Ik dacht dat weegschalen van die evenwichtige types waren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef Syrena het volgende:
Al is dat wel riskant gedacht voor 'n Weegschaal![]()
Zijn we ook, totdat we een beslissing ergens over moeten nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik dacht dat weegschalen van die evenwichtige types waren?
Afgelopen jaar zijn we rond kerst naar Londen geweest en dat was inderdaad wel een stuk duurder, dus zat nu eigenlijk aan een week/paar weken voor kerst te denken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, rond de kerst zijn de vliegtickets wel wat duurder (begin je dan nu vast te orienteren), maar wij waren bijv. voor 4 weken autohuur 'maar' 500 euro kwijt. We sliepen veel bij familie en vrienden, maar hebben ook wel in guesthouses geslapen. Superleuk en goed verzorgd, gemiddeld 20 euro pppn. Als je lowbudget gaat, kan het nog veel goedkoper.
En alles is gewoon goedkoop daar. Duurste fles wijn van de kaart bestellen (): 15 euro max. Et cetera
je kunt met een middelmatig Europees budget leven als God in Frankrijk
Nee joh, gewoon een leuk boek, het liefst niet te deprimerend en niet in de winterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
PF, Het Schervengericht van A.F.Th.? Disgrace van Coetzee? Of wil je echt de groten van de wereldliteratuur?
Miss_S, apart, lijkt me. Je hebt allerlei websites waarop je leuke guesthouses kunt zoeken per plaats enzo. EN zelf regelen is volgens mij veel goedkoper.
Neem iets van Marian Keyes, ik heb laatst 'This charming man' gelezen. Chicklit maar dan 'intelligent'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
Niemand die nog een leuk (vakantie)boek weet?
Daar ben ik nu inderdaad ook in bezigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Neem iets van Marian Keyes, ik heb laatst 'This charming man' gelezen. Chicklit maar dan 'intelligent'.
Moest zo nu en dan echt hardop lachen. Echt een aanrader!! Je kunt het het beste de Engelstalige versie lezen.
Genieten,dik 900 blz. Ik had de paperback, erg compact formaat dus toch makkelijk mee te nemen. Da's voor mij een pre, ik lees vooral in trein of bed!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daar ben ik nu inderdaad ook in bezigTot nu toe erg leuk! Wel dik, dus je bent er wel even zoet mee denk ik!
Ik denk dat je beter een klein stukje biefstuk had kunnen nemen en heeeel veel spinazie. Dan was je nu proppievol!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:42 schreef Aventura het volgende:
Ik gooi er maar weer een lijstje in..Ik doe nu ook 'Streep je slank' op aanraden van Cinnamongirl ()
En ik eet dus standaard 'teveel'.
O: 2 boterhammen met kipfilet (1 plakje/beleg)
T: banaan
L: 2 boterhammen met st. Moret en een tomaat in plakjes, bakje Boerenyoghurt perzik, kop groentesoep
D: biefstuk (wel groot, 180 gram ofzo), 200 gram gebakken aardappelen (ik weet 't...), beetje spinazie
T: 1 glas ice tea green, 2 cappuccino
Volgens de tabel heb ik hiermee teveel binnengekregen. Nou, ik zit nu met een holle maag op de bank
Ik zie wel in dat ik hier en daar te veel vet binnen heb gekregen, maar om dit veel te noemen. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Dat welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Genieten,dik 900 blz. Ik had de paperback, erg compact formaat dus toch makkelijk mee te nemen. Da's voor mij een pre, ik lees vooral in trein of bed!
Ja, i know...Ik woon net samenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een klein stukje biefstuk had kunnen nemen en heeeel veel spinazie. Dan was je nu proppievol!
Ja nee geen idee, ik koop ook altijd versquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Chico, waarom zou je in hemelsnaam kant-en-klare ui willen gebruiken?
Meestal wel ja. Ik had 3 ipv 2 gevulde tomaten, en wilde er nog een enorme bak sla bij maken. Maar zat na 1 tomaat eigenlijk al volquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:07 schreef Quinazoline het volgende:
Ziet er lekker uit Chico! Eet je er dan nog iets van extra groente bij, als je geen aardappelpuree pakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |