abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71817053
VMW dat is goed dat je dat zegt, denk dat ik me daar anders helemaal een ongeluk van zou zijn geschrokken! Hoop maar dat hij er een beetje doorheen komt.. Hij mag nu eerst 4 dagen niet praten, dus gesprekjes gaan zo over het kladblok..

Ik haal de tekst in m;n spoilers nu weg
pi_71817152
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oooh klinkt goed! Ik wilde daar ook wel heen, maar beetje ver van waar wij zaten (Rethymno, zo'n 80 km westelijker). Hoe lang ga je? En je gaat met je vriendje toch? Kan hij geen foto's maken dan?

Ja 13 uur.. Zal het even in een spoiler zetten vanwege herkenbaarheid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik 't net gemist..
pi_71817186
Hm.. Ik kan het al een beetje raden. Jeetje..
pi_71817285
Afgaande op de reacties van anderen: heftig Daph! Hoop dat ie snel weer de oude is .
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
LP! Een baan is een baan, en dat je er blij mee bent is het belangrijkste

Oh! Chico! Ik probeerde gisteren foto's te maken van de hamhambabies, maar dat lukte niet echt Mams bouwt ze steeds in en ik wil dat nestspul niet teveel van ze afhalen Wel een leuke foto gemaakt van Mamster met een snoepje (die ze eerst voor de helft uit mijn niet-erg-stil-liggende hand heeft gegeten, al leunende op mn vingers! woehoe!)
Aaahw . Ja post die foto dan!
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
CF: ik hoor inderdaad altijd dat Nederlandse promovendi nooit hun vakantiedagen opmaken.
En ik hoor van mn pa altijd dat wetenschappers, als ze het onderzoek/bedrijfsleven in gaan, nog steeds hun dagen niet opmaken .
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga naar Agios Nikolaos

Ik heb een reisdagboekje gekocht Die ik wil gaan vullen met foto's.. Maarrr mijn fototoestel is kaput.. Hmpf.

13 uur?? Wooow? Wat was er aan de hand??
Heeft je vriend geen camera? En anders plak je er suikerzakjes/schelpjes/menukaarten in .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:35:34 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_71817426
tink, je baan klinkt zozo... er is vast nog wel iets leukers te vinden.

lijstje:

O: yoghurt met muesli, bambu 2 mokken
T: scone
L: paprikasoep, boterham met rosbeef, rauwkostsalade met feta en olijven
D: verse tomatensaus met tonijn en courgette met pasta
stormy waters...
sailin'
pi_71817475
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:35 schreef Belana het volgende:
tink, je baan klinkt zozo... er is vast nog wel iets leukers te vinden.

lijstje:

O: yoghurt met muesli, bambu 2 mokken
T: scone
L: paprikasoep, boterham met rosbeef, rauwkostsalade met feta en olijven
D: verse tomatensaus met tonijn en courgette met pasta
Heb je die paprikasoep zelf gemaakt? Heb je een recept? (Ja, ik ben op jacht naar soeprecepten omdat de soep op school straks niet te eten is en ik liever zelf wat meeneem en opwarm..)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:42:50 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71817635
Pff, het is echt fucking warm hier. En dan al die KEI-kiddo's in de stad .
Niet meer actief op Fok!
pi_71817843
Ah, introductieweek Beste jeugdherinnering
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:54:27 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71817992
En waarom denken mensen altijd dat ik buitenlands ben als ik iets niet meteen versta?
Ik was net bij de bank om cash te halen, stak een heel verhaal af over kapotte pinpas enzo. Toen vroeg 'ie hoeveel geld ik wilde. Ik: "Sorry?". Hij: "How much?" Ik: "Ik spreek gewoon Nederlands hoor, ik hoor niet goed." "Oh". Overkomt me wel vaker .

Ik ga morgen naar het Centraal Museum en het museum voor Aboriginal Art in Utrecht . Mark gaat misschien mee .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:57:24 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_71818079
Razz, helaas, het is van de kantine hier, maar paprikasoep is niet zo moeilijk te maken denk ik. ik kreeg hier de tip om gewoon uien met knoflook te fruiten, groente erbij (in dit geval paprika) en dan bouillon erbij, pureren en klaar. met kruiden kan je afwisselen. paprikasoep is wel lekker met bouillon en melk trouwens.
stormy waters...
sailin'
pi_71818094
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom denken mensen altijd dat ik buitenlands ben als ik iets niet meteen versta?
Ik was net bij de bank om cash te halen, stak een heel verhaal af over kapotte pinpas enzo. Toen vroeg 'ie hoeveel geld ik wilde. Ik: "Sorry?". Hij: "How much?" Ik: "Ik spreek gewoon Nederlands hoor, ik hoor niet goed." "Oh". Overkomt me wel vaker .

Ik ga morgen naar het Centraal Museum en het museum voor Aboriginal Art in Utrecht . Mark gaat misschien mee .
Misschien moet je dan niet 'Sorry" zeggen maar "Wat zeg je"

pi_71818126
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
Dat is wel een domme reactie als je al hebt uitgelegd dat je pas kapot is
Ik zou trouwens, als iemand me niet verstaat op straat ofzo, ook eerder aannemen dat het een buitenlander is dan een dove. Is dat lomp? Nee toch?
pi_71818135
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou trouwens, als iemand me niet verstaat op straat ofzo, ook eerder aannemen dat het een buitenlander is dan een dove. Is dat lomp? Nee toch?
Dat ook ja
pi_71818145
Razz, bij paprikasoep kun je evt overwegen om de paprika's eerst te ontvellen, dat pureert wat makkelijker/mooier.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:01:45 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71818204
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik dus ook! Als ik nog niks gezegd had verder, ok... En neuh, ik vind het niet lomp, maar in dit geval wel een beetje dom van die knakker.

@ PF: ja ik zeg altijd automatisch 'sorry' .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:06:03 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_71818315
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Razz, bij paprikasoep kun je evt overwegen om de paprika's eerst te ontvellen, dat pureert wat makkelijker/mooier.
goeie tip!
stormy waters...
sailin'
pi_71818674
Dit is m'n nieuwe jurkje by the way, wel beetje sad panda foto.
M'n laptop had er niet zo een zin in vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:19:22 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71818695
*kusje voor Daph!
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:

Aaahw . Ja post die foto dan!
[..]

Okee! Onder een spoiler omdat misschien niet iedereen op baby-fauna zit te wachten Er waren namelijk twee foto's niet verschrikkelijk mislukt!
Clockwise: mamster eet een snoepje ("Whut're you lookin' at?"), hamhambabies! & drie op een rij!
SPOILER
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71818758
Nom nom nom!
pi_71818936
Wat zoet
pi_71819378
Ik gooi er nog even een eetlijst tegenaan en dan ga ik mijn tekening afmaken.

O: grote bak yoghurt, beetje perziksiroop
T: amandelen
L: 2 bruine bolletjes met veel za'atarhummus
T: 2 sinaasappels
S: zwemmen, 60 baantjes denk ik
D: ergens in Brussel eten met Meneer en een vriendin. Inclusief alcohol, I presume
pi_71819403
Ahw .

Leuk jurkje PF!

Ik word nu verdomme voor de 6/7e keer in een kwartier gebeld door een fax ofzo .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71819587
die hamster

ze kijkt heel tof
Ja doei.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:51:31 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71819629
Nom nom indeed!

Je jurkje vind ik qua vorm leuk denk ik PF, maar ik ben niet zo weg van die knopen

Yaaaay mn Jinx shirts zijn eindelijk binnen! (Na ruim twee maanden! en nu doen ze een nazending omdat zowel ik als zij dachten dat het pakje kwijtgeraakt was krijg ik alles dubbel. Misschien is het wel zo eerlijk om te zeggen dat ik het nu heb )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71819693
Schattige foto's Maria.

Blegh, ik zit hier echt zwaar nutteloos te zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')