Ik heb het type student van wehkamp.nlquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
Bt, wat voor boxsping heb jij? Ik heriner mij dat je er een kreeg/gekocht heb voor in je kamer?
Ik het er zo een met 3 matrassen, of met 1, of in welke opstelling dan ook. Je hebt er zoveel van.
quote:
Welke van de 3?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het type student van wehkamp.nlzoek zelf maar op.
Waar?quote:
Ja ik weet het verschil nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke van de 3?![]()
Ze zien er overigens allemaal erg comfy uit. En 2 pers.
WAS JE ZEKER WEL SNEL BENEDEN HEA?!!!!!11??@?@???!??!!!111 WHAHHAHAHA!!11eins!!!!quote:
Ziet er comfy uit hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet het verschil niethet is die van 299 euro geloof ik. En dan 140 x 200 cm.
Je bent een huurmoordenaar dat hoort bij het beroep.quote:
Nee. Daar word je hard van.quote:
Moet ik je ergens van kennen dan?quote:
Waarom?quote:
Ze hebben zat op voorraad, alleen net niet datgene wat je moet hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Nouhou, waarom hebben ze in winkels nooit iets op voorraad?
Hier.quote:
Pixiesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:40 schreef iszinloos het volgende:
the creature in the sky
got sucked in ahole
now there's a hole in the sky
and the ground's not cold
and if the ground's not cold
everything is gonna burn
we'll all take turns
i'll get mine, too
this monkey's gone to haven
[ afbeelding ]
Waarom is geen reden, als je van de trap af... hey wacht.quote:
Hij is waarschijnlijk wel gaan kijken maar toen stiekem op de wc gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
En wat heb ik daar aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben zat op voorraad, alleen net niet datgene wat je moet hebben.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Dat moet je niet aan mij vragen. Dat probleem heb ik namelijk ook heel vaak.quote:
... valt dan ben je snel beneden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom is geen reden, als je van de trap af... hey wacht.
Een diva hoort inderdaad niet op een matras op de grond te slapen. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou een bed krijgen van m'n mammie, en laat ie nou net in elke winkel in compleet Nederland uitverkocht zijn. Wat een kankerdebielen, je weet toch welke bedden hard lopen en welke niet. En als ik 'm nu bestel moet ik 1 hele lange week op een matras slapen
. Teh horror
.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou een bed krijgen van m'n mammie, en laat ie nou net in elke winkel in compleet Nederland uitverkocht zijn. Wat een kankerdebielen, je weet toch welke bedden hard lopen en welke niet. En als ik 'm nu bestel moet ik 1 hele lange week op een matras slapen
. Teh horror
.
Inderdaad. Ik heb nog wel een kelder die momenteel leeg staat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Er zijn was wel nobele fokkers die je een slaap plek willen aanbieden.
Wat lief. Is het een jongetje of een meisje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het is een xenomorph dus zwart muisje A.u.b
Ach een matras slaapt nog best oké hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
. Teh horror
.
Ja, serieus. Ik als prinses op de erwt moet toch wel een decent bed hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een diva hoort inderdaad niet op een matras op de grond te slapen. Dat dit kan in Nederland.
En van de zonnige kant bekeken; als je dan eindelijk je bedje hebt, zul je het heel erg gaan waarderen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach een matras slaapt nog best oké hoor.
Kookzequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik als prinses op de erwt moet toch wel een decent bed hebben.
Anyway, ik ga koken.
''Chestburster''quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat lief. Is het een jongetje of een meisje?
Je klinkt als een moeder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En van de zonnige kant bekeken; als je dan eindelijk je bedje hebt, zul je het heel erg gaan waarderen.
Je mag wel wat warmte van mij hebben, het is hier tiefesheetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef Maisnon het volgende:
Kunnen jullie allemaal iets meer warmte opwekken zodat m'n kip sneller ontdooit
M'n ware indentiteit, wat doe je?quote:
Ik zou ook voor een keizersnee gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
''Chestburster''
[ afbeelding ]
Dus ik denk dat ik voor een ruggenprik ga.
Doet het zelf al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou ook voor een keizersnee gaan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef Maisnon het volgende:
Kunnen jullie allemaal iets meer warmte opwekken zodat m'n kip sneller ontdooit
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou ook voor een keizersnee gaan
Godver.quote:
Dat klopt. Daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je bent een huurmoordenaar dat hoort bij het beroep.
Als je niet met de keien wil spelen ga je toch kiezelsteentjes zoeken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme zeg, ik ben misselijk en ik heb geen zin om de hele avond door te brengen met m'n keigroep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Zoek soortgenoten in Keiweek 2009 Groningenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme zeg, ik ben misselijk en ik heb geen zin om de hele avond door te brengen met m'n keigroep.
Je bent toch niet verplicht overal naartoe te gaan? In mijn introweek van de UvA was ik de helft van de week wel en de helft niet gekomen ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Als je niet met de keien wil spelen ga je toch kiezelsteentjes zoeken.
Stichting KEI = Stichting Kommissie Eerstejaars IntroductieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Pfoe, levendig topic man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoek soortgenoten in Keiweek 2009 Groningen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Als je niet met de keien wil spelen ga je toch kiezelsteentjes zoeken.
Only God knows.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 kudo's voor jou.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht overal naartoe te gaan? In mijn introweek van de UvA was ik de helft van de week wel en de helft niet gekomen ofzo
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, levendig topic man.
[..]
Only God knows.
Nee daarom ging ik vandaag ook niet naar de informatiemarkt enzo. Maar ik heb gezegd dat ik vanavond zou komen dus dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht overal naartoe te gaan? In mijn introweek van de UvA was ik de helft van de week wel en de helft niet gekomen ofzo
Kei kut naam btw....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, levendig topic man.
[..]
Only God knows.
Hoi god.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stichting KEI = Stichting Kommissie Eerstejaars Introductie
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stichting KEI = Stichting Kommissie Eerstejaars Introductie
Trui. Ik ben in de avonden alleen naar de clubnight en het eindfeest geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoi zoon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kei kut naam btw....![]()
[..]
Hoi god.
Zozo, een vrouw van haar woordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee daarom ging ik vandaag ook niet naar de informatiemarkt enzo. Maar ik heb gezegd dat ik vanavond zou komen dus dan doe ik dat ook.
Zoom zoom.quote:
Ik kreeg helemaal geen trui bij de intreeweekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Trui. Ik ben in de avonden alleen naar de clubnight en het eindfeest geweest.
Ik had niet eens een intree week. Maar 3 dagen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal geen trui bij de intreeweek
De kwaliteit van jouw posts holt achteruit de laatste tijdquote:
Je moet ook je hand voor hun mond houden als je ze eenmaal die steeg ingesleurd hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
KK overbuurjongetje en zijn vriendje schreeuwen de hele buurt bij elkaar alsof het kleine kinderen zijn
En ze ziijn 13/14 ofzo![]()
Ligt eraanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja breek jij graag beloftes dan?
Je vriendin is ongesteld?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef ElBandito het volgende:
mijn snor groeit te lang door hij wordt rood
Ik weet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef ElBandito het volgende:
mijn snor groeit te lang door hij wordt rood
Als ik er geen zin in heb dan weet ik dat vaak van tevoren ook wel en dan zeg ik dus ook niet dat ik komquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ligt eraanAls ik er echt geen zin in heb kunnen ze de tiefes krijgen
Dan heb je deze keer toch wel hard gefaaldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik er geen zin in heb dan weet ik dat vaak van tevoren ook wel en dan zeg ik dus ook niet dat ik kom!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is een keigroep eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik er geen zin in heb dan weet ik dat vaak van tevoren ook wel en dan zeg ik dus ook niet dat ik kom!
Ik heb oprecht medelijden met je. Blijf nou gewoon thuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
Blegh, nou ik ga. Wens me succes op deze avond vol krachttermen als laffe borrelaar, tammo en ballo.
Yes, I failed indeed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan heb je deze keer toch wel hard gefaald
[..]
Lees even terug.quote:
Neuhquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb oprecht medelijden met je. Blijf nou gewoon thuis.
Kun jij het me niet gewoon vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |