Godver.quote:
Dat klopt. Daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je bent een huurmoordenaar dat hoort bij het beroep.
Als je niet met de keien wil spelen ga je toch kiezelsteentjes zoeken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme zeg, ik ben misselijk en ik heb geen zin om de hele avond door te brengen met m'n keigroep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Zoek soortgenoten in Keiweek 2009 Groningenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme zeg, ik ben misselijk en ik heb geen zin om de hele avond door te brengen met m'n keigroep.
Je bent toch niet verplicht overal naartoe te gaan? In mijn introweek van de UvA was ik de helft van de week wel en de helft niet gekomen ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Als je niet met de keien wil spelen ga je toch kiezelsteentjes zoeken.
Stichting KEI = Stichting Kommissie Eerstejaars IntroductieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Pfoe, levendig topic man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoek soortgenoten in Keiweek 2009 Groningen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Als je niet met de keien wil spelen ga je toch kiezelsteentjes zoeken.
Only God knows.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 kudo's voor jou.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht overal naartoe te gaan? In mijn introweek van de UvA was ik de helft van de week wel en de helft niet gekomen ofzo
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, levendig topic man.
[..]
Only God knows.
Nee daarom ging ik vandaag ook niet naar de informatiemarkt enzo. Maar ik heb gezegd dat ik vanavond zou komen dus dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht overal naartoe te gaan? In mijn introweek van de UvA was ik de helft van de week wel en de helft niet gekomen ofzo
Kei kut naam btw....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, levendig topic man.
[..]
Only God knows.
Hoi god.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stichting KEI = Stichting Kommissie Eerstejaars Introductie
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stichting KEI = Stichting Kommissie Eerstejaars Introductie
Trui. Ik ben in de avonden alleen naar de clubnight en het eindfeest geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoi zoon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kei kut naam btw....![]()
[..]
Hoi god.
Zozo, een vrouw van haar woordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee daarom ging ik vandaag ook niet naar de informatiemarkt enzo. Maar ik heb gezegd dat ik vanavond zou komen dus dan doe ik dat ook.
Zoom zoom.quote:
Ik kreeg helemaal geen trui bij de intreeweekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Trui. Ik ben in de avonden alleen naar de clubnight en het eindfeest geweest.
Ik had niet eens een intree week. Maar 3 dagen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal geen trui bij de intreeweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |