Ik heet Prizzlequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:17 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja sommige berichtjes die daar op te lezen zijn, zijn echt geweldig![]()
Maar wat is jullie naam op dat forum? Er zitten wel een hoop Nederlanders.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:33 schreef Bevin het volgende:
Ik heet daar Mikeyasxything
Geheel in stijl met de rest daarIk kan jouw helemaal niet vinden.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
Geheel in stijl met de rest daarWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mikeyasxything
Rnnz: weet wel hoe ik moet quoten, maar niet hoe te splitsen.![]()
Ach zo gaat het toch ook.
Waiting for This is it!
Geheel in stijl met de rest daarHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd me wel lekker bij dit forum!
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
Ik heb daar geen accountquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik kan jouw helemaal niet vinden.....
Ja hij is wel 'origineel' he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
WheheheMikeyasxything
Rnnz: weet wel hoe ik moet quoten, maar niet hoe te splitsen.![]()
Ach zo gaat het toch ook.
Zo zie je maar weer, wel afgeven op die lui daar, maar zich dan zo noemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ja hij is wel 'origineel' he?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, wel afgeven op die lui daar, maar zich dan zo noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou gaat het heel stil worden want niemand weet een nieuwe titel......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:00 schreef Robijn1961 het volgende:
Even een note: degene die de laatste pagina heeft, moet een nieuwe OP maken he....
Je voelt al nattigheid in drie kleurtjes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:00 schreef Robijn1961 het volgende:
Even een note: degene die de laatste pagina heeft, moet een nieuwe OP maken he....
Nou de titel is (voor mij) het minste probleem...whahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:03 schreef veuvje het volgende:
[..]
Nou gaat het heel stil worden want niemand weet een nieuwe titel......
Je bedoelt post. Degene met de laatste post. We zitten allang op de laatste pagina.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:00 schreef Robijn1961 het volgende:
Zeik ergens anders en als je je irriteert aan mensen, koop een boksbal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je bedoelt post. Degene met de laatste post. We zitten allang op de laatste pagina.
En je bent slecht op de hoogte, want het is nergens vastgelegd dat degene die de laatste POST plaatst een nieuw topic moet maken, dus er moet helemaal niets.
IK WIST HETquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:05 schreef DrDentz het volgende:
IK WIL WEL METEEN EEN MOOIE OP ZIEN ROBIJN
Draait Dentz drie keer in de rondte, zet em op men schoot en kietelt em onder zijn voetenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:05 schreef DrDentz het volgende:
IK WIL WEL METEEN EEN MOOIE OP ZIEN ROBIJN
Hoe wist je dat?!?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:07 schreef Bevin het volgende:
[..]
IK WIST HET![]()
Dat je zat mee te lezen
Stiekemerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:07 schreef Bevin het volgende:
[..]
IK WIST HET![]()
Dat je zat mee te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |