Ik heb het type student van wehkamp.nlquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
Bt, wat voor boxsping heb jij? Ik heriner mij dat je er een kreeg/gekocht heb voor in je kamer?
Ik het er zo een met 3 matrassen, of met 1, of in welke opstelling dan ook. Je hebt er zoveel van.
quote:
Welke van de 3?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het type student van wehkamp.nlzoek zelf maar op.
Waar?quote:
Ja ik weet het verschil nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke van de 3?![]()
Ze zien er overigens allemaal erg comfy uit. En 2 pers.
WAS JE ZEKER WEL SNEL BENEDEN HEA?!!!!!11??@?@???!??!!!111 WHAHHAHAHA!!11eins!!!!quote:
Ziet er comfy uit hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet het verschil niethet is die van 299 euro geloof ik. En dan 140 x 200 cm.
Je bent een huurmoordenaar dat hoort bij het beroep.quote:
Nee. Daar word je hard van.quote:
Moet ik je ergens van kennen dan?quote:
Waarom?quote:
Ze hebben zat op voorraad, alleen net niet datgene wat je moet hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Nouhou, waarom hebben ze in winkels nooit iets op voorraad?
Hier.quote:
Pixiesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:40 schreef iszinloos het volgende:
the creature in the sky
got sucked in ahole
now there's a hole in the sky
and the ground's not cold
and if the ground's not cold
everything is gonna burn
we'll all take turns
i'll get mine, too
this monkey's gone to haven
[ afbeelding ]
Waarom is geen reden, als je van de trap af... hey wacht.quote:
Hij is waarschijnlijk wel gaan kijken maar toen stiekem op de wc gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Nouhou, waarom hebben ze in winkels nooit iets op voorraad?
En wat heb ik daar aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben zat op voorraad, alleen net niet datgene wat je moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |