nee sorry, dit is echt iets voor echte losersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef Elmostyle het volgende:
TS, dat kan iedereen overkomen hoor
Okequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
nee sorry, dit is echt iets voor echte losers
Soort van schuifslotjes op een poort, meestal moet je als een halve mongool over de poort hangen om hem van het slot te schuiven.quote:
Kom eens onder die steen vandaan:quote:
Het resultaat van een schaar dat in papier heeft geknipt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:18 schreef Virus3000 het volgende:
Wat zijn knipjes?
Wat en luxequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan:
[ afbeelding ]
Extra versteviging van deuren, vooral gebruikt in achterstandswijken (ja ik maak hem zelf al). Die zitten op de deurpost en dan kun je hem van binnenuit voor de deur draaien, zodat je een extra slot hebt. Dus dan kan je er van buitenaf niet alleen met een sleutel in.quote:
Onze zjin wel minder mooi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan:
[ afbeelding ]
Verdomme zeg, ik wist niet eens dat dat een plaatselijke uitdrukking was.quote:
Zeg je ook ons pap enzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdomme zeg, ik wist niet eens dat dat een plaatselijke uitdrukking was.
Nee, dat is Brabants, 'ospap' enzo. Ik zeg meestal 'm'n pa' of 'm'n ma'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeg je ook ons pap enzo? Ik wel
. Soms.
Niet ospapquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat is Brabants, 'ospap' enzo. Ik zeg meestal 'm'n pa' of 'm'n ma'.
In Friesland zeggen ze het ook wel hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdomme zeg, ik wist niet eens dat dat een plaatselijke uitdrukking was.
friezen zijn dan ook kut en moeten allemaal doodquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In Friesland zeggen ze het ook wel hoor.
Straffe taal, yo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
friezen zijn dan ook kut en moeten allemaal dood
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
friezen zijn dan ook kut en moeten allemaal dood
Boks.quote:
En dan zitten ze niet op je achterdeur? Want daar ken je blijkbaar gewoon zo met een sleutel naar binnen. Je moet wel de knipjes daar ook dicht doen he als je weggaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Extra versteviging van deuren, vooral gebruikt in achterstandswijken (ja ik maak hem zelf al). Die zitten op de deurpost en dan kun je hem van binnenuit voor de deur draaien, zodat je een extra slot hebt. Dus dan kan je er van buitenaf niet alleen met een sleutel in.
aldus een turk? pot ketel zwartquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:52 schreef DurumDoner het volgende:
TS jij bent echt het stomste persoon om aarde. Echt belachelijk dom!
Dat is echt verschrikkelijk. Mensen die ons pap of ons mam zeggen. Topicwaardig zelfsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeg je ook ons pap enzo? Ik wel
. Soms.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het resultaat van een schaar dat in papier heeft geknipt.
Ik checkte je foboquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Dude, kap eens met het posten van die foto van mij_! Ik meen het...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |