abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71802802
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef Syrena het volgende:

Al is dat wel riskant gedacht voor 'n Weegschaal
Ik dacht dat weegschalen van die evenwichtige types waren?
pi_71802920
UitPufpost. mijn nieuwe spinningles was flink zwaar, maar viel wel goed in de smaak. nu uitrusten op de bank en morgen laatste dag werken voordat ik echt vakantie heb +O en ik heb een 6.5 voor mijn afstudeerscriptie. geen supercijfer, maar ik had er ook niet meer van verwacht. prima dus
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71803021
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik dacht dat weegschalen van die evenwichtige types waren?
Zijn we ook, totdat we een beslissing ergens over moeten nemen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71803162
'He, ik heb honger '

- ja, ik ook

*denkt aan magnums, kroketten, afbakstokbroodjes...... zelfs de ciabatta kwam even voorbij... *

'zullen we de galiameloen opeten?'

- ja!
Ja doei.
pi_71803164
ik ben trots
Ja doei.
pi_71803174
Ben weer terug van vakantie Heeft iemand een samenvatting van de afgelopen 11 slank-topics?

Vandaag lijstje:
O: 2 bruine boterhammen met hagelslag, gekookt eitje, glas thee
T: niks
L: sushi
T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, 4 glazen spa en fruit, halve liter water
T: blokje chocolade
B: Opruimen
D: 2 opscheplepels gebakken aardappeltjes, ca 125 gram zalmmoot en een flinke portie gemengde sla met tomaat en ei (tuinkruidendressing). Bakje boerenyoghurt toe
T: McFlurry Kitkat

Morgen een beter lijstje,ga nu even nadenken wat ik morgen als lunch wil
pi_71803272
Miss_S, rond de kerst zijn de vliegtickets wel wat duurder (begin je dan nu vast te orienteren), maar wij waren bijv. voor 4 weken autohuur 'maar' 500 euro kwijt. We sliepen veel bij familie en vrienden, maar hebben ook wel in guesthouses geslapen. Superleuk en goed verzorgd, gemiddeld 20 euro pppn. Als je lowbudget gaat, kan het nog veel goedkoper.
En alles is gewoon goedkoop daar. Duurste fles wijn van de kaart bestellen ( ): 15 euro max. Et cetera je kunt met een middelmatig Europees budget leven als God in Frankrijk
pi_71803396
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, rond de kerst zijn de vliegtickets wel wat duurder (begin je dan nu vast te orienteren), maar wij waren bijv. voor 4 weken autohuur 'maar' 500 euro kwijt. We sliepen veel bij familie en vrienden, maar hebben ook wel in guesthouses geslapen. Superleuk en goed verzorgd, gemiddeld 20 euro pppn. Als je lowbudget gaat, kan het nog veel goedkoper.
En alles is gewoon goedkoop daar. Duurste fles wijn van de kaart bestellen ( ): 15 euro max. Et cetera je kunt met een middelmatig Europees budget leven als God in Frankrijk
Afgelopen jaar zijn we rond kerst naar Londen geweest en dat was inderdaad wel een stuk duurder, dus zat nu eigenlijk aan een week/paar weken voor kerst te denken.
Is het slimmer om de vlucht en guesthouses apart te boeken of samen?
pi_71803474
Niemand die nog een leuk (vakantie)boek weet?
pi_71803742
PF, Het Schervengericht van A.F.Th.? Disgrace van Coetzee? Of wil je echt de groten van de wereldliteratuur?

Miss_S, apart, lijkt me. Je hebt allerlei websites waarop je leuke guesthouses kunt zoeken per plaats enzo. EN zelf regelen is volgens mij veel goedkoper.
pi_71803769
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
PF, Het Schervengericht van A.F.Th.? Disgrace van Coetzee? Of wil je echt de groten van de wereldliteratuur?

Miss_S, apart, lijkt me. Je hebt allerlei websites waarop je leuke guesthouses kunt zoeken per plaats enzo. EN zelf regelen is volgens mij veel goedkoper.
Nee joh, gewoon een leuk boek, het liefst niet te deprimerend en niet in de winter !

Ik ga even kijken!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:38:15 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71803772
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
Niemand die nog een leuk (vakantie)boek weet?
Neem iets van Marian Keyes, ik heb laatst 'This charming man' gelezen. Chicklit maar dan 'intelligent'.
Moest zo nu en dan echt hardop lachen. Echt een aanrader!! Je kunt het het beste de Engelstalige versie lezen.
pi_71803814
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

Neem iets van Marian Keyes, ik heb laatst 'This charming man' gelezen. Chicklit maar dan 'intelligent'.
Moest zo nu en dan echt hardop lachen. Echt een aanrader!! Je kunt het het beste de Engelstalige versie lezen.
Daar ben ik nu inderdaad ook in bezig Tot nu toe erg leuk! Wel dik, dus je bent er wel even zoet mee denk ik!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:42:16 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71803923
Ik gooi er maar weer een lijstje in..Ik doe nu ook 'Streep je slank' op aanraden van Cinnamongirl ( )
En ik eet dus standaard 'teveel'.

O: 2 boterhammen met kipfilet (1 plakje/beleg)
T: banaan
L: 2 boterhammen met st. Moret en een tomaat in plakjes, bakje Boerenyoghurt perzik, kop groentesoep
D: biefstuk (wel groot, 180 gram ofzo), 200 gram gebakken aardappelen (ik weet 't...), beetje spinazie
T: 1 glas ice tea green, 2 cappuccino

Volgens de tabel heb ik hiermee teveel binnengekregen. Nou, ik zit nu met een holle maag op de bank
Ik zie wel in dat ik hier en daar te veel vet binnen heb gekregen, maar om dit veel te noemen. Of zie ik het helemaal verkeerd?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:43:51 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71803989
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Daar ben ik nu inderdaad ook in bezig Tot nu toe erg leuk! Wel dik, dus je bent er wel even zoet mee denk ik!
Genieten,dik 900 blz. Ik had de paperback, erg compact formaat dus toch makkelijk mee te nemen. Da's voor mij een pre, ik lees vooral in trein of bed!
pi_71804125
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:42 schreef Aventura het volgende:
Ik gooi er maar weer een lijstje in..Ik doe nu ook 'Streep je slank' op aanraden van Cinnamongirl ( )
En ik eet dus standaard 'teveel'.

O: 2 boterhammen met kipfilet (1 plakje/beleg)
T: banaan
L: 2 boterhammen met st. Moret en een tomaat in plakjes, bakje Boerenyoghurt perzik, kop groentesoep
D: biefstuk (wel groot, 180 gram ofzo), 200 gram gebakken aardappelen (ik weet 't...), beetje spinazie
T: 1 glas ice tea green, 2 cappuccino

Volgens de tabel heb ik hiermee teveel binnengekregen. Nou, ik zit nu met een holle maag op de bank
Ik zie wel in dat ik hier en daar te veel vet binnen heb gekregen, maar om dit veel te noemen. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Ik denk dat je beter een klein stukje biefstuk had kunnen nemen en heeeel veel spinazie. Dan was je nu proppievol!
pi_71804289
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Genieten,dik 900 blz. Ik had de paperback, erg compact formaat dus toch makkelijk mee te nemen. Da's voor mij een pre, ik lees vooral in trein of bed!
Dat wel Ben er nog wel even zoet mee denk ik. Ik heb 'm gekregen, ook de Engelse versie in paperback. Vind het fijn lezen..

Ik duik met This Charming Man mijn bed in!

Slaap lekker
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:52:56 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71804341
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter een klein stukje biefstuk had kunnen nemen en heeeel veel spinazie. Dan was je nu proppievol!
Ja, i know...Ik woon net samen en vriendje heeft nogal veel slechte eetgewoontes. Zo ben ik van huis uit gewend dat je hooguit 1x per week aardappels opbakt (kliekjes). Vriendje doet het gerust 2 dagen achter elkaar. Wil hem er ook niet per se op aanspreken of zo (nog niet) want dat vind ik zo zielig voor hem/ondankbaar.
Ben hartstikke blij dat er na 9 uur werken iets op tafel staat. (Hij werkt vanuit huis en doet boodschappen/kookt).
pi_71804537
Lijstje:

O: Brinta (laat, moest even bijslapen van het weekend )
L: gekookt eitje, 2 crackers met appelstroop
T: koekje (de koekjespot bij m'n ouders is altijd rijkelijk gevuld)
D: gehaktbal met appelmoes, nieuwe aardappeltjes met een beetje jus en mosterd, sla met gekookt ei, tomaat, komkommer
T: vanillevla gemengd met appelmoes

We waren dus bij m'n ouders, die waren weer terug van drie weken Frankrijk. Ze gaan al 20 jaar naar dezelfde plek, dus ze hadden ook gewoon de foto's van vorig jaar kunnen laten zien. . Maar 't was heel gezellig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71804693
Hm.. Er is een hardloopwedstrijd van 5 km waar ik voor de gezelligheid aan mee kan doen.. Hm....

pi_71804756
Oja hardlopen....dat mag ik morgen ook weer
pi_71804937
Tvp

Net lekker gegeten (aardappelgratin zelf gemaakt met schijfjes, eitjes beetje melk en beejte (slag)room en een enorme salade en dat wordt ook mijn D voor morgen want nog genoeg over En uiteraard een fles lekkere rode wijn die we met z'n 2-en hadden opgedronken (zij het meeste want op een gegeven moment voelde ik het wel en heb haar maar ingeschonken )
goede avond!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:17:02 #73
331 Merel
Be here now.
pi_71806675
McOffLimits en ik hebben net onze eerste soortvanruzie gehad, op de derde date Desondanks heb ik nog steeds kriebels En nu is 'ie netjes naar huis, dat ben ik ook niet gewend Bevalt me wel, zo rustig aan

Eten vandaag was redelijk, morgen ga ik uit eten. Ben benieuwd of ik het dan een beetje netjes kan houden. Het lukt me maar niet om de knop om te zetten en weer écht gedisciplineerd aan de slag te gaan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71806986
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Chico, waarom zou je in hemelsnaam kant-en-klare ui willen gebruiken?
Ja nee geen idee, ik koop ook altijd vers . Maar recepten van de AH en C1000 gaan best vaak uit van kant-en-klaar gesneden zakken enzo, maar waarom . Vast om meer te verkopen.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:07 schreef Quinazoline het volgende:
Ziet er lekker uit Chico! Eet je er dan nog iets van extra groente bij, als je geen aardappelpuree pakt?
Meestal wel ja. Ik had 3 ipv 2 gevulde tomaten, en wilde er nog een enorme bak sla bij maken. Maar zat na 1 tomaat eigenlijk al vol dus heb ze opgegeten en die bak sla voor een andere keer bewaard. Aardappelpuree vind ik echt heel erg vies uit een pakje .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 05:03:26 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71809076
Doei
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')