geval
Dit is op mijn verjaardag...zie ik net.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
Weens eerbetoon Jackson op 26 september
(Novum/AP) - Het koninklijke afscheid van de King of Pop in Wenen vindt plaats op 26 september. Dat heeft organisator World Awards Media GmbH woensdag bekendgemaakt. Eerder liet het bedrijf al weten dat Jackson geëerd wordt op het Weense paleis Schloss Schönbrunn.
printstuur artikel door
Nog altijd is niet duidelijk wie op het podium zullen klimmen. Grote namen als U2, Madonna, Lionel Richie en Whitney Houston doen de ronde. Michaels broer Jermaine maakt de line-up binnenkort bekend.
World Awards Media zegt dat de show ongeveer drie uur gaat duren. Zo'n tien artiesten zullen in die tijd vijftien tot twintig hits van de King of Pop ten gehore brengen. Zij zingen het publiek toe vanaf een podium in de vorm van een kroon, dat voor het Weense paleis wordt gebouwd. De organisatie houdt rekening met zo'n 85 duizend bezoekers. Ook is er ruimte voor vijfduizend vips.
Jacksons nabestaanden zouden zelf voor Schloss Schönbrunn gekozen hebben. Jermaine zei eerder deze week dat de keuze op het paleis viel omdat Michael hield van kastelen. De kaarten voor het eerbetoon gaan vanaf 20 augustus over de toonbank
Leuk verjaardagscadeautje danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dit is op mijn verjaardag...zie ik net.
Tja, dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje dan
Ik schrok er wel even van.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje dan
Nee, zal wel later worden. 30 oktober is voor de VS.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef piepie het volgende:
Die film gaat 30 oktober in Amerika in première heb ik begrepen. Maar ook in Nederland?
Wereldwijd toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef piepie het volgende:
Die film gaat 30 oktober in Amerika in première heb ik begrepen. Maar ook in Nederland?
Nou ik hoop het, hoe eerder hoe beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef Fiddlergurl het volgende:
Van michaeljackson.com :
MICHAEL JACKSON'S "THIS IS IT" TO BE PRESENTED IN THEATERS AROUND THE WORLD BY SONY PICTURES ENTERTAINMENT AND SONY MUSIC ENTERTAINMENT
-Film Drawn From Legendary Entertainer's Last Rehearsals and Behind-The-Scenes Footage Will Be Released October 30th in High Definition with Digital Sound-
CULVER CITY, Calif., August 10, 2009 - Beginning October 30th, the world will have a front-row seat for Michael Jackson's final concert, as Sony Pictures Entertainment and Sony Music Entertainment release Michael Jackson's This Is It.
Release begint dus 30 oktober. Dat 3D is wel handig gedaan, ivm downloadenMoet je eerst een 3D brilletje kopen om goed te kunnen kijken.
Denk het ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Oh, zal dat dan dat "Thriller 3D" zijn waarover ze het steeds hadden..
pics?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met 80! discs, Zijn ze 150-160euro dacht ik.
Gelukkig heb ik jouw schouder dan nog maar je mag ook de mijne gebruiken hoor...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik houd mij sterk![]()
Jij hebt dan altijd nog mijn schouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |