quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Nouhou, waarom hebben ze in winkels nooit iets op voorraad?
Dat moet je niet aan mij vragen. Dat probleem heb ik namelijk ook heel vaak.quote:
... valt dan ben je snel beneden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom is geen reden, als je van de trap af... hey wacht.
Een diva hoort inderdaad niet op een matras op de grond te slapen. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou een bed krijgen van m'n mammie, en laat ie nou net in elke winkel in compleet Nederland uitverkocht zijn. Wat een kankerdebielen, je weet toch welke bedden hard lopen en welke niet. En als ik 'm nu bestel moet ik 1 hele lange week op een matras slapen
. Teh horror
.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou een bed krijgen van m'n mammie, en laat ie nou net in elke winkel in compleet Nederland uitverkocht zijn. Wat een kankerdebielen, je weet toch welke bedden hard lopen en welke niet. En als ik 'm nu bestel moet ik 1 hele lange week op een matras slapen
. Teh horror
.
Inderdaad. Ik heb nog wel een kelder die momenteel leeg staat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Er zijn was wel nobele fokkers die je een slaap plek willen aanbieden.
Wat lief. Is het een jongetje of een meisje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het is een xenomorph dus zwart muisje A.u.b
Ach een matras slaapt nog best oké hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
. Teh horror
.
Ja, serieus. Ik als prinses op de erwt moet toch wel een decent bed hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een diva hoort inderdaad niet op een matras op de grond te slapen. Dat dit kan in Nederland.
En van de zonnige kant bekeken; als je dan eindelijk je bedje hebt, zul je het heel erg gaan waarderen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach een matras slaapt nog best oké hoor.
Kookzequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik als prinses op de erwt moet toch wel een decent bed hebben.
Anyway, ik ga koken.
''Chestburster''quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat lief. Is het een jongetje of een meisje?
Je klinkt als een moeder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En van de zonnige kant bekeken; als je dan eindelijk je bedje hebt, zul je het heel erg gaan waarderen.
Je mag wel wat warmte van mij hebben, het is hier tiefesheetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef Maisnon het volgende:
Kunnen jullie allemaal iets meer warmte opwekken zodat m'n kip sneller ontdooit
M'n ware indentiteit, wat doe je?quote:
Ik zou ook voor een keizersnee gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
''Chestburster''
[ afbeelding ]
Dus ik denk dat ik voor een ruggenprik ga.
Doet het zelf al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou ook voor een keizersnee gaan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef Maisnon het volgende:
Kunnen jullie allemaal iets meer warmte opwekken zodat m'n kip sneller ontdooit
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou ook voor een keizersnee gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |