mja, vind 'm ook niet zo denderend... voornamelijk heel erg saai en langdradigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef lkb9000 het volgende:
mmm de nieuwe harry potter valt me tegen
En aan mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:44 schreef Poit het volgende:
Wie gaat voor mij de complete Brutal Legend soundtrack bij elkaar zoeken en mij geven??
Volgens mij heb ik nog wat nummers tegoed van jou kerel!!quote:
Ik ga het toch winnen met mijn paintball verhaal in Polen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
Awesome Koei! Vroeger had je hier in Groningen een paintball park met oude autowrakken en awesomeness. Maar die is er niet meer, en ik heb t nog nooit gedaan
nooit meer gepaintballd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
Awesome Koei! Vroeger had je hier in Groningen een paintball park met oude autowrakken en awesomeness. Maar die is er niet meer, en ik heb t nog nooit gedaan
Nog nooit, nooitquote:
Gast, ik wil je graag een keer ondersquirten met verf hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog nooit, nooit
Vrienden van me hebben op dat terrein met hun nu metal band tegen een andere metal band gestreden, en ik ben jaloers
Waar schiet je mee dan?quote:
Is goed!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wat nummers tegoed van jou kerel!!
Met rente en zulks moet dat prima uitkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag me op lowlands wel ondersquirtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Gast, ik wil je graag een keer ondersquirten met verf hoor!
Executie style!!
GEGEN DIE WAND!
Duidelijk.. Daarom heb ik een ticket gekocht!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je mag me op lowlands wel ondersquirten
Je voelt ze wel en hoort ze tegen je aantikken. Maar het is wat dat betreft wel een stuk lastiger dan paintball, vooral ook omdat je niet ziet waar jouw kogels terecht komen en of je dus wel raak schiet. Behalve als je op iemands blote huid schiet, dat zie je wel duidelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar schiet je mee dan?
Plastieken ballekes? Daar voel je toch niets van als je die tegen je donder aan krijgt?
Hoe weet je dan dat je "af" bent?
Da's best kut dus.. Kan je wel echt precies schieten? Of zwaaien je kogels net zo af als bij paintball?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef koei het volgende:
[..]
Je voelt ze wel en hoort ze tegen je aantikken. Maar het is wat dat betreft wel een stuk lastiger dan paintball, vooral ook omdat je niet ziet waar jouw kogels terecht komen en of je dus wel raak schiet. Behalve als je op iemands blote huid schiet, dat zie je wel duidelijk
Ik heb daar ook nog een mooie foto van.. De resultaten natuurlijk..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb nog een prachtig filmpje waar we met een airsoft pistool los gaan om extra tepels te creëren op een vriend
Heb je de prijzen gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk.. Daarom heb ik een ticket gekocht!
Trouwens, http://www.airsoftevents.nl/?gclid=CJzZp5C_nJwCFYuB3godDEQjdw
Gam SC meet daar??
Ik kan 3 man meenemen in m'n toet toet
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een mooie foto van.. De resultaten natuurlijk..
Die gast heeft inderdaad 2 extra tepels.. Maar.. Die zijn dan ook Point Blank genomen op een halve meter afstand op de blote huid
Wat scheelt het?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien
Doe dan http://www.airsoftadventure.be/index.php?option=com_content&view=article&id=26&Itemid=29
Lijkt me een mooi sponsor tripje inderdaad!quote:
60/80 euro vs 50 / 55 euro en je hebt een uur langer en 950 extra BB'squote:
Of 5 en 25quote:
Voor en dag fun zeker..quote:
Zekersquote:
Zeg je nou gezellig en aquila in 1 zin?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:28 schreef koei het volgende:
Nou, dan gaan we een gezellige buiten GAM-meet houden! Als we met 20 man zijn kunnen we een privé boeking doen, zonder andere mensen erbij!
Kunnen Edje en Aquila eindelijk echt elkaar neerschieten!
Edje heeft toch van die mooie familiefoto's van em?quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:30 schreef koei het volgende:
Nee, dat zijn twee losse zinnen Poit. Zit zelfs een enter tussen!
Ja toch?quote:
Ik heb geloof ik meer foto's gezien van z'n gangster broertje ipv Edwinuss zelf...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:32 schreef koei het volgende:
ja, dat zijn echt mooie foto's
Ik weet wel hoe Edje eruit ziet!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik meer foto's gezien van z'n gangster broertje ipv Edwinuss zelf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |