quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh klinkt goed! Ik wilde daar ook wel heen, maar beetje ver van waar wij zaten (Rethymno, zo'n 80 km westelijker). Hoe lang ga je? En je gaat met je vriendje toch? Kan hij geen foto's maken dan?
Ja 13 uur.. Zal het even in een spoiler zetten vanwege herkenbaarheidHeb ik 't net gemist..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaahwquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
LP!Een baan is een baan, en dat je er blij mee bent is het belangrijkste
![]()
Oh! Chico! Ik probeerde gisteren foto's te maken van de hamhambabies, maar dat lukte niet echtMams bouwt ze steeds in en ik wil dat nestspul niet teveel van ze afhalen
Wel een leuke foto gemaakt van Mamster met een snoepje (die ze eerst voor de helft uit mijn niet-erg-stil-liggende hand heeft gegeten, al leunende op mn vingers!
woehoe!)
En ik hoor van mn pa altijd dat wetenschappers, als ze het onderzoek/bedrijfsleven in gaan, nog steeds hun dagen niet opmakenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
CF: ik hoor inderdaad altijd dat Nederlandse promovendi nooit hun vakantiedagen opmaken.
Heeft je vriend geen camera? En anders plak je er suikerzakjes/schelpjes/menukaarten inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga naar Agios Nikolaos![]()
Ik heb een reisdagboekje gekochtDie ik wil gaan vullen met foto's.. Maarrr mijn fototoestel is kaput.. Hmpf.
13 uur?? Wooow? Wat was er aan de hand??
Heb je die paprikasoep zelf gemaakt? Heb je een recept? (Ja, ik ben op jacht naar soeprecepten omdat de soep op school straks niet te eten is en ik liever zelf wat meeneem en opwarm..)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:35 schreef Belana het volgende:
tink, je baan klinkt zozo... er is vast nog wel iets leukers te vinden.
lijstje:
O: yoghurt met muesli, bambu 2 mokken
T: scone
L: paprikasoep, boterham met rosbeef, rauwkostsalade met feta en olijven
D: verse tomatensaus met tonijn en courgette met pasta
Misschien moet je dan niet 'Sorry" zeggen maar "Wat zeg je"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom denken mensen altijd dat ik buitenlands ben als ik iets niet meteen versta?
Ik was net bij de bank om cash te halen, stak een heel verhaal af over kapotte pinpas enzo. Toen vroeg 'ie hoeveel geld ik wilde. Ik: "Sorry?". Hij: "How much?" Ik: "Ik spreek gewoon Nederlands hoor, ik hoor niet goed." "Oh". Overkomt me wel vaker.
Ik ga morgen naar het Centraal Museum en het museum voor Aboriginal Art in Utrecht. Mark gaat misschien mee
.
Dat is wel een domme reactie als je al hebt uitgelegd dat je pas kapot isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
En waarom denken mensen altijd dat ik buitenlands ben als ik iets niet meteen versta?
Ik was net bij de bank om cash te halen, stak een heel verhaal af over kapotte pinpas enzo. Toen vroeg 'ie hoeveel geld ik wilde. Ik: "Sorry?". Hij: "How much?" Ik: "Ik spreek gewoon Nederlands hoor, ik hoor niet goed." "Oh". Overkomt me wel vaker.
Dat ook jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is wel een domme reactie als je al hebt uitgelegd dat je pas kapot is
Ik zou trouwens, als iemand me niet verstaat op straat ofzo, ook eerder aannemen dat het een buitenlander is dan een dove. Is dat lomp? Nee toch?
Ja, dat vond ik dus ook! Als ik nog niks gezegd had verder, ok... En neuh, ik vind het niet lomp, maar in dit geval wel een beetje dom van die knakker.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is wel een domme reactie als je al hebt uitgelegd dat je pas kapot is
Ik zou trouwens, als iemand me niet verstaat op straat ofzo, ook eerder aannemen dat het een buitenlander is dan een dove. Is dat lomp? Nee toch?
goeie tip!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Razz, bij paprikasoep kun je evt overwegen om de paprika's eerst te ontvellen, dat pureert wat makkelijker/mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee! Onder een spoiler omdat misschien niet iedereen op baby-fauna zit te wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |