Dat vind ik juist een mooie filmquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef Misan het volgende:
[..]
of memento, heb ik nog maar één keer afgekeken omdat ik toen wakker gehouden werd
Hoek (om die ook even voor zijn neus weg te kapenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef Fallen het volgende:
Hoi en welterusten!
btw, Ross... waar kom jij eigenlijk vandaan?
Fallen!! Kerel! Ben je al aan seizoen 2 van True Blood begonnen???quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef Fallen het volgende:
Hoi en welterusten!
btw, Ross... waar kom jij eigenlijk vandaan?
Ah, den 'Oek!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoek (om die ook even voor zijn neus weg te kapen)
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Ik heb Memento nog nooit gezienHeb hem wel al een hele tijd liggen, maar gewoon geen zin in
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Fallen!! Kerel! Ben je al aan seizoen 2 van True Blood begonnen???
woon nu in fucking Almerequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ah, den 'Oek!
en waar kom jij vandaan dan eigenlijk...?
Volgens klopt er nu dus totaal niets van mijn filmsmaakquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Uitstekende film om mee in slaap te vallen: Spider-Man 3, mijn god was is die saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Weeds werd mij ook geadviseerd. Toch ook maar eens gaan kijken..quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...
Heb net de laatste afleveringen van Lost seizoen 5 gezien (had de finale gemist).
Ga binnenkort beginnen aan Weeds denk ik... maar moet ook nog Dexter afkijken...
Hehe inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ah, den 'Oek!
en waar kom jij vandaan dan eigenlijk...?
okay, ik dacht dat jij ook uit de richting Zeeland kwam...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Misan het volgende:
[..]
woon nu in fucking Almeremaar ben opgegroeid in Alkmaar
Ross, quote je wel de juiste??quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe inderdaadHoe weet jij dat?
Ik vond spinneman drie anders best leuk hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Uitstekende film om mee in slaap te vallen: Spider-Man 3, mijn god was is die saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Ik ben begonnen aan Weeds maar vond het een beetje tegenvallen. Dexter is echt zoveel toffer! Alleen dat intro-muziekje al...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds tot die compleet is...
Heb net de laatste afleveringen van Lost seizoen 5 gezien (had de finale gemist).
Ga binnenkort beginnen aan Weeds denk ik... maar moet ook nog Dexter afkijken...
Mijn eerste Blu Ray is Tekkinkonkreetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef koei het volgende:
Ik vond alle spider-man-films leuk! Ik heb ze zelfs op bluray liggen! Waren mn eerste blurays
Intro sowieso van Dexter is geweldig... gave close-ups en inderdaad super muziek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Weeds maar vond het een beetje tegenvallen. Dexter is echt zoveel toffer! Alleen dat intro-muziekje al...
say what?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn eerste Blu Ray is Tekkinkonkreet
Zie je wel dat je naar mij moet luisteren!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Nebo het volgende:
Halverwege het eerste seizoen van Heroes en al helemaal hooked!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |