Absoluut ja!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef Miss_S het volgende:
Volgens mij moet ik nog maar even genieten van het studeren als ik dat hier zo lees....
Ja, dat kan ik me voorstellen. In mijn richting (ik doe pedagogische wetenschappen met als bachelorrichting leerproblemen) hoop ik wel iets te vinden in de categorie remedial-teaching o.i.d., vaak zijn dat parttimebanen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat het is PPP, goede parttime banen zijn echt heel moeilijk te vinden. Financieel zou het best kunnen hier, deeltijd werken, maar áls ik werk, wil ik ook een beetje uitdaging hebben en normaal verdienen.
De meeste deeltijdbanen zijn én niet interessant én verdienen bizar slecht.
Had ik toch die studie psychologie maar af moeten makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, ligt natuurlijk net aan de sector waarin je werkt. In het ingenieuswereldje is het bijvoorbeeld standaard om (bijna) fulltime te werken, maar een vriendin van mij die als psychologe werkt, heeft een leuke, uitdagende baan van 3 dagen per week en kan daar goed van rondkomen.
Ik vind dat geen aanstellerij hoor.. ik moet er ook niet aan denken om vijf dagen lang 9-5 te werken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik in plaats van promoveren niet gewoon voor vriendje's bedrijf zal gaan werken. Mij lijkt 9 tot 5 (of meer) dus ook helemaal niks.Niet dat ik niet hard wil werken, maar ik vind het een vreselijk idee dat je door de week de hele dag vastzit. Als ik voor hem werk kan het van thuis uit en op elk moment, dan zijn de werktijden een stuk flexibeler. Eigenlijk heb ik het gevoel dat ik me aanstel, maar toch.
CF: ik hoor inderdaad altijd dat Nederlandse promovendi nooit hun vakantiedagen opmaken.
Ik ga naar Agios Nikolaosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
VMW dankje! Ja was heel fijn, vond het echt jammer dat we weer weg moesten!
PF leuk! Waar ga je heen? Ik ben maandag net teruggekomen van Kreta, temperatuur is er![]()
LP Feli!![]()
Lijstje-tot-nu-toe:
O: ieniemienie bakje cruesli dat naar bordkarton smaaktemet melk en een beker optimel
T: softijsje
L: nijntjebroodje![]()
T: watermeloen
D: geen idee nog
Ik weet nog niet eens of ik op tijd ben voor het eten vanavond, want we gaan naar het ziekenhuis om een van de beste vrienden vanop te zoeken.. Die heeft gisteren een operatie gehad van 13 uur
Het moet maar net je vak zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had ik toch die studie psychologie maar af moeten maken(ja, heb nog een blauwe maandag psychologie gestudeerd
).
Oooh klinkt goed! Ik wilde daar ook wel heen, maar beetje ver van waar wij zaten (Rethymno, zo'n 80 km westelijker). Hoe lang ga je? En je gaat met je vriendje toch? Kan hij geen foto's maken dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef P.F het volgende:[..]Ik ga naar Agios NikolaosIk heb een reisdagboekje gekocht
Die ik wil gaan vullen met foto's.. Maarrr mijn fototoestel is kaput.. Hmpf.13 uur?? Wooow? Wat was er aan de hand??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Daph_ op 12-08-2009 13:23:46 ]
Poffertjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, maar ik moet ook naar klanten![]()
Heb net ook een oplossing gevonden voor het salaris, dus als ze daar mee akkoord gaan heb ik vanaf september een nieuwe baanZo niet, dan ga ik poffertjes verkopen op de kerstmarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef Tinkepink het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Daph_ op 12-08-2009 13:24:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Daph_ op 12-08-2009 13:24:20 ]
Dat salaris was voor mij juist één van de redenen om te stoppenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, gewoon het onderwijs ingaan, parttime banen te over, belachelijk veel vakantie, een beetje op de kinders passen en ze zo af en toe nog wat leren of anders op de gang zetten, elke dag om drie uur klaar en lekker verdienen als een ambtenaar.
Ik was sarcastisch hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat salaris was voor mij juist één van de redenen om te stoppenEn het feit dat je er totaal niet in kunt groeien en dat ik me nou niet echt intellectueel uitgedaagd voelde als ik telkens alleen maar één hoofdstuk voor hoefde te lopen op de leerlingen
Maar ik zie het wel als m'n ultieme vangnet. Later als ik een hele kinderschare heb en vrij wil zijn in de vakanties ga ik weer lekker lesgeven
[ Bericht 71% gewijzigd door vergeetmewelletje op 12-08-2009 13:41:59 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |