Was jij niet degene die niet naar de KEI ging omdat je te moe was?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef koei het volgende:
Misan gaat er met de eer vandoor Rossdale! GAM FAQ en feedback topique
Dat mag dan ook wel eens veranderd wordenquote:Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is. Als hij er wel is patst hij met zijn vakantie!
Ik heb vanmiddag al True Blood gekeken. Die serie is echt geweldig! Seizoen 2 is echt spannend!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef koei het volgende:
Ik kan je aanraden om true blood te gaan kijken Poit! Daarbij val ik altijd halverwege in slaap
of memento, heb ik nog maar één keer afgekeken omdat ik toen wakker gehouden werdquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al True Blood gekeken. Die serie is echt geweldig! Seizoen 2 is echt spannend!En ik vond de cliffhangers van seizoen 1 ook echt geniaal.
Leuke serie
Dat vind ik juist een mooie filmquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef Misan het volgende:
[..]
of memento, heb ik nog maar één keer afgekeken omdat ik toen wakker gehouden werd
Hoek (om die ook even voor zijn neus weg te kapenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef Fallen het volgende:
Hoi en welterusten!
btw, Ross... waar kom jij eigenlijk vandaan?
Fallen!! Kerel! Ben je al aan seizoen 2 van True Blood begonnen???quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef Fallen het volgende:
Hoi en welterusten!
btw, Ross... waar kom jij eigenlijk vandaan?
Ah, den 'Oek!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoek (om die ook even voor zijn neus weg te kapen)
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Ik heb Memento nog nooit gezienHeb hem wel al een hele tijd liggen, maar gewoon geen zin in
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Fallen!! Kerel! Ben je al aan seizoen 2 van True Blood begonnen???
woon nu in fucking Almerequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ah, den 'Oek!
en waar kom jij vandaan dan eigenlijk...?
Volgens klopt er nu dus totaal niets van mijn filmsmaakquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Uitstekende film om mee in slaap te vallen: Spider-Man 3, mijn god was is die saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Weeds werd mij ook geadviseerd. Toch ook maar eens gaan kijken..quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...
Heb net de laatste afleveringen van Lost seizoen 5 gezien (had de finale gemist).
Ga binnenkort beginnen aan Weeds denk ik... maar moet ook nog Dexter afkijken...
Hehe inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ah, den 'Oek!
en waar kom jij vandaan dan eigenlijk...?
okay, ik dacht dat jij ook uit de richting Zeeland kwam...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Misan het volgende:
[..]
woon nu in fucking Almeremaar ben opgegroeid in Alkmaar
Ross, quote je wel de juiste??quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe inderdaadHoe weet jij dat?
Ik vond spinneman drie anders best leuk hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Uitstekende film om mee in slaap te vallen: Spider-Man 3, mijn god was is die saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Ik ben begonnen aan Weeds maar vond het een beetje tegenvallen. Dexter is echt zoveel toffer! Alleen dat intro-muziekje al...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...
Heb net de laatste afleveringen van Lost seizoen 5 gezien (had de finale gemist).
Ga binnenkort beginnen aan Weeds denk ik... maar moet ook nog Dexter afkijken...
Mijn eerste Blu Ray is Tekkinkonkreetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef koei het volgende:
Ik vond alle spider-man-films leuk! Ik heb ze zelfs op bluray liggen! Waren mn eerste blurays
Intro sowieso van Dexter is geweldig... gave close-ups en inderdaad super muziek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Weeds maar vond het een beetje tegenvallen. Dexter is echt zoveel toffer! Alleen dat intro-muziekje al...
say what?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn eerste Blu Ray is Tekkinkonkreet
Zie je wel dat je naar mij moet luisteren!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Nebo het volgende:
Halverwege het eerste seizoen van Heroes en al helemaal hooked!
Je bedoelt Otakuquote:
GODVERDOMME POIT JIJ BENT DE HARDSTE BAAS OOIT!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn eerste Blu Ray is Tekkinkonkreet
Neequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
okay, ik dacht dat jij ook uit de richting Zeeland kwam...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
GODVERDOMME POIT JIJ BENT DE HARDSTE BAAS OOIT!![]()
1 van de beste films ooit
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
say what?
Mijn eerste Blu-ray was een concert van Nine Inch Nails... die had ik al liggen voor dat de PS3 binnen kwam.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Poit het volgende:
Mijn eerste DVD was Cunning Stunts van Metallica
Mijn eerste videoband was Braindead... de rest was allemaal kopietjes, dingen van TV en inderdaad veel van MTV, Beavis & Butthead, Headbangers Ball, etc. etc.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:01 schreef Poit het volgende:
M'n eerste videoband weet ik niet meer zeker maar ik dacht een Beavis and Butthead band
Braindeadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mijn eerste videoband was Braindead... de rest was allemaal kopietjes, dingen van TV en inderdaad veel van MTV, Beavis & Butthead, Headbangers Ball, etc. etc.
Mijn eerste DVD was ook The Matrix (regio 1)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Eerste DVD: The Matrix (nog zo'n kartonnen ding met plastic randje)
Eerste videoband: Wild Things (heerlijke film voor obvious reasons)
Zal wel Tequila For Dummies zijn geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef Nebo het volgende:
Mijn eerste DVD was Keizer Kuzco en mijn eerste videoband weet ik echt niet meer
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat ik toen nog maar een paar jaar oud wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal wel Tequila For Dummies zijn geweest
het hoofdstuk 'Tequila aanlengen met water zonder er iets van te merken' heeft 'ie anders goed onder de kniequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal wel Tequila For Dummies zijn geweest
En toen dronk je al Tequila...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat ik toen nog maar een paar jaar oud was
Tequila komt altijd als ik al vrij ver ben dus echt proeven doe ik het nooit. Die ene keer was ik nog volkomen nuchter en vond ik het wel een vreemde smaak hebben, maar ik liet het maar voor wat het is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Misan het volgende:
[..]
het hoofdstuk 'Tequila aanlengen met water zonder er iets van te merken' heeft 'ie anders goed onder de knie
Ik was een huilbaby en Tequila hielp.quote:
As far as I'm concerned is er maar één Hulk-verfilming. Edward Norton FTW! (hij zit ook in Iron Man 2, de bad-ass).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:29 schreef Misan het volgende:
Eerste CD: single No Limit van 2 Unlimited
Eerste DVD: Dude where's my car
Eerste Blu-Ray: The Incredible Hulk (de juiste versie)
Alles naar de kloooooteeeeeeeequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
As far as I'm concerned is er maar één Hulk-verfilming. Edward Norton FTW! (hij zit ook in Iron Man 2, de bad-ass).
Mijn eerste CD was trouwens Techno Trance 3, m'n eerste casettebandje was met MC Hammer - Can't Touch This op de ene en Dr. Alban - It's My Life op de andere kant en m'n eerste LP was van Rubberen Robbie.
Why am I not surprisedquote:
serieus, die linker is freaky, zo'n type die 's nachts aan je voeteneind gaat staan wachten tot je wakker wordt...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg me dat het niet waar is...
You can't blame me. Ik zat in groep vijf of iets dergelijks en ze waren gewoon vet cool in die tijd.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
You can't blame me. Ik zat in groep vijf of iets dergelijks en ze waren gewoon vet cool in die tijd.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:03 schreef Fallen het volgende:
Eerste LP: Electric Boogie & Breakdance Hits
Eerste tape: Synthesizer Greatest 2
Eerste CD: Thunderdome 2
die had ik op bandjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:03 schreef Fallen het volgende:
Eerste LP: Electric Boogie & Breakdance Hits
Eerste tape: Synthesizer Greatest 2
Eerste CD: Thunderdome 2
Spaceyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:49 schreef Lagomorph het volgende:
http://alltelleringet.com/
Toffe effect foto's
Spanky!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]HELD!!!
Synthesizer Greatest was baas!!
(e n ja ik ben weer terug van vakantie!!)
Awesome!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:49 schreef Lagomorph het volgende:
http://alltelleringet.com/
Toffe effect foto's
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Poit het volgende:
Mijn eerste CD: Techno Trance 2
Met Poing
ja en een extreem lekkere versie van 2 Unlimiteds Workaholicquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Poit het volgende:
Mijn eerste CD: Techno Trance 2
Met Poing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ken nog wel een McDonalds die hem daar goed voor kunnen gebruiken.quote:
Nee SD, niks van Fivequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef Nebo het volgende:
Tijd om een nieuwe CD te scoren. Ik weet alleen nog niet welke.
Chevelle - Vena Seraquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef Nebo het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef Nebo het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef Nebo het volgende:
Die hoor je al ruim 10 jaar in je kast te hebben staan!quote:
Aldus Edjequote:Dear Science van TV On The Radio is briljant! Die moet je halen![]()
De film is ook wel grappigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die hoor je al ruim 10 jaar in je kast te hebben staan!![]()
Das de milenium bug in SD. Die gast zit vast in `99quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
De keerzijde van 4.30 meter denk ik...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Das de milenium bug in SD. Die gast zit vast in `99
Maar Nebo kennende heeft hij er pas in 2009 van gehoordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar nieuwe album van Alec Empire is wel okay!
Tien jaar geleden was ik 9, en bovendien is het niet mijn muziekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar Nebo kennende heeft hij er pas in 2009 van gehoord
Sendspace.comquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:23 schreef SkyChat het volgende:
Ik zit de hele dag al met Frank Castle in m'n kop.. Ik heb The Punisher nog op DivX staan.
Iemand een ideetje om wie wat waar te uploaden?
Broeder!! Ik denk dat ik dat ook ongeveer benquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:26 schreef Fallen het volgende:
Ik voel me soms echt een klein opdondertje met m'n 1,78...
Te veel op m'n kop gehad en te weinig schoppen onder m'n kont....
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Broeder!! Ik denk dat ik dat ook ongeveer benietsje minder misschien..
quote:
Alleen dan zonder helm.. Ben geen mietje!quote:
Ik vind dat dat soort figuren alleen maar baantjes mogen trekken 1 meter onder het wateroppervlak voor 10 minutenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef Nebo het volgende:
Man ik heb echt een hekel aan ouderen die proberen actief te zijn door af en toe een baantje te trekken. Ik kom net van het zwembad terug en ik heb denk ik in totaal aan 30 baantjes van 50 meter gemaakt (ofwel 1500 meter) maar ik heb 2000 gezwommen door al dat gezigzag tussen opa's, oma's, mannen die van hun vrouwen moeten afvallen en ander tuig die niet weten hoe ze op een baan moeten zwemmen...
foto's!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef koei het volgende:
Zo, mijn dagje Antwerpen was extreem tof! Nu eerst even hardlopen en douchen (vooral dat laatste is hard nodig, mijn voeten zijn echt heel smerig en mn schoenen mogen mee onder de douche) en daarna ga ik even opzoeken hoe het ook al weer heet wat ik gedaan heb
mja, vind 'm ook niet zo denderend... voornamelijk heel erg saai en langdradigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef lkb9000 het volgende:
mmm de nieuwe harry potter valt me tegen
En aan mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:44 schreef Poit het volgende:
Wie gaat voor mij de complete Brutal Legend soundtrack bij elkaar zoeken en mij geven??
Volgens mij heb ik nog wat nummers tegoed van jou kerel!!quote:
Ik ga het toch winnen met mijn paintball verhaal in Polen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
Awesome Koei! Vroeger had je hier in Groningen een paintball park met oude autowrakken en awesomeness. Maar die is er niet meer, en ik heb t nog nooit gedaan
nooit meer gepaintballd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
Awesome Koei! Vroeger had je hier in Groningen een paintball park met oude autowrakken en awesomeness. Maar die is er niet meer, en ik heb t nog nooit gedaan
Nog nooit, nooitquote:
Gast, ik wil je graag een keer ondersquirten met verf hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog nooit, nooit
Vrienden van me hebben op dat terrein met hun nu metal band tegen een andere metal band gestreden, en ik ben jaloers
Waar schiet je mee dan?quote:
Is goed!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wat nummers tegoed van jou kerel!!
Met rente en zulks moet dat prima uitkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag me op lowlands wel ondersquirtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Gast, ik wil je graag een keer ondersquirten met verf hoor!
Executie style!!
GEGEN DIE WAND!
Duidelijk.. Daarom heb ik een ticket gekocht!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je mag me op lowlands wel ondersquirten
Je voelt ze wel en hoort ze tegen je aantikken. Maar het is wat dat betreft wel een stuk lastiger dan paintball, vooral ook omdat je niet ziet waar jouw kogels terecht komen en of je dus wel raak schiet. Behalve als je op iemands blote huid schiet, dat zie je wel duidelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar schiet je mee dan?
Plastieken ballekes? Daar voel je toch niets van als je die tegen je donder aan krijgt?
Hoe weet je dan dat je "af" bent?
Da's best kut dus.. Kan je wel echt precies schieten? Of zwaaien je kogels net zo af als bij paintball?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef koei het volgende:
[..]
Je voelt ze wel en hoort ze tegen je aantikken. Maar het is wat dat betreft wel een stuk lastiger dan paintball, vooral ook omdat je niet ziet waar jouw kogels terecht komen en of je dus wel raak schiet. Behalve als je op iemands blote huid schiet, dat zie je wel duidelijk
Ik heb daar ook nog een mooie foto van.. De resultaten natuurlijk..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb nog een prachtig filmpje waar we met een airsoft pistool los gaan om extra tepels te creëren op een vriend
Heb je de prijzen gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk.. Daarom heb ik een ticket gekocht!
Trouwens, http://www.airsoftevents.nl/?gclid=CJzZp5C_nJwCFYuB3godDEQjdw
Gam SC meet daar??
Ik kan 3 man meenemen in m'n toet toet
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een mooie foto van.. De resultaten natuurlijk..
Die gast heeft inderdaad 2 extra tepels.. Maar.. Die zijn dan ook Point Blank genomen op een halve meter afstand op de blote huid
Wat scheelt het?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien
Doe dan http://www.airsoftadventure.be/index.php?option=com_content&view=article&id=26&Itemid=29
Lijkt me een mooi sponsor tripje inderdaad!quote:
60/80 euro vs 50 / 55 euro en je hebt een uur langer en 950 extra BB'squote:
Of 5 en 25quote:
Voor en dag fun zeker..quote:
Zekersquote:
Zeg je nou gezellig en aquila in 1 zin?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:28 schreef koei het volgende:
Nou, dan gaan we een gezellige buiten GAM-meet houden! Als we met 20 man zijn kunnen we een privé boeking doen, zonder andere mensen erbij!
Kunnen Edje en Aquila eindelijk echt elkaar neerschieten!
Edje heeft toch van die mooie familiefoto's van em?quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:30 schreef koei het volgende:
Nee, dat zijn twee losse zinnen Poit. Zit zelfs een enter tussen!
Ja toch?quote:
Ik heb geloof ik meer foto's gezien van z'n gangster broertje ipv Edwinuss zelf...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:32 schreef koei het volgende:
ja, dat zijn echt mooie foto's
Ik weet wel hoe Edje eruit ziet!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik meer foto's gezien van z'n gangster broertje ipv Edwinuss zelf...
Over gangstar broertjes gesproken.. Hoe is het??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik meer foto's gezien van z'n gangster broertje ipv Edwinuss zelf...
Kan beter... eigenlijk al de hele dag een zeurderige koppijn en heb bijzonder weinig gedaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Over gangstar broertjes gesproken.. Hoe is het??
Alles prima, vandaag gewerkt.. Was wel ok.. Behoefte aan m'n vakantie en zin in Lowlands!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kan beter... eigenlijk al de hele dag een zeurderige koppijn en heb bijzonder weinig gedaan.
Met u alles goed?
* Fallen gaat ook maar eens richting bed...![]()
Nouja, trusten allemaal!!![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef RitseB het volgende:
thaise chicks zijn trouwens woest lekker
De kok niet.. Die moet z'n ballen er weer vanaf koken danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:41 schreef lkb9000 het volgende:
poitie, gaan alleen jij, de kok en petti van de sc naar lowlands, of meer?
Hoe kan dat nou als sowieso Lenny, Petti en ik al naar Lowlands gaan!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:44 schreef koei het volgende:
Ik ga in iedergeval niet! Ik ga met de toffe mensen naar Keulen
boefjequote:
Welk restaurant?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
De kok niet.. Die moet z'n ballen er weer vanaf koken dan
Ik zou niet weten wie er verder gaan eigenlijk..
Ik moet nog even kijken... Moet dat allemaal nog uitzoeken..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Welk restaurant?
Met hoeveel lui ga jij? En welke camping? En hoe laat?
Rossdale, Spanky en koei >>> Lennie, Petti en Poitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als sowieso Lenny, Petti en ik al naar Lowlands gaan!!
Volgens mij heb je ze niet allemaal op een rijtje koei..
Ik vind dat je vroeg moet gaan, naar camping 3, partyhardy!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken... Moet dat allemaal nog uitzoeken..
Ik waggel gewoon achter een vriendengroep aan denk.. Maar hoeveel man er gaan die ik ken? Zo rond de 15 ofzo? Weet niet precies.. Zie ik dan wel![]()
We moeten wel even, naast wat lichaamssappen, telefoonnummers uitwisselen.
Oh, en de kok werkt bij http://www.jean-marie.nl/
Mannenpap surprise maakt hij alleen voor mij klaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind dat je vroeg moet gaan, naar camping 3, partyhardy!
Ik zal je zo even mn nummer mailen boiii
En ik zie geen gekookte kokballs op het menu staan daar
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Rossdale, Spanky en koei >>> Lennie, Petti en Poit
En wij hebben gratis drank!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
Fuck, ik heb me net aangemeld op zo'n sms dienst...
Moest ANAAL AAN sturen en krijg nu allemaal sterretjes terug gestuurd
Uitgewoonde sterretjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef RitseB het volgende:
Ik stuurde ANAAL AAN en ik kreeg allemaal rondjes
KoeijoeiJOEI!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:10 schreef koei het volgende:
En het niveau begint te dalen...
Tijd om de bekende Poit-uitspraak te doen. Ik ben kapot! Ik ga maar slapen denk ik... Morgen weer een drukke werkdag en daarna trainen en op mn werk nog iets bedenken om te gaan trakteren op mn training...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
Damn er past meer in dan ik dachtwat een geweldige service!
Haha, die typo ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:15 schreef lkb9000 het volgende:
Weet iemand waar ik een rreuze reuze bonk met knipperlichten kan kopen online?
Ach man!! Laat me nou!! Weet je hoe laat het is???quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de 'in jou' ipv 'in jouw'. Slecht hoor poit
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:20 schreef RitseB het volgende:
trouwens wel wennen, de hele dag een bril op je kop
NURD!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:20 schreef RitseB het volgende:
trouwens wel wennen, de hele dag een bril op je kop
quote:
Hahahahahaha brilvolzaad.nl ik heb een nieuwe homepage!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach man!! Laat me nou!! Weet je hoe laat het is???
[..]
[ afbeelding ]
?
Daar is lowlands niet voor nodig toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je een lowlands kaartje had konden ik en poit regelen dat je ook op die site belandt
Nu ik meer kennis heb van je cumming powers is het niet meer nodig dat je ook op camping 3 komtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar is lowlands niet voor nodig toch?
Long distance cumming?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nu ik meer kennis heb van je cumming powers is het niet meer nodig dat je ook op camping 3 komt
Je moet lennart eens zien kwatten vanuit Groningen!quote:
Slaapzacht, hou je wel je raam open?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:34 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Ik vlieg ook m'n nest in... Nog even One Piece kijken en dan pitten..
Dikke trustekus!
[..]
Je moet lennart eens zien kwatten vanuit Groningen!
Mmm gouda is niet zo ver, open mond is niet eens nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:37 schreef Poit het volgende:
Ik slaap zelfs met open mond..
eens is...quote:
Krijg ik pannekoeken van je?quote:
quote:
Als ik op tijd ben lukt dat ook nog wel jahquote:
Zit al aan mijn 4e bak pleurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Als ik op tijd ben lukt dat ook nog wel jah
zelfs Senseo zou ik blij mee zijn vergeleken met het uitgewrongen rioolwater wat hier uit die automaat komt zettenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef Poit het volgende:
Ik ben thuis meestel te lui om koffie te zetten dus pak ik op m'n werk maar zo'n bakkie senseo..
quote:I don't understand why churches and 'family groups' spend millions of dollars a year on abstinence-only instruction when a World of Warcraft account only costs fifteen dollars a month and has a much better record of ensuring virginity.
Poit , heb jij nog een link naar die site waar we een avond lang allerlei flash-animaties van hebben lopen spammen? Volgens mij hebben we toen zo'n beetje een heel topic vol geplempt.quote:
SPOILER: zin?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nebo betaalt de airsoft meet!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef Nebo het volgende:
Eindelijk geld terug gekregen van de belasting
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Nebo het volgende:
Btw Ikb9000, chille cd die van Chevelle!
Ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef RitseB het volgende:
Sinds vandaag trouwens een 2de schermpje naast mijn computer, tis ff wenen maar het werkt wel relaxt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |