De kwaliteit van jouw posts holt achteruit de laatste tijdquote:
Je moet ook je hand voor hun mond houden als je ze eenmaal die steeg ingesleurd hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
KK overbuurjongetje en zijn vriendje schreeuwen de hele buurt bij elkaar alsof het kleine kinderen zijn
En ze ziijn 13/14 ofzo![]()
Ligt eraanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja breek jij graag beloftes dan?
Je vriendin is ongesteld?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef ElBandito het volgende:
mijn snor groeit te lang door hij wordt rood
Ik weet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef ElBandito het volgende:
mijn snor groeit te lang door hij wordt rood
Als ik er geen zin in heb dan weet ik dat vaak van tevoren ook wel en dan zeg ik dus ook niet dat ik komquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ligt eraanAls ik er echt geen zin in heb kunnen ze de tiefes krijgen
Dan heb je deze keer toch wel hard gefaaldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik er geen zin in heb dan weet ik dat vaak van tevoren ook wel en dan zeg ik dus ook niet dat ik kom!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme zeg, ik ben misselijk en ik heb geen zin om de hele avond door te brengen met m'n keigroep.
Wat is een keigroep eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik er geen zin in heb dan weet ik dat vaak van tevoren ook wel en dan zeg ik dus ook niet dat ik kom!
Ik heb oprecht medelijden met je. Blijf nou gewoon thuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
Blegh, nou ik ga. Wens me succes op deze avond vol krachttermen als laffe borrelaar, tammo en ballo.
Yes, I failed indeed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan heb je deze keer toch wel hard gefaald
[..]
Lees even terug.quote:
Neuhquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb oprecht medelijden met je. Blijf nou gewoon thuis.
Kun jij het me niet gewoon vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |