Was jij niet degene die niet naar de KEI ging omdat je te moe was?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef koei het volgende:
Misan gaat er met de eer vandoor Rossdale! GAM FAQ en feedback topique
Dat mag dan ook wel eens veranderd wordenquote:Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is. Als hij er wel is patst hij met zijn vakantie!
Ik heb vanmiddag al True Blood gekeken. Die serie is echt geweldig! Seizoen 2 is echt spannend!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef koei het volgende:
Ik kan je aanraden om true blood te gaan kijken Poit! Daarbij val ik altijd halverwege in slaap
of memento, heb ik nog maar één keer afgekeken omdat ik toen wakker gehouden werdquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al True Blood gekeken. Die serie is echt geweldig! Seizoen 2 is echt spannend!En ik vond de cliffhangers van seizoen 1 ook echt geniaal.
Leuke serie
Dat vind ik juist een mooie filmquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef Misan het volgende:
[..]
of memento, heb ik nog maar één keer afgekeken omdat ik toen wakker gehouden werd
Hoek (om die ook even voor zijn neus weg te kapenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef Fallen het volgende:
Hoi en welterusten!
btw, Ross... waar kom jij eigenlijk vandaan?
Fallen!! Kerel! Ben je al aan seizoen 2 van True Blood begonnen???quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef Fallen het volgende:
Hoi en welterusten!
btw, Ross... waar kom jij eigenlijk vandaan?
Ah, den 'Oek!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoek (om die ook even voor zijn neus weg te kapen)
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Ik heb Memento nog nooit gezienHeb hem wel al een hele tijd liggen, maar gewoon geen zin in
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Fallen!! Kerel! Ben je al aan seizoen 2 van True Blood begonnen???
woon nu in fucking Almerequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ah, den 'Oek!
en waar kom jij vandaan dan eigenlijk...?
Volgens klopt er nu dus totaal niets van mijn filmsmaakquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Uitstekende film om mee in slaap te vallen: Spider-Man 3, mijn god was is die saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Weeds werd mij ook geadviseerd. Toch ook maar eens gaan kijken..quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...
Heb net de laatste afleveringen van Lost seizoen 5 gezien (had de finale gemist).
Ga binnenkort beginnen aan Weeds denk ik... maar moet ook nog Dexter afkijken...
Hehe inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ah, den 'Oek!
en waar kom jij vandaan dan eigenlijk...?
okay, ik dacht dat jij ook uit de richting Zeeland kwam...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Misan het volgende:
[..]
woon nu in fucking Almeremaar ben opgegroeid in Alkmaar
Ross, quote je wel de juiste??quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe inderdaadHoe weet jij dat?
Ik vond spinneman drie anders best leuk hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Uitstekende film om mee in slaap te vallen: Spider-Man 3, mijn god was is die saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Ik ben begonnen aan Weeds maar vond het een beetje tegenvallen. Dexter is echt zoveel toffer! Alleen dat intro-muziekje al...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...
Heb net de laatste afleveringen van Lost seizoen 5 gezien (had de finale gemist).
Ga binnenkort beginnen aan Weeds denk ik... maar moet ook nog Dexter afkijken...
Mijn eerste Blu Ray is Tekkinkonkreetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef koei het volgende:
Ik vond alle spider-man-films leuk! Ik heb ze zelfs op bluray liggen! Waren mn eerste blurays
Intro sowieso van Dexter is geweldig... gave close-ups en inderdaad super muziek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Weeds maar vond het een beetje tegenvallen. Dexter is echt zoveel toffer! Alleen dat intro-muziekje al...
say what?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn eerste Blu Ray is Tekkinkonkreet
Zie je wel dat je naar mij moet luisteren!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Nebo het volgende:
Halverwege het eerste seizoen van Heroes en al helemaal hooked!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |