abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:01:49 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_71809230
ik heb niet zo gereageerd op al jullie trouwverhalen, wel trouwen, niet trouwen, wel of geen kinderen. Ik ben al getrouwd, ruim 6 jaar al en ik heb al 2 kinderen. mijn man wist overigens ook niet of ie kinderen wilde, omdat ie er al 1 had toen ik hem leerde kennen, maargoed, ik wist het zelf ook niet.

tink, nieuwe baan? ga je het doen?
stormy waters...
sailin'
pi_71809263
moggeuh!
Ja doei.
pi_71809473
Goeiemoggel ik probeer weer in een ritme te komen en vroeg ( ) op te staan, maar ik ben brak zeg, pff. Vandaag maar lekker aan de slag voor school, maar eerst een broodje en een eitje. Plan voor vandaag:

O: Geroosterde boterham met kaas/komkommer, gekookt eitje.
T: Plakje gemberboek.
L: Magere kwark met noten/muesli/appel
T: Aardbeiensmoothie
D: Bloemkool, karbonaadje, sla.
T: Aardbeiensmoothie

Ik heb spierpijn van het rennen trouwens, how sad na les 1 .
pi_71809535
Zow, ik heb het geklokt.

10 minuten fietsen op heel langzaam tempo en 3 minuten wachten, want ik wil altijd nog even naar Mr.MoBlo zwaaien voordat ik hier het bedrijventerrein oprijd en hij doorrijdt naar de A73

Dus het is eigenlijk op mn normale tempo 5 minuten fietsen Heerlijk!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 rijstwafels pindakaas
T: banaan
L: 2 kampioentjes slankie smeerkaas
T: magere kwark met aardbeitjes ofzo
D: couscoussalade met gegrilde aubergine en courgette

Ja doei.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:12:01 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71809560
Goedemorgen .

Ik ga morgen weer een kamer bekijken in Amersfoort . Ik had op een kamer gereageerd, maar dan had ik gisteren langs moeten komen en twee keer heen en weer in één week vond ik wat teveel van het goede (moet morgen naar Utrecht voor oriëntatiegesprek en met de trein reizen is tenslotte niet gratis). Bovendien had ik de indruk dat er enorm veel mensen zouden komen. Maar nu kreeg ik net mail dat ze 4 kandidaten hadden geselecteerd uit 25, waaronder mij dus, en dat er gisteren slechts één was komen opdagen. En dus willen ze morgen weer een hospitatieavond organiseren, 'want je kunt niet kiezen als er geen keuze is'. En omdat ik dan toch in Utrecht ben kan ik nu wel gewoon komen! . Moet ik alleen wel de tijd tussen een uur of 13 en 20 zien door te komen, maar dat komt ook wel goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_71809708
Mogge Surveilleren
pi_71810025
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:24 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge Surveilleren
Pff, bij een tentamen? Ik vond het surveilleren bij de CE's zo verschrikkelijk mind-numbing saai. Ik mocht ook niets, niet lezen, niet nakijken, alleen maar zitten en kijken en meelopen met mensen naar de WC. Soms wel vier uur .
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:52:26 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71810054
Ik wist trouwens niet eens dat je ui ook kant en klaar kunt kopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_71810269
Goedemorgen.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef Chicolate het volgende:
http://www.c1000.nl/recepten/gevulde-tomaten-met-aardappelpuree Maar dan zonder de aardappelpuree. Ik zag pas toen ik het recept ging lezen dat ik kant-en-klaar ui had moeten kopen ipv gewoon een ui .
Recepten waarin pakjes en zakjes worden gebruikt...
Een zakje aardappelpuree en gesnipperde uien.

Gefeli Tink.
Wat is het voor baan? En is het part- of fulltime?

Welkom terug Daph_.
Leuke vakantie gehad?

Hé, Aventura is er ook weer.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:17 schreef Merel het volgende:
McOffLimits en ik hebben net onze eerste soortvanruzie gehad, op de derde date Desondanks heb ik nog steeds kriebels En nu is 'ie netjes naar huis, dat ben ik ook niet gewend Bevalt me wel, zo rustig aan
Waarom maak je ruzie op de derde date?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:02 schreef Razztwizzle het volgende:
T: Plakje gemberboek.
Waarom?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
10 minuten fietsen op heel langzaam tempo en 3 minuten wachten, want ik wil altijd nog even naar Mr.MoBlo zwaaien voordat ik hier het bedrijventerrein oprijd en hij doorrijdt naar de A73
Lief.
Ik loop vaak 's ochtends een stukje om zodat ik naar vriendlief in de voorbijkomende trein kan zwaaien.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef Viking84 het volgende:Ik ga morgen weer een kamer bekijken in Amersfoort .
Yeah! Succes.
Was je nu toen je in Amersfoort was ook naar een kamer wezen kijken en heb je daar nog wat van gehoord?
Of vergis ik me nu?

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van paprika, tomaat, turkse kaas en gemalen chili
T: salade van veldsla, spinazie, ovengedroogde tomaatjes, olijven, mozarella en gegrillde aubergine met een balsamicodressing
L: yoghurt met lijnzaad
T: kliekje melanzane
D: halve groenteomelet met spinazie
S: anderhalf uur trainen
T: halve groenteomelet

Planning voor vandaag:
O: halve groenteomelet
T: salade van tomaat, turkse kaas, olijven en zwarte peper
L: yoghurt met lijnzaad
T: gele en groene paprika met gemalen chili
D: onbekend
pi_71810275
Lekkere korte post.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:09:02 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71810287
@ VMW: toen ik in Amersfoort was heb ik op twee kamers gereageerd. Voor de ene ben ik niet uitgenodigd, voor deze dus wel. Moet wel snel beslissen dit keer. Huur gaat per direct in . Maar ja, eerst maar eens kijken hoe het morgen afloopt. * Viking84 enthousiasme wat tempert na de teleurstelling van de vorige keer .
Niet meer actief op Fok!
pi_71810303
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
@ VMW: toen ik in Amersfoort was heb ik op twee kamers gereageerd. Voor de ene ben ik niet uitgenodigd, voor deze dus wel. Moet wel snel beslissen dit keer. Huur gaat per direct in . Maar ja, eerst maar eens kijken hoe het morgen afloopt. * Viking84 enthousiasme wat tempert na de teleurstelling van de vorige keer .
Oeh, per direct.
Spannend allemaal dus!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:11:34 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71810330
En ik ben ook benieuwd naar de baan van Tink en de ruzie van Merel! .
Niet meer actief op Fok!
pi_71810380
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Waarom?

Omdat ik het zo lekker vind .

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 09:24:56 ]
pi_71810658
O: sushi
S: hardlopen
T: sushi
L: sushi
D:???

En dan zal het wel op zijn

MoBlo waarom heb je het geklokt?
En Merel waarom is ie precies OffLimits? en waar ging de ruzie over dan?
pi_71811052
omdat ik benieuwd was hoe dichtbij ik nou woonde
Ja doei.
pi_71811191
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Miss_S het volgende:
O: sushi
S: hardlopen
L: sushi
D:???
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:00:39 #93
331 Merel
Be here now.
pi_71811224
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Miss_S het volgende:
En Merel waarom is ie precies OffLimits? en waar ging de ruzie over dan?
Omdat het niet zo netjes en handig is dat we met elkaar omgaan, maar inmiddels heb ik besloten dat dat dan maar jammer is.

En het was niet echt een ruzie, gewoon een communicatieprobleempje Hij maakte een iets te botte opmerking en ik reageerde daar net iets te gepikeerd over, terwijl we het net zo goed hadden kunnen weglachen, maar in plaats daarvan gingen we dus geïrriteerd zitten doen. Maar 't is al over! Hebben we dat ook weer gehad

[ Bericht 10% gewijzigd door Merel op 12-08-2009 10:21:52 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71811260
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef Merel het volgende:

<verhaal>

Joh, da's toch niet zo offlimits . Kijk, als het nu de vriend van je beste vriendin zou zijn, okay. Maar dit is toch nog wel te overzien.

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 10:12:50 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:09:07 #95
331 Merel
Be here now.
pi_71811413
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Joh, da's toch niet zo offlimits . Kijk, als het nu de vriend van je beste vriendin zou zijn, okay. Maar dit is toch nog wel te overzien.
Maar ik heb 't jarenlang als excuus gebruikt waarom we niks met elkaar konden beginnen Maar nu maakt het me dus ook niet zo heel veel meer uit

Ik hoop dat ik goed verliefd ga worden en geen hap meer door m'n keel krijg, dan ben ik straks in ieder geval bikiniproof als ik op vakantie ga
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71811593
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
omdat ik benieuwd was hoe dichtbij ik nou woonde
best dichtbij dus
Ga je altijd fietsen? lijkt me wel lekker
pi_71811613
Goedemorgen.

Ik heb een ik-ben-dik-en-lelijk-en-ik-voel-me-vadsig-dag.

Bluh. Het ging zo goed de laatste tijd, weinig slechte dagen, maar nu voel ik me echt even dik en naar.
pi_71811617
Ow Merel dat valt inderdaad mee hopelijk gaat het helemaal leuk en goed worden
pi_71811673
Goodmorning

Ik heb de hele nacht gedroomd over koffers inpakken, de was doen en op tijd op het vliegveld aankomen.

Volgens mij moet ik een leven gaan zoeken !
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:26:44 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71811769
Ik heb vannacht over mijn schooljuf gedroomd Dus.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')