quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:54 schreef Neleos het volgende:
Tering, ze maken ook echt overal reality-shows van. Ik hoop dat nadat ie is afgevallen McDonalds met hetzelfde bedrag komt voor een reality-show waarin ie alles weer d'r aan eet.
Ook al zijn het man-boobs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:51 schreef FP128 het volgende:
Nou.je ziet in Amerika gaan ze heel ver om iets uit te melken.
K-Fatquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:50 schreef mandatory het volgende:
Kevin Federline, die de jongste maanden aanzienlijk dikker is geworden, heeft een lucratief aanbod gekregen van een bedrijf dat producten produceert om af te vallen. 'Fatterline' krijgt, afhankelijk van de bron, 1,1 tot 1,6 miljoen euro als hij hun waar promoot - en afvalt natuurlijk.
K-Fed verschijnt binnenkort in een nieuwe realityserie, waardoor de ex-man van Britney Spears terug in vorm wil geraken. Het aanbod van EP-2 (Extreme Physical Performance) komt dus als geroepen, weet The Sun.
Allemachtig.
Ja, dat viel me ook al op jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:17 schreef KRS het volgende:
[..]
Hij bewaart toch gewoon 'heel handig' zijn golfballetjes onder zijn gele shirt??
Ik vertrouw die amerikanen ook nooit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef Meaghan het volgende:
Is ie wel echt dik? Het lijkt haast wel alsof ie zo'n bodysuit aanheeft. Zíjn gezicht en nek passen ook niet bij de rest van z'n lijf.
Als die dat ding onder zijn shirt uit zou trekken, zou die er beter uitzienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef mividaloca het volgende:
ik zou hem nog steeds geven.. of nemen whatever..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |