Ik dacht altijd dat mannen zo'n profileringsdrang hadden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je bedoelt post. Degene met de laatste post. We zitten allang op de laatste pagina.
En je bent slecht op de hoogte, want het is nergens vastgelegd dat degene die de laatste POST plaatst een nieuw topic moet maken, dus er moet helemaal niets.
Verder ga ik binnenkort een weekend naar LA, voor een show, en dan ga ik meteen effe langs de begraafplaats
Ik ken jou al langer dan 1 topicquote:
Jij bent 100% Nederlands begrijp ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef veuvje het volgende:
Dar zijn we weer joepie we kunnen verder!
Heeft iemand vandaag nog wat gelezen in de krant wat we af kunnen zeiken?
Vanessa gaat scheidenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef veuvje het volgende:
Dar zijn we weer joepie we kunnen verder!
Heeft iemand vandaag nog wat gelezen in de krant wat we af kunnen zeiken?
KLOPT!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Jij bent 100% Nederlands begrijp ik
Ik ben een manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mannen zo'n profileringsdrang hadden.
Hmmm misschien off topic maar welke Vanessa? (ben ook erg nieuwsgierig aangelegdquote:
Gewoon elke middag rondje, the sun, mirror, telegraaf etcquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef veuvje het volgende:
[..]
KLOPT!!!Nou ik lees zelf nooit kranten vanwege de bullshit die er in staat maar ik ben wel benieuwd of ze weer wat geschreven hebben over Michael.....
Ze is zo al zeven weken bezig. Het beste is haar geheel te negeren. Er komt toch niks anders uit dan gestook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mannen zo'n profileringsdrang hadden.
Dan kijk je toch lekker ergens anders als je het niet aanstaat. Of misschien moet je de NSB'er uit gaan hangen in FBquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben een man![]()
Verder mag het slowchatten wel eens ophouden denk ik? Dit is het muziekforum.
Open dan een #irc kanaal om zo slap te ouwehoeren!
Connie en Hans Breukhovenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hmmm misschien off topic maar welke Vanessa? (ben ook erg nieuwsgierig aangelegd)
Die tvp's voegen idd ook veel toe. Kom aan hé, dat hoort er gewoon bij hier, deal with it.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Rnnz het volgende:
Het slowchatten neem inderdaad wel erge vormen aan...
/ tvp
Het is toch geen post met alleen 'tvp' ? Je weet dat ik hier een van de mensen ben die het meeste post.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die tvp's voegen idd ook veel toe. Kom aan hé, dat hoort er gewoon bij hier, deal with it.
Je word nog wel ingehaald door de vrouwenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:30 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het is toch geen post met alleen 'tvp' ? Je weet dat ik hier een van de mensen ben die het meeste post.
Misschien moet jij eens wat andere bewoordingen gebruiken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef Bevin het volgende:
[..]
Of misschien moet je de NSB'er uit gaan hangen in FB
Klopt de girl`s are bad, the girl`s are dangerous!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je word nog wel ingehaald door de vrouwen
Ik heb het niet specifiek over jou hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:30 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het is toch geen post met alleen 'tvp' ? Je weet dat ik hier een van de mensen ben die het meeste post.
Eigenlijk zijn het maar zes 'echte' albums, die kun je in een middagje beluisteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:31 schreef veuvje het volgende:
Ik moet zeggen dat sinds ik op dit forum zit en jullie favorieten nummers zie ben ik heel wat nummers beter gaan waarderen....Little Susie, Treatened, Dangerous en zo on en zo on.
Bedankt daarvoor!
Het is zoveel muziek dat je soms even een hintje moet hebben voor een goed nummer toppers zijn jullie
Als ik HIStory ofzo weer ga luisteren, dan luister ik hem altijd drie keer voordat ik aan de volgende toe kom. Bij mij duurt 3 dagen om ze allemaal te luisteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het maar zes 'echte' albums, die kun je in een middagje beluisteren.
Klopt maar al met al heb ik een 5 GB op de computer staan dat is echt een hoop!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het maar zes 'echte' albums, die kun je in een middagje beluisteren.
Vanaf vandaag heb ik ze allezes in mijn bezitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Bevin het volgende:
[..]
Als ik HIStory ofzo weer ga luisteren, dan luister ik hem altijd drie keer voordat ik aan de volgende toe kom. Bij mij duurt 3 dagen om ze allemaal te luisteren.
Ik vind het een schande dat jij Blood on the dancefloor niet voor vol aan zietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:41 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat jij Blood on the dancefloor niet voor vol aan ziet
Ik vind het ook niet een echt album eigenlijk... Staan maar vijf (?) nieuwe nummers op, verder remixen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik een van de leukste!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef veuvje het volgende:
[..]
Dan nog eens alle duetten......heel veel
En The Essential, Thriller 25 etcetc...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Maar kijk, als ik Blood on the Dance Floor als volwaardig album aan zou moeten zien, zou ik The Ultimate Collection ook als album moeten tellen.
Die met Stephanie van Monaco kun je eigenljk niet echt een duet noemen geloof ik, ze fluistert alleen maar wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:46 schreef veuvje het volgende:
Ja en die met Stevie Wonder, Just good friends heet hij volgens mij heerlijke plaat!!!
Jij bedoelt In the Closet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die met Stephanie van Monaco kun je eigenljk niet echt een duet noemen geloof ik, ze fluistert alleen maar wat.
Volgens mij moet je daarvoor bij SHO zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef senesta het volgende:
Wie is vandaag de moeder van Blanked en de vader van Paris?
Bah kansloosheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
HIStory wordt vaak nieteens als album 'geteld', omdat er een cd met 'greatest hits' bij zit. Toen Invincible uitkwam werd het vaak 'het eerste nieuwe Michael Jackson album sinds 10 jaar' genoemd.
Hmm verkeerde TVP in het verkeerde subforumquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor bij SHO zijn.
Is nog niet veel over bekend...geruchten gaan dat Latoya ze in bezit heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm verkeerde TVP in het verkeerde subforum![]()
Ik heb al een poosje niet meegelezen, is er inmiddels al meer bekend over die ongepubliceerde nummers? Ik las laatst ergens dat de familie die nummers op de dag van zijn dood al uit een kluis meegenomen hadden?
LaToya in huize Jackson achter de pc: Hey Tito you gotta hear this! This track is hoott!! Tito!! Listen!! .. wait, I just copied it to.. no wait.. oops.. deletedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Is nog niet veel over bekend...geruchten gaan dat Latoya ze in bezit heeft.
Pff je moet er toch niet aan denken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
LaToya in huize Jackson achter de pc: Hey Tito you gotta hear this! This track is hoott!! Tito!! Listen!! .. wait, I just copied it to.. no wait.. oops.. deleted
That aint gonna happen, trust mequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
LaToya in huize Jackson achter de pc: Hey Tito you gotta hear this! This track is hoott!! Tito!! Listen!! .. wait, I just copied it to.. no wait.. oops.. deleted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |