Ik ook hoor. En ons huis is een stuk groterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij wonen min of meer samen en ik vind het nog steeds heerlijk als vriendje er een keer niet is. Gaan slapen wanneer ik dat wil, in alle rust kunnen tutten 's ochtends...
Dat zou misschien wel minder zijn als we wat meer ruimte hadden, met 30m2 kun je elkaar echt niet even ontlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daglijstje.
o. croissant
t. klein doosje smarties
l. grote opscheplepel aardappel-bleekselderijgratin + nog iets, maar ik weet nog niet wat
t. taart + klein borreltje - genoeg om te ontspannen, maar veel te weinig om aangeschoten te zijn (kinderfeestje, the horror )
d. gegrilde kip + paar patatjes + groente + ijsjeGeen zorgen voor de dag van morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Examen noemen ze 't hier, maar het komt op hetzelfde neer. Ik heb wat zitten brainstormen voor de toetsen onderwijl en een krantje gelezen. Fat chance dat er gespiekt wordt bij een filosofie-tentamen met essayvragen, toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Pff, bij een tentamen? Ik vond het surveilleren bij de CE's zo verschrikkelijk mind-numbing saai. Ik mocht ook niets, niet lezen, niet nakijken, alleen maar zitten en kijken en meelopen met mensen naar de WC. Soms wel vier uur.
Ik had me nog verrekendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
En Tink: 25 vakantiedagen per jaar sucks. En weet je wat nog meer sucks? 17 vakantiedagen per jaar
Maar het klinkt verder toch wel als een leuke baan?
áls ik de baan aanneem ga ik dat ook voorstellen. Maar weer ontopic.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je niet wat extra vakantiedagen verdienen door een paar weken 5 dagen te werken in plaats van 4? Of werkt het zo niet?
Gefeli!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef Lastpost het volgende:
Woehoe hopelijk heb ik vrijdag een nieuwe baan!![]()
Eigenlijk m'n oude baantje, maar oke.
Zo denk ik nu ook, neem vrijwel alles aan waardoor ik uit die bijstand kan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
LP!Een baan is een baan, en dat je er blij mee bent is het belangrijkste
![]()
Volgens mij ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:40 schreef Quinazoline het volgende:20 vakantiedagen. Ik ben per 1 juli aan het werken (promoveren) en heb voor de rest van dit jaar 18 dagen. En dat vond ik een beetje weinig
. Volgens mij ben ik verwend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik moet ook naar klantenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Die 12 weken is toch niet zo'n probleem als je slechts 1x in de week fysiek aanwezig hoeft te zijn Tink?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo denk ik nu ook, neem vrijwel alles aan waardoor ik uit die bijstand kan.
Heb er overigens ook nog een krantenwijk (!) bijgenomen, extra geld FTW.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything which is not impossible, will eventually happen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |