nee sorry, dit is echt iets voor echte losersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef Elmostyle het volgende:
TS, dat kan iedereen overkomen hoor
Okequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
nee sorry, dit is echt iets voor echte losers
Soort van schuifslotjes op een poort, meestal moet je als een halve mongool over de poort hangen om hem van het slot te schuiven.quote:
Kom eens onder die steen vandaan:quote:
Het resultaat van een schaar dat in papier heeft geknipt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:18 schreef Virus3000 het volgende:
Wat zijn knipjes?
Wat en luxequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan:
[ afbeelding ]
Extra versteviging van deuren, vooral gebruikt in achterstandswijken (ja ik maak hem zelf al). Die zitten op de deurpost en dan kun je hem van binnenuit voor de deur draaien, zodat je een extra slot hebt. Dus dan kan je er van buitenaf niet alleen met een sleutel in.quote:
Onze zjin wel minder mooi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan:
[ afbeelding ]
Verdomme zeg, ik wist niet eens dat dat een plaatselijke uitdrukking was.quote:
Zeg je ook ons pap enzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdomme zeg, ik wist niet eens dat dat een plaatselijke uitdrukking was.
Nee, dat is Brabants, 'ospap' enzo. Ik zeg meestal 'm'n pa' of 'm'n ma'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeg je ook ons pap enzo? Ik wel
. Soms.
Niet ospapquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat is Brabants, 'ospap' enzo. Ik zeg meestal 'm'n pa' of 'm'n ma'.
In Friesland zeggen ze het ook wel hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdomme zeg, ik wist niet eens dat dat een plaatselijke uitdrukking was.
friezen zijn dan ook kut en moeten allemaal doodquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In Friesland zeggen ze het ook wel hoor.
Straffe taal, yo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
friezen zijn dan ook kut en moeten allemaal dood
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
friezen zijn dan ook kut en moeten allemaal dood
Boks.quote:
En dan zitten ze niet op je achterdeur? Want daar ken je blijkbaar gewoon zo met een sleutel naar binnen. Je moet wel de knipjes daar ook dicht doen he als je weggaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Extra versteviging van deuren, vooral gebruikt in achterstandswijken (ja ik maak hem zelf al). Die zitten op de deurpost en dan kun je hem van binnenuit voor de deur draaien, zodat je een extra slot hebt. Dus dan kan je er van buitenaf niet alleen met een sleutel in.
aldus een turk? pot ketel zwartquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:52 schreef DurumDoner het volgende:
TS jij bent echt het stomste persoon om aarde. Echt belachelijk dom!
Dat is echt verschrikkelijk. Mensen die ons pap of ons mam zeggen. Topicwaardig zelfsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeg je ook ons pap enzo? Ik wel
. Soms.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het resultaat van een schaar dat in papier heeft geknipt.
Ik checkte je foboquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Dude, kap eens met het posten van die foto van mij_! Ik meen het...
Ja...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap de OP niet. Betekent dat dat ik nog dommer ben dan TS?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, want dan kan je het huis niet uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ook kut is is dat als je van de voordeur en de achterdeur die dingen heb dichtgedaan ..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
Jij hebt je hersenen ook in je linker balzak zitten he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ook kut is is dat als je van de voordeur en de achterdeur die dingen heb dichtgedaan ..
Inderdaad hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt je hersenen ook in je linker balzak zitten he?
Er gaan geen belletjes rinkelen als je via het raam naar buiten moet klimmen om buiten te komen als je die klinken hebt dichtgedaan?
LOLquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Say what now?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ja, want dan kan je het huis niet uit
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt je hersenen ook in je linker balzak zitten he?
Er gaan geen belletjes rinkelen als je via het raam naar buiten moet klimmen om buiten te komen als je die klinken hebt dichtgedaan?
quote:
Jullie zijn wel slim genoeg om te reagerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Say what now?
Verder, bwhehe. Volgende keer beter!
Doe haar een draadloze mensenriem om!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef dopy14 het volgende:
Ik was laatst de hond aan het uitlaten en ik kwam een mevrouw tegen met ook een hondje bij zich. Op een gegeven moment raakten onze riemen in de knoop en toen kwam mevrouw met de briljante opmerking: 'Goh, dat ze nou nog geen draadloze hondenriemen hebben uitgevonden'. Met moeite om mijn lach in te houden liep ik verder. Dus mijn vraag aan jullie: zouden dit soort mensen vrij rond mogen lopen?
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
Ja. TS ziet tenminste nog in dat het een domme actie is.
quote:
Dat doe ik niet meer!quote:
Misschien om alvast de achterdeur te sluiten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef Skylark. het volgende:
Ik moest vandaag iets ophalen thuis, dus ik rijd keurig met m'n fietsje naar ons huis, merk ik dat de knipjes erop zitten. Geen probleem, ik stal m'n fiets voor en ga achterom door het poortje, en ga het huis binnen. Als ik eenmaal binnen ben loop ik in gedachten verzonken (ik worstel al een tijdje met een groot dilemma en sindsdien ben ik er met m'n hoofd niet echt bij op sommige momenten) naar de voordeur, doe de knipjes eraf en loop weer om via de achterdeur naar de voordeur. Eenmaal als ik binnenloop door de voordeur bedenk ik me pas hoe stom ik was.
Klacht: Dom zijn.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:50 schreef Tahiti het volgende:
[..]
En dan zitten ze niet op je achterdeur? Want daar ken je blijkbaar gewoon zo met een sleutel naar binnen. Je moet wel de knipjes daar ook dicht doen he als je weggaat.
Hehehe, tijdje geleden met een stel vrienden naar de Baroeg geweest, maat van me aardig dronken, en ik raak aan de lul met 2 zusjes die een 1-eiige tweeling is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef dopy14 het volgende:
Ik was laatst de hond aan het uitlaten en ik kwam een mevrouw tegen met ook een hondje bij zich. Op een gegeven moment raakten onze riemen in de knoop en toen kwam mevrouw met de briljante opmerking: 'Goh, dat ze nou nog geen draadloze hondenriemen hebben uitgevonden'. Met moeite om mijn lach in te houden liep ik verder. Dus mijn vraag aan jullie: zouden dit soort mensen vrij rond mogen lopen?
dat is wel heel dom of heel flauw.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:11 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hehehe, tijdje geleden met een stel vrienden naar de Baroeg geweest, maat van me aardig dronken, en ik raak aan de lul met 2 zusjes die een 1-eiige tweeling is.
Dus ik vraag uit interesse naar de leeftijd, eentje zegt 27.
Maat van me: en hoe oud is die zus van je dan?
..........................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het eerste, ik ken hem nogal goed......quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
dat is wel heel dom of heel flauw..
Ik vind het helemaal niet dom. Die zus had ook 26 of 28 kunnen zijn, als ze rond middernacht waren geboren en de een een paar minuten ervóór en de andere een paar minuten erna.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
dat is wel heel dom of heel flauw..
Dan had er 1 ook nog is jarig moeten zijn...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet dom. Die zus had ook 26 of 28 kunnen zijn, als ze rond middernacht waren geboren en de een een paar minuten ervóór en de andere een paar minuten erna.
Uhuh, maar dan zit er een poort tussen. Maar je moet er toch ook uit kunnen? Er zitten achter ook knipjes, die staan voor de deur als je voorom de deur uitgaat. Maar 's middags staan ze er sowieso niet op, alleen als het nog is van 's nachts en niemand is daar de deur uitgegaan. Als je het nog snaptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef godigita het volgende:
Maar dan hebben jullie voor dus van die knipjes, maar als je omloopt kun je gewoon alsnog kniploos het huis in?
Het is een uitstekende uitleg, geen visualisatie te kort in mijn gedachten!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, maar dan zit er een poort tussen. Maar je moet er toch ook uit kunnen? Er zitten achter ook knipjes, die staan voor de deur als je voorom de deur uitgaat. Maar 's middags staan ze er sowieso niet op, alleen als het nog is van 's nachts en niemand is daar de deur uitgegaan. Als je het nog snapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |