abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:05:13 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71814581
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij wonen min of meer samen en ik vind het nog steeds heerlijk als vriendje er een keer niet is. Gaan slapen wanneer ik dat wil, in alle rust kunnen tutten 's ochtends...
Dat zou misschien wel minder zijn als we wat meer ruimte hadden, met 30m2 kun je elkaar echt niet even ontlopen.
Ik ook hoor. En ons huis is een stuk groter Het heeft dus niets te maken met woonoppervlakte.

Voor wie geinteresseerd is in de baan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daglijstje.
o. croissant
t. klein doosje smarties
l. grote opscheplepel aardappel-bleekselderijgratin + nog iets, maar ik weet nog niet wat
t. taart + klein borreltje - genoeg om te ontspannen, maar veel te weinig om aangeschoten te zijn (kinderfeestje , the horror )
d. gegrilde kip + paar patatjes + groente + ijsje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71814915
Mijn vriendje komt ook altiiijjjjjd te laat. En kan nooit opstaan. Maar dan ga ik op hem liggen of de dekens wegtrekken en aan een been trekken en vervelend doen en zeggen dat hij ontbijt moet maken. En dan ga ik weer even liggen en krijg ik onbijtje
pi_71814958
Tink:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:18:40 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71815005
Het klinkt wel goed, Tink! Al kan ik me je huiveringen wel voorstellen - ik zie zelf ook op tegen de tijd dat ik een 9-5 baan zou moeten ofzo Ik heb bijvoorbeeld momenteel echt een fantastische bijbaan (superveel mazzel voor een student!) maar af en toe kriebelt het toch ("zal ik wat anders gaan doen? Oe *insert iets* lijkt me ook tof!") Heel stom eigenlijk, want ik heb zekerheid, maarja
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71815084
Herkenbaar Maria... Ik heb wel geleerd dat je echt niet te veel moet nadenken over wat je allemaal zou kunnen doen in plaats van wat je nu doet, zolang je gewoon tevreden bent tenminste. Als je iets anders deed zou je je waarschijnlijk weer afvragen hoe dit zou zijn geweest.
pi_71815112
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Pff, bij een tentamen? Ik vond het surveilleren bij de CE's zo verschrikkelijk mind-numbing saai. Ik mocht ook niets, niet lezen, niet nakijken, alleen maar zitten en kijken en meelopen met mensen naar de WC. Soms wel vier uur .
Examen noemen ze 't hier, maar het komt op hetzelfde neer. Ik heb wat zitten brainstormen voor de toetsen onderwijl en een krantje gelezen. Fat chance dat er gespiekt wordt bij een filosofie-tentamen met essayvragen, toch?

En Tink: 25 vakantiedagen per jaar sucks. En weet je wat nog meer sucks? 17 vakantiedagen per jaar
Maar het klinkt verder toch wel als een leuke baan?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:22:23 #132
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71815115
Woehoe hopelijk heb ik vrijdag een nieuwe baan!
Eigenlijk m'n oude baantje, maar oke.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:25:36 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71815223
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef ColdFeet het volgende:

En Tink: 25 vakantiedagen per jaar sucks. En weet je wat nog meer sucks? 17 vakantiedagen per jaar
Maar het klinkt verder toch wel als een leuke baan?
Ik had me nog verrekend Het zijn er slechts 20 En dat is best te doen overigens,zolang je geen kinderen hebt die 12 weken vakantie hebben per jaar.
pi_71815307
Kun je niet wat extra vakantiedagen verdienen door een paar weken 5 dagen te werken in plaats van 4? Of werkt het zo niet?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:28:08 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71815312
Helleu,

Lijst:
BR: sneetje met varkenslever, sneetje met sandwichspread, gekookt ei, beschuit met appelstroop en een glas optimel ananas.
T: appel
T: nectarine
T:blokje choco
S: 12 km wandelen
D: spaghetti

60.3 kg vanochtend, blijft nog goed gaan maar ik vind het wel verrekte moeilijk hoor.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:29:10 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71815357
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je niet wat extra vakantiedagen verdienen door een paar weken 5 dagen te werken in plaats van 4? Of werkt het zo niet?
áls ik de baan aanneem ga ik dat ook voorstellen. Maar weer ontopic. Waar koop jij varkenslever uniek? Mijn vader at dat vroeger altijd.
pi_71815467
Lastige keuze Tink!

Sinds wanneer zit er geen stadsplattegrond meer in een reisgids? Ik wilde opzoeken waar mn hotel staat, maar dat gaat zo natuurlijk niet werken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:35:37 #138
331 Merel
Be here now.
pi_71815558
Lever

Ik twijfel ook over m'n baan. Eigenlijk onzin, want ik zit hier prima: mooi bedrijf, interessant werk, goed salaris. Maar toch knaagt er ergens iets. Heel veel vrienden hebben hartstikke gave creatieve banen of eigen bedrijfjes, en dat klinkt toch ook wel heel mooi. Maar ik weet niet of ik zoiets zou durven.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:36:02 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71815572
LP! Een baan is een baan, en dat je er blij mee bent is het belangrijkste

Oh! Chico! Ik probeerde gisteren foto's te maken van de hamhambabies, maar dat lukte niet echt Mams bouwt ze steeds in en ik wil dat nestspul niet teveel van ze afhalen Wel een leuke foto gemaakt van Mamster met een snoepje (die ze eerst voor de helft uit mijn niet-erg-stil-liggende hand heeft gegeten, al leunende op mn vingers! woehoe!)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71815594
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef Lastpost het volgende:
Woehoe hopelijk heb ik vrijdag een nieuwe baan!
Eigenlijk m'n oude baantje, maar oke.
Gefeli!

Die 12 weken is toch niet zo'n probleem als je slechts 1x in de week fysiek aanwezig hoeft te zijn Tink?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:37:07 #141
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71815601
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
LP! Een baan is een baan, en dat je er blij mee bent is het belangrijkste
Zo denk ik nu ook, neem vrijwel alles aan waardoor ik uit die bijstand kan.
Heb er overigens ook nog een krantenwijk (!) bijgenomen, extra geld FTW.
pi_71815707
20 vakantiedagen. Ik ben per 1 juli aan het werken (promoveren) en heb voor de rest van dit jaar 18 dagen. En dat vond ik een beetje weinig . Volgens mij ben ik verwend.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_71815741
Volgens mij moet ik nog maar even genieten van het studeren als ik dat hier zo lees....
pi_71815831
Ik heb ook nog een lijstje voor vandaag:

O: magere kwark met vanilleyoghurt
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen, boter, gatenkaas
T:2 tomaten met wat zwarte olijven en basilicum
D: lasagna, mss met een glas wijn
pi_71815839
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:40 schreef Quinazoline het volgende:
20 vakantiedagen. Ik ben per 1 juli aan het werken (promoveren) en heb voor de rest van dit jaar 18 dagen. En dat vond ik een beetje weinig . Volgens mij ben ik verwend.
Volgens mij ook
SPOILER
pi_71815853
LP !!!!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:46:42 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71815900
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gefeli!

Die 12 weken is toch niet zo'n probleem als je slechts 1x in de week fysiek aanwezig hoeft te zijn Tink?
Ja, maar ik moet ook naar klanten
Heb net ook een oplossing gevonden voor het salaris, dus als ze daar mee akkoord gaan heb ik vanaf september een nieuwe baan Zo niet, dan ga ik poffertjes verkopen op de kerstmarkt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:47:19 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71815929
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:37 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zo denk ik nu ook, neem vrijwel alles aan waardoor ik uit die bijstand kan.
Heb er overigens ook nog een krantenwijk (!) bijgenomen, extra geld FTW.
En gefeliciteerd nog trouwens!
pi_71815965
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij ook
SPOILER
SPOILER
pi_71816002
Over werk:

Ik studeer ook nog, maar heb onlangs een eigen bedrijfje opgericht in de richting waarin ik studeer. Als dat een beetje gaat lopen, kan ik daar mee verder na mijn studie, en misschien dan ook nog parttime ergens in dienst zijn. Met een beetje geluk hoef ik nooit 9-5 te werken.. dat zou wel echt heerlijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')