quote:
quote:
Haal dagdag er even uit danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Hoezo?quote:
Hongerig en slaperigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb honger, verder gaat het okay. En jij?
You should be.quote:
Zijn user icon word gehost op een site met malware.quote:
Wat een haatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
Als je die japsnars er maar niet voor in de plaats zet
De OP is al aangepast op dagdag's verzoek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zijn user icon word gehost op een site met malware.
Dat was de reden dat de Op steeds niet werd gepost.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De OP is al aangepast op dagdag's verzoek.
Dat denk ik heul nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jij denkt dat je erbij hoort. Maar dat is heul niet zo.
Bleekmiddel moet in het bolletje in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet dat er iets in het bakje van de wasmachine moet en er moet een bolletje met nog meer wasspul in de machine op de was zelf.![]()
Maar welk middel nou in welke moet?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bleekmiddel moet in het bolletje in ieder geval.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bleekmiddel moet in het bolletje in ieder geval.
Ja, is goed. Ik zet je wel op de plaats van Jitzzzze.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Zou ik er trouwens ook bij mogen?
http://www.consumentenbon(...)erkt_een_wasmachine/quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet dat er iets in het bakje van de wasmachine moet en er moet een bolletje met nog meer wasspul in de machine op de was zelf.![]()
Hoe kom je aan je username?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:48 schreef iszinloos het volgende:
Toch had ik mijn eerste naam topic anders voor gesteld.
Zo zie je er anders wel uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo achterlijk ben ik ook weer niet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
En de chloor gewoon in het laadje van je machine
haphaphaphapquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik zet je wel op de plaats van Jitzzzze.
Dat wordt het zekerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaat me toch een witte was worden.
Ach zelfs als je het wasmiddel in het verkeerde bakje doet gaat het niet helemaal fout hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo achterlijk ben ik ook weer niet.
Was je het dekbed of je onderlaken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik er uit zie.
En dat geldt voor een heleboel users.quote:
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat geldt voor een heleboel users.
Als ik thuis de was doe dan doe ik alleen wasmiddel in het bakje..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
Jij houdt van rollenspel in bed?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je het dekbed of je onderlaken?
Beide.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je het dekbed of je onderlaken?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:48 schreef iszinloos het volgende:
Toch had ik mijn eerste naam topic anders voor gesteld.
quote:
Als het witte was is, moet je poeder hebben en wasverzachter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beide.Het is toch beide wit. Zo wassen we het al jaren.
Maar ik weet niet of de wasverzachter in het laatje moet of het wasmiddel. Zelfde geld voor het bolletje wat op de was moet in de machine.
Ik mis watquote:
Je rollatorquote:
"Was je het dekbed of je onderlaken?" waarbij je "was" niet als werkwoord leest. Zo jammer als je grapjes uit moet gaan leggen he.quote:
Ik bijt je met mijn kunstgebit.quote:
In de wasmachine?quote:
Ja dan is het niet lollig meer, ondanks dat kan ik er wel om glimlachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Was je het dekbed of je onderlaken?" waarbij je "was" niet als werkwoord leest. Zo jammer als je grapjes uit moet gaan leggen he.
Nou, dan weet je ook eens hoe poep zich voelt. Daar staan mensen nooit bij stil.quote:
Ontweken wie unne proquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bijt je met mijn kunstgebit.
HAP HAP HAP
In de wasmachine?quote:
quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:51 schreef iszinloos het volgende:
Bt mijn buikje voelt naar.![]()
Mag ik een kusje er op?
Emotioneel stabielerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En hoe voel je je na a good night's sleep
Is er vandaag niks?
Ik ook.quote:
Thxquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat BP opgeten is door zijn wasmachine.
Moet hij niet eerste gewoon spoelen voor het centrifugeren ?quote:
Inderdaad. Meisjes weten instinctief hoe ze moeten wassen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:16 schreef Ezio het volgende:
Ik geloof niet dat broekpaling een meisje is
Ja, dan draait ie toch ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Moet hij niet eerste gewoon spoelen voor het centrifugeren ?
Hier ben ik, schatje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
Waar is IQM?
Als ik lapo, ben ik altijd lang genoeg in het topic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het was lapotijd en dat is meestal de tijd dat IQM ineens uit het niets een lapo komt plaatsen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Moet hij niet eerste gewoon spoelen voor het centrifugeren ?
Geintje lieverd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier ben ik, schatje.
[..]
Als ik lapo, ben ik altijd lang genoeg in het topic.
Te veel geslapen, smerige drank gedronken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Wat is bij jou de oorzaak?
[..]
Thx
Is het ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:16 schreef Ezio het volgende:
Ik geloof niet dat broekpaling een meisje is
Nu je het zegt, die van ons staat ook stil. Enkel de trommel draait.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jouw wasmachine staat de hele tijd stil en doet alleen aan centrifugeren?
Het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te veel geslapen, smerige drank gedronken.
En bij jou?
[..]
Is het ook niet!
Onze wasmachine loop echt als hij centrifugeer. Hij heeft wel eens de overkant van de zolder gehaald.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die van ons staat ook stil. Enkel de trommel draait.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Onze wasmachine loop echt als hij centrifugeer. Hij heeft wel eens de overkant van de zolder gehaald.
Dat past niet op onze zolder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hebben de droger er op geflikkerd.
Ja, dat had een kennis ook een keer gedaan, tot het ding eraf knikkerde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hebben de droger er op geflikkerd.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te veel geslapen, smerige drank gedronken.
En bij jou?
[..]
Is het ook niet!
Maar wij zijn technisch. We hebben ze aan elkaar vastgemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat had een kennis ook een keer gedaan, tot het ding eraf knikkerde.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef iszinloos het volgende:
What would you think if I sang out of tune,
Would you stand up and walk out on me?
Tot ze een keer toevallig gelijk tijdig trillen en elkaar gaan versterken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wij zijn technisch. We hebben ze aan elkaar vastgemaakt.
OMGquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef IQM het volgende:
http://www.endandit.nl/bi(...)-luier-te-verschonen
Humor.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef IQM het volgende:
http://www.endandit.nl/bi(...)-luier-te-verschonen
Humor.
Dag hoor!quote:
Laamaalekker draaaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |