Over gangstar broertjes gesproken.. Hoe is het??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik meer foto's gezien van z'n gangster broertje ipv Edwinuss zelf...
Kan beter... eigenlijk al de hele dag een zeurderige koppijn en heb bijzonder weinig gedaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Over gangstar broertjes gesproken.. Hoe is het??
Alles prima, vandaag gewerkt.. Was wel ok.. Behoefte aan m'n vakantie en zin in Lowlands!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kan beter... eigenlijk al de hele dag een zeurderige koppijn en heb bijzonder weinig gedaan.
Met u alles goed?
* Fallen gaat ook maar eens richting bed...![]()
Nouja, trusten allemaal!!![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef RitseB het volgende:
thaise chicks zijn trouwens woest lekker
De kok niet.. Die moet z'n ballen er weer vanaf koken danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:41 schreef lkb9000 het volgende:
poitie, gaan alleen jij, de kok en petti van de sc naar lowlands, of meer?
Hoe kan dat nou als sowieso Lenny, Petti en ik al naar Lowlands gaan!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:44 schreef koei het volgende:
Ik ga in iedergeval niet! Ik ga met de toffe mensen naar Keulen
boefjequote:
Welk restaurant?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
De kok niet.. Die moet z'n ballen er weer vanaf koken dan
Ik zou niet weten wie er verder gaan eigenlijk..
Ik moet nog even kijken... Moet dat allemaal nog uitzoeken..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Welk restaurant?
Met hoeveel lui ga jij? En welke camping? En hoe laat?
Rossdale, Spanky en koei >>> Lennie, Petti en Poitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als sowieso Lenny, Petti en ik al naar Lowlands gaan!!
Volgens mij heb je ze niet allemaal op een rijtje koei..
Ik vind dat je vroeg moet gaan, naar camping 3, partyhardy!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken... Moet dat allemaal nog uitzoeken..
Ik waggel gewoon achter een vriendengroep aan denk.. Maar hoeveel man er gaan die ik ken? Zo rond de 15 ofzo? Weet niet precies.. Zie ik dan wel![]()
We moeten wel even, naast wat lichaamssappen, telefoonnummers uitwisselen.
Oh, en de kok werkt bij http://www.jean-marie.nl/
Mannenpap surprise maakt hij alleen voor mij klaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind dat je vroeg moet gaan, naar camping 3, partyhardy!
Ik zal je zo even mn nummer mailen boiii
En ik zie geen gekookte kokballs op het menu staan daar
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Rossdale, Spanky en koei >>> Lennie, Petti en Poit
En wij hebben gratis drank!

quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
Fuck, ik heb me net aangemeld op zo'n sms dienst...
Moest ANAAL AAN sturen en krijg nu allemaal sterretjes terug gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |