Plakjes, danwel fijnsnijdenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef Chicolate het volgende:
Een ui snipperen ... is dat buitenste schillen van de ui eraf trekken en in plakjes snijden?
Oh dan zullen ze fijnsnijden willen want dat is ook zo op het plaatjequote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dan zullen ze fijnsnijden willen want dat is ook zo op het plaatje. Dankje
.
Whehe. Ik weet niet HOE het kan, maar ik kan heel lekker koken en het mislukt echt nooit. Dat vond ik eerst wel vanzelf sprekend "ja ik doe toch gewoon wat er in het recept staat" maar de mensen om mij heen vinden 't wel bijzonder. Nou primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:18 schreef Miss_S het volgende:
Amaretto-cupcakes dus
Want zo zeker ben ik inderdaad niet van mezelf PF
Leuk tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe. Ik weet niet HOE het kan, maar ik kan heel lekker koken en het mislukt echt nooit. Dat vond ik eerst wel vanzelf sprekend "ja ik doe toch gewoon wat er in het recept staat" maar de mensen om mij heen vinden 't wel bijzonder. Nou prima!
Van het resultaatquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van het resultaat. Al zou stap voor stap een plaatje ook wel leuk zijn
.
Je snijdt hem doormidden (over het steeltje)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van het resultaat. Al zou stap voor stap een plaatje ook wel leuk zijn
.
Jankertquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het kan sneller en ongecontrolleerder!Ik snij niet horizontaal maar verticaal en daarna hak ik als een idioot alles nog door, at random
Ik kan niet zo goed tegen ui
Dan ga ik lekken als een ikweetnietwat.
Australië?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Miss_S het volgende:
Dames in welke landen is het nog lekker weer (als in +20 graden) in December?
Hmm vraag me af of dat in ons budget pastquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Australië?
Een vriendin van mij zat met kerst in Australië. Ging ik met haar cammen en het was stralend weer, ze droeg zomerkleding en er stond een kerstboom in de hoek van de kamer. Pretty weird.
In Zuid-Afrika kun je aan het strand liggen met de kerstquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Miss_S het volgende:
Dames in welke landen is het nog lekker weer (als in +20 graden) in December?
Jij dan ook alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef sigme het volgende:
Ik heb nooit willen trouwen. Maar nu ga ik het binnenkort toch maar doen - even snel op de gratis dag, met (als ze toestemmen) een bevriend stel als getuigen en verder niks. Goedkoper dan een testament en na 15 jaar vaste verkering moet 't kunnen toch?
Conleche, jij zegt niks, dan zeg ik niks over je lelijke zin zonder apostroph.
Ach, gevaar vind je overal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef Miss_S het volgende:
Bedankt voor de tips, zuid-afrika klinkt erg goed (vind mijn vriend, ik geloof nog niet echt dat je daar op vakantie kan)
http://www.c1000.nl/recepten/gevulde-tomaten-met-aardappelpuree Maar dan zonder de aardappelpuree. Ik zag pas toen ik het recept ging lezen dat ik kant-en-klaar ui had moeten kopen ipv gewoon een uiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Snipperen klinkt als snippers! Snippertjes ui!Wat ga je maken Chico?
Een zonvakantie is alweer 3jaar geleden voor mij dus heb daar wel zin in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:05 schreef Quinazoline het volgende:
Geen idee waar het in de winter lekker is. Zuidelijk halfrond inderdaad. Maar in de winter is juist de sneeuw opzoeken zo lekker. Lekker wandelen in besneeuwde Ardennen (als het hier ook echt winter is) of anders naar Scandinavie
.
Okquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, ik heb 4 mnd stagegelopen in Johannesburg en ben afgelopen winter 4 weken op vakantie geweest in ZA. Neem van mij aan: het is een fan-tas-tisch vakantieland
Ik ga de volgende week naar de hypotheker om een berekening te laten maken en voor uitleg over de koopsubsidie en ik wil in 2010 dan graag iets kopen. Als de prijzen nog een pietsie willen zakkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Chico, waarom zou je in hemelsnaam kant-en-klare ui willen gebruiken? Je hebt toch handjes gekregen van onze lieve Heer, je kunt toch wel zelf een uitje snipperen? Ik vind dat zo bedorven ruiken, kant-en-klaar gesneden groent
Syrena, wanneer krijg je je loonsverhoging? Ga je dan een huis kopen, of nu al?
Hmmm mijn vriendje is ook in Kenia geweest en wil graag terug met mij.....zo te horen moet ik hem zijn zin geven als we het geld hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Miss_S - Canarische Eilanden in december is echt geen goed-weer-garante kan ik je vertellen. Ik was ooit begin december op Fuerteventura met m'n mams en we hadden storm en wind en regen. Als je het geld hebt om naar ZA te gaan zou ik 't echt doen, Afrika is zo mooi
. (Niet dat ik er ben geweest, maar de Kenia-foto's van m'n lief zijn zo prachtig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |