abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71797281
Het vorige deel: Slank #829 - Optiwel/niet

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_71797324
Amaretto-cupcakes dus
Want zo zeker ben ik inderdaad niet van mezelf PF
pi_71797384
Een ui snipperen ... is dat buitenste schillen van de ui eraf trekken en in plakjes snijden?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:22:09 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71797435
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef Chicolate het volgende:
Een ui snipperen ... is dat buitenste schillen van de ui eraf trekken en in plakjes snijden?
Plakjes, danwel fijnsnijden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71797461
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Plakjes, danwel fijnsnijden .
Oh dan zullen ze fijnsnijden willen want dat is ook zo op het plaatje . Dankje .
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:23:50 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71797489
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dan zullen ze fijnsnijden willen want dat is ook zo op het plaatje . Dankje .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71797509
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:18 schreef Miss_S het volgende:
Amaretto-cupcakes dus
Want zo zeker ben ik inderdaad niet van mezelf PF
Whehe. Ik weet niet HOE het kan, maar ik kan heel lekker koken en het mislukt echt nooit. Dat vond ik eerst wel vanzelf sprekend "ja ik doe toch gewoon wat er in het recept staat" maar de mensen om mij heen vinden 't wel bijzonder. Nou prima !
pi_71797533
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Whehe. Ik weet niet HOE het kan, maar ik kan heel lekker koken en het mislukt echt nooit. Dat vond ik eerst wel vanzelf sprekend "ja ik doe toch gewoon wat er in het recept staat" maar de mensen om mij heen vinden 't wel bijzonder. Nou prima !
Leuk toch
pi_71797552
Even een tvp.

Ben me door de Italiaanse persoonlijke voornaamwoorden aan het worstelen, ik kom me wel weer melden als het gelukt is .
pi_71797553
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Van het resultaat . Al zou stap voor stap een plaatje ook wel leuk zijn .
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:31:17 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71797705
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:34:30 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71797786
tvp .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:35:07 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71797801
Snipperen klinkt als snippers! Snippertjes ui! Wat ga je maken Chico?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71797818
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je snijdt hem doormidden (over het steeltje)
dan leg je hem op de platte kant
dan hou je hem tussen duim en wijsvinger
dan snij je hem horizontaal in, van boven naar beneden
dan snij je tussen je duim en wijsvinger, van links naar rechts
en dannnn snij je evenwijdig aan de lijn van je duim/wijsvinger

Dat is wel de snelste en makkelijkste manier !
pi_71797842
Whehe, wat uniekhoorn liet zien dus
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:44:48 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71798033
Het kan sneller en ongecontrolleerder! Ik snij niet horizontaal maar verticaal en daarna hak ik als een idioot alles nog door, at random Ik kan niet zo goed tegen ui Dan ga ik lekken als een ikweetnietwat.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:49:39 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71798164
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het kan sneller en ongecontrolleerder! Ik snij niet horizontaal maar verticaal en daarna hak ik als een idioot alles nog door, at random Ik kan niet zo goed tegen ui Dan ga ik lekken als een ikweetnietwat.
Jankert
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71798235
TVPilates
pi_71798305
Dames in welke landen is het nog lekker weer (als in +20 graden) in December?
pi_71798370
Ik wil een fototoestel voor mijn verjaardags (kopen met verjaardags geld en dan nog wat bijleggen of zo) maar ik wil hem eigenlijk donderdag al voordat ik naar Kreta ga.

Ik ben te hebberig !
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:57:28 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71798378
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Miss_S het volgende:
Australië?

Een vriendin van mij zat met kerst in Australië. Ging ik met haar cammen en het was stralend weer, ze droeg zomerkleding en er stond een kerstboom in de hoek van de kamer. Pretty weird .
Niet meer actief op Fok!
pi_71798697
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Australië?

Een vriendin van mij zat met kerst in Australië. Ging ik met haar cammen en het was stralend weer, ze droeg zomerkleding en er stond een kerstboom in de hoek van de kamer. Pretty weird .
Hmm vraag me af of dat in ons budget past
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:18:52 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71799037
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jankert

@Miss_S: een heel groot deel van Zuid-Amerika!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:19:50 #24
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71799076
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:23:11 #25
38396 mazaru
pi_71799203
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Miss_S het volgende:
In Zuid-Afrika kun je aan het strand liggen met de kerst
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:28:00 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_71799370
nooit gedacht dat ik nog eens een lullige tvp zou posten
stormy waters...
sailin'
pi_71799419
K-Fat mag zich hier ook wel eens komen melden !
Kevin 'Fatterline' krijgt 1,6 miljoen om af te vallen
pi_71799514

Ik heb nooit willen trouwen. Maar nu ga ik het binnenkort toch maar doen - even snel op de gratis dag, met (als ze toestemmen) een bevriend stel als getuigen en verder niks. Goedkoper dan een testament en na 15 jaar vaste verkering moet 't kunnen toch?
Conleche, jij zegt niks, dan zeg ik niks over je lelijke zin zonder apostroph .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71799559
En ik was de afgelopen dagen met mijn geliefde even op een Waddeneiland - zijn verjaardag ontlopen. 2 Dagen hotel met ontbijt + uit eten. En wandelen en in de zon liggen.

Morgen weer naar kantoor .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71799621
Ik zoek nog een leuk boek voor op vakantie..
Sowieso een Shoperella achtig boek
en ook nog graag een ..lees-lees boek. Maar ik heb ondertussen alles al gelezen wat ik wil lezen.. Hmpf.

Oh, en ook al zou niemand het vermoeden ( ) ik hou juist heel erg van literatuur-literatuur boeken. Zoals eh... Kundera of Mulisch. Maar ik heb daar verder geen verstand van hoor, ik hou gewoon van lezen.
pi_71799645
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef sigme het volgende:

Ik heb nooit willen trouwen. Maar nu ga ik het binnenkort toch maar doen - even snel op de gratis dag, met (als ze toestemmen) een bevriend stel als getuigen en verder niks. Goedkoper dan een testament en na 15 jaar vaste verkering moet 't kunnen toch?
Conleche, jij zegt niks, dan zeg ik niks over je lelijke zin zonder apostroph .
Jij dan ook alvast gefeliciteerd !
pi_71799752
Bedankt voor de tips, zuid-afrika klinkt erg goed (vind mijn vriend, ik geloof nog niet echt dat je daar op vakantie kan)
pi_71799926
O haaai!!

Lijstje

Pré-O: yoghurt met volkorenflakes en brokjes choco-cake. (Het was nog nacht. Naja nacht...... 6 uur of zo.)
O: choco cake
L: volkoren bolletje met filet A. sla en ui
S: stepshape/interval
T: wodka, katjang
D: lamsbiefstuk met linzen en Italiaanse wokgroenten.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:55:44 #34
38396 mazaru
pi_71800294
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef Miss_S het volgende:
Bedankt voor de tips, zuid-afrika klinkt erg goed (vind mijn vriend, ik geloof nog niet echt dat je daar op vakantie kan)
Ach, gevaar vind je overal tegenwoordig.
In Zuid-Afrika valt het op het moment best wel mee geloof ik.
En dat zijn wel de reizen waar je het over 30 jaar nog steeds over hebt.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:59:19 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71800415
Ook hoi!

Mijn lijstje
o. weetabix met melk
t. druiven
l. bloemkool + aardappel + 2 stukjes vlees + half glaasje jägermeister + waterijsje
t. -
d. 5 plakjes brood + gekookte inktvis + zaziki + 2 stukjes vlees + opscheplepel patat + glas wijn + glas ouzo + salade + cornetto

En ik heb mogelijk een nieuwe baan. Het salaris is niet echt geweldig, de rest klinkt goed. Ik slaap er nog een nachtje over.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71800514
haaj
pi_71800557
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Snipperen klinkt als snippers! Snippertjes ui! Wat ga je maken Chico?
http://www.c1000.nl/recepten/gevulde-tomaten-met-aardappelpuree Maar dan zonder de aardappelpuree. Ik zag pas toen ik het recept ging lezen dat ik kant-en-klaar ui had moeten kopen ipv gewoon een ui .

Ik had vandaag echt ruzie met mn camera en hoofdpijn, dus foto's zijn behoorlijk waardeloos geworden . Met de flits gaat alle smakelijkheid wel weg .

pi_71800654
Geen idee waar het in de winter lekker is. Zuidelijk halfrond inderdaad. Maar in de winter is juist de sneeuw opzoeken zo lekker . Lekker wandelen in besneeuwde Ardennen (als het hier ook echt winter is) of anders naar Scandinavie .

Ik heb ipv wraps salade met rostirondjes en een hamburger gegeten. En nu ga ik de tweede les van Evy lopen!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_71800722
Ziet er lekker uit Chico! Eet je er dan nog iets van extra groente bij, als je geen aardappelpuree pakt?

De racefiets was trouwens wel mooi, maar ik wil nog even met iemand met verstand er naar kijken. Maar alleen als die heeeele rare dingen opmerkt dan koop ik hem niet. Want nu wil ik hem gewoon hebben om samen met (=achter ) mijn vriend te gaan fietsen.
pi_71800741
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:05 schreef Quinazoline het volgende:
Geen idee waar het in de winter lekker is. Zuidelijk halfrond inderdaad. Maar in de winter is juist de sneeuw opzoeken zo lekker . Lekker wandelen in besneeuwde Ardennen (als het hier ook echt winter is) of anders naar Scandinavie .
Een zonvakantie is alweer 3jaar geleden voor mij dus heb daar wel zin in.
Gran Canaria kan ook...is niet zo duur
pi_71801892
Miss_S, ik heb 4 mnd stagegelopen in Johannesburg en ben afgelopen winter 4 weken op vakantie geweest in ZA. Neem van mij aan: het is een fan-tas-tisch vakantieland
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:45:57 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71802080
tuhvuhpuh.... ben de hele week bezig met helpen op koor en orkest om nieuwe zieltjes te winnen (is leuk kletsen met eerstejaars die het heel leuk vinden dat mensen interesse in ze tonene, en dat er nog meer mensen zijn die houden van muziekmaken) dus weinig tijd om bij te lezen s avonds (overdg tijdens werk blijf ik aardig bij )
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71802126
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, ik heb 4 mnd stagegelopen in Johannesburg en ben afgelopen winter 4 weken op vakantie geweest in ZA. Neem van mij aan: het is een fan-tas-tisch vakantieland
Ok ik zal het onthouden

Mijn laptop maakt een herrie not good
pi_71802127
Popjes! Ik zag lekkere tomaten voorbijschieten

Ik ben naar de Ikea geweest, maar waar ik voor ging, hadden ze niet of ik heb het toch verkeerd begrepen en had ik mijn stoeltjes aan een balie moeten aanvragen en dan ophalen elders. Aniehoe, we gaan nog eens terug. Buit nu:

- Kandelaar (die dure van 30 euro )
- Kaarsen (Doh)
- Dekbedovertrek
- Wasrekje
- Schoenenzakding voor de kleerkast
- Twee nepleren krukjes

En mijn nieuwe kleur in de woonkamer wordt paars, naast het rood. Ik ga nog maar 1 keer over het behang heenschilderen en bidden dat het niet van de muur loslaat door alle verflagen die er inmiddels op zitten. Dan heb ik tenminste nog een beetje een woonkamer naar wens tot ik een huis ga kopen. Als dat er financieel in zit.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71802424
Oh en Chico, waarom zou je in hemelsnaam kant-en-klare ui willen gebruiken? Je hebt toch handjes gekregen van onze lieve Heer, je kunt toch wel zelf een uitje snipperen? Ik vind dat zo bedorven ruiken, kant-en-klaar gesneden groent

Syrena, wanneer krijg je je loonsverhoging? Ga je dan een huis kopen, of nu al?
pi_71802533
Van BH's in 't vorige topic naar cupcakes in dit topic. Ik vind 't een logische overgang .

Ik heb net Evy les 1 gelopen trots . Heb een rondje gemaakt door natuurgebied dat hier achter ligt, en ik zag reeën en een buizerd en hazen. Was mooi.

Alleen heb ik nu wel weer een beetje zere knieën. En ik ga nooit meer rennen met nog een kopje espresso in m'n maag . Morgen maar echt een rustdag doen en niet toch stiekem les 2, zoals ik bij de vorige Evy-poging deed en na vijf weken het gewoon niet meer kon omdat het pijn deed.

Mijn definitieve lijstje voor vandaag:
BR: Twee geroosterde boterhammen, 1 met rookvlees/komkommer en 1 met ham/komkommer, gekookt ei, thee.
T: Magere kwark met een banaan, een nectarine en wat hazelnoten.
D: Hamburger tussen zelfgebakken kaas/uienbrood met komkommer/tomaat en wat ketchup/mosterd, met daarbij witlofsalade (aangemaakt met een restje coleslaw wat we nog hadden van johma, dus zal wel niet zo gezond zijn).
S: Evy les 1.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 22:00:43 ]
pi_71802686
Miss_S - Canarische Eilanden in december is echt geen goed-weer-garante kan ik je vertellen. Ik was ooit begin december op Fuerteventura met m'n mams en we hadden storm en wind en regen . Als je het geld hebt om naar ZA te gaan zou ik 't echt doen, Afrika is zo mooi . (Niet dat ik er ben geweest, maar de Kenia-foto's van m'n lief zijn zo prachtig).
pi_71802697
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Chico, waarom zou je in hemelsnaam kant-en-klare ui willen gebruiken? Je hebt toch handjes gekregen van onze lieve Heer, je kunt toch wel zelf een uitje snipperen? Ik vind dat zo bedorven ruiken, kant-en-klaar gesneden groent

Syrena, wanneer krijg je je loonsverhoging? Ga je dan een huis kopen, of nu al?
Ik ga de volgende week naar de hypotheker om een berekening te laten maken en voor uitleg over de koopsubsidie en ik wil in 2010 dan graag iets kopen. Als de prijzen nog een pietsie willen zakken
De hypotheker zit toch bij mij in de straat zowat, dus ik kan in 2010 dan nog eens langsgaan, maar dan weet ik voor nu in elk geval tot welk bedrag ik kan gaan.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71802759
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Miss_S - Canarische Eilanden in december is echt geen goed-weer-garante kan ik je vertellen. Ik was ooit begin december op Fuerteventura met m'n mams en we hadden storm en wind en regen . Als je het geld hebt om naar ZA te gaan zou ik 't echt doen, Afrika is zo mooi . (Niet dat ik er ben geweest, maar de Kenia-foto's van m'n lief zijn zo prachtig).
Hmmm mijn vriendje is ook in Kenia geweest en wil graag terug met mij.....zo te horen moet ik hem zijn zin geven als we het geld hebben
pi_71802771
Want ik reken er sowieso op dat er een nieuwe badkamer en keuken komen. Die zijn meestal in waardeloze staat als ik kijk naar mijn prijsklasse huizen En dan kan ik t ook meteen naar mijn smaak doen.

Al is dat wel riskant gedacht voor 'n Weegschaal
pi_71802802
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef Syrena het volgende:

Al is dat wel riskant gedacht voor 'n Weegschaal
Ik dacht dat weegschalen van die evenwichtige types waren?
pi_71802920
UitPufpost. mijn nieuwe spinningles was flink zwaar, maar viel wel goed in de smaak. nu uitrusten op de bank en morgen laatste dag werken voordat ik echt vakantie heb +O en ik heb een 6.5 voor mijn afstudeerscriptie. geen supercijfer, maar ik had er ook niet meer van verwacht. prima dus
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71803021
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik dacht dat weegschalen van die evenwichtige types waren?
Zijn we ook, totdat we een beslissing ergens over moeten nemen
pi_71803162
'He, ik heb honger '

- ja, ik ook

*denkt aan magnums, kroketten, afbakstokbroodjes...... zelfs de ciabatta kwam even voorbij... *

'zullen we de galiameloen opeten?'

- ja!
Ja doei.
pi_71803164
ik ben trots
Ja doei.
pi_71803174
Ben weer terug van vakantie Heeft iemand een samenvatting van de afgelopen 11 slank-topics?

Vandaag lijstje:
O: 2 bruine boterhammen met hagelslag, gekookt eitje, glas thee
T: niks
L: sushi
T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, 4 glazen spa en fruit, halve liter water
T: blokje chocolade
B: Opruimen
D: 2 opscheplepels gebakken aardappeltjes, ca 125 gram zalmmoot en een flinke portie gemengde sla met tomaat en ei (tuinkruidendressing). Bakje boerenyoghurt toe
T: McFlurry Kitkat

Morgen een beter lijstje,ga nu even nadenken wat ik morgen als lunch wil
pi_71803272
Miss_S, rond de kerst zijn de vliegtickets wel wat duurder (begin je dan nu vast te orienteren), maar wij waren bijv. voor 4 weken autohuur 'maar' 500 euro kwijt. We sliepen veel bij familie en vrienden, maar hebben ook wel in guesthouses geslapen. Superleuk en goed verzorgd, gemiddeld 20 euro pppn. Als je lowbudget gaat, kan het nog veel goedkoper.
En alles is gewoon goedkoop daar. Duurste fles wijn van de kaart bestellen ( ): 15 euro max. Et cetera je kunt met een middelmatig Europees budget leven als God in Frankrijk
pi_71803396
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, rond de kerst zijn de vliegtickets wel wat duurder (begin je dan nu vast te orienteren), maar wij waren bijv. voor 4 weken autohuur 'maar' 500 euro kwijt. We sliepen veel bij familie en vrienden, maar hebben ook wel in guesthouses geslapen. Superleuk en goed verzorgd, gemiddeld 20 euro pppn. Als je lowbudget gaat, kan het nog veel goedkoper.
En alles is gewoon goedkoop daar. Duurste fles wijn van de kaart bestellen ( ): 15 euro max. Et cetera je kunt met een middelmatig Europees budget leven als God in Frankrijk
Afgelopen jaar zijn we rond kerst naar Londen geweest en dat was inderdaad wel een stuk duurder, dus zat nu eigenlijk aan een week/paar weken voor kerst te denken.
Is het slimmer om de vlucht en guesthouses apart te boeken of samen?
pi_71803474
Niemand die nog een leuk (vakantie)boek weet?
pi_71803742
PF, Het Schervengericht van A.F.Th.? Disgrace van Coetzee? Of wil je echt de groten van de wereldliteratuur?

Miss_S, apart, lijkt me. Je hebt allerlei websites waarop je leuke guesthouses kunt zoeken per plaats enzo. EN zelf regelen is volgens mij veel goedkoper.
pi_71803769
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
PF, Het Schervengericht van A.F.Th.? Disgrace van Coetzee? Of wil je echt de groten van de wereldliteratuur?

Miss_S, apart, lijkt me. Je hebt allerlei websites waarop je leuke guesthouses kunt zoeken per plaats enzo. EN zelf regelen is volgens mij veel goedkoper.
Nee joh, gewoon een leuk boek, het liefst niet te deprimerend en niet in de winter !

Ik ga even kijken!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:38:15 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71803772
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
Niemand die nog een leuk (vakantie)boek weet?
Neem iets van Marian Keyes, ik heb laatst 'This charming man' gelezen. Chicklit maar dan 'intelligent'.
Moest zo nu en dan echt hardop lachen. Echt een aanrader!! Je kunt het het beste de Engelstalige versie lezen.
pi_71803814
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

Neem iets van Marian Keyes, ik heb laatst 'This charming man' gelezen. Chicklit maar dan 'intelligent'.
Moest zo nu en dan echt hardop lachen. Echt een aanrader!! Je kunt het het beste de Engelstalige versie lezen.
Daar ben ik nu inderdaad ook in bezig Tot nu toe erg leuk! Wel dik, dus je bent er wel even zoet mee denk ik!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:42:16 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71803923
Ik gooi er maar weer een lijstje in..Ik doe nu ook 'Streep je slank' op aanraden van Cinnamongirl ( )
En ik eet dus standaard 'teveel'.

O: 2 boterhammen met kipfilet (1 plakje/beleg)
T: banaan
L: 2 boterhammen met st. Moret en een tomaat in plakjes, bakje Boerenyoghurt perzik, kop groentesoep
D: biefstuk (wel groot, 180 gram ofzo), 200 gram gebakken aardappelen (ik weet 't...), beetje spinazie
T: 1 glas ice tea green, 2 cappuccino

Volgens de tabel heb ik hiermee teveel binnengekregen. Nou, ik zit nu met een holle maag op de bank
Ik zie wel in dat ik hier en daar te veel vet binnen heb gekregen, maar om dit veel te noemen. Of zie ik het helemaal verkeerd?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:43:51 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71803989
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Daar ben ik nu inderdaad ook in bezig Tot nu toe erg leuk! Wel dik, dus je bent er wel even zoet mee denk ik!
Genieten,dik 900 blz. Ik had de paperback, erg compact formaat dus toch makkelijk mee te nemen. Da's voor mij een pre, ik lees vooral in trein of bed!
pi_71804125
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:42 schreef Aventura het volgende:
Ik gooi er maar weer een lijstje in..Ik doe nu ook 'Streep je slank' op aanraden van Cinnamongirl ( )
En ik eet dus standaard 'teveel'.

O: 2 boterhammen met kipfilet (1 plakje/beleg)
L: 2 boterhammen met st. Moret en een tomaat in plakjes, bakje Boerenyoghurt perzik, kop groentesoep
D: biefstuk (wel groot, 180 gram ofzo), 200 gram gebakken aardappelen (ik weet 't...), beetje spinazie
T: 1 glas ice tea green, 2 cappuccino

Volgens de tabel heb ik hiermee teveel binnengekregen. Nou, ik zit nu met een holle maag op de bank
Ik zie wel in dat ik hier en daar te veel vet binnen heb gekregen, maar om dit veel te noemen. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Ik denk dat je beter een klein stukje biefstuk had kunnen nemen en heeeel veel spinazie. Dan was je nu proppievol!
pi_71804289
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Genieten,dik 900 blz. Ik had de paperback, erg compact formaat dus toch makkelijk mee te nemen. Da's voor mij een pre, ik lees vooral in trein of bed!
Dat wel Ben er nog wel even zoet mee denk ik. Ik heb 'm gekregen, ook de Engelse versie in paperback. Vind het fijn lezen..

Ik duik met This Charming Man mijn bed in!

Slaap lekker
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:52:56 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71804341
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter een klein stukje biefstuk had kunnen nemen en heeeel veel spinazie. Dan was je nu proppievol!
Ja, i know...Ik woon net samen en vriendje heeft nogal veel slechte eetgewoontes. Zo ben ik van huis uit gewend dat je hooguit 1x per week aardappels opbakt (kliekjes). Vriendje doet het gerust 2 dagen achter elkaar. Wil hem er ook niet per se op aanspreken of zo (nog niet) want dat vind ik zo zielig voor hem/ondankbaar.
Ben hartstikke blij dat er na 9 uur werken iets op tafel staat. (Hij werkt vanuit huis en doet boodschappen/kookt).
pi_71804537
Lijstje:

O: Brinta (laat, moest even bijslapen van het weekend )
L: gekookt eitje, 2 crackers met appelstroop
T: koekje (de koekjespot bij m'n ouders is altijd rijkelijk gevuld)
D: gehaktbal met appelmoes, nieuwe aardappeltjes met een beetje jus en mosterd, sla met gekookt ei, tomaat, komkommer
T: vanillevla gemengd met appelmoes

We waren dus bij m'n ouders, die waren weer terug van drie weken Frankrijk. Ze gaan al 20 jaar naar dezelfde plek, dus ze hadden ook gewoon de foto's van vorig jaar kunnen laten zien. . Maar 't was heel gezellig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71804693
Hm.. Er is een hardloopwedstrijd van 5 km waar ik voor de gezelligheid aan mee kan doen.. Hm....

pi_71804756
Oja hardlopen....dat mag ik morgen ook weer
pi_71804937
Tvp

Net lekker gegeten (aardappelgratin zelf gemaakt met schijfjes, eitjes beetje melk en beejte (slag)room en een enorme salade en dat wordt ook mijn D voor morgen want nog genoeg over En uiteraard een fles lekkere rode wijn die we met z'n 2-en hadden opgedronken (zij het meeste want op een gegeven moment voelde ik het wel en heb haar maar ingeschonken )
goede avond!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:17:02 #73
331 Merel
Be here now.
pi_71806675
McOffLimits en ik hebben net onze eerste soortvanruzie gehad, op de derde date Desondanks heb ik nog steeds kriebels En nu is 'ie netjes naar huis, dat ben ik ook niet gewend Bevalt me wel, zo rustig aan

Eten vandaag was redelijk, morgen ga ik uit eten. Ben benieuwd of ik het dan een beetje netjes kan houden. Het lukt me maar niet om de knop om te zetten en weer écht gedisciplineerd aan de slag te gaan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71806986
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Chico, waarom zou je in hemelsnaam kant-en-klare ui willen gebruiken?
Ja nee geen idee, ik koop ook altijd vers . Maar recepten van de AH en C1000 gaan best vaak uit van kant-en-klaar gesneden zakken enzo, maar waarom . Vast om meer te verkopen.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:07 schreef Quinazoline het volgende:
Ziet er lekker uit Chico! Eet je er dan nog iets van extra groente bij, als je geen aardappelpuree pakt?
Meestal wel ja. Ik had 3 ipv 2 gevulde tomaten, en wilde er nog een enorme bak sla bij maken. Maar zat na 1 tomaat eigenlijk al vol dus heb ze opgegeten en die bak sla voor een andere keer bewaard. Aardappelpuree vind ik echt heel erg vies uit een pakje .
  woensdag 12 augustus 2009 @ 05:03:26 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71809076
Doei
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:01:49 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_71809230
ik heb niet zo gereageerd op al jullie trouwverhalen, wel trouwen, niet trouwen, wel of geen kinderen. Ik ben al getrouwd, ruim 6 jaar al en ik heb al 2 kinderen. mijn man wist overigens ook niet of ie kinderen wilde, omdat ie er al 1 had toen ik hem leerde kennen, maargoed, ik wist het zelf ook niet.

tink, nieuwe baan? ga je het doen?
stormy waters...
sailin'
pi_71809263
moggeuh!
Ja doei.
pi_71809473
Goeiemoggel ik probeer weer in een ritme te komen en vroeg ( ) op te staan, maar ik ben brak zeg, pff. Vandaag maar lekker aan de slag voor school, maar eerst een broodje en een eitje. Plan voor vandaag:

O: Geroosterde boterham met kaas/komkommer, gekookt eitje.
T: Plakje gemberboek.
L: Magere kwark met noten/muesli/appel
T: Aardbeiensmoothie
D: Bloemkool, karbonaadje, sla.
T: Aardbeiensmoothie

Ik heb spierpijn van het rennen trouwens, how sad na les 1 .
pi_71809535
Zow, ik heb het geklokt.

10 minuten fietsen op heel langzaam tempo en 3 minuten wachten, want ik wil altijd nog even naar Mr.MoBlo zwaaien voordat ik hier het bedrijventerrein oprijd en hij doorrijdt naar de A73

Dus het is eigenlijk op mn normale tempo 5 minuten fietsen Heerlijk!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 kampioentjes slankie smeerkaas
T: magere kwark met aardbeitjes ofzo
D: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette

Ja doei.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:12:01 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71809560
Goedemorgen .

Ik ga morgen weer een kamer bekijken in Amersfoort . Ik had op een kamer gereageerd, maar dan had ik gisteren langs moeten komen en twee keer heen en weer in één week vond ik wat teveel van het goede (moet morgen naar Utrecht voor oriëntatiegesprek en met de trein reizen is tenslotte niet gratis). Bovendien had ik de indruk dat er enorm veel mensen zouden komen. Maar nu kreeg ik net mail dat ze 4 kandidaten hadden geselecteerd uit 25, waaronder mij dus, en dat er gisteren slechts één was komen opdagen. En dus willen ze morgen weer een hospitatieavond organiseren, 'want je kunt niet kiezen als er geen keuze is'. En omdat ik dan toch in Utrecht ben kan ik nu wel gewoon komen! . Moet ik alleen wel de tijd tussen een uur of 13 en 20 zien door te komen, maar dat komt ook wel goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_71809708
Mogge Surveilleren
pi_71810025
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:24 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge Surveilleren
Pff, bij een tentamen? Ik vond het surveilleren bij de CE's zo verschrikkelijk mind-numbing saai. Ik mocht ook niets, niet lezen, niet nakijken, alleen maar zitten en kijken en meelopen met mensen naar de WC. Soms wel vier uur .
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:52:26 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71810054
Ik wist trouwens niet eens dat je ui ook kant en klaar kunt kopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_71810269
Goedemorgen.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef Chicolate het volgende:
http://www.c1000.nl/recepten/gevulde-tomaten-met-aardappelpuree Maar dan zonder de aardappelpuree. Ik zag pas toen ik het recept ging lezen dat ik kant-en-klaar ui had moeten kopen ipv gewoon een ui .
Recepten waarin pakjes en zakjes worden gebruikt...
Een zakje aardappelpuree en gesnipperde uien.

Gefeli Tink.
Wat is het voor baan? En is het part- of fulltime?

Welkom terug Daph_.
Leuke vakantie gehad?

Hé, Aventura is er ook weer.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:17 schreef Merel het volgende:
McOffLimits en ik hebben net onze eerste soortvanruzie gehad, op de derde date Desondanks heb ik nog steeds kriebels En nu is 'ie netjes naar huis, dat ben ik ook niet gewend Bevalt me wel, zo rustig aan
Waarom maak je ruzie op de derde date?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:02 schreef Razztwizzle het volgende:
T: Plakje gemberboek.
Waarom?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
10 minuten fietsen op heel langzaam tempo en 3 minuten wachten, want ik wil altijd nog even naar Mr.MoBlo zwaaien voordat ik hier het bedrijventerrein oprijd en hij doorrijdt naar de A73
Lief.
Ik loop vaak 's ochtends een stukje om zodat ik naar vriendlief in de voorbijkomende trein kan zwaaien.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef Viking84 het volgende:Ik ga morgen weer een kamer bekijken in Amersfoort .
Yeah! Succes.
Was je nu toen je in Amersfoort was ook naar een kamer wezen kijken en heb je daar nog wat van gehoord?
Of vergis ik me nu?

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van paprika, tomaat, turkse kaas en gemalen chili
T: salade van veldsla, spinazie, ovengedroogde tomaatjes, olijven, mozarella en gegrillde aubergine met een balsamicodressing
L: yoghurt met lijnzaad
T: kliekje melanzane
D: halve groenteomelet met spinazie
S: anderhalf uur trainen
T: halve groenteomelet

Planning voor vandaag:
O: halve groenteomelet
T: salade van tomaat, turkse kaas, olijven en zwarte peper
L: yoghurt met lijnzaad
T: gele en groene paprika met gemalen chili
D: onbekend
pi_71810275
Lekkere korte post.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:09:02 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71810287
@ VMW: toen ik in Amersfoort was heb ik op twee kamers gereageerd. Voor de ene ben ik niet uitgenodigd, voor deze dus wel. Moet wel snel beslissen dit keer. Huur gaat per direct in . Maar ja, eerst maar eens kijken hoe het morgen afloopt. * Viking84 enthousiasme wat tempert na de teleurstelling van de vorige keer .
Niet meer actief op Fok!
pi_71810303
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
@ VMW: toen ik in Amersfoort was heb ik op twee kamers gereageerd. Voor de ene ben ik niet uitgenodigd, voor deze dus wel. Moet wel snel beslissen dit keer. Huur gaat per direct in . Maar ja, eerst maar eens kijken hoe het morgen afloopt. * Viking84 enthousiasme wat tempert na de teleurstelling van de vorige keer .
Oeh, per direct.
Spannend allemaal dus!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:11:34 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71810330
En ik ben ook benieuwd naar de baan van Tink en de ruzie van Merel! .
Niet meer actief op Fok!
pi_71810380
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Waarom?

Omdat ik het zo lekker vind .

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 09:24:56 ]
pi_71810658
O: sushi
S: hardlopen
T: sushi
D:???

En dan zal het wel op zijn

MoBlo waarom heb je het geklokt?
En Merel waarom is ie precies OffLimits? en waar ging de ruzie over dan?
pi_71811052
omdat ik benieuwd was hoe dichtbij ik nou woonde
Ja doei.
pi_71811191
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Miss_S het volgende:
O: sushi
S: hardlopen
D:???
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:00:39 #93
331 Merel
Be here now.
pi_71811224
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Miss_S het volgende:
En Merel waarom is ie precies OffLimits? en waar ging de ruzie over dan?
Omdat het niet zo netjes en handig is dat we met elkaar omgaan, maar inmiddels heb ik besloten dat dat dan maar jammer is.

En het was niet echt een ruzie, gewoon een communicatieprobleempje Hij maakte een iets te botte opmerking en ik reageerde daar net iets te gepikeerd over, terwijl we het net zo goed hadden kunnen weglachen, maar in plaats daarvan gingen we dus geïrriteerd zitten doen. Maar 't is al over! Hebben we dat ook weer gehad

[ Bericht 10% gewijzigd door Merel op 12-08-2009 10:21:52 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71811260
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef Merel het volgende:

<verhaal>

Joh, da's toch niet zo offlimits . Kijk, als het nu de vriend van je beste vriendin zou zijn, okay. Maar dit is toch nog wel te overzien.

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 10:12:50 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:09:07 #95
331 Merel
Be here now.
pi_71811413
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Joh, da's toch niet zo offlimits . Kijk, als het nu de vriend van je beste vriendin zou zijn, okay. Maar dit is toch nog wel te overzien.
Maar ik heb 't jarenlang als excuus gebruikt waarom we niks met elkaar konden beginnen Maar nu maakt het me dus ook niet zo heel veel meer uit

Ik hoop dat ik goed verliefd ga worden en geen hap meer door m'n keel krijg, dan ben ik straks in ieder geval bikiniproof als ik op vakantie ga
pi_71811593
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ik benieuwd was hoe dichtbij ik nou woonde
best dichtbij dus
Ga je altijd fietsen? lijkt me wel lekker
pi_71811613
Goedemorgen.

Ik heb een ik-ben-dik-en-lelijk-en-ik-voel-me-vadsig-dag.

Bluh. Het ging zo goed de laatste tijd, weinig slechte dagen, maar nu voel ik me echt even dik en naar.
pi_71811617
Ow Merel dat valt inderdaad mee hopelijk gaat het helemaal leuk en goed worden
pi_71811673
Goodmorning

Ik heb de hele nacht gedroomd over koffers inpakken, de was doen en op tijd op het vliegveld aankomen.

Volgens mij moet ik een leven gaan zoeken !
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:26:44 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71811769
Ik heb vannacht over mijn schooljuf gedroomd Dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_71811796
Wanneer ga je weg PF?
pi_71811842
Morgen pas ! Maar ik word altijd een beetje zenuwachtig van vakanties. Ik vroeg ook of we samen konden slapen de dag voor vertrek.. Maar dat wou hij niet want we sliepen al heel veel dagen achter elkaar bij elkaar. Zit ook wel wat in.
pi_71811889
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef P.F het volgende:
Morgen pas ! Maar ik word altijd een beetje zenuwachtig van vakanties. Ik vroeg ook of we samen konden slapen de dag voor vertrek.. Maar dat wou hij niet want we sliepen al heel veel dagen achter elkaar bij elkaar. Zit ook wel wat in.
Ik heb dat zenuwachtige ook hoor
En hoe kan je nu teveel nachten samen slapen?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:46:24 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71812333
nou als ik met mcEx veel anchten samen geslapen had dan had ik ook wel weer even zin in mijn eigen bed, in mn eentje, een volledige nacht goed diep slapen ipv allemaal gedonder , niet achterlijk vroeg wakker worden omdat er iemand bij je ligt en even uitgebreid mn eigen dingen doen, opruimen etc.... als je samenwoont is het wel anders dan wanneer je bij elkaar "logeert" heb ik t idee...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71812388
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:46 schreef kwakveense het volgende:
nou als ik met mcEx veel anchten samen geslapen had dan had ik ook wel weer even zin in mijn eigen bed, in mn eentje, een volledige nacht goed diep slapen ipv allemaal gedonder , niet achterlijk vroeg wakker worden omdat er iemand bij je ligt en even uitgebreid mn eigen dingen doen, opruimen etc.... als je samenwoont is het wel anders dan wanneer je bij elkaar "logeert" heb ik t idee...
Het is inderdaad wel vermoeiend, maar als ik moet kiezen vermoeiend of zonder kies ik toch voor het eerste maar dat komt vast door het lange afstand verhaal
pi_71812396
Hm.. Nou ja we hebben een aantal nachten bij zijn ouders geslapen.. Daarna een nachtje bij mijn ouders.. Hij wil natuurlijk ook wel even naar zijn huisje/vrienden.. En ik wil ook nog wel even naar mijn kamertje !
pi_71812408
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef P.F het volgende:
Ja of je zegt dat het handig is omdat je dan samen vertrekt en dus niet ergens hoeft af te spreken/elkaar pas op het vliegveld ziet .
pi_71812457
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja of je zegt dat het handig is omdat je dan samen vertrekt en dus niet ergens hoeft af te spreken/elkaar pas op het vliegveld ziet .
We hoeven pas om 15:00 op Schiphol te zijn

En mijn oorspronkelijke idee was om hem een week niet te zien zodat de vakantie helemaal was van omgg je bent er weer, wat leuk !

Ik moet het weer wat drukker krijgen
pi_71812503
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jij bent wel slim
pi_71812512
Oooh ik dacht dat jullie 's morgens weg zouden moeten . Nee dan snap ik het wel.

De kat heeft in de gaten dat ik wakker ben en probeert nu door de deur heen te krabben, ik ga maar eens naar beneden om dr te voeren .
pi_71812903
Waar ga je nu heen Pief?
pi_71813326
Goeiemorgen!

Wij wonen min of meer samen en ik vind het nog steeds heerlijk als vriendje er een keer niet is. Gaan slapen wanneer ik dat wil, in alle rust kunnen tutten 's ochtends...
Dat zou misschien wel minder zijn als we wat meer ruimte hadden, met 30m2 kun je elkaar echt niet even ontlopen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71813414
Alvast een hele fijne vakantie P.F. En don't worry, ik heb precies hetzelfde. Een week voordat ik op vakantie droom ik altijd dat ik m'n paspoort kwijt ben, dat ik geen koffer meer heb, dat Schiphol niet meer bestaat ... ( ) erg vermoeiend.

Ik heb net weer eens Wii-fit uit de kast gehaald, en 't zijn eigenlijk best hele leuke spelletjes. Niet dat je er nou enorm van gaat zweten maar 't is wel weer leuk en beter dan stilzitten. En m'n spierpijn van het rennen is ook weer weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 11:35:53 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:36:17 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71813680
Als je flink aan het hulahoopen slaat zweet je wel!

Hoi trouwens

Ik voel me belabberd, bweurk! Ik was eergisteren een pil vergeten en om te zorgen dat de werking onverminderd zou zijn moest ik er gisteravond twee tegelijk nemen en daar raakt mn interne shizzle altijd wat van streek van Dus ik deed mn eerste poging tot opstaan rond 9.00 en de tweede rond half 11. Huzzaah.
pi_71813760
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja dat is ook meteen de leukste oefening . Die heb ik vier keer gedaan geloof ik . Van het yoga-op-de-wii word ik altijd een beetje chagrijnig omdat dat mens dan de hele tijd miept dat ik uit balans ben. Ja, blijf maar eens in balans op 1 been met 2 armen in de lucht . Maar ik doe 't toch want het is fijn tegen spierpijn. De echte spieroefeningen doe ik niet want dat vind ik vervelend, maar het hoelahoepen, boksen en hupsen enzo is leuk .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 11:40:01 ]
pi_71813799
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jij bent wel slim
Mijn vriend gebruikt dat vaak als argument, en ik vind dat er wel wat in zit . Sowieso heeft hij moeite met vroeg opstaan, dan vind ik het fijner als ik er zelf bij ben (en hem evt aansporen dat ie op moet schieten).

Zelfgebakken brood is toch zo lekker . Veel beter dan uit de supermarkt ...
pi_71813896
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Hoi trouwens

Ik voel me belabberd, bweurk! Ik was eergisteren een pil vergeten en om te zorgen dat de werking onverminderd zou zijn moest ik er gisteravond twee tegelijk nemen en daar raakt mn interne shizzle altijd wat van streek van Dus ik deed mn eerste poging tot opstaan rond 9.00 en de tweede rond half 11. Huzzaah.
Er zit vast iets in de lucht, ik kon er vanochtend ook echt niet uit komen. Uiteindelijk was ik rond half 9 zover om mezelf naar de douche te slepen maar ik ging nog even bij vriendje kijken en toen heeft hij me weer overtuigd om terug naar bed te komen. Toen ben ik weer in slaap gevallen en uiteindelijk was het half 10, terwijl ik toen al ongeveer op de universiteit had willen zijn.
pi_71813997
Razz je brengt me op goede ideeen vandaag maar eens wiifitten
pi_71813998
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn vriend gebruikt dat vaak als argument, en ik vind dat er wel wat in zit . Sowieso heeft hij moeite met vroeg opstaan, dan vind ik het fijner als ik er zelf bij ben (en hem evt aansporen dat ie op moet schieten).

Wat schattig dat je dat doet voor hem! Ik heb na vijf jaar de hoop opgegeven dat mijn lief ooit op tijd uit bed komt. Als hij echt ergens op tijd moet zijn en ik mag zelf uitslapen dan zoekt 'ie het zelf maar uit, ik ga hem niet meer uit bed sleuren. (Serieus, een natte washand helpt vaak al niet eens meer ). Als ik toch al wakker ben en dus ook vroeg op moet en hij moet op tijd ergens zijn dan krijgt 'ie een ijskoude natte washand in z'n gezicht en als dat niet helpt dan ga ik verder met opstaan en dan hoor ik later wel of hij op tijd was of niet. En als we samen weggaan dan spreek ik met hem een tijd-van-vertrek af die minstens 1,5 uur VOOR het moment dat ik echt weg wil ligt. Dan komt 't meestal (met een washand of 3) wel goed. .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 11:48:21 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:50:33 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71814092
Washandjes, Razz? EMMERS zeg ik!

Ahw nee da's gemeen Maar wel lastig lijkt me!

Mini: vriendjes kunnen heel overtuigend zijn
pi_71814127
Gisteren Hot massagestones bij de action gehaald, vandaag massage-olie
En de jarretelgordel + kousen komen over een paar dagen binnen
Volgens mij ben ik klaar voor de vakantie

Oja en een fles goldstrike gekocht
pi_71814203
Zo Miss_S, je bent wat van plan .

En Maria - ja, het is echt vreselijk irritant, maar na vijf jaar heb ik me er maar bij neergelegd. Het arme schaap (...) heeft al van kinds af aan rare slaapritmes en slaap/wakkerwordproblemen. Melatonine helpt wel redelijk, maar soms haalt hij gewoon hele nachten door omdat hij gewoon geen slaap heeft. Om dan na de dag-daarop weer niet wakker te kunnen worden. Zucht. 't Is een rare. Maar wel mijn rare .
pi_71814263
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat schattig dat je dat doet voor hem! Ik heb na vijf jaar de hoop opgegeven dat mijn lief ooit op tijd uit bed komt. Als hij echt ergens op tijd moet zijn en ik mag zelf uitslapen dan zoekt 'ie het zelf maar uit, ik ga hem niet meer uit bed sleuren. (Serieus, een natte washand helpt vaak al niet eens meer ). Als ik toch al wakker ben en dus ook vroeg op moet en hij moet op tijd ergens zijn dan krijgt 'ie een ijskoude natte washand in z'n gezicht en als dat niet helpt dan ga ik verder met opstaan en dan hoor ik later wel of hij op tijd was of niet. En als we samen weggaan dan spreek ik met hem een tijd-van-vertrek af die minstens 1,5 uur VOOR het moment dat ik echt weg wil ligt. Dan komt 't meestal (met een washand of 3) wel goed. .
En ijsblokjes? Met mn vriend kan ik gewoon een tijd afspreken en dan is ie tegen die tijd ook wel klaar, maar soms valt ie weer in slaap als ik al uit bed ben (ik sta altijd eerder op omdat ik wel ontbijt en tijd nodig heb om wakker te worden), en dan moet ik hem gewoon nog een keer wakker maken . Vind het niet erg, hij luistert wel als ik zeg dat ie er nú uit moet komen want anders zijn we te laat, en meestal komt ie ook al uit zichzelf eruit ... Hoef iig nooit gekke dingen uit te halen.

Ah leuk, volgens buienradar blijft het voorlopig wel regenen en ik moet de kattenbak verschonen + naar de markt/stad .
pi_71814323
Oeh Miss_S, jullie gaan je wel vermaken op vakantie.

Hier ook een vriendje dat nooit op tijd komt, maar ik help hem er niet meer mee. Vind dat een volwassen jongen/man dat zelf maar moet kunnen en anders zelf de consequenties mag dragen.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:05:13 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71814581
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij wonen min of meer samen en ik vind het nog steeds heerlijk als vriendje er een keer niet is. Gaan slapen wanneer ik dat wil, in alle rust kunnen tutten 's ochtends...
Dat zou misschien wel minder zijn als we wat meer ruimte hadden, met 30m2 kun je elkaar echt niet even ontlopen.
Ik ook hoor. En ons huis is een stuk groter Het heeft dus niets te maken met woonoppervlakte.

Voor wie geinteresseerd is in de baan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daglijstje.
o. croissant
t. klein doosje smarties
l. grote opscheplepel aardappel-bleekselderijgratin + nog iets, maar ik weet nog niet wat
t. taart + klein borreltje - genoeg om te ontspannen, maar veel te weinig om aangeschoten te zijn (kinderfeestje , the horror )
d. gegrilde kip + paar patatjes + groente + ijsje
pi_71814915
Mijn vriendje komt ook altiiijjjjjd te laat. En kan nooit opstaan. Maar dan ga ik op hem liggen of de dekens wegtrekken en aan een been trekken en vervelend doen en zeggen dat hij ontbijt moet maken. En dan ga ik weer even liggen en krijg ik onbijtje
pi_71814958
Tink:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:18:40 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71815005
Het klinkt wel goed, Tink! Al kan ik me je huiveringen wel voorstellen - ik zie zelf ook op tegen de tijd dat ik een 9-5 baan zou moeten ofzo Ik heb bijvoorbeeld momenteel echt een fantastische bijbaan (superveel mazzel voor een student!) maar af en toe kriebelt het toch ("zal ik wat anders gaan doen? Oe *insert iets* lijkt me ook tof!") Heel stom eigenlijk, want ik heb zekerheid, maarja
pi_71815084
Herkenbaar Maria... Ik heb wel geleerd dat je echt niet te veel moet nadenken over wat je allemaal zou kunnen doen in plaats van wat je nu doet, zolang je gewoon tevreden bent tenminste. Als je iets anders deed zou je je waarschijnlijk weer afvragen hoe dit zou zijn geweest.
pi_71815112
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Pff, bij een tentamen? Ik vond het surveilleren bij de CE's zo verschrikkelijk mind-numbing saai. Ik mocht ook niets, niet lezen, niet nakijken, alleen maar zitten en kijken en meelopen met mensen naar de WC. Soms wel vier uur .
Examen noemen ze 't hier, maar het komt op hetzelfde neer. Ik heb wat zitten brainstormen voor de toetsen onderwijl en een krantje gelezen. Fat chance dat er gespiekt wordt bij een filosofie-tentamen met essayvragen, toch?

En Tink: 25 vakantiedagen per jaar sucks. En weet je wat nog meer sucks? 17 vakantiedagen per jaar
Maar het klinkt verder toch wel als een leuke baan?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:22:23 #132
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71815115
Woehoe hopelijk heb ik vrijdag een nieuwe baan!
Eigenlijk m'n oude baantje, maar oke.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:25:36 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71815223
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef ColdFeet het volgende:

En Tink: 25 vakantiedagen per jaar sucks. En weet je wat nog meer sucks? 17 vakantiedagen per jaar
Maar het klinkt verder toch wel als een leuke baan?
Ik had me nog verrekend Het zijn er slechts 20 En dat is best te doen overigens,zolang je geen kinderen hebt die 12 weken vakantie hebben per jaar.
pi_71815307
Kun je niet wat extra vakantiedagen verdienen door een paar weken 5 dagen te werken in plaats van 4? Of werkt het zo niet?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:28:08 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71815312
Helleu,

Lijst:
BR: sneetje met varkenslever, sneetje met sandwichspread, gekookt ei, beschuit met appelstroop en een glas optimel ananas.
T: appel
T: nectarine
T:blokje choco
S: 12 km wandelen
D: spaghetti

60.3 kg vanochtend, blijft nog goed gaan maar ik vind het wel verrekte moeilijk hoor.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:29:10 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71815357
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je niet wat extra vakantiedagen verdienen door een paar weken 5 dagen te werken in plaats van 4? Of werkt het zo niet?
áls ik de baan aanneem ga ik dat ook voorstellen. Maar weer ontopic. Waar koop jij varkenslever uniek? Mijn vader at dat vroeger altijd.
pi_71815467
Lastige keuze Tink!

Sinds wanneer zit er geen stadsplattegrond meer in een reisgids? Ik wilde opzoeken waar mn hotel staat, maar dat gaat zo natuurlijk niet werken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:35:37 #138
331 Merel
Be here now.
pi_71815558
Lever

Ik twijfel ook over m'n baan. Eigenlijk onzin, want ik zit hier prima: mooi bedrijf, interessant werk, goed salaris. Maar toch knaagt er ergens iets. Heel veel vrienden hebben hartstikke gave creatieve banen of eigen bedrijfjes, en dat klinkt toch ook wel heel mooi. Maar ik weet niet of ik zoiets zou durven.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:36:02 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71815572
LP! Een baan is een baan, en dat je er blij mee bent is het belangrijkste

Oh! Chico! Ik probeerde gisteren foto's te maken van de hamhambabies, maar dat lukte niet echt Mams bouwt ze steeds in en ik wil dat nestspul niet teveel van ze afhalen Wel een leuke foto gemaakt van Mamster met een snoepje (die ze eerst voor de helft uit mijn niet-erg-stil-liggende hand heeft gegeten, al leunende op mn vingers! woehoe!)
pi_71815594
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef Lastpost het volgende:
Woehoe hopelijk heb ik vrijdag een nieuwe baan!
Eigenlijk m'n oude baantje, maar oke.
Gefeli!

Die 12 weken is toch niet zo'n probleem als je slechts 1x in de week fysiek aanwezig hoeft te zijn Tink?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:37:07 #141
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71815601
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo denk ik nu ook, neem vrijwel alles aan waardoor ik uit die bijstand kan.
Heb er overigens ook nog een krantenwijk (!) bijgenomen, extra geld FTW.
pi_71815707
20 vakantiedagen. Ik ben per 1 juli aan het werken (promoveren) en heb voor de rest van dit jaar 18 dagen. En dat vond ik een beetje weinig . Volgens mij ben ik verwend.
pi_71815741
Volgens mij moet ik nog maar even genieten van het studeren als ik dat hier zo lees....
pi_71815831
Ik heb ook nog een lijstje voor vandaag:

O: magere kwark met vanilleyoghurt
L: 3 volkoren boterhammen, boter, gatenkaas
T:2 tomaten met wat zwarte olijven en basilicum
D: lasagna, mss met een glas wijn
pi_71815839
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:40 schreef Quinazoline het volgende:
20 vakantiedagen. Ik ben per 1 juli aan het werken (promoveren) en heb voor de rest van dit jaar 18 dagen. En dat vond ik een beetje weinig . Volgens mij ben ik verwend.
Volgens mij ook
SPOILER
pi_71815853
LP !!!!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:46:42 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71815900
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gefeli!

Die 12 weken is toch niet zo'n probleem als je slechts 1x in de week fysiek aanwezig hoeft te zijn Tink?
Ja, maar ik moet ook naar klanten
Heb net ook een oplossing gevonden voor het salaris, dus als ze daar mee akkoord gaan heb ik vanaf september een nieuwe baan Zo niet, dan ga ik poffertjes verkopen op de kerstmarkt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:47:19 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71815929
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:37 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zo denk ik nu ook, neem vrijwel alles aan waardoor ik uit die bijstand kan.
Heb er overigens ook nog een krantenwijk (!) bijgenomen, extra geld FTW.
En gefeliciteerd nog trouwens!
pi_71815965
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij ook
SPOILER
SPOILER
pi_71816002
Over werk:

Ik studeer ook nog, maar heb onlangs een eigen bedrijfje opgericht in de richting waarin ik studeer. Als dat een beetje gaat lopen, kan ik daar mee verder na mijn studie, en misschien dan ook nog parttime ergens in dienst zijn. Met een beetje geluk hoef ik nooit 9-5 te werken.. dat zou wel echt heerlijk zijn.
pi_71816066
VMW dankje! Ja was heel fijn, vond het echt jammer dat we weer weg moesten!

PF leuk! Waar ga je heen? Ik ben maandag net teruggekomen van Kreta, temperatuur is er

LP Feli!

Lijstje-tot-nu-toe:
O: ieniemienie bakje cruesli dat naar bordkarton smaakte met melk en een beker optimel
T: softijsje
L: nijntjebroodje
T: watermeloen
D: geen idee nog

Ik weet nog niet eens of ik op tijd ben voor het eten vanavond, want we gaan naar het ziekenhuis om een van de beste vrienden van op te zoeken.. Die heeft gisteren een operatie gehad van 13 uur
pi_71816068
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef Miss_S het volgende:
Volgens mij moet ik nog maar even genieten van het studeren als ik dat hier zo lees....
Absoluut ja!

Oja, lijstjes. De mijne voor vandaag:
O: 2 sneetjes brood met een plakje chocolade
T: bakje Activia
L: snee brood met vegagehakt (weinig maar ontbijt was laat)
T: bakje yoghurt met druiven en cruesli
D: Italiaanse broodsalade, ongeveer een recept van Jamie Oliver (ciabatta, balsamico, tomaten, olijfolie, ansjovis, rode ui, knoflook, basilicum)
Misschien gaan we nog sporten, ligt eraan of vriendje zin heeft.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:52:32 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71816089
Weet je wat het is PPP, goede parttime banen zijn echt heel moeilijk te vinden. Financieel zou het best kunnen hier, deeltijd werken, maar áls ik werk, wil ik ook een beetje uitdaging hebben en normaal verdienen.
De meeste deeltijdbanen zijn én niet interessant én verdienen bizar slecht.
pi_71816219
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat het is PPP, goede parttime banen zijn echt heel moeilijk te vinden. Financieel zou het best kunnen hier, deeltijd werken, maar áls ik werk, wil ik ook een beetje uitdaging hebben en normaal verdienen.
De meeste deeltijdbanen zijn én niet interessant én verdienen bizar slecht.
Ja, dat kan ik me voorstellen. In mijn richting (ik doe pedagogische wetenschappen met als bachelorrichting leerproblemen) hoop ik wel iets te vinden in de categorie remedial-teaching o.i.d., vaak zijn dat parttimebanen.

Maar succes als je het gaat doen!
pi_71816221
Q, ja, ik vind dat wel erg karig. Maar ik hoor ook wel van Nederlandse promovendi dat ze echt teveel vrij hebben en zo bijna tijd tekort komen voor hun onderzoek

Tink, ligt natuurlijk net aan de sector waarin je werkt. In het ingenieuswereldje is het bijvoorbeeld standaard om (bijna) fulltime te werken, maar een vriendin van mij die als psychologe werkt, heeft een leuke, uitdagende baan van 3 dagen per week en kan daar goed van rondkomen.
pi_71816236
Ik zit sterk te twijfelen of ik in plaats van promoveren niet gewoon voor vriendje's bedrijf zal gaan werken. Mij lijkt 9 tot 5 (of meer) dus ook helemaal niks. Niet dat ik niet hard wil werken, maar ik vind het een vreselijk idee dat je door de week de hele dag vastzit. Als ik voor hem werk kan het van thuis uit en op elk moment, dan zijn de werktijden een stuk flexibeler. Eigenlijk heb ik het gevoel dat ik me aanstel, maar toch.

CF: ik hoor inderdaad altijd dat Nederlandse promovendi nooit hun vakantiedagen opmaken.
pi_71816238
Joh, gewoon het onderwijs ingaan, parttime banen te over, belachelijk veel vakantie, een beetje op de kinders passen en ze zo af en toe nog wat leren of anders op de gang zetten, elke dag om drie uur klaar en lekker verdienen als een ambtenaar.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 12:58:13 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:58:54 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71816287
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:56 schreef ColdFeet het volgende:

Tink, ligt natuurlijk net aan de sector waarin je werkt. In het ingenieuswereldje is het bijvoorbeeld standaard om (bijna) fulltime te werken, maar een vriendin van mij die als psychologe werkt, heeft een leuke, uitdagende baan van 3 dagen per week en kan daar goed van rondkomen.
Had ik toch die studie psychologie maar af moeten maken (ja, heb nog een blauwe maandag psychologie gestudeerd ).
pi_71816295
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik in plaats van promoveren niet gewoon voor vriendje's bedrijf zal gaan werken. Mij lijkt 9 tot 5 (of meer) dus ook helemaal niks. Niet dat ik niet hard wil werken, maar ik vind het een vreselijk idee dat je door de week de hele dag vastzit. Als ik voor hem werk kan het van thuis uit en op elk moment, dan zijn de werktijden een stuk flexibeler. Eigenlijk heb ik het gevoel dat ik me aanstel, maar toch.

CF: ik hoor inderdaad altijd dat Nederlandse promovendi nooit hun vakantiedagen opmaken.
Ik vind dat geen aanstellerij hoor.. ik moet er ook niet aan denken om vijf dagen lang 9-5 te werken. Hoewel ik wel van veel mensen hoor die klaar zijn met studeren en zijn gaan werken, dat ze het heerlijk vinden. Maar dat kan ik me nu echt nog niet voorstellen.
pi_71816393
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
VMW dankje! Ja was heel fijn, vond het echt jammer dat we weer weg moesten!

PF leuk! Waar ga je heen? Ik ben maandag net teruggekomen van Kreta, temperatuur is er

LP Feli!

Lijstje-tot-nu-toe:
O: ieniemienie bakje cruesli dat naar bordkarton smaakte met melk en een beker optimel
T: softijsje
L: nijntjebroodje
T: watermeloen
D: geen idee nog

Ik weet nog niet eens of ik op tijd ben voor het eten vanavond, want we gaan naar het ziekenhuis om een van de beste vrienden van op te zoeken.. Die heeft gisteren een operatie gehad van 13 uur
Ik ga naar Agios Nikolaos

Ik heb een reisdagboekje gekocht Die ik wil gaan vullen met foto's.. Maarrr mijn fototoestel is kaput.. Hmpf.

13 uur?? Wooow? Wat was er aan de hand??
pi_71816467
Ik vind het al verschrikkelijk om iedere zaterdag te werken

Daarom heb ik een bijbaantje met flexibele tijden/dagen/locaties/onderwerpen/collega's.

En dan mis ik toch weer een vast team !
pi_71816523
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Had ik toch die studie psychologie maar af moeten maken (ja, heb nog een blauwe maandag psychologie gestudeerd ).
Het moet maar net je vak zijn Maar goed, er bestaan ook echt wel branches waarin leuke, interessante parttime banen te vinden zijn, bedoel ik.

Ik moet ook nog maar zien hoe het gaat lopen. Misschien ga ik fulltime werken en heel hard carrière maken, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat ik minder ga werken en nog wat dingen naast m'n werk ga doen. Eerst hier maar eens m'n werk afmaken
pi_71816553
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009  13:02 schreef P.F het volgende:[..]Ik ga naar Agios Nikolaos Ik heb een reisdagboekje gekocht Die ik wil gaan vullen met foto's.. Maarrr mijn fototoestel is kaput.. Hmpf.13 uur?? Wooow? Wat was er aan de hand?? 
Oooh klinkt goed! Ik wilde daar ook wel heen, maar beetje ver van waar wij zaten (Rethymno, zo'n 80 km westelijker). Hoe lang ga je? En je gaat met je vriendje toch? Kan hij geen foto's maken dan?

Ja 13 uur.. Zal het even in een spoiler zetten vanwege herkenbaarheid
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Daph_ op 12-08-2009 13:23:46 ]
pi_71816607
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, maar ik moet ook naar klanten
Heb net ook een oplossing gevonden voor het salaris, dus als ze daar mee akkoord gaan heb ik vanaf september een nieuwe baan Zo niet, dan ga ik poffertjes verkopen op de kerstmarkt.
Poffertjes.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:08:22 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71816628
SPOILER
pi_71816671
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Daph_ op 12-08-2009 13:24:43 ]
pi_71816712
SPOILER
pi_71816739
Oh brrrr zeg!
pi_71816775
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Daph_ op 12-08-2009 13:24:20 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:13:22 #170
331 Merel
Be here now.
pi_71816778
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, gewoon het onderwijs ingaan, parttime banen te over, belachelijk veel vakantie, een beetje op de kinders passen en ze zo af en toe nog wat leren of anders op de gang zetten, elke dag om drie uur klaar en lekker verdienen als een ambtenaar.
Dat salaris was voor mij juist één van de redenen om te stoppen En het feit dat je er totaal niet in kunt groeien en dat ik me nou niet echt intellectueel uitgedaagd voelde als ik telkens alleen maar één hoofdstuk voor hoefde te lopen op de leerlingen

Maar ik zie het wel als m'n ultieme vangnet. Later als ik een hele kinderschare heb en vrij wil zijn in de vakanties ga ik weer lekker lesgeven
pi_71816802
lijstjes

O: Special K met melk
L: 2 afbakbroodjes met boter en 1 met jam, volkoren beschuitje met aardbeien
T: Kwark met fruit
D: overgeleven aardappelgratin en salade
T: geeen ideee
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:14:51 #172
331 Merel
Be here now.
pi_71816820
Oh Daph wat eng zeg! Hopen dat 'ie weer helemaal herstelt!
pi_71816839
Inderdaad brrr ja...
pi_71816876
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat salaris was voor mij juist één van de redenen om te stoppen En het feit dat je er totaal niet in kunt groeien en dat ik me nou niet echt intellectueel uitgedaagd voelde als ik telkens alleen maar één hoofdstuk voor hoefde te lopen op de leerlingen

Maar ik zie het wel als m'n ultieme vangnet. Later als ik een hele kinderschare heb en vrij wil zijn in de vakanties ga ik weer lekker lesgeven
Ik was sarcastisch he dit is het standaard riedeltje wat mensen altijd tegen mij afdraaien als ik zeg dat ik in het onderwijs zit.
pi_71816881
SPOILER

[ Bericht 71% gewijzigd door vergeetmewelletje op 12-08-2009 13:41:59 ]
pi_71817053
VMW dat is goed dat je dat zegt, denk dat ik me daar anders helemaal een ongeluk van zou zijn geschrokken! Hoop maar dat hij er een beetje doorheen komt.. Hij mag nu eerst 4 dagen niet praten, dus gesprekjes gaan zo over het kladblok..

Ik haal de tekst in m;n spoilers nu weg
pi_71817152
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oooh klinkt goed! Ik wilde daar ook wel heen, maar beetje ver van waar wij zaten (Rethymno, zo'n 80 km westelijker). Hoe lang ga je? En je gaat met je vriendje toch? Kan hij geen foto's maken dan?

Ja 13 uur.. Zal het even in een spoiler zetten vanwege herkenbaarheid
SPOILER
Heb ik 't net gemist..
pi_71817186
Hm.. Ik kan het al een beetje raden. Jeetje..
pi_71817285
Afgaande op de reacties van anderen: heftig Daph! Hoop dat ie snel weer de oude is .
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oh! Chico! Ik probeerde gisteren foto's te maken van de hamhambabies, maar dat lukte niet echt Mams bouwt ze steeds in en ik wil dat nestspul niet teveel van ze afhalen Wel een leuke foto gemaakt van Mamster met een snoepje (die ze eerst voor de helft uit mijn niet-erg-stil-liggende hand heeft gegeten, al leunende op mn vingers! woehoe!)
Aaahw . Ja post die foto dan!
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
En ik hoor van mn pa altijd dat wetenschappers, als ze het onderzoek/bedrijfsleven in gaan, nog steeds hun dagen niet opmaken .
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga naar Agios Nikolaos

Ik heb een reisdagboekje gekocht Die ik wil gaan vullen met foto's.. Maarrr mijn fototoestel is kaput.. Hmpf.

13 uur?? Wooow? Wat was er aan de hand??
Heeft je vriend geen camera? En anders plak je er suikerzakjes/schelpjes/menukaarten in .
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:35:34 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_71817426
tink, je baan klinkt zozo... er is vast nog wel iets leukers te vinden.

lijstje:

O: yoghurt met muesli, bambu 2 mokken
T: scone
L: paprikasoep, boterham met rosbeef, rauwkostsalade met feta en olijven
D: verse tomatensaus met tonijn en courgette met pasta
stormy waters...
sailin'
pi_71817475
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:35 schreef Belana het volgende:
tink, je baan klinkt zozo... er is vast nog wel iets leukers te vinden.

lijstje:

O: yoghurt met muesli, bambu 2 mokken
T: scone
L: paprikasoep, boterham met rosbeef, rauwkostsalade met feta en olijven
D: verse tomatensaus met tonijn en courgette met pasta
Heb je die paprikasoep zelf gemaakt? Heb je een recept? (Ja, ik ben op jacht naar soeprecepten omdat de soep op school straks niet te eten is en ik liever zelf wat meeneem en opwarm..)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:42:50 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71817635
Pff, het is echt fucking warm hier. En dan al die KEI-kiddo's in de stad .
Niet meer actief op Fok!
pi_71817843
Ah, introductieweek Beste jeugdherinnering
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:54:27 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71817992
En waarom denken mensen altijd dat ik buitenlands ben als ik iets niet meteen versta?
Ik was net bij de bank om cash te halen, stak een heel verhaal af over kapotte pinpas enzo. Toen vroeg 'ie hoeveel geld ik wilde. Ik: "Sorry?". Hij: "How much?" Ik: "Ik spreek gewoon Nederlands hoor, ik hoor niet goed." "Oh". Overkomt me wel vaker .

Ik ga morgen naar het Centraal Museum en het museum voor Aboriginal Art in Utrecht . Mark gaat misschien mee .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:57:24 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_71818079
Razz, helaas, het is van de kantine hier, maar paprikasoep is niet zo moeilijk te maken denk ik. ik kreeg hier de tip om gewoon uien met knoflook te fruiten, groente erbij (in dit geval paprika) en dan bouillon erbij, pureren en klaar. met kruiden kan je afwisselen. paprikasoep is wel lekker met bouillon en melk trouwens.
stormy waters...
sailin'
pi_71818094
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom denken mensen altijd dat ik buitenlands ben als ik iets niet meteen versta?
Ik was net bij de bank om cash te halen, stak een heel verhaal af over kapotte pinpas enzo. Toen vroeg 'ie hoeveel geld ik wilde. Ik: "Sorry?". Hij: "How much?" Ik: "Ik spreek gewoon Nederlands hoor, ik hoor niet goed." "Oh". Overkomt me wel vaker .

Ik ga morgen naar het Centraal Museum en het museum voor Aboriginal Art in Utrecht . Mark gaat misschien mee .
Misschien moet je dan niet 'Sorry" zeggen maar "Wat zeg je"

pi_71818126
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
Dat is wel een domme reactie als je al hebt uitgelegd dat je pas kapot is
Ik zou trouwens, als iemand me niet verstaat op straat ofzo, ook eerder aannemen dat het een buitenlander is dan een dove. Is dat lomp? Nee toch?
pi_71818135
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou trouwens, als iemand me niet verstaat op straat ofzo, ook eerder aannemen dat het een buitenlander is dan een dove. Is dat lomp? Nee toch?
Dat ook ja
pi_71818145
Razz, bij paprikasoep kun je evt overwegen om de paprika's eerst te ontvellen, dat pureert wat makkelijker/mooier.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:01:45 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71818204
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik dus ook! Als ik nog niks gezegd had verder, ok... En neuh, ik vind het niet lomp, maar in dit geval wel een beetje dom van die knakker.

@ PF: ja ik zeg altijd automatisch 'sorry' .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:06:03 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_71818315
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Razz, bij paprikasoep kun je evt overwegen om de paprika's eerst te ontvellen, dat pureert wat makkelijker/mooier.
goeie tip!
stormy waters...
sailin'
pi_71818674
Dit is m'n nieuwe jurkje by the way, wel beetje sad panda foto.
M'n laptop had er niet zo een zin in vandaag
SPOILER
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:19:22 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71818695
*kusje voor Daph!
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:

Aaahw . Ja post die foto dan!
[..]

Okee! Onder een spoiler omdat misschien niet iedereen op baby-fauna zit te wachten Er waren namelijk twee foto's niet verschrikkelijk mislukt!
Clockwise: mamster eet een snoepje ("Whut're you lookin' at?"), hamhambabies! & drie op een rij!
SPOILER
pi_71818758
Nom nom nom!
pi_71818936
Wat zoet
pi_71819378
Ik gooi er nog even een eetlijst tegenaan en dan ga ik mijn tekening afmaken.

O: grote bak yoghurt, beetje perziksiroop
T: amandelen
L: 2 bruine bolletjes met veel za'atarhummus
T: 2 sinaasappels
S: zwemmen, 60 baantjes denk ik
D: ergens in Brussel eten met Meneer en een vriendin. Inclusief alcohol, I presume
pi_71819403
Ahw .

Leuk jurkje PF!

Ik word nu verdomme voor de 6/7e keer in een kwartier gebeld door een fax ofzo .
pi_71819587
die hamster

ze kijkt heel tof
Ja doei.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:51:31 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71819629
Nom nom indeed!

Je jurkje vind ik qua vorm leuk denk ik PF, maar ik ben niet zo weg van die knopen

Yaaaay mn Jinx shirts zijn eindelijk binnen! (Na ruim twee maanden! en nu doen ze een nazending omdat zowel ik als zij dachten dat het pakje kwijtgeraakt was krijg ik alles dubbel. Misschien is het wel zo eerlijk om te zeggen dat ik het nu heb )
pi_71819693
Schattige foto's Maria.

Blegh, ik zit hier echt zwaar nutteloos te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')