Ja dan is het niet lollig meer, ondanks dat kan ik er wel om glimlachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Was je het dekbed of je onderlaken?" waarbij je "was" niet als werkwoord leest. Zo jammer als je grapjes uit moet gaan leggen he.
Nou, dan weet je ook eens hoe poep zich voelt. Daar staan mensen nooit bij stil.quote:
Ontweken wie unne proquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bijt je met mijn kunstgebit.
HAP HAP HAP
In de wasmachine?quote:
quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:51 schreef iszinloos het volgende:
Bt mijn buikje voelt naar.![]()
Mag ik een kusje er op?
Emotioneel stabielerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En hoe voel je je na a good night's sleep
Is er vandaag niks?
Ik ook.quote:
Thxquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat BP opgeten is door zijn wasmachine.
Moet hij niet eerste gewoon spoelen voor het centrifugeren ?quote:
Inderdaad. Meisjes weten instinctief hoe ze moeten wassen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:16 schreef Ezio het volgende:
Ik geloof niet dat broekpaling een meisje is
Ja, dan draait ie toch ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Moet hij niet eerste gewoon spoelen voor het centrifugeren ?
Hier ben ik, schatje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
Waar is IQM?
Als ik lapo, ben ik altijd lang genoeg in het topic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het was lapotijd en dat is meestal de tijd dat IQM ineens uit het niets een lapo komt plaatsen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Moet hij niet eerste gewoon spoelen voor het centrifugeren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |